MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Kwaad Sissen Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Kwaad Sissen Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Kwaad Sissen Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Kwaad Sissen Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Kwaad Sissen Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Kwaad Sissen Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Kwaad Sissen Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Kwaad Sissen Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Kwaad Sissen Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Kwaad Sissen

Ga naar beneden 
+5
Seto
Aya
Vulcana
Levy
Kaina
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimeza feb 07, 2009 12:13 am

Devil siste kwaad. Zijn macht zou ooit wel worden geerd. Hij keek naar de lucht en zei telepatisch tegen Kaina ''Ik maak jou nog wel een keer met de grond gelijk'' Hij sprak zag in zijn eigen taal, honderde slangen kwam naar hem toe, ''Dood Kaina'' Siste hij kwaad. Hij keek toe hoe de slangen weg kropen op zoek naar kaina.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimeza feb 07, 2009 10:56 am

Kaina kwam aangevlogen als arend en keek naar de slangen "wat raar"mompelde ze.
Even later merkte ze dat de slangen haar volgde, iets klopte niet.
Opeens doemde een grote slang op. "Wat moet je van me"zei Kaina doordringend tegen Devil.
Ze sloot haar ogen en dacht aan haar vader die wel kon helpen.
"DALE!!!!"schreeuwde ze in de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimeza feb 07, 2009 9:34 pm

Levy stond beschermend voor Kaina.Hij kwam uit de lucht.Hij brulde luid
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimeza feb 07, 2009 9:36 pm

Vulcana sprong voor Kaina, klaar haar te verdedigen. Ze had haar horen roepen. "Kaina, deze keer zal ik wél iets doen, vorige keer was ik te laat. Devil, vorige keer kon je ontsnappen, maar deze keer ontkom je niet," gromde ze. "Nu zijn we met meer en we zijn sterker." Ze keek achter zich en zag Levy, Dun, Aya en Seto te voorschjn komen.
"Ik zal me even voorstellen. Ik ben Vulcana, Brenger der Nacht en Dood." Ze grijnsde gemeen, ze was klaar om te vechten.


Laatst aangepast door Vulcana op za feb 07, 2009 9:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aya

Aya


Posts : 25

Animal Profile
Leeftijd: eeuwig jong
Partner: /
Kracht:

Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimeza feb 07, 2009 9:40 pm

Aya sprong naast Levy en gromde: "ik weet niet wie, of wat jij bent, maar jij gaat Kaina niet aanvallen. Vulcana heeft gelijk, we zijn met meer, en er zullen er nog meer komen."
Ze grijnsde. "Ik ben Aya, Zwarte Engel des Doods."


Laatst aangepast door Aya op za feb 07, 2009 9:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimeza feb 07, 2009 9:41 pm

Seto sprong naast Vulcana. " Wij zullen winnen, wij allemaal." Hij grijnsde net zoals Aya en Vulcana. "En ik ben Seto, de Zwarte Dood."
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimeza feb 07, 2009 9:47 pm

"ik ben Levy de bergbewoner des doods"zei levy en hij keek naar Devil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferocius

Ferocius


Posts : 6

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: /
Kracht:

Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimeza feb 07, 2009 10:17 pm

Ferocius zag de anderen en het monster. 'Hmm, dat monster is slecht, die rode weerwolf en die oranje weerwolf zijn zelfs slechter. Toch spannen zij samen met de goeden om die wolvin te beschermen. Ik kan beter hun voorbeeld volgen en helpen.' "Ik ben Ferocius, de Zwarte Vrees." Hij sprong naast de oranje weerwolf terwijl hij ongeveer hetzelfde harnas en helm aanhad, en ongeveer dezelfde dolk en zwaard had. 'Hoe zou dat komen? Misschien is dit iets van het lot?' Hij gromde en richtte zijn aandacht op de andere wezens. 'Drie weerwolven, een leeuwin, een hippogrief en een wolvin.' Daarna keek hij weer naar het monster.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimezo feb 08, 2009 12:12 pm

Blue kwam aangelopen en zag dat zijn moeder in gevaar was dus kwam ze in actie.Ze sprong naast Kaina en zei"ik ben Blue en nee ik weet niet welke kracht ik heb"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimezo feb 08, 2009 10:21 pm

Devil siste. ''Ik ben Devil. De Duivel in eigen persoon'' Siste hij. Een zwarte mist trok rond hem, Toen die oploste stond er een gigantische wolf. Bijna 3 keer zo groot als de weerwolven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimema feb 09, 2009 9:15 pm

Blue gaapte verveeld en keek de grote wolf even aan.
"waarom durf je niet in je vorige vorm te vechten?"vroeg Blue terwijl ze haar vacht likte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimema feb 09, 2009 9:47 pm

Vulcana lachtte gemeen, haar ogen werden rood en ze kreeg zwarte tekens op haar lichaam. Zwarte en rode mist begon rond haar te kolken, spleten openden in de grond en een zwarte substantie strommde eruit samen met zwarte rook, lava en vuur steeg tot de hemel. De rood-zwarte mist vermengde zich met haar en ze werd zelfs nog groter als Devil. "Mij kan je niet verslaan, Devil. Niet nu ik al mijn macht terugheb. Je kent mijn echte naam niet, zoon van mij. Ik ben Isis, de vrouw van jouw vader, Anubis. Ik heb al mijn krachten terug nadat Anubis mij verlost heeft van Ursus."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimema feb 09, 2009 10:10 pm

"EUhmmm..."stamelde Kaina , maar toen gaf ze iedereen blij een lik, slecht en goed, verenigd om tegen het slechte te vechten, haar doel was bereikt, haar lot was vervuld, als ze de duivel nu zouden verslaan, zou er iets gebeuren, maar wat wist ze niet. Kaina haar veren vlamde, ze steeg op en zei "jij bent slechts met een iemand, de andere zijn slechts een ilusie, houd jezelf niet langer voor de gek, en geef je over, zodat wij je leven kunnen beëindigen". Ze klapte met haar vleugels, een tornado van vlammen kwam op Devil af, een zandstorm kwam daarna, waardoor het vuur in glas veranderde. Ze krijstte en zei "we zijn onverslaanbaar".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimema feb 09, 2009 10:22 pm

Blue wou meedoen maar ze wist haar bloedeigen krachten niet dus probeerde ze gewoon te bijten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimema feb 09, 2009 10:25 pm

Kaina keek naar Blue, haar krachten stonden op uitbarsten, haar kitten zou binnenkort geweldige krachten krijgen. Opeens werd ze geraakt, een schaduw sneed door haar heen, ze viel uit de lucht richting grond...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimema feb 09, 2009 10:47 pm

Vulcana/Isis zag Kaina vallen en ving haar op. Ze keek naar Devil en haar ogen stonden vijandig, ze brulde en de grond onder hen begon te schudden. Vulcana's zwaarden werden langer en rood met zwart, haar pantser werd wit met gouden randen, ze kreeg vleugels en keek dan opnieuw naar Devil. "Ons zul je nooit verslaan, Devil, hij die mijn zoon was." Daarna deed ze haar zwaarden samen die zich tot een zwaard vormden, zwart, met een rood-oranje rand. "DRAGONSTORM PACT OF HELL AND HEAVEN!" Vlammen schoten uit de top van haar zwaard en zij en allen behalve Devil veranderden in draken. De draken waren ingedeeld in twee kleuren. Rood,zwart en goud, en ook blauw, wit en zilver, naargelang goed of slecht. Vulcana/Isis was een gigantische zwarte draak met goud-zilver gevlamde klauwen, donkerblauwe ogen, rode vleugelmembranen, kammen en staartpunt en spierwitte gekrulde horens boven op haar kop, aan haar kaken en poten. het zwaard werd een grote steen die in een gouden halsband om haar nek hing. Ze ademde uit en wit zuur droop uit haar bek, dan blies ze naar Devil en er ontstond een ijskoude blauwe vlam die hem tot op het bot bevroos. Haar lach galmde door het moeras, waarmee ze de anderen aanspoorden aan te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimema feb 09, 2009 11:08 pm

Devil keek ondanig. Hij zakte in een en keek naar isis/Vulcana. ''Mam'' Zei hij zacht, ondanks zijn zware stem klonk het toch.....verdrietig. Hij was zo geworden, nu moest hij er voor boeten. Hij verandere terug naar zijn vorige gedaante. een gigantische zwarte slang krokelde naar Isis. Hij ging liggen en boot zijn nek aan, de gevoligste plek van een slangen lijf. Ze mochten hem hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimema feb 09, 2009 11:37 pm

Vulcana veranderde terug naar zichzelf en greep Devil bij de nek beet. Ze drukte even hard en liet dan los. Ze gebruikte de magie van Isis om hem in een weerwolf van haar grootte te maken en sloot hem dan op in een kristal. Ze legde haar poot ertegen en fluisterde:" ik doe dit om je eigen veiligheid." Dan haalde ze het weg en ze omhelsde hem. "Het spijt me dat we je niet goed konden opvoeden. Je zal altijd mijn zoon zijn. Maak nu de juiste keuze." Ze stapte achteruit en stond naast Seto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimedi feb 10, 2009 9:38 pm

Bkue keek bewondert toe misschien was ze powerloos.Ze zuchtte even diep maar keek gespannen toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimedi feb 10, 2009 10:14 pm

Kaina gaf Vulcana ene lik toen ze werd opgevangen, tóch voelde iets niet goed.
Kaina slikte en keek bewonderend toe, hoe Devil werd afgemaakt, ze huilde naar de maan, maar er kwam geen reactie. Een beetje in paniek keek ze smekend naar de maan
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimedi feb 10, 2009 10:15 pm

"wat is er ma?"vroeg Blue bezorgd en zette haar oren in haar nek en wachtte gespannen af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimedi feb 10, 2009 10:32 pm

"Devil, heb je al besloten?" vroeg Vulcana zachtaardig aan de weerwolf. Ze greep Seto's poot en vleidde zich tegen zijn schouder. "Wil je niet terug bij je ouders zijn?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimewo feb 11, 2009 12:36 am

devil keek naar Vulcana en Seto, het was net als vroeger toen hij nog maar klein was. Nu was hij weer zo klein, en even kwestbaar. Hij draaide een rondje en sprak zacht ''Ik blijf bij je mam''
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimewo feb 11, 2009 9:24 am

Kaina haar oren gingen weer overeind staan, ze keek naar Blue en zei "owhh..niks hoor".
Ze keek weer na het gevecht, haar lot...ze wist altijd zeker dat die de duivel verslaan was, maar nu wist ze het niet meer. Haar krachten waren weg, haar lot ook, ze keek naar haar poot, hij werd doorzichtig!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitimewo feb 11, 2009 3:41 pm

Vulcana stapte naar Devil en omhelsde hem. "Zelfs al je er niet voor koos om bij mij te blijven, was je nog altijd mijn zoon." Dan draaide ze zich om en keek naar Kaina. Ze zag dat Kaina begon te vervagen. "Nee! Kaina! Wat gebeurt er? Kan ik iets doen om je te helpen?" Ze veranderde naar Isis en stopte Kaina in een doorzichtig magisch kristal, dat de vervaging afremde. "Kaina, is er iets dat ik kan doen om je hier te laten blijven?" Ze draaide zich om naar Seto en riep: "Anubis, kan jij haar helpen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kwaad Sissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad Sissen   Kwaad Sissen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kwaad Sissen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: