MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Klaar maken voor de strijd!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Klaar maken voor de strijd! Empty
BerichtOnderwerp: Klaar maken voor de strijd!   Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimedi aug 11, 2009 7:30 pm

Blue landde op 4 poten en veranderde terug in een Lynx en de groene licht in haar ogen verdween gelijk toen ze weer een Lynx was.Ze voelde aan haar instict dat het gevaar binnenkort zou beginnen.Ze hief haar kop omhoog en keek even kort naar haar amulet die ze nog had gekregen van Kaina.Ze keek er de hele tijd naar maar na een moment keek ze toch weer naar de grond en pakte kiezeltjes en zette er bladeren omheen en zette ze allemaal in een holletje dat ze groef.Ze zakte in elkaar door haar voorpoten en hijgde.
Ze nam een pauze en begon te jagen en ving al vlug wat konijnen en atlekker veel enn zette wat reserve dode konijnen in haar holletje.Ze hoorde wat en ging gelijk alert staan en werd serieus ,haar blik was strak gericht naar wat bomen,waar het geluid vandaan kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Klaar maken voor de strijd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaar maken voor de strijd!   Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimewo aug 12, 2009 8:00 am

Vulcana was Blue achternagelopen omdat ze een oogje in het zeil moest houden, overal kon gevaar schuilen. "Blue, ik ben het, Vulcana," riep ze zacht, "het is beter als je niet meer alleen weggaat, als jij sterft, zal iedereen de hoop verliezen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Klaar maken voor de strijd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaar maken voor de strijd!   Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimewo aug 12, 2009 12:47 pm

Blue spitste haar oren weer eens toen Vulcana wat zei en knikte.
"Das waar en Rochus hou ik maar ook in de gaten"zei ze kort tegen haar.Ze keek even om haar heen,maar niks gevaarlijks was te zien.
"Ik heb gelukkig nog een lang leven te gaan"zei ze met een zwakke glimlach en likte even haar vacht dat onder de amulet zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Klaar maken voor de strijd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaar maken voor de strijd!   Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimewo aug 12, 2009 9:38 pm

Vulcana glimlachte en vroeg: "is het oké als ik de hele tijd bij je blijf? Ik wil niet dat je in de problemen komt." Ze ging zitten en schudde haar vacht uit. Kaina, wat heb je ons aangedaan? We waren er nog niet klaar voor...
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Klaar maken voor de strijd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaar maken voor de strijd!   Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimedo aug 13, 2009 1:01 pm

Blue knikte en zei"Ik vindt het niet erg maar gezellig".Ze at even een stuk konijn dat ze in de holletje had gezet en likte haar bek af.Wat waren konijnen toch lekker voor haar smaak.Ze keek daarna Vulcana weer aan en wist niks te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Klaar maken voor de strijd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaar maken voor de strijd!   Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimedo aug 13, 2009 1:42 pm

Vulcana glimlachte, "wat zouden we kunnen doen om de clan voor te bereiden op de oorlog? Intensieve trainingen zijn niet zo goed denk ik, hoewel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Yang
Moderator
Yang


Posts : 40

Animal Profile
Leeftijd: 5,5
Partner: -
Kracht:

Klaar maken voor de strijd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaar maken voor de strijd!   Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimedo aug 20, 2009 2:45 pm

Yang was terug gekomen, sterker dan ooit. Hij liet een huil van een afstand horen. Vulcana zat vroeger in zijn roedel, Die was de eerste die hij zou bezoeken. Rustig keek hij omzich heen en gaf nog een huil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Klaar maken voor de strijd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaar maken voor de strijd!   Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimedo aug 20, 2009 7:36 pm

Vulcana spitste haar oren, dat was Yang. Ze gaf een droevige huil terug, het weerspiegelde haar humeur helemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Klaar maken voor de strijd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaar maken voor de strijd!   Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimedo aug 20, 2009 7:44 pm

Droog kwam Aiya aangelopen ,omdat ze maar niemand had gevonden behalve Blue.Ze spuugte voor Vulcana en keek naar Yang.Gespierd maar misschien dom."Eindelijk wezens in deze oude plek,maar wel goedsers"zeoi ze en snoof.Ze zag maar geen enkel slecht wezen dus was zij misschien de enige,omdat ze wel van de slechte kant hield.Dat beviel haar gewoon,het doden en vermorzelen van goedsers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Klaar maken voor de strijd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaar maken voor de strijd!   Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimedo aug 20, 2009 8:39 pm

Vulcana gromde, "de slechten zijn momenteel op vakantie, geen flauw idee waar ze uithangen." Ze keek naar de wolvin en ze grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Klaar maken voor de strijd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaar maken voor de strijd!   Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimevr aug 21, 2009 10:52 am

"Okey...dat is voor mij best nieuw dat ze vakantie hebben"zei Aiyaen hief haar schouders even op en liet ze weer zakken."Ik neem hun plaats dan maar in voor tijdelijk of voor altijd"zei ze droog en sloot haar ogen half en bleef de rode wolvin aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Klaar maken voor de strijd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaar maken voor de strijd!   Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimevr aug 21, 2009 8:53 pm

Vulcana grijnsde, "dan weten we dat ook weer. Ga je solo of sta je bij Devil?" Ze gromde zacht, "valse slang" mompelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Klaar maken voor de strijd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaar maken voor de strijd!   Klaar maken voor de strijd! Icon_minitimeza aug 22, 2009 11:17 am

"Solo en die Devil is voor mij onbekend"zei Aiya droog en zette haar staart overeind als een alfa."Ik ga maar weer eens,ik heb wat beters te doen dan bij goedsers te blijven"zei ze al vlug en liep van de plek weg met een emotieloze gezichtsuitdrukking.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Klaar maken voor de strijd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klaar maken voor de strijd!   Klaar maken voor de strijd! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Klaar maken voor de strijd!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» PostSheet Maken
» Regels voor de RPG
» MA actiever maken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: