MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Arwen's terug komst Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Arwen's terug komst Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Arwen's terug komst Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Arwen's terug komst Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Arwen's terug komst Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Arwen's terug komst Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Arwen's terug komst Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Arwen's terug komst Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Arwen's terug komst Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Arwen's terug komst

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Arwen

Arwen


Posts : 128

Animal Profile
Leeftijd: Onbekend
Partner: Nee
Kracht:

Arwen's terug komst Empty
BerichtOnderwerp: Arwen's terug komst   Arwen's terug komst Icon_minitimedi aug 18, 2009 8:42 am

Een mensen gedaante liep door de mist van de berg op een dun berg paadje. Naja echt mens was ze niet. Ze was een elf en haar ogen keken rustig voor zich uit. Haar bruine lange golvende haren deinde mee op het briesje wind dat er was. Arwen zuchtte een keer diep en keek voor kort om haar heen. Ze ging bij de rand van het paadje staan en keek naar het uitzicht. Al was alles een beetje wazig door de mist. Ze vroeg zich af of haar vrienden hier nog waren. Als ze haar vrienden teminste nog waren. Ze was een tijd weg geweest en ze had eigenlijk niks laten weten. Ze kon het dan best begrijpen als sommige haar niet meer moesten hier. Ze draaide zich om en liep weer verder over het berg paadje heen. Ze besefte na een tijdje dat het best koud was en ze veranderde langzaam in haar tijger vorm terwijl ze nog gewoon door liep. Uiteindelijk bleef ze bij een brede rots staan en sprong erop. Ze ging erop liggen en legde haar kop op haar poten. Ze sloot voor even haar ogen en dacht aan haar tijden in MA. Er waren vast al wel veel meer wezens bij gekomen. Misschien waren haar vrienden hier haar allang wel weer vergeten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Arwen's terug komst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arwen's terug komst   Arwen's terug komst Icon_minitimedi aug 18, 2009 10:28 am

Vulcana liep door de bergen, ze kon het nog steeds niet geloven dat Kaina dood was, maar Isis zou over haar waken. Ze rook iets bekend en veranderde in haar wolfgedaante. Ze liep er naartoe en ze zag een elf, "Arwen! Het is goed om je weer te zien." Haar oren hingen nu plat en haar staart naar beneden, en met een droevige blik zei ze: "er is te veel gebeurd terwijl je weg was..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Arwen's terug komst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arwen's terug komst   Arwen's terug komst Icon_minitimedi aug 18, 2009 11:11 am

Blue rook de geur van Arwen en glimlachtte maar die verdween weer en liet ook haar kop voorover hangen."Kaina is dood en mijn broer,Rochus wilt me doden en is in MA"zei ze in 1 zucht enhief haar kop een beetje."Ik heb Kaina's krachten momenteel"zei ze maar glimlachtte nog steeds niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arwen

Arwen


Posts : 128

Animal Profile
Leeftijd: Onbekend
Partner: Nee
Kracht:

Arwen's terug komst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arwen's terug komst   Arwen's terug komst Icon_minitimewo aug 19, 2009 12:53 pm

Arwen keek op toen ineens een stem hoorde. Ze stond langzaam aan op en zag Vulcana staan. Eerst wou ze op haar af springen en haar vrolijk begroeten maar bleef toch maar staan en zuchtte diep. Haar staart zwiepte heen en weer en ze luisterde naar haar woorden. Haar staart bleef stil hangen en haar oren hingen wat slapper. ''daar had ik al zo'n vermoeden van..'' zei ze met een zucht. Kort daarna hoorde ze nog een stem en keek in de richting van waar het vandaan kwam. Ze zag dat het blue was. Wat was die gegroeit zeg. Maar ook zij leek niet al te vrolijk. Ze hoorde haar woorden en ze had het gevoel dat haar hart stil ging staan toen ze hoorde dat Kaina dood was. ''hoe.. maar.. hoe is dat gebeurd..?'' vroeg ze verbaasd ze kneep toen even haar ogen dicht en zuchtte diep. Dit kon toch niet waar zijn..?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Arwen's terug komst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arwen's terug komst   Arwen's terug komst Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Arwen's terug komst
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Terug
» Terug....
» Vulcana is terug!
» Terug van een grote reis....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: