MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Aangekomen Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Aangekomen Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Aangekomen Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Aangekomen Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Aangekomen Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Aangekomen Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Aangekomen Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Aangekomen Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Aangekomen Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Aangekomen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimedi aug 18, 2009 7:25 pm

Een gespierde maar slanke wolvin kwam aangelopen en het sneeuw kraakte door haar poten.Het was niet helemaal stil door de wind.Ze werd lichtjes bedolven onder een beetje sneeuw en keek emotieloos naar het gebied.Een kleine maar duidelijk grijns kwam op haar gezicht te zien terwijl haar gezicht zo ijzig leek.Ze gaf een huil als teken dat ze er was.Ze spitste haar oren van een geluid en keek naar achteren maar draaide haar kop niet naar het gekluid."Wie is daar?"vroeg ze kalm en rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimedi aug 18, 2009 7:40 pm

"Blue...en jij bent"vroeg een stem die uit wat stenen tevoorschijn kwam.Het was een lynx,genaamd Blue.Ze was een katachtige en Aiya een hondachtige maar ze kon het ook goed vinden met Vulcana."Welkom in MA,Aiya"zei ze en was blij dat Rochus het niet was.Trouwens,ze had Rochus al een tijdje niet gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimedi aug 18, 2009 7:47 pm

"Ook hallo,en hoe weet jij mijn naam? Blue"vroeg Aiya met een opgeheven wenkbrauw en snoof even kort."Zeker 1 van je krachten"zei ze sarcstisch en rolde met haar ogen."Zijn hier nog meer wezens behalve jij?"vroeg ze en zette 1 stap richting Blue met een grijns.Als ze de enige waren zou ze de Lynx doden en een eigen gebied hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimedi aug 18, 2009 7:50 pm

"Ik weet gewoon je naam ,misschien 1van mijn krachten"zei Blue lichtjes verbaast over haar zelf."En we zijn niet de enige die hier leven"zei ze met wat geknik en merkte de grijns en haar stap op.Ze briestte en liet haar tanden zien maar deed niks."Ik heb geen zin in een zinloos gevecht,vrede is wel goed"zei ze en ging zitten terwijl ze haar poot likte en haar even aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimedi aug 18, 2009 7:55 pm

"Oke,Vrede dan maar,zielig katje,miauw"zei Aiya droog en keek even naar het uitzicht en uit haar ooghoeken bleef ze Blue aankijken,hopend dat ze niet haar voorover duwde,anders was ze de klos."Waag me niet aan te vallen"zei ze en voelde gewoon dat die Lynx het van plan was en beukte haar omver en liet haar tanden bloot staan en beet even in haar buik en keel en liet los."Jep,erg zinloos"zei ze droog en liep weg van de Bergen.Ze hief lekker haar staart overeind alsof ze een alfa was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimedi aug 18, 2009 7:59 pm

"Neem dat terug!"zei Blue en briestte toen echt en werd op de grond geduwde en voelde bloed langs haar lijf stromen.Het was een diepe wond die maar kort deed.Die Wolvin had pit.Ze keek nog haar na en miauwde hard.Ze gromde daarna en likte haar wond en ging in het sneeuw liggen op haar buik.Zo zou het bloed k gan stollen en het sneeuw kleurdde rood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aangekomen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: