MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Vulcana's grot

Ga naar beneden 
+7
Ferocius
Aya
Seto
Levy
Dunblane
Kaina
Vulcana
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimevr feb 13, 2009 9:13 pm

Vulcana/Isis veranderde terug naar zichzelf. Ze maakte haar zwaarden proper en stak ze terug in haar riem. "Zie je nu wat er gebeurt als er teveel gaten in mijn grot zitten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimevr feb 13, 2009 9:14 pm

"ja hoor"zei Levy en hij ging zitten."Nosferatu...."
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimevr feb 13, 2009 9:24 pm

"Ondoden, kan me niet schelen." Vulcana plofte zich neer op de grond en voelde de zwarte substantie onder haar in de grotbodem stromen. Ze glimlachte bij de gedachte dat niemand haar niet meer zou kunnen aanvallen, zonder zelf aangevallen te worden door de zwarte substantie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimevr feb 13, 2009 9:27 pm

Levy brulde en maakte zich klaar.Hij zuchtte even "wil je dat ik ga?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimevr feb 13, 2009 9:30 pm

"Nee, dat hoeft niet. Maar waarom begon je over de ondoden?" Vulcana stapte naar de ingang van haar grot en keek naar de hemel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimevr feb 13, 2009 9:31 pm

"geen idee"zei Levy.Hij klapte zijn vleugels weer dicht
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimevr feb 13, 2009 9:40 pm

Vulcana geeuwde. "Het is weldra tijd voor Ra om ons te verlaten en voor Nut om ons gezelschap te houden."

(ik hoop dat ik het juist heb geschreven)
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimevr feb 13, 2009 9:48 pm

"ok"zei Levy.Hij geeuwde
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimevr feb 13, 2009 9:57 pm

Vulcana ging op haar geïmproviseerde bed van takken en bladeren zitten. Ze leunde achterover tegen de muur en hoorde de zwarte substantie fluisteren. Ze schudde haar hoofd even en ze begon de klitten uit haar pels te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimevr feb 13, 2009 9:59 pm

Levy deed zijn oren dicht er werd luid in hem geschreeuwd THE MASTER IS COMING!!!THE MASTER IS COMING!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimevr feb 13, 2009 10:04 pm

Vulcana hoorde de schaduwen fluisteren dat er snel een einde zou komen aan de rust, maar zij hoefde niet bang te zijn. Zij was Vulcana, de vulkaanpriesteres, zij was Isis, de oeroude Egyptische godin. Ze was de partner van Seto, de moordenaar, en van Anubis, een andere oeroude Egyptische god. Ze was de moeder van Devil, de heerser van de duisternis. Zij werd aanbeden door Ra en Nut. Samen zouden ze sterk staan. De schaduwen fluisterden ook iets over een meester, ze had het gevoel dat ze hem kende. Maar vanwaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimevr feb 13, 2009 10:05 pm

Levy werd omhuld door de kracht van die god.Hij brulde luid.Sindsdien werd alles anders.Hij was de meester...
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimevr feb 13, 2009 10:15 pm

Vulcana's ogen vernauwden even. Ze gromde en de schaduwen sisten. Vulcana ging liggen en probeerde wat te kalmeren terwijl de schaduwen zachtjes in haar oor fluisterden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimevr feb 13, 2009 10:18 pm

Levsel zette zijn kop arrogant op."zozo Isis je bent terug?"zei Damon
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimeza feb 14, 2009 10:44 am

"Wat kan jou dat schelen, Damon?" vroeg Vulcana grommend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 18, 2009 5:44 pm

Seto stapte de grot binnen en zag Vulcana grommen tegen Levy, alleen was het levy niet. Het was Damon, 'bah, ik heb hem nooit gemogen.' Hij hoorde de schaduwen fluisteren en ze verwelkomden hem, net zoals Isis Anubis had verwelkomd en verzorgd toen hij gewond was. 'Dit is echt Vulcana's grot, ze is net zoals Isis. Zij heeft me ook een tweede kans gegeven alhoewel ik slecht was. Zij heeft mij toen geholpen, nu moet ik haar helpen.' "wat moet je Damon?" gromde Seto boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 18, 2009 5:50 pm

"ik ben terug uit de schaduwen"zei Damon zoals altijd arrogant "tah en jij dan Anubis".
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 18, 2009 5:54 pm

"Ik woon hier misschien?" gromde Seto. Hij had problemen zichzelf in bedwang te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 18, 2009 5:57 pm

"Dat had ik al door, Damon, maar waarom ben je hier?" vroeg Vulcana gefrustreerd. Ze had haar hand al op haar wapens gelegd, maar plaatste nu twee klauwen van elke hand tegen haar slapen. "Mind Block" fluisterde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 18, 2009 5:58 pm

"om jullie te treiteren...Jullie weten...ik ben vroeger al mijn krachten verloren...En nu ben ik MACHTIGER DAN OOIT!!!"Damon lachte duivels...
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 18, 2009 6:09 pm

Vulcana lachte luid. "Mij treiteren? Maar wij zijn ook krachtiger dan ooit." Ze stak ongemerkt haar klauw uit naar Seto en fluisterde weer: "Mind Block". Ze veranderde naar isis en de schaduwen bewogen weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 18, 2009 6:15 pm

"Ik ook...Krachtiger dan jullie"zei Damon en hij ging op zijn achterpoten staan.Hij was énorm groot
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 18, 2009 6:24 pm

Seto lachte nu ook. "Je bent gewoon te dom om het te zien hé? Je kan ons niets doen! En jij bent maar alleen, en et is niet zoals vroeger, hoe je Anubis en Isis kon vernietigen omdat ze alleen waren, ze hadden elkaar niet." Hij lachte en veranderde naar Anubis. "Seto en Vulcana hebben die fout niet gemaakt, zoals ik en Isis. Ze hebben elkaar, en Isis en ik hebben elkaar nu ook. Maar belangrijker: ieder van ons heeft drie beesten die achter hem of haar staan." Een klein zwart flesje verscheen voor Anubis, waar iets zwart uitliep dat siste en in de grond droop. De grot werd donkerder en zwart-grijze kristallen met rode strepen verschenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 18, 2009 6:27 pm

Damon brulde en de kristallen werden vernietigd "Is dat alles?".Hij zette zijn klauwen in de grond en er verschenen 35 pikzwarte cobra's die Anubis en Isis aanvielen.Allemaal tegelijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 18, 2009 6:32 pm

Vulcana/isis zag het allemaal gebeuren. Ze deed haar poot omhoog en de kristallen verschenen weer. "Oeps!" en ging naar een kristal. Ze maakte een krasje in het kristal waaruit een zwart-rode vloeistof stroomde dat haar pantser smolt en wegvrat. Ze grinnikte, "lang geleden dat ik deze nog gezien heb. Ik geloof dat de laatste keer mijn tripje naar de hel was." Ze brak een punt van het kristal af en tekende met de vloeistof tekens in haar gezicht. Ze sloeg daarna een kristal stuk met haar gepantserde staart, waardoor de vloeistof over de cobra's droop en ze oplosten. " Niet uw dag vandaag?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vulcana's grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vulcana's grot
Terug naar boven 
Pagina 4 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» de grot
» Een onaangeraakte grot
» The Bloodclan grot.
» Rochus grot.
» Grot van Rainbow.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: