MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Rochus Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Rochus Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Rochus Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Rochus Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Rochus Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Rochus Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Rochus Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Rochus Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Rochus Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Rochus

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Rochus Empty
BerichtOnderwerp: Rochus   Rochus Icon_minitimewo jun 17, 2009 7:53 pm

Naam:Rochus
Dier:Afrikaanse Wilde Hond
Ouders:Kaina en nog iemand...
Verleden:Rochus werd tegelijk met Blue geboren en werden goed opgevoed.Rochus was op een dag uit de hol gegaan en liep naar het gebied waar hij nooit mocht komen,De Raquanza(Het gebied waar veel reuzenslangen voorkomen en veel slechte wezens waren).Hij was eerst dapper maar langzamerhand verloor hij zijn zelfvertrouwen maar hij wist de weg terug niet en zuchtte totdat hij een zwarte schim zag.De schim bleek zijn vader te zijn die erg gespierd en er machtig uitzag en uit zijn ogen kwam rood licht uit en hij was ook een Afrikaanse Wilde Hond.Rochus had nooit zijn vader gezien,omdat hij altijd bezig was en keek verbaast naar zijn pa.Zijn vader pakte hem bij zijn hals en liet een familie zien waarvan zijn vader de Alpha was en riep"Mijn zoon zal ooit jullie nieuwe leider zijn maar tot wij hem alles hebben geleerd blijf ik de alpha".De familie juigde en grijnsden vals tegen elkaar en leerde Rochus alle slechte dingen.Blue en Kaina vroegen zich af waar Rochus bleef en gingen gelijk naar de Raquanza en hoorde geritsel in de bosjes.Rochus kwam met zijn vader uit de bosjes met een dreigende lichaamshouding en toen zei Kaina"Daarom wou ik dat Rochus niet bij je ging komen".Rochus viel hen gelijk aan en zijn vader jaagde met zijn familie Kaina en Bleu weg.Rochus had er eerst spijt van maar later steeds minder,omdat Kaina daarna ooit tegen hem zei,voordat ze naar MA ging dat ze voor altijd van hem hield.In de tussen tijd had Kaina ,Blue bij 2 Lynxen gebracht en gezegt dat ze Blue moesten opvoeden.Doordat Rochus harde geluiden maakten in het mensen gebied kwamen jagers achter hem aan en ron richting Blue en haar peetouders en sprong op het laatste moment weg en ging terug naar huis.Blue's peetouders stierven en toen zat ze in MA.Maar Rochus was al een tijdje de Alpha van de slechte familie en wou Blue doodde ,omdat ze ten 1ste goed was en ten 2de ze veel aandacht kreeg maar langzamerhand wilt hij weer een slechte familie beginnen en hij weet in iedergeval wel dat zijn slechte familie in het andere gebied terug naar hem komen en weer een familie vormen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Rochus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus   Rochus Icon_minitimedi aug 25, 2009 2:06 pm

Sorry voor mijn reactie maar Rochus is afgemaakt door een stroper in een ander gebied Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rochus
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rochus grot.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Off-RPG :: Voorstellen :: Dieren-
Ga naar: