MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
rocks like fire{open} Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
rocks like fire{open} Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
rocks like fire{open} Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
rocks like fire{open} Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
rocks like fire{open} Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
rocks like fire{open} Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
rocks like fire{open} Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
rocks like fire{open} Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
rocks like fire{open} Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 rocks like fire{open}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Shade

Shade


Posts : 26

Animal Profile
Leeftijd: 2,1
Partner: do you think you can live with my?
Kracht:

rocks like fire{open} Empty
BerichtOnderwerp: rocks like fire{open}   rocks like fire{open} Icon_minitimema jul 16, 2012 5:51 pm

Shade zwierf door de Fire Shards,het gebied had haar aangetrokken,ze wist niet precies waarom maar ze had haar instinct gevolgd.
Haar vuurrode ogen keken om zich heen,ooveral lagen rode stenen die leken te gloeien.
Langzaam brachten haar poten zich naaar een van de stenen,al snel stond ze recht voor de steen,langzaam zette ze een poot op de steen.
Geschrokken trok ze hem terug,de steen was gloeiend heet!,ze waagde nog een poging maar nu heel voorzichtig.
het brandde,maar de warmte deed haar goed. Langzaam zette ze een andere poot op de steen,en toen nog een en nog een.
De steen brandde,maar veel aandacht schonk ze er niet aan,ze zakte naar beneden en ging liggen.
Haar zwarte vacht viel op tussen het gras,eigenlijk was ze er wel blij mee kwam ze weer eens iemand tegen.
Al was het iemand om mee te vechten het maakte niet uit vriend of vijand wat het ook was als er maar iemand kwam.
Inmiddels had ze haar ogen gesloten en viel in slaap.


Langzaam opende Shade haar ogen,ze was niet meer op de rode steen maar in een oneindig lang gras veld.
Het gras was vrij lang en bewoog zachtjes in de wind,verbaast keek shade om zich heen,waar ben ik nu weer beland dacht ze bijzichzelf.
Opeens rook ze een bekende geur,een groep witte wolven verschenen uit het niets.
shade"s ogen gingen wijd open,dat was haar oude roedel!
Ze opende haar bek om iets te zeggen maar er kwam geen geluid uit.
De witte wolven groep stond nu recht voor haar,"waarvoor hielp je ons niet? waarom liet je ons in de steek?" zei de voorste wolf.
"Ik kon niks doen,ik...ik,werd tegen gehouden!"De voorste wolf zuchte en schudde haar kop"je kon wel iets doen, maar je deed niets niks om ons te helpen,je bent nutteloos! iedereen haat je en daar hebben ze recht voor!"De witte wolf gromde,zijn blauwe ogen vonkelde.
"ik kon niks doen,ik deed mijn best en als dat niet genoeg voor jullie is hebben jullie pech"Zei ze grommend.
De witte wolf blafte en gromde hard,nu was het genoeg voor Shade,Met een Groote sprong belande ze op de witte wolf maar toen ze in zijn hals wou bijten was er niks meer dan stof,alle wolven waren weg.
Verbaast keek Shade om zich heen,maar er was niks meer van de wolven te zien.
Het stof vloog op.

Geschrokken opende Kiba haar ogen ze lag weer op de steen ,het was maar een droom, opeens stond voor haar iemand
Hoe had ze zo dom kunnen zijn om in slaap te vallen terwijl ze hier heel erg opviel!
Kiba sprong van de steen en ging voor de vreemdeling staan,haar houding was neutraal,maar elke spier in haar lijf spande zich je wist maar nooit of hij zou gaan aanvallen.
"Hallo"zei ze droogjes"met wie heb ik het genoegen?"vervolgde ze.
nog steeds stonden al haar spieren gespannen,het hing nu aan de vreemdeling voor haar af of ze zou aanvallen.




{Open voor iedereen }








Laatst aangepast door Shade op za nov 03, 2012 11:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
wildrose

wildrose


Posts : 4

Animal Profile
Leeftijd: jongvolwassen
Partner: geen
Kracht:

rocks like fire{open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: rocks like fire{open}   rocks like fire{open} Icon_minitimema sep 03, 2012 10:07 pm

Na lang lopen kwam Wildrose aan in een nieuw soort landschap, het leek niets op wat de vos eerder had gezien, een enorme grasvlakte met grote en kleine stenen die warmte leken af te stralen. Wildrose besloot om ver van de stenen weg te blijven, ze hield niet van warmte laat staan hitte, haar instinct vertelde haar om weg te blijven van de stenen die voor haar gevaarlijk zouden kunnen zij mocht ze er eentje aanraken.
maar haar nieuwsgierigheid naar nieuwe dingen was groter, ze wou weten waar door die stenen hitte af gaven, dat was toch niet normaal voor stenen? de kiezelstenen die ze eerder had gezien hadden in ieder geval koud aangevoeld, maar die waren natuurlijk wel minder groot.. zo bleef ze een paar minuten in gedachten staan.

Opeens hoorde ze geluiden. Het eerste wat ze deed was een stuk terug rennen en blijven staan, kijken of er gevaar te zien was. op het eerste gezicht leek alles veilig, er waren geen aanvallende dieren of gevechten te zien, en ook geen mensen. gelukkig maar! maar toen zag ze het- nee, ze moest haar zeggen, of was het een hij? andere dieren leken dit altijd meteen te weten, maar Wildrose moest altijd eerst een stem horen voor ze het wist. in dit geval hoorde ze inderdaad een stem, maar het leek niet alsof deze stem tegen haar praatte. normaal zou ze nu al lang zijn weggerend, maar de wolf-ik zag nu dat het een wolf was- leek haar niet te hebben opgemerkt, ze was niet dichtbij genoeg om te zien of de wolf haar had opgemerkt. Ook kon ze de stem ook niet goed genoeg horen, dus langzaam, heel langzaam en op haar hoede liep ze laag bij de grond, voor zover haar hoge poten dat toe lieten, naar de gedaante toe.
Toen ze dichtbij genoeg was om de stem te verstaan wist ze twee dingen, het was een vrouwtje, ze wist niet hoe dat heette bij wolven en het-nee ze, had het niet tegen de vos kunnen hebben, want de vrouwelijke wolf was diep in slaap en duidelijk aan het dromen. Waar had ze het over?
Nu de vos dichtbij genoeg stond kon ze horen dat het eigenlijk geen gepraat was, meer gegrom en andere geluiden en af en toe een verstaanbaar woord ertussendoor. ze verstond nog net het woord ''pech!'' toen het grotere dier opeens veel harder begon te grommen. Wildrose raakte in paniek en sprong weer weg, was ze wakker aan het worden? En wat zou er dan gebeuren als de wolf en de vos elkaar zouden ontmoeten?

Gelukkig voor de vos gebeurde dit niet, en de wolf leek weer verder te slapen. nog langzamer kwam Wildrose weer dichterbij, maar dit keer nog veel dichter bij dan de eerste keer, ze wou weten waar de wolf over had gedroomd en waarom ze pech had geroepen. toen ze dichtbij genoeg was zag ze dat de vacht van de wolf helemaal zwart was, geen enkel plekje een andere kleur. was dit normaal voor wolven? ze had geen idee, maar ze vond het wel mooi. zou deze wolf misschien anders zijn dan de andere dieren die ze eerder was tegen was gekomen? Ze wist het niet, maar opeens realiseerde ze zich dat ze twee meter voor een onbekend dier stond die waarschijnlijk sterker was dan haar, waar was ze mee bezig? ze wou zich net omdraaien om zo snel mogelijk weg te rennen toen ze een stem hoorde, bij het horen van de stem verstijfde ze.
Het was dezelfde stem die eerder ''pech'' had geroepen, maar dit keer was het duidelijk tegen haar gericht. ''"Hallo"zei ze de stem"met wie heb ik het genoegen?"
Ze schrok zo erg dat ze compleet verstijfde en geen woord meer kon uitbrengen, zo bleef de grijze vos staan, met wijd open ogen. Ze wou wegrennen, nee, ze moest weg rennen!
Maar ze kon het niet. Ze kon niks doen en na een paar seconden-die meer op uren leken voor de vos, wist ze een paar woorden uit te brengen. ''h-hoi..'' na een korte pauze waarin ze na dacht of ze misschien toch nog weg kon rennen kwam ze er achter dat haar poten nog steeds verstijfd waren, en ze dus niks kon doen en verder moest praten. ''ik h-heet Wil-'' wacht, was dat wel een goede zin? in al haar zenuwen wist ze het niet meer dus ze begon overnieuw. ''m-mijn naam is is is... w-Wild... rose?'' ze kon al niet goed praten en voor een dier staan waarvan je niet wist hoe die ging reageren hielp niet. Wat als ze totaal onverstaanbaar was geweest? Wat als de zinnen niet goed waren? had ze haar naam wel goed gezegd? Het was afwachten op hoe de ander zou reageren...
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade


Posts : 26

Animal Profile
Leeftijd: 2,1
Partner: do you think you can live with my?
Kracht:

rocks like fire{open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: rocks like fire{open}   rocks like fire{open} Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm

Een nachtmerrie trijsterde Shade in haar slaap Meerdere witte wolven zaten om haar heen en prattte met haar. Ze herkende hen van haar vorige roedel Toen wasShade nog goed en geweest. Nu was dat wel anders slecht was ze dan ook weer niet maar goedheid was ver te zoeken. Met een schok werd Shade de nachtmerrie over haar verleden had haar wakker geschud. Verward en boos sprong ze op,ze had een hekel aan de wolven die ze had gezien,het was haar schuld dat ze
waren gestorven en daar had Shade spijt van maar kennelijk vergaven ze het haar niet. Of was het allemaal maar nep? Shade zuchte. Een grijze gestalte Stond wat verder van haar af.Shade Was woedend op haar zelf,hoe had ze zo dom kunnen zijn om in slaap te vallen in een openveld en waar ze ook zo opviel? Ze was weer eens lekker slim bezig. Shade keekbeter en kreeg door dat de vreemdeling een grijze vos was. "Hallo"zei Kiba droogjes,"met wie heb ik het genoegen?" De vos leek weg te willen rennen maar verstijfde. Kiba grijnsde,de vos leek bang voor haar en dat mocht ze wel. De grijze vos bleef staan niet in staat om wat terug te zeggen. Shade ging zitten ze was niet van plan om het beest aan te vallen, nóg niet. Nog steeds stond de vos verstijfd van schrik. Geïrriteerd omdat ze geen antwoord kreeg tikkelde ze met haar zwarte nagels op de steen. De wolvin was helemaal zwart met hel rode ogen die bijna licht gaven in het donker. Niet zoals een normale wolvin eruit zou zien. Maar normaal kon je Shade ook niet noemen. ''h-hoi..''gaf de vos antwoordShade rolde met haar ogen,was dat beestje dan zo bang? ''ik h-heet Wil-'' vervolgde ze Wil? dacht Shade,heet de vos echt Wil of maakte ze gewoon haar zin niet af? Dacht Shade. Maar de vos leek het opnieuw te proberen "m-mijn naam is is is... w-Wild... rose?'' De vos leek te twijfelen over haar zin. "Aangenaam,ik benShade"zei Shadeterug,ze was niet slecht maar ook niet goed neutraal noemde ze het. Maar als er iemand was die het uitlokte was Shade
niet bang om te vechten. Shadewas eigenlijk nergens meer echt bang voor,zelfs niet voor de dood het zou uit eindelijk toch wel komen net zoals alles kwam en of het nou eerder kwam of niet het zou uiteindelijk toch komen. Met haar zwarte staart sloeg ze wat ongeduldig heen en weer wachtend op reactie de vos leek erg bang. Shade zuchte,"Je hoeft niet bang te zijn dat ik je aanval,dat doe ik alleen met een rede."zei ze tegen de vos mischien zou die nu iets normaler gaan praten. De steen waar Shade op zat gaf nog steeds veel warmte Maar haar pik zwarte vacht verbrande niet Ze vond het heerlijk die warmte. Als ze wou kon ze soms wel in vuur slapen.


sorry voor kortheid maar moest weg D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





rocks like fire{open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: rocks like fire{open}   rocks like fire{open} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
rocks like fire{open}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Op de open plek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Hi :: Fire Shards-
Ga naar: