MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
I will join! I am evil! [Venge] Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
I will join! I am evil! [Venge] Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
I will join! I am evil! [Venge] Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
I will join! I am evil! [Venge] Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
I will join! I am evil! [Venge] Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
I will join! I am evil! [Venge] Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
I will join! I am evil! [Venge] Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
I will join! I am evil! [Venge] Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
I will join! I am evil! [Venge] Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 I will join! I am evil! [Venge]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gabe

Gabe


Posts : 26

Animal Profile
Leeftijd: 4 years
Partner: Try me! And you know, my real name is Gabriël, but call me Gabe
Kracht:

I will join! I am evil! [Venge] Empty
BerichtOnderwerp: I will join! I am evil! [Venge]   I will join! I am evil! [Venge] Icon_minitimema apr 16, 2012 7:56 pm

I would join
I am evil and you know it
Let you me in your group?
I call you my real name
But alone as you me let join your group


De zon scheen over het gebied van Taka Treetops. Het gebied strekte zich uit met het uitzicht van een grote gespierde lynx die op een van de grote heuvels stond. Zijn ogen kil en zijn vacht glanzend. Vanaf zijn punt kon je het bos zien dat onder het zicht van de zon stond. De kille blik van de lynx was gericht op het grote bos bij de brede rivier.

Gabe zat rustig op een van de heuvels van Taka Treetops. Vele die hem kende wisten dat zijn echte naam Gabriël was, maar hij noemde zichzelf Gabe. Gabriël klonk alsof hij goed was, en als iemand hem met die naam beledigde werd hij kwaad. Zijn kracht was sterk, en het werd versterk als iemand hem beledigde. Over het algemeen was hij heel rustig en kon hij zichzelf beheersen, en dat moest ook zo blijven. Even keek hij achterom, er sprintte een eekhoorn voorbij. Hij keek weer naar het bos en zag een vosachtig wezen, Venge. Hij moest haar hebben. Gabe stond op en liep iets naar voren, hij staak zijn kop een stukje omhoog en wachtte tot Venge bij hem was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Venge
Administrator
Venge


Posts : 113

Animal Profile
Leeftijd: 3 jaar
Partner: He's a devil that I now, but he's name...
Kracht:

I will join! I am evil! [Venge] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will join! I am evil! [Venge]   I will join! I am evil! [Venge] Icon_minitimedi apr 17, 2012 8:22 pm

Donkere schaduwwen gleden over de grond, bloed zat verspreid over stenen en gras. Een leven was vernietigd, een geest werd hervoed. Traag kwam de schaduw tot beweging, een vos stapte uit de donkere mist en de fele ogen van het donkere wezen keken uit over een bos...Taka Treetops. Met trage, elgante passen liep het dodelijke dier verder, om dood en vederf in dit land te brengen. Om geesten te kwellen en vervolgens te vernietegen. Ze was 'De Vos'! Maar niet zomaar een vos! Het was een dier van pure kracht en wijsheid. Het was Venge.

Daar ging de zon, stervend als een prooidier voor de duistere nacht. Altijd was het zo, als de duisternis de overhand heeft en het licht als een gevallen strijder zich moet overgeven aan de wereld, aan zijn toekomst, zijn lot. Zo ging het, dag na dag. Jaar na jaar. Nacht na nacht...

In de schemering van de avondzon kon ze een gedaante zien. Een lynx keek haar aan, wat wou hij? Hij kon van haar wel een paar wonden krijgen, hoor. De vos hield haar in, met opgezwollen borst, een opgetilde kop en een dominanta houding, liep ze naar het dier toe. Haar ogen boorde door zijn ziel, ze keek naar hem, maar toch kon het zijn dat hij voelde dat ze door hem keek. Een veraadelijk gevoel. "Spreek!" zei Venge en ze stopte voor de lynx. Neerkijkend naar hem en geen sprankeltje medelijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe

Gabe


Posts : 26

Animal Profile
Leeftijd: 4 years
Partner: Try me! And you know, my real name is Gabriël, but call me Gabe
Kracht:

I will join! I am evil! [Venge] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will join! I am evil! [Venge]   I will join! I am evil! [Venge] Icon_minitimedi apr 17, 2012 11:16 pm

De vos stopte voor hem. Duidelijk had hij haar uitgedaagd. "Spreek!" Beval Venge tegen hem. "Je kent me heus wel, Venge." Antwoorde hij. Het irriteerde Gabe dat Venge zijn echte naam ook kende, ze zou hem daar nog eens mee gaan treiteren, dat wist hij nu al. Zijn houding was sterk, Venge was een stukje kleiner dan hem, maar het ging niet om de grootte. Venge kende hem zeker wel, maar toen was hij nog jong. Venge moest hem nog herinneren als Gabriël. Gabe likte zijn lippen. "Nou? Je weet wel dat ik je bekend voorkom!" Siste hij. Dit was een van zijn slechte gewoontes, maar daar moesten ze maar aan wennen.

Flutje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Venge
Administrator
Venge


Posts : 113

Animal Profile
Leeftijd: 3 jaar
Partner: He's a devil that I now, but he's name...
Kracht:

I will join! I am evil! [Venge] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will join! I am evil! [Venge]   I will join! I am evil! [Venge] Icon_minitimewo apr 18, 2012 1:47 pm

"Je kent me heus wel, Venge." snauwde de lynx haar toe. Ze gromde zachtjes. "Nou? Je weet wel dat ik je bekend voorkom!" siste hij daarna. De grom werd duidelijker en naarmate het luider werd, kwam er een vaag gesis op de achergrond. Ze keek naar hem, recht in zijn ogen. Ze liep eens rond hem, nog steeds met een dominante houding. "Gabriël," gromde ze naar hem. "Wat doe jij hier? Ben je terug om je schulden af te betalen! Jij hebt veel lef je nog te vertonen hier!" snauwde ze de lynx toe. "Maar goed, wat is je doel?" Ze keek hem aan en doorboorde zijn ziel met haar witte ogen. "Joinen?" zei ze half-lachend. "Jij bent niet slecht, laat staan dat je mijn proeven aan kunt!" zei ze met een brede grijns op haar bek. "Oké, zoals je wilt," Ze liep naar achter en ze draaide haar om. "Kom op!" siste ze.

Ze liepen door tot een open plek in het bos. "Hier, mag je de keuze maken," brieste ze. met een ruk haalde ze haar blik van Gabe. "Ventus Ignis!" riep ze uit met gesloten ogen. Ze opende vluchtig haar ogen en een windvlaag stote zich van haar lichaam. Een paar paarse vlammen gingen met ze mee. Er werden 4 padden vrijgemaakt door de kracht. Nadat de kracht was weggetrokken keek ze naar Gabe en zei; "Kies een pad."

(je steekt me aan, ook flut)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe

Gabe


Posts : 26

Animal Profile
Leeftijd: 4 years
Partner: Try me! And you know, my real name is Gabriël, but call me Gabe
Kracht:

I will join! I am evil! [Venge] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will join! I am evil! [Venge]   I will join! I am evil! [Venge] Icon_minitimewo apr 18, 2012 8:15 pm

Venge keek hem aan. "Gabriël," Gromde ze. Gabe siste. "Wat doe jij hier? Ben je terug om je schulden af te betalen! Jij hebt veel lef je nog te vertonen hier!" Snauwde ze. "Noem me geen Gabriël, hij is er niet meer." Zei hij duister. "Maar goed, wat is je doel?" Vroeg Venge. "Joinen?" "Jij bent niet slecht, laat staan dat je mijn proeven aan kunt!" Grijnsde ze. Gabe grauwde. Zijn ogen stonden duister. "Pfff, denk je nou echt dat ik nog aan de goede kant sta?" Zei hij. Venge daagde hem uit, maar zij wist het niet... "Oké, zoals je wilt," "Kom op!" Siste ze. Gabe knikte, zijn blik was nog even duister als eerst. "Je zult mijn naam zeker niet weten?" Zei hij. "Veel dieren hebben het lef niet om mij Gabriël te noemen, maar goed, jij bent de toekomstige leider. Voor jou maak ik een uitzondering.

Gabe en Venge kwamen bij een bos, de wind streek door zijn haren toen Venge een paar woorden murmelde en er een enorme windvlaag was. Er waren vier paden. "Kies een pad."
Zei ze nadat de wind was gaan liggen. Gabe knikte. Hij besefte dat Venge zijn nieuwe naam nog niet wist, maar dat vertelde hij nog wel een keer. Gabe keek naar de vier paden, over een van de paden lag een schaduw. Hij liep kalm naar het pad toe en stak het over, hij had het meest iets met schaduwen dus volgde hij zijn instinct.
Terug naar boven Ga naar beneden
Venge
Administrator
Venge


Posts : 113

Animal Profile
Leeftijd: 3 jaar
Partner: He's a devil that I now, but he's name...
Kracht:

I will join! I am evil! [Venge] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will join! I am evil! [Venge]   I will join! I am evil! [Venge] Icon_minitimedo apr 19, 2012 8:51 pm

Ze volgde traag zijn bewegingen, naar het pad het meest rechts van haar. "Goed," grijnzde ze. Shaduwwen bogen over hem heen, dit was het 'duistere pad'. De moeilijkste test lag hierachter. Venge keek hem nog na, tot hij uit haar zicht was verdwenen. De grijns op haar bek werd breder en ze keek even naar de lucht. Twee vleugels kwamen bij toverslag tevoorschijn en ze vouwde zich sierlijk op op de rug van de vos. Ze liet nog een laatste blik op het pad vallen waarna ze haar vleugels opende en opsteeg om uit te kijken boven het bos.

Ze herkende meteen het pad toen ze zag dat de lichtgroene bladeren een zwarte kleur kregen en naarmate ze verdervloog verdwenen ze. Nu zag je alleen dore bomen en dode planten, een donkere mist die rond je ging. Een blauw licht scheen en lichte op uit de duisternis. Venge daalde af en lande, waarna haar vleugels verdwenen. Het blauwe lichtje werd naarmate het dichter kwam bij Venge groen. De vorm van een vlinder werd licht zichtbaar. "Je moet een inerlijke test doorstaan, een gevecht met je geest," zei ze kil. De vos liep naar abe toe en stopte vlak voor hem. "Dit is 'Exus' een spiritueel dier, je kan hem zien in een blauwe kleur. Je kunt hem niet kwetsen hier, maar wel in de spiritueele wereld, daar zie je zijn ware aard." De vos draaide haar om. "Het is zo dat hij in elke vorm kan veranderen en hij kan in je gedachten kijken. Het is de bedoeling dat je hem verslaat in een gevecht met de geest. het is geen makkelijke opdracht, omdat je in de spiritueele wereld een andere vorm kan hebben en andere krachten. Ik kan de spiritueele binnengaan en ik zal kijken hoe je het doet." brieste ze uit. "Kom ik laat je de plek zien." Ze liep door, iedere stap maakte haar sterker. Een bron van slechtheid was hiet te voelen. Uit de donkere mist kwam langzaam een zwart meer tevoorschijn. Exus dwarrelde achter hun aan en volgde Gabe op de voet. "Nu moet je je concentreren op dat," ze wees naar een groene bol in het water. Venge liep dichter naar de oever van het meer, waarna ze haar ogen sloot. Het teken dat op haar lichaam stond begon hevig licht te geven en ze zag alles rond haar, maar vertraagd. Nu had haar geest haar lichaam verlaten. De witte schijn in de lucht vloog naar Gabe en fluisterde; "Doe het!" Waarna haar geest wegdook in de groene bol, samen met Exus.

Het was een portaal van licht en duisternis, dag en nacht, van de zon en de maan. Langzaam voelde ze hoe haar lichaam zich hervormde. Ze kreeg 2 havikklauwen aan haar voorpoten. Twee machtige leeuwen poten strekte zich uit. Een krachtige havikbek vormde zich, een leeuwengezicht kwam langzaam tevoorschijn. En dan twee prachtige vleugels die zich vouwde rond het lichaam van de spiritueele Venge. Ze zag hoe Exus een schubbig lichaam kreeg, een lange paarse staart en een bek vol tanden. Horens schoten uit zijn lichaam en klauwen groeiden uit zijn poten. Langzaam zag ze de spiritueele wereld dichter komen. Een lichtflits vulde haar ogen...

Langzaam opende de grifioen terug haar ogen, een groen veld werd zichtbaar. In de verte zag ze een groepje bomen, waar eenhoorns stonden te grazen. Ze ging zitten en keek rond, gaan spoor van Gabe, maar wel van Exus. Een machtige draak strekte zich uit over het landschap, zijn paarse schubben schitterden in de zon van die mythische wereld. Een fenix brulde en vloog over de twee. Nu was het alleen nog wachten op Gabe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe

Gabe


Posts : 26

Animal Profile
Leeftijd: 4 years
Partner: Try me! And you know, my real name is Gabriël, but call me Gabe
Kracht:

I will join! I am evil! [Venge] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will join! I am evil! [Venge]   I will join! I am evil! [Venge] Icon_minitimedi apr 24, 2012 2:53 pm

Gabe luisterde naar wat Venge zei, een blauw ding vormde en achtervolgde hun naar een meer. Een groene bol lag in het water. Gabe keek ernaar en zag dat Venge dichterbij liep. Hij volgde haar en keek haar aan. "Nu moet je je concentreren op dat," Zei ze terwijl ze naar de bol wees. Gabe knikte en keek naar de bol. Na een tijdje werd zijn ademhaling zacht. Om hem heen werd het wazig. Zijn ogen begonnen te gloeien, en hij voelde dat hij ergens naartoe werd gebracht. Hij kwam in een vreemde wereld, Venge en Exus zaten te wachten. Rustig liep hij naar hen toe, hij gaf totaal geen aandacht aan de vreemde wereld om hem heen. Exus was een enorme draak geworden, en Venge een fenix. Een valse glimlach kwam op het gezicht van Gabe, als hun dat konden, ko nhij dat ook. Hij sloot zijn ogen. Zijn lichaam vergrootte. Er groeide allemaal vreemde dingen aan hem. Al snel was hij veranderd in de mythische Chimera. Hij brulde hard en opende zijn ogen.

Klikje voor de Chimera!:

Terug naar boven Ga naar beneden
Venge
Administrator
Venge


Posts : 113

Animal Profile
Leeftijd: 3 jaar
Partner: He's a devil that I now, but he's name...
Kracht:

I will join! I am evil! [Venge] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will join! I am evil! [Venge]   I will join! I am evil! [Venge] Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm

[Sorry voor laatheid]

Gabe kwam al aan, Venge sloot haar ogen waarna ze haar vleugels opende. Ze opende haar snavel en ook zij brulde. De eenhoorns verderop keken op. Ook de Fenix die net verbij was gevlogen maakte dat hij wegkwam. De nog net kleine poolvos, was nu een machtige griffioen. Haar ogen vlogen open en een windvlaag kwam op. Ookal leek deze wereld als een droom, alsof je sliep, toch was het levensecht. 1 wonde kon fataal zijn voor je geest. Exus kwam overeind en strekte zich uit. Met een vloeiende beweging ging hij voor het rare beest staan. Een brul ontsnapte ook uit de bek van de machtige reptiel. De paarse draark hief haar staart op en een reeks stekels kwam uit het langwerpige lichaamsdeel. Hij bewoog eens met zijn staart, waarna deze naar Gabe schoot.

(Exus kan volgende aanvalen; Vuur besturen en hij is er imum voor en lava storm, verder zijn de stekels giftig, je mag nu Exus godmoden in de volgende topic. Oh ja, Venge is een griffioen en mijn post is flut XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I will join! I am evil! [Venge] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will join! I am evil! [Venge]   I will join! I am evil! [Venge] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I will join! I am evil! [Venge]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Venge the curse of the wind
» Frozen blood [Venge & Aqua]
» Join BBA
» Join us
» Join us!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Shizen :: Taka Treetops-
Ga naar: