MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Wat moet ik hier toch doen... Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Wat moet ik hier toch doen... Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Wat moet ik hier toch doen... Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Wat moet ik hier toch doen... Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Wat moet ik hier toch doen... Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Wat moet ik hier toch doen... Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Wat moet ik hier toch doen... Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Wat moet ik hier toch doen... Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Wat moet ik hier toch doen... Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Wat moet ik hier toch doen...

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Wame

Wame


Posts : 2

Animal Profile
Leeftijd: 2 jaar
Partner: ik wacht nog op die ene
Kracht:

Wat moet ik hier toch doen... Empty
BerichtOnderwerp: Wat moet ik hier toch doen...   Wat moet ik hier toch doen... Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm

Ik zwom in het meer.Het water was aardig warm.Ik keek om me heen, het barste van de vissen.Ik had al een onderwatergrot gevonden in dit meer.Ik zwom naar de oever.Ik liet het water om me heen wat wegduwen.Toen ik droog zat waren mijn vleugels weer onzichtbaar.Ik dronk wat van het meer.Ik keek om me heen.Ik was namelijk nieuw in dit gebied.'Wie zou ik nou kunnen vertrouwen hier?Als ik minstens iemand zie...'dacht ik.Het leek me heel leuk hier, maar ik wist echt niet wie ik zou kunnen vertrouwen.
Ik liep naar de dichtsbijzeinde boom.Ik plukte een blaadje ervan en liep naar het meer met het blaadje in mijn bek.Ik legde het in het water en het water werd ineens helderder.
Zelf wou ik alleen het blaadje in het water leggen, maar even wachten.Waarom wou ik dat ook al weer doen?Ik had geen idee waar ik mee bezig was dus sprong ik maar even in het frisse koele water.Ik hield me zo stil mogelijk om een vis te kunnen vangen.Ik hield mijn bek open en de vis dacht dat het een rots was.KRASJ.Ik had de vis.Ik kauwde er gulzig op en het smaakte heerlijk.'In MA hebben ze heerlijke vis.'dacht ik.Ik zwom in het meer een paar grote rondjes om te bedenken waarom ik dat blaadje in het meer wou leggen.Ik bedoel, kom op?Een blaadje kan toch niet magisch zijn...Toch?Ik bedoel, magie bestaat toch niet?Toch?Alle wezens hier zijn van water, dacht ik.Met mijn kop scheef naar de oever gericht hoopte ik dat er iemand aan kwam.Ik wachte een poos, maar er kwam niemand aan.Ik klom op het droge en keek om me heen.Tot ik ineens in de verte een schim staan.Ik werd een beetje bang.Ik was nog nooit iemand anders tegen gekomen.Ik werd paniekerig en wou me eigenlijk verstoppen want ik wist niet wat het was of wat het deed.Maar ik bleef gek genoeg als een blok staan.De schim stond daar maar.En ik ook.Zou hij naar me kijken?Of is daar nog iemand?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat moet ik hier toch doen...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Mizu :: Kori Lough-
Ga naar: