MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Quinty tot uw dienst ^^.  Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Quinty tot uw dienst ^^.  Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Quinty tot uw dienst ^^.  Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Quinty tot uw dienst ^^.  Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Quinty tot uw dienst ^^.  Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Quinty tot uw dienst ^^.  Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Quinty tot uw dienst ^^.  Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Quinty tot uw dienst ^^.  Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Quinty tot uw dienst ^^.  Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Quinty tot uw dienst ^^.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Quinty tot uw dienst ^^.  Empty
BerichtOnderwerp: Quinty tot uw dienst ^^.    Quinty tot uw dienst ^^.  Icon_minitimezo feb 26, 2012 10:18 pm

Quinty is de naam. Zestien jaar ben ik inmiddels, over *Rekent snel* 15 dagen word ik 17 xD. Ik woon en leef in Maastricht, naast het kerkhof en op 5 minuten afstand van de Belgische grens. Ik heb twee katten, Lodewijk en Marie-Antionette. Daarbij woon ik samen met mijn ouders. Ik heb geen broers nog zussen.
Ik doe HAVO 4, doubleur. Heb een N&G profiel, met NL&T, Biologie, Scheikunde, Natuurkunde etc. etc. Ik heb, buiten Nederlands en Engels, geen talen. Dat is lastig met Dyslexie xD
In mijn familie is de erfelijke ziekte Hypermobiliteit aangetoond. Of, nou ja, niet aangetoond, maar we weten dat we het hebben xD Dat betekend dat mijn gewrichten te los zitten, waardoor ze sneller afslijten. Doet pijn kan ik je zeggen.
Qua muziek luister ik naar alles, zolang het geen klassiek, country of Dubsteb is :}.
Ik ben bang voor vuur, paarden, vleermuizen, vuurwerk, ganzen, pauwen [&nder vliegende gevaarte] en grootte hoogtes. Ik ben 1,88 lang. Dan is het vreemd om hoogte vrees te hebben, maar ach.
Obsessies zijn mijn dagelijkse leven. Johnny Depp, RDJ, RDJude, Jude Law & Alan Rickman zijn de meest recente xD Tevens vallen Professor Layton, Flikken Maastricht, Photoshop, Jack Sparrow, Films kijken, Yaoi, Anime, Manga, Schrijven en Fanfics lezen er ook wel onder. Ik ben tevens een meer dan normaal grote Potterhead, waarbij vooral Severus Snape mijn liefde heeft <3
Later wil ik als MultiMedia designer gaan werken. Maar dan moet ik eerste HAVO af zien te krijgen ><

Meer heb ik niet echt te melden, behalve als ik dingen ben vergeten. Wat vaak voor komt xD.

xQuinty <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Quinty tot uw dienst ^^.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Off-RPG :: Voorstellen :: Real Life-
Ga naar: