MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Vulcana's territorium

Ga naar beneden 
+7
Aya
Kaina
Joel
Seto
Amarath
Dunblane
Vulcana
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimewo feb 04, 2009 10:20 pm

Seto keek haar aan en likte haar gezicht. "natuurlijk zou ik dat willen, ik hou ook van jou."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimevr feb 06, 2009 8:28 pm

Kaina had een nieuwe kracht ontdekt, ze kon de tijd stilzetten.
Ze kneep haar ogen dicht, ze opende ze weer, en de tijd stond stil, ze zag Joel die op het punt stond om weg te gaan. Kaina rende naar hem toe en haalde hem neer, maar omdat ze iets had bewogen startte de tijd weer, Kaina gromde, haar gloed was rood en onrustig. "BLIJF VAN MIJN VRIENDEN AF!!!"brulde ze kwaad, een staart verscheen, haar poten werden klauwen en vleugels, haar gloed werd vuur, haar brul een krijs in de nachtelijke lucht.
Ze was een enorme Feniks geworden van vlammen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Joel

Joel


Posts : 12

Animal Profile
Leeftijd: Ocharme nog maar 5
Partner:
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimevr feb 06, 2009 8:33 pm

Joel hinnikte luid en gaf haar een krachtige stamp.Terwijl ze neerlag vertrappelde Hij haar.Hij veranderde in een Feniks "kan ik ook hoor"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aya

Aya


Posts : 25

Animal Profile
Leeftijd: eeuwig jong
Partner: /
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimevr feb 06, 2009 8:39 pm

Aya vloog naar beneden en zag het voorval. Ze ging bij Kaina zitten en genas haar. "Ik ben, Aya, de Zwarte Engel des Doods."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunblane

Dunblane


Posts : 129

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Partner: /
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimevr feb 06, 2009 8:41 pm

Dun verscheen ook.Hij keek naar Vulcana en knikte vriendelijk."ik ben Dun de rode Duivel des hells".Hij landde op de grond...
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimevr feb 06, 2009 8:44 pm

Seto negeerde Dun even en stapte naar de zwarte feniks, hij had haar naam niet gehoord, maar toch vroeg hij: "Aya, ben jij dat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunblane

Dunblane


Posts : 129

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Partner: /
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimevr feb 06, 2009 8:45 pm

(oh bedankt Suspect )
Dun negeerde seto ook maar en loste op.Hij verscheen weer en begon zijn klaagzang te produceren...
Terug naar boven Ga naar beneden
Aya

Aya


Posts : 25

Animal Profile
Leeftijd: eeuwig jong
Partner: /
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimevr feb 06, 2009 8:47 pm

"hey, Dun," zei Aya ongeĂŻntresserd. Ze keek naar de weerwolf, veranderde in een zwarte leeuwin met gouden en zilveren manen en sprong op hem af. "Seto, het is zo lang geleden dat ik je gezien heb. Je bent anders, je voelt anders aan, ben je goed geworden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunblane

Dunblane


Posts : 129

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Partner: /
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimevr feb 06, 2009 8:50 pm

Dun vloog weer weg.Ze negeerden hem toch.Of ze waren ongeĂŻnteresseert.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimevr feb 06, 2009 8:50 pm

Seto gromde toen Aya dat vroeg en zei: " ik ben niet goed, nog altijd slecht. Ik voel anders aan omdat ik nu verliefd ben. Dat kan ik trouwens ook van jou zeggen. De laatste keer dat ik je zag, was je wit en nu dit." Hij streek over de pels van haar rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aya

Aya


Posts : 25

Animal Profile
Leeftijd: eeuwig jong
Partner: /
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimevr feb 06, 2009 8:55 pm

Aya barstte in tranen uit en zei al snikkend: "Seto, het was zo erg. Nadat je vertrokken was, kwam Devil en hij dwong me mijn ouders te doden. Ik kon hen daarna niet meer terug tot leven wekken en ik werd slecht wegens wraakgevoelens en ik doodde en doodde maar. Mijn veren werden zwart, mijn krachten veranderden en ik besefte dat ik niet goed bezig was. Ik begon terug andere dieren te helpen, maar mijn veren en pels bleven zwart, en mijn krachten bleven zo." Ze huilde niet meer en ze zag een rode weerwolf op haar afstappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunblane

Dunblane


Posts : 129

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Partner: /
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimevr feb 06, 2009 8:58 pm

Dun vloog terug en hij ging weer zitten.Hij begon zijn veren glad te strijken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimevr feb 06, 2009 8:59 pm

Vulcana stapte naar de leeuwin en streelde geruststellend over haar schouders. "Het is ok, ik doe je niks. Ik ben Seto's partner. Alhoewel ik ook slecht ben, voel ik met je mee." Ze streelde ook Seto over zijn schouders en gaf hem een likje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimevr feb 06, 2009 9:32 pm

Kaina keek naar Aya en zei "Aya, ik begrijp je"ze stapte naar haar toe en zei "ik bied je de kans om je gevoelens op te sluiten, maar je zult ze voor je dood moeten openen, beschouw het als uitstel van executie". Ze vloog omhoog, en staf verscheen in haar poten. Op dat moment keek ze ijzig naar Joel, haar vlammen veranderde in ijs, de kleur van haar werd blauw.
"Pak aan!"zei ze kwaad, ze slingerde met de staf, een witte flits ging richting Joel en raakte, toen versteende hij. Joel zou nog leven, dat wist ze zeker, hij zou alles meekrijgen, maar bewegen kon ie niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Aya

Aya


Posts : 25

Animal Profile
Leeftijd: eeuwig jong
Partner: /
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimevr feb 06, 2009 10:57 pm

Aya keek de wolvin aan en vroeg:" wat bedoel je daarmee?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimevr feb 06, 2009 11:02 pm

Seto keek Kaina bewonderend aan. "Zijn we eindelijk eens van die lastpost van af, zonder dat ik of Vulcana hem moet doden," gromde hij. Dan gaf hij Vulcana een likje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimeza feb 07, 2009 10:54 am

Kaina haar gloed kwam langzaam terug, net zoals haar gedaante van een wolvin.
"Ik bedoel, dat ik je verdrietige gevoelens van nu kan opsluiten in een kist, maar voor je dood moet je hem weer openen, anders ga je naar de hel".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Aya

Aya


Posts : 25

Animal Profile
Leeftijd: eeuwig jong
Partner: /
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimeza feb 07, 2009 8:26 pm

Aya glimlachte naar de wolvin. "Dat zal ik niet meer nodig hebben. Ik heb mijn oude vriend terug, ik heb nu een familie, alfa." Ze zette een stap achteruit en boog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunblane

Dunblane


Posts : 129

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Partner: /
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimeza feb 07, 2009 8:27 pm

Dun keek naar Aya.Hij ging zitten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimeza feb 07, 2009 8:28 pm

Vulcana keek naar Aya, "mij heb je nu ook, iedereen die een vriend van Seto is, is een vriend van mij, goed of slecht."
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimeza feb 07, 2009 8:32 pm

Seto keek naar Vulcana en zei: " hoorden jullie dat ook? Het klonk als Kaina! Volgens mij zit ze in de problemen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimeza feb 07, 2009 8:33 pm

Vulcana had de roep ook gehoord en wist wat er gaande was. "Volg mij naar mijn smidse, jullie hebben wapens en harnassen nodig." Ze rende dan weg naar haar grotten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aya

Aya


Posts : 25

Animal Profile
Leeftijd: eeuwig jong
Partner: /
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimeza feb 07, 2009 8:35 pm

Aya volgde Vulcana in haar leeuwinnenvorm en wenkte naar Seto, Dun en Kaina om mee te komen. "Vulcana, wat is er? Waarom hebben we wapens en harnassen nodig?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimeza feb 07, 2009 8:37 pm

Seto volgde en glipte de grot achter de waterval in samen met Vulcana. Toen ze buitenkwamen droegen ze grote klompen verschillend metaal. Ze sprongen omhoog naar de smidse en legden die daar neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitimeza feb 07, 2009 8:39 pm

"hey kan ik helpen?"vroeg Levy en hij vloog binnen."als ik kan helpen doe ik het graag..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vulcana's territorium - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vulcana's territorium
Terug naar boven 
Pagina 6 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: