MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Vulcana's grot

Ga naar beneden 
+7
Ferocius
Aya
Seto
Levy
Dunblane
Kaina
Vulcana
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 05, 2009 10:02 pm

Vulcana gromde in vulcans gedachten toen ze besefte wat hij wou doen. Ze voelde hem teruggaan naar de grot. Ze nam Ellune's hand in haar poot en zei: "kom, we gaan terug." Dan teleporteerde ze ook terug naar de grot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellune

Ellune


Posts : 36

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar na mijn vervloeking
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 05, 2009 10:05 pm

Ellune knikte en belandde met Vulcana terug in haar grot. "Bedankt," zuchtte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 05, 2009 10:11 pm

"vulcan probeerde op te staan en weg te rennen maar zijn benen waren alleen nog maar zwaar verlichte schaduw en er was een gat in zijn schouder ..."heb jij me terug gehaald?..heb jij me laten leven?... ik... ik ... ik haat je!!!!!!!!"riep vulcan"je moest me laten sterven ik verdien het!"vulcans hart brande weg van haat en z"n ogen werden rood...
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 05, 2009 10:18 pm

Vulcana veranderde ineens in een duivel en keek naar Ellune. Hij keek met schuldige ogen naar haar. Haar vel was huidskleur, ze had een zwarte short aan met een vlam op, haar haren waren rood, haar ogen lichtgrijs. Ze had zwarte vleugels en scherpe zwarte nagels. Haar topje was oranje met een zwarte vlam en kwam tot aan de onderkant van haar ribben. "Als je dood wilt," zei ze met een zware, onheilspellende stem," kan ik dat best voor je regelen." Ze hief haar hand en sloot die zodat vulcans keel langzaam werd dichtgeknepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 05, 2009 10:34 pm

"hahahaaaaa kwam ee, demonische lach uit vulcans mond "je kan me niet doden dit was allemaal gespeeld" zij vulcan terwijl hij wees naar vulcana en haar wegwierp en ellune zo hard vergiftigde dat zelfs isis dit niet kon helen,hij liet vulcana naardevil teleporteren en gaf devil een signaal dat vulcana daar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellune

Ellune


Posts : 36

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar na mijn vervloeking
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 05, 2009 10:37 pm

Ellune teleporteerde naar de bergen en sprak nog een spreuk uit dat Vulcana automatisch met hem mee teleporteerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 05, 2009 10:38 pm

Vulcana brulde wanneer ze Ellune zag en daarna werd ze naar Devil geteleporteerd. Ze voelde iets en werd dan naar de bergen geteleporteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 05, 2009 10:53 pm

hij riep vulcana achterna en vergifte haar nog harder dan vulcana toen hij naar devil ging en vroeg om voor devil te werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 05, 2009 11:01 pm

Vulcana teleporteerde terug en voelde dat ze nog erger vergiftigd was dan Ellune. Ze zakte neer op de grond van haar grot en ademde zwaar. Opeens kwam er een zwartgroene parel in de grot rollen. Daaruit ontsnapten giftige gassen. Er kwam een donkergroene draak uit. 'Gegroet, Vulcana. Ik ben Poison, een gifdraak. Je hebt je genoeg bewezen om mij jouw draak te mogen noemen. Je hebt gedaan wat goed voor je was, je hebt een nieuwe liefde leren kennen en je hebt het volgehouden om hem weer te zien gaan. Ik zal je genezen van je vergiftiging.' Poison sprak een paar woorden uit, waardoor Vulcana geneesde en ging dan terug in zijn parel. Vulcana pakte hem op en plaatste hem in haar amulet. 'Het ga je goed, roodvacht.'


Laatst aangepast door Vulcana op vr jun 05, 2009 11:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 05, 2009 11:22 pm

vulcan was weg van de rest en devil en ging op zoek naar death om te vragen om hulp toen hij hem vond voelde hij een scherp gekras over zijn hersens gaan en verloste zich door naar de hel te gaan en een krachtveld opwekte
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 05, 2009 11:33 pm

Vulcana voelde dat er iets mis was met Vulcan. Ze wist alles wat er gebeurde. Opeens werd een donkerpaarse draak met zwart zichtbaar. Eerst was hij wazig, daarna gewoon. 'Ik ben Psych, een psychische draak. Wat je voelde wat er met vulcan gebeurde, dat was ik. Ik krabde over zijn hersens. Ga nu maar slapen, hellevuur.' "Wacht even, Psych, waarom gebruiken jullie draken dezelfde titels als de duivels mij gegeven hebben?" 'Dat komt omdat wij met de duivels samenwerken, en ook met de engelen. Zij noemen jou ook zo'n dingen, zij noemen je roodvacht, hemellicht en priesteres.' "Oké, bedankt. Goedenacht Psych." Ze viel in slaap, met Psych en Poison, die er net was, rond haar gekruld.

(de gekleurde stukken tekst zijn draken die spreken)
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 05, 2009 11:50 pm

vulcan dwaalde rond en ging naar de grot toen vulcana hem aankeek sprak hij een spreuk uit waardoor de draken versteenden en vulcana's krachten verdwenen toen riep vulcan"jij... je was beter dood en daar ga ik nu voor zorgen vulcana ik lever je uit aan devil en laat je folteren op alle mogelijke manieren dan laat ik je drogeren en je zal aan de rotswand vastgeketend worden tenzij je ellune wegstuurdt en me helpt devil te verbeteren"vulcans handen werden schaduwvuur en zijn ogen verdwijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 05, 2009 11:55 pm

Vulcana jankte wanneer haar draken versteenden. "Ellune is al weg," riep ze. "Hij is misschien al dood. En Devil zal zelf moeten beteren. Ik kan hem zoiets niet aandoen, ik kan hem niet dwingen te beteren!" Ze gaf een groot deel van haar levenskracht aan haar draken zodat ze weer vrij waren en ze viel flauw, haar hart klopte bijna niet meer. In haar bewusteloze staat zag ze een visioen. Ze zag een engel die naar haar glimlachte. 'Ik ben Gabriël, ik zal je helpen.' Ze voelde haar hart trager en trager kloppen...
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimeza jun 06, 2009 12:01 am

"jij gaat nu nog niet dood!!!" riep vulcan terwijl hij vulcana terug liet leven "je helpt of je zal zien hoe ik hem dood"en san sterft ellune en dan bleu endan pas jij door foltering"vulcanlcht en zei "het zal waarschijnlijk zo zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimeza jun 06, 2009 12:11 am

Vulcana's hart begon even terug te kloppen en stopte dan helemaal. 'Kom naar me toe, hemellicht,' 'Gabriël, ik kan niet, mijn vrienden.' 'Ik snap het, hemellicht, ga en maak ons volk trots, hemellicht' Vulcana glimlachte zwakjes in haar visioen. Ze was nog steeds in haar duivelvorm. 'Als hij terugkomt, laat Ellune dan nooit gaan, hemellicht. Vergeef me.' Hij gaf haar een lichte kus op de mond. 'Vaarwel, Gabriël' Vulcana schoot recht en uit haar visioen. 'Devil' Ze keek naar haar draken, ze waren niet meer versteend, maar heel licht van kleur. "Jij kan niemand genezen, vulcan." Ze gaf nog een deel van haar krachten aan haar draken, en ze werden weer hun normale kleur. Ze haastten zich in haar amulet, waar ze veilig waren. 'Nog maar een oplossing.'
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimeza jun 06, 2009 12:18 am

"wat is die oplossing"vraagt vulcan terwijl hij een illusie van ellune maakt en zijn kop afbrandt,vulcanaschrikt en wordt woedend denkt vulcan dus hij teleporteerd vulcana naar devil en gaat mee hij levert haar uit ,zegt wat er gaat gebeuren devil beveelt zijn mannen en vulcan laat vulcana"s amulet niet rond haar nek zitten maar pikt het van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimeza jun 06, 2009 12:22 am

(gij weet normaal gezien niet wat ik denk!!!Schuin is wat iemand denkt)
Vulcana teleporteerde zichzelf en haar amulet terug naar de grot en verborg haar amulet met magie. 'Daemon, help me. Alsjeblieft.'
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimeza jun 06, 2009 10:49 am

vulcan volgt haar en zegt dat ze binnen de week zal sterven en verdwijnt dan in het niets
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimeza jun 06, 2009 11:10 am

Blue wou antwoord geven op de rode draak en zag toen een gevecht tussen Vulcan en Vulcana.Ze slikte en sloot haar ogen en concentreeerde haar goed met haar oren.Langzaaam veranderde haar 2 voorpoten in vleugels en haar achterpoten in poten van een valk.Haar vacht werd vervangen door veren en haar bek veranderde in een snavel en haar oren verdwenen.Ze krijste hard en vloog op.
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimeza jun 06, 2009 11:15 am

terwijl vulcan met vulcana vocht veranderde hij in een duivel en vool achter blue aan probeerde haar neer te halen maar faalde,tot hij op het idee kwam blue te hyphnotiseren dus hij deed het en blue viel op de grond en vulcan zette haar in brand met schaduwvuur waaronder blue leed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimeza jun 06, 2009 11:31 am

(kan ik wel eens verdedigen/)

Blue kreunde en draaide haar lichaam steeds sneller waardoor er een soort tornado kwam en ze weg vloog en Vulcan krabte.Ze ging als bescherming voor Vulcana staan en wapperde met haar vleugels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 12, 2009 7:37 pm

Vulcana mompelde "bedankt" en genas Blue van de wonden van het schaduwvuur. Ze veranderde naar weerwolf en trok haar zwaarden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 12, 2009 8:12 pm

Blue veranderde in een Lynx die ze altijd normaal gesproken was en glimlachtte en zei"maar 1 van mijn krachten is ook onsterfelijkheid ik kan alleen dood wanneer ik echt oud ben en magie die me ouder maakt door iemands spreuk ofzo dan ga ik ook niet dood".
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 12, 2009 9:48 pm

Vulcana knikte. "heb je al eens geprobeerd of je nog andere krachten hebt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitimeza jun 13, 2009 10:01 pm

"Nou ik ben goed in vechten en ik heb herstellingskrachten en de rest weet ik eigenlijk nog niet"zei Blue wat nadenkend terwijl ze even scherp naar de lucht keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vulcana's grot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 8 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vulcana's grot
Terug naar boven 
Pagina 8 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» de grot
» Een onaangeraakte grot
» The Bloodclan grot.
» Rochus grot.
» Grot van Rainbow.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: