MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Vulcana's grot

Ga naar beneden 
+7
Ferocius
Aya
Seto
Levy
Dunblane
Kaina
Vulcana
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 5:23 pm

"ok"zei Levsel en hij staarde naar de steen.Die barstte uiteen en begon te gillen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 5:26 pm

Vulcana sprong achteruit voor de stukjes steen. "Oké, dat was even raar. Hmm, probeer me nu pijn te doen met je gedachten. Maar niet hard, want anders is Seto boos"
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 5:27 pm

Levy staarde naar Vulcana.Ze vloog tegen een steen en begon ongewild haar hoofd ertegen te smakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 5:29 pm

Seto gromde en sloeg Levy pal in zijn gezicht. Hij zag hoe Vulcana bloedde en riep Aya.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aya

Aya


Posts : 25

Animal Profile
Leeftijd: eeuwig jong
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 5:31 pm

Aya zag Vulcana en Seto en genas Vulcana. "Zo, dat is beter," zei ze toen ze zag dat Vulcana's hoofdwonden zich sloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 5:33 pm

Levy keek starend naar Seto en die begon zichzelf te wurgen.Hij probeerde zijn blik los te rukken en seto stopte....
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 5:34 pm

Vulcana rekte zich uit en mompelde iets. Haar hoofdpijn verdween ook. 'Aya kan wel wonden genezen, maar ze kent niets van deze soort krachten.' Dan mompelde ze weer iets en Levy kromp ineen van de pijn, maar het was even snel over als dat het begonnen was. "Zo, dat houd je krachten even in toom tot je ze beter leert beheersen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 5:35 pm

"ik kan rare dingen..."zei levy en hij keek naar de rest
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 5:43 pm

'Dat had ik al door, maar nu zijn ze beperkt tot je ze beter kan beheersen. Deze spreuk werd vroeger over mij ook gelegd," zei Vulcana zachtjes. "Ik had vroeger duisterniskrachten ook, maar die waren te sterk. Ik kon poorten openen naar de hel, de schaduwwereld, enzo verder. Ik doodde iedereen die ik aankeek, ik was slecht geboren. Toen kwam er een geest die deze spreuk op mij gebruikte. Zijn geest zit nu in dit amulet," zei ze terwijl ze de ketting toonde, "ik kan het niet weghalen, en de geest deelt ook mijn lichaam. Ik kan pas mijn duisternis krachten weer gebruiken wanneer hij denkt dat ik klaar ben. Door de geest kan ik ook magie oproepen die zelfs ouder is dan Aya."
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 5:45 pm

Levy keek naar zichzelf en hij staarde naar de rots wand.Er ontploftte wat en hij keek naar een groot gat in de rotswand...
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 5:49 pm

Vulcana gromde en mompelde nog wat en Levy zakte weer ineen van de pijn. "Zo, nu kun je je krachten bijna niet meer gebruiken." Ze keek dan naar haar grot en riep: "waarom maakt iedereen toch gaten in mijn grotten?!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 5:51 pm

"Bij Osiris, waarom toch altijd onze grot?!" riep Seto nadat hij het gat zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 5:51 pm

"euhm..."zei Levy en er kwam zwart spul uit het gat dat Levy had gemaakt.Hij werd er door omringd en hij brulde het uit...
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 5:59 pm

Vulcana brulde en er kwam een holenbeergeest uit haar amulet, die haar lichaam bedekte. Ze was nu een holenbeer met een gouden pantser. "Ik ben Ursus, de geest van het amulet," zei hij, "het is waar dat Vulcana onder een van mijn spreuken was, maar nu is het tijd om haar weer vrij te laten." De zwarte substantie kolkte rond Vulcana terwijl Ursus terugging naar zijn amulet. Vulcana brulde wanneer de zwarte substantie haar lichaam aanraakte. Ze kreeg vreemde tekens op haar poten en rug, haar ogen werden zwart en stak haar zwaard in de grond. Ze lachte duivels en zei: "wat is het toch goed om terug te zijn." De zwarte substantie maakte een gat rond het zwaard en ze werden allemaal naar de schaduwwereld gezonden op dezelfde plaats, maar dan veel enger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 6:01 pm

Levsel brulde het uit.Hij gromde zelfs
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 6:07 pm

Seto herkende de plek en brulde het uit. "Nee, niet opnieuw." Hij probeerde zelf een gat te maken naar de echte wereld, maar het lukte niet. Zijn krachten waren niets vergeleken bij Vulcana's krachten. Dan ontsnapte uit zijn amulet ook een geest: de Egyptische god, Anubis. Toen Anubis zijn lichaam had overgenomen brulde hij: "Vulcana, stop dit onmiddelijk. Ik heb je deze krachten niet gegeven om je vrienden te doden! Ik, Anubis, heb je deze krachten gegeven zodat we altijd samen konden zijn! Luister naar me!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 6:09 pm

Vulcana kwam weer even bij zinnen en haar ogen traanden. "Anubis, het spijt me, het werd teveel. Na al die jaren opgesloten geweest te zijn, kon ik die kracht niet meer beheersen." Ze wierp zichzelf in Anubis' armen en omhelsde hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 6:11 pm

Levsel brulde en maakte een gat naar de eigen wereld.Hij was slecht...
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 6:17 pm

"Opgesloten, wie heeft dat gedaan?" brulde Anubis, en toen zag hij haar amulet. "Hoe kom je hieraan?Dit is niet het amulet dat ik je gegeven heb, Isis, waar is het andere?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 6:20 pm

Vulcana nam een amulet uit haar pantser en gaf het aan Anubis. "De magie van Isis is weg."
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 6:23 pm

Levsel brulde van de pijn.Hij riep "Valu nii palju valu!!!!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 6:23 pm

Anubis nam het amulet, en deed de magie er terug in. "Nu zijn al je krachten nog sterker, je zal blijven zoals je daarnet was, maar je zal je krachten veel beter beheersen. Ik zal altijd van je houden, Isis." Daarna opende hij een portaal en stuurde de andere erdoorheen. Zelf veranderde hij terug naar Seto en ging met Vulcana mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 08, 2009 6:26 pm

Levsel zijn ogen waren roodgloeiend.Er zat iets in hem....
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 13, 2009 9:01 pm

Vulcana veranderde in Isis en toverde een zwart flesje tevoorschijn. Ze richtte haar klauw op Levy en er kwam een zwarte substantie uit zijn borstkas, die in het flesje vloog.Vulcana/ Isis deed het toe, sprak iets uit in een lang vergeten taal en opende het flesje weer. De zwarte substantie omringde Vulcana/Isis en verdween in haar lichaam. Ze gromde even van de pijn, haar ogen werden donkerder, en ze hield de muur vast voor ondersteuning. Ze kalmeerde en stond weer recht. "Dat is dat," zei ze hijgend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 13, 2009 9:06 pm

"ok"zei levy en hij hijgde zwaar...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vulcana's grot - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vulcana's grot
Terug naar boven 
Pagina 3 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» de grot
» Een onaangeraakte grot
» The Bloodclan grot.
» Rochus grot.
» Grot van Rainbow.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: