MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Vulcana's grot

Ga naar beneden 
+7
Ferocius
Aya
Seto
Levy
Dunblane
Kaina
Vulcana
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 29, 2009 9:01 pm

(je mag geen duivel zijn)

Vulcana gromde en gaf vulcan een klap. "Uit mijn hol weg, nu! Ik wil niets meer met duivels te maken hebben!" Daarna draaide ze zich om naar Death, "het spijt me broertje."
Terug naar boven Ga naar beneden
Death

Death


Posts : 34

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 29, 2009 9:03 pm

death bedaarde meteen toen vulcana dat zei en hij zei tegen haar "geeft niet hoor, ik baalde er alleen van dat je zo snel weg was, ik heb je zolang al niet meer gezien:("
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 29, 2009 9:09 pm

"Ik ben al weg" zei vulcan en uit woede komt er een bal van schaduwvuur rond hem."je zal hier spijt van krijgen" zei hij met een demonenstem,en verdween in het niets om vulcana op te schrikken.uiteindelijk was hij er nog hij was gewoon onzichtbaar...
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 29, 2009 9:12 pm

Vulcana's ogen glinsterden van de tranen. "Ik ben blij dat hij weg is, ik wil niets meer met duivels te maken hebben. Niet na die ene keer..." Ze zakte op haar knieën en fluisterde onhoorbaar: "Devil". Niemand kon het horen behalve zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 29, 2009 9:22 pm

"Ik ben niet zoals DEVIL(!),ik ben een wolf met als schaduwgedaante duivel je ken me ook een goede schaduwduivel
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 29, 2009 9:25 pm

Vulcana brulde, "natuurlijk ben je niet als Devil! Ik hield van hem, ik vertrouwde hem, na alles wat hij had gedaan! Ik heb hem gered, hem een tweede kans gegeven!" Ze voelde aan iets in haar pantser.
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 29, 2009 9:34 pm

"k doe je geen kwaad,als ik je haatte was je al dood!!!"hij keerde zijn rug naar haar hypnotiseerde vulcana en liet een helse illusie van herinneringen uit hun gevecht van vroegenr met de hyena's door haar hoofd stromen en liet een zwaar irriterend gekrijs horen het gekrijs van zijn moeder die stierf
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 29, 2009 9:38 pm

Vulcana keek naar alle herinneringen van vroeger met een doodse blik. Wanneer alles afgelopen was, lachtte ze verdrietig. "Wat Devil deed was veel erger dan dit." Ze liet een huil horen van verdriet en keek naar de ingang van de grot.Ze haalde een schub en een tand aan een leren koord uit haar harnas en ging er voorzichtig over met haar poot.
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 29, 2009 9:44 pm

"Genoeg!!!Mijn moeder is vermoord door de Ra'zac en ik ...ik..."vulcan dacht aanzijn jeugd en plots stond zijn gezigt vol sneeën en begon hij te bloeden in zijn ogen toen viel hij bewusteloos op de grond en zijn hart klopte niet meer.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 29, 2009 9:47 pm

Vulcana bukte zich en mompelde: "Waise Heill". Haar tranen liepen nu als glazen rivieren over haar wangen. "Je snapt het niet. Devil was mijn .."
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 29, 2009 9:52 pm

"geliefde?"zei vulcan zo zacht en verzwakt dat alleen vulcana het hoorde
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 29, 2009 9:53 pm

Vulcana keek naar Vulcan. "Nee. Hij was... nee, is mijn zoon."
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 29, 2009 9:56 pm

vulcan is te zwak om te praten en maakt het gebaar dat hij wil weten wat er is ghebeurt
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 29, 2009 10:01 pm

Vulcana knikte en strooide wat poeder over hem heen. " Hij is niet echt mijn zoon, maar de zoon van mijn godin, isis, en Anubis.We ontmoetten elkaar weer bij een gevecht, hij was een slechte, en ik vocht samen met de goeden. Wanneer ik zei dat ik zijn moeder was, werd hij goed, maar hij verdween. En..en nu heeft hij ons de oorlog verklaard." Ze wreef opnieuw over de schub en de tand.
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 29, 2009 10:05 pm

"Welke oorlog?"vraagt vulcan (nog steeds verzwakt maar al wat beter)" Tegen welke groep?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 29, 2009 10:07 pm

Vulcana veegde de opgedroogde tranen uit haar vacht en zei: " Devil met alle slechte dieren tegen de goede dieren." ze strooide nog wat poeder over hem en stopte de schub en tand weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 29, 2009 10:19 pm

"Kan ik helpen?Ik kan devils hersenen inbreken en hem beter maken maar daar heb jou hulp bij nodig en ook die van death...Maar dan moeten jullie me wel vertouwen... Dan moet jij hem tijdelijk verlammen en death moet de vijanden afschrikken met schaduw"uiteindelijk kreeg vulcan honger en teleporteerde de dode grizly naar hem en vroeg "Eten julie mee?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 29, 2009 10:22 pm

Vulcana mompelde "ik heb geen honger. En dat zou ik Devil niet kunnen aandoen. Hij is nog steeds mijn zoon."
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimevr mei 29, 2009 10:25 pm

"heb jij een beter idee?"Vraagt vulcan kleilend met eten in z'n mond
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimeza mei 30, 2009 8:19 am

Vulcana schudde met haar hoofd. "Nee. Ik kan nooit echt plannen maken als er oorlog komt. Ik kan wel iedereen voorbereiden, maar plannen maken gaat niet, die moeten op het moment zelf komen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Death

Death


Posts : 34

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimeza mei 30, 2009 10:24 am

Death, die zich een tijdje op de achtergrond van het gebeuren had gehouden, zei : "ik help jullie beiden graag met deze opdracht. met zijn drieen moet het lukken om Devil weer de goede kant op te krijgen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimeza mei 30, 2009 11:04 am

"Dat is waar."Zei vulcan tegen death"Maar we gaan er wel aan als er ook maar iets mis gaat met het plan of dan moet ik DEVIL gijselen en daar gaat vulcana nooit met akkoord...ik wil niet dat ze dit meemaakt alhoewel ze me aanviel.ik ga Dunblane zoeken."zei vulcan,toen verdween hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimeza mei 30, 2009 11:13 am

Blue betreedde wat stilletjes de grot en hoorde wat vaagjes over Devil.Devil was de wezen waar ze tegen vochten een keer.Ze wou meer erover weten en liep dieper de grot in en zei"hallo? iemand".
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimeza mei 30, 2009 11:33 am

vulcan keek naar blue en zij met gromende stem:"Wie ben jij en wat doe je hier.grrrrr.wat wil van ons?!"vulcan zijn vacht begon te vlammen van schaduwvuur en zijn stem begon te vervormen van angst en woede"de onsterfelijke linx.Kijk uit of je bent het sevves niet meer."vulcan stond klaar om aan te vallen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitimeza mei 30, 2009 12:11 pm

Vulcana brulde. " Blijf van haar af. Hoe durf je een lid van je eigen clan aan te vallen!" Ze sprong voor Blue, schaduwen gleden naar haar toe en omhulden haarzelf en Blue als een ondoordringbare muur. Haar amulet begon te gloeien en Shruikan haar zwarte draak kwam eruit. Hij ging beschermend over Blue staan, als een vader die zijn dochter beschermt tegen de gevaren van de buitenwereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vulcana's grot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's grot   Vulcana's grot - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vulcana's grot
Terug naar boven 
Pagina 6 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» de grot
» Een onaangeraakte grot
» The Bloodclan grot.
» Rochus grot.
» Grot van Rainbow.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: