MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Vulcana Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Vulcana Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Vulcana Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Vulcana Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Vulcana Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Vulcana Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Vulcana Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Vulcana Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Vulcana Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Vulcana

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana Empty
BerichtOnderwerp: Vulcana   Vulcana Icon_minitimedo jun 18, 2009 5:45 pm

Vulcana is een wolf, vroeger geadopteerd door een weerwolffamilie. Ze is een tijdje later meegenomen door iets, ze weet zelf niet wat, maar datzelfde heeft haar slecht gekregen. Ze is terug bij zinnen gekomen, maar loopt nu op de dunne lijn tussen goed en kwaad. Ze was ook een groot deel van haar jeugd vergeten tot ze Death, haar adoptiebroer ontmoette. Eerst wist ze niet meer wie hij was, maar het lukte hem haar geheugen terug op te frissen. Nadat ze dus bij het monster was weggelopen, werd ze de uitverkorene van Isis, de Egyptische godin. Samen met Anubis had ze een zoon, Devil. Vulcana had hem ontmoet en voorgesteld bij haar te komen wonen, hij nam het aanbod aan, maar verraade haar later. Ze kon geen enkele duivel meer vertrouwen, maar dat was tot ze Ellune had leren kennen.


Haar ogen gloeien goud op als ze de kracht van Isis gebruikt en ze dus andere krachten gebruikt dan vuur (lava) en duisternis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana   Vulcana Icon_minitimedi dec 27, 2011 11:13 pm

Maar na een tijd verdween ze, niemand weet waarom. Misschien was volledig slecht geworden, misschien had ze gewoon tijd nodig...

Een lange tijd ging voorbij en met de meteorietenregen verscheen Vulcana weer, volledig gezuiverd van alle leugens die haar verteld werden en volledig vrij van de boze geesten die bezit van haar hadden genomen (of toch niet?). Ze is teruggekomen om een nieuw leven op te bouwen.
Tijdens haar zoektocht naar zichzelf heeft ze alle leugens weggewist en heeft ze zichzelf omhuld met de waarheid over haar ware zelf. Zij is een godin uit de oude tijden, toen dieren nog over het land heersten en de mens bang voor hen was, de vreemde wezens volgens hen. Net als een feniks wordt ze opnieuw geboren als het tijd is om te sterven, haar wedergeboorte komt met de meteorietenregen. In tijden van gevaar zal zij opstaan om te vechten, aan welke kant is niet bekend, want alles met goede bedoelingen kan ook slecht zijn voor de hele wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vulcana
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vulcana's grot
» Vulcana's territorium
» Duel met Vulcana
» Vulcana is terug!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Off-RPG :: Voorstellen :: Dieren-
Ga naar: