MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Luxanna Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Luxanna Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Luxanna Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Luxanna Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Luxanna Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Luxanna Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Luxanna Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Luxanna Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Luxanna Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Luxanna

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Luxanna

Luxanna


Posts : 9

Animal Profile
Leeftijd: Old enough to have gained my full potential
Partner: Love? What is this foolish thing you speak of?
Kracht:

Luxanna Empty
BerichtOnderwerp: Luxanna   Luxanna Icon_minitimevr dec 30, 2011 7:16 pm

Mijn naam is Luxanna, mijn ouders zagen de duisternis in mijn hart toen ik geboren werd, en noemden me Luxanna, een stille hoop dat ik voor het licht zou kiezen, net zoals (bijna) elke pegasus of eenhoorn. Heel mijn kudde wist ervan en ontweek me. Ik keerde me van hen af en bracht mezelf groot. Mijn ouders probeerden me bij te sturen, me op het goede pad te brengen, maar de schade was al te groot. Door de kudde het laten weten, bezegelden ze mijn lot. En het hunne.

Jaren gingen voorbij en de duisternis in mijn hart groeide. Ik begon tekens op mijn lichaam te krijgen, die niemand van mijn kudde had, tekens als symbool van de duisternis. Want geen enkele goede pegasus of eenhoorn kreeg die markering, toch voor zover ik weet.

Op een nacht werd ik wakker, de plek waar ik sliep stond in brand, ze probeerden me om te brengen, mijn eigen kudde! Enkele eenhoorns probeerden me te stoppen met hun magie, ik brieste van woede en sloeg met mijn vleugels. Een storm stak op en ze werden allemaal, stuk voor stuk, geraakt door de bliksem. Op slag dood. Na een enkele woede uitbarsting waren al de anderen bevroren, gevangen in het ijs. Met een enkele hoefslag versplinterden de ijsblokken en met hun de lichamen van mijn kudde-genoten.

Toen vluchtte ik hierheen en ik maakte mezelf de belofte dat niemand mij nog zou leiden, niemand zou mij nog bedreigen. Ik liet de duisternis in mijn hart los en ik werd volledig overgenomen door het kwaad dat daar jaren had vast gezeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Luxanna
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Off-RPG :: Voorstellen :: Dieren-
Ga naar: