MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Rochus grot. Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Rochus grot. Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Rochus grot. Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Rochus grot. Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Rochus grot. Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Rochus grot. Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Rochus grot. Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Rochus grot. Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Rochus grot. Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Rochus grot.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimedi jun 16, 2009 9:37 pm

Met een harde klap wierp Rochus het lijk in de grot neer en at ervan tot er weinig vlees overbleef.Hij had steeds minder honger en beet op de botten van de dode eenhoorn om zijn tanden even scherp te maken."Dit wordt vanaf nu mijn schuilplaats die er voor altijd zal zijn"zei hij nadat hij de botten wegduwde en even rond keek.De grot was erg ruim van binnen en er konden heel veel wezens in.Hij likte zijn poten af en hoorde wat geluiden van buiten als gekreun en de geluid van de dood.Hij stak zijn kop uit de grot en zag een gevecht gaande en grijnsde vals"Zo..zo op de perfecte plaaats ook".Hij bekeek het gevecht en wachtte af wie er verloor en op het einde sprintte hij hun richting toe en doodde ze beiden en nam de lijken mee naar zijn grot en wierp ze in een donkere hoekje "zo wat reserve voedsel".Hij ging daarna liggen en fantaseerde over Blue die hij met zijn eigen poten doodde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimedi jun 16, 2009 10:36 pm

Vulcana wou net terug naar haar grot lopen toen ze iets rook. 'Bloed, en veel. Vers gedode dieren, ik heb honger. Even een kijkje nemen.' Ze liep verder in haar weerwolfgedaante en zag een grot, waar de geur sterk was. Ze stapte naar binnen en zag een wilde afrikaanse hond. "hallo," zei ze kalm. "Ik ben Vulcana." Ze gooide het volledige karkas van een grizzly voor de hond neer, ze had hem pas gedood. "het spijt me als ik stoor, maar ik werd hierheen gelokt door de geur van bloed en kadavers. Als je nog honger hebt, neem gerust wat van de grizzly." Vulcana nam de zwaardschedes van haar riem en ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimewo jun 17, 2009 7:39 pm

"Bedankt? geloof ik maar weet u waar ik misschien Blue kan vinden"vroeg Rochus op een neutrale manier en at een beetje van de Grizzlybeer,omdat hij niet zo heel veel trek had.Hij deed zo onschuldig mogelijk en bekeek de weerwolf die er sterk uitzag maar als Vulcana kwam om te vechten had ze de dood gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimewo jun 17, 2009 8:39 pm

Vulcana keek hem even aan, "wie ben je eigenlijk? En waarom zoek je Blue?" Vulcana strekte zich uit en dacht weer even aan de demonentweeling. Ze mompelde "waarom voel ik me toch zo aangetrokken tot hen,.." Zelf wist ze het antwoord niet, "misschien is het de manier waarop ze vechten,..." mompelde ze verder. Ze zuchtte en dacht snel aan iets anders, anders zou ze te snel afgeleid raken. Ze trok een van haar zwaarden uit de schede en keek toe hoe de gestolde lava weer vloeibaar werd. Ze liet het los en stak het terug in de schede. "Als je ooit in een clan wil, voel je vrij om je bij de mijne aan te sluiten," zei ze. "Het maakt niet uit of je goed of slecht bent, leden mogen het zelfs onder elkaar uitvechten, zolang ze niet doden." Ze keek even in de verte en vroeg dan "ooit al gehoord van Devil?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimewo jun 17, 2009 8:46 pm

"Ik ben Rochus en ik zoek Blue om familiezaken ,want ik ben haar tweelingbroer"zei Rochus die naar Vulcana luisterde en zei"Ik wil liever zelf een f...ik bedoel een clan beginnen in u taal gesproken en nee ik weet niet wie die zogenoemde Devil is".Hij hief zijn wenkbrauw op bij die naam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimewo jun 17, 2009 9:15 pm

Vulcana knikte. "Ik begrijp het. Waar Blue op dit moment is, weet ik niet zeker, maar ze zit bij mij in de clan. En Devil is het kwaad zelve." Ze hield haar nagel onder Rochus' keel en fluisterde: "ik weet wat jij wil, macht, ik kan je dat geven, maar dat gaat enkel als je in mijn clan komt." Ze stond weer recht en zei :" als godin kan ik je alle macht geven die ik je wil geven."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimedo jun 18, 2009 9:24 pm

"Een goede aanbod ,maar ik vertrouw genoeg op mijn krachten,Vulcana"zei Rochus"maar misschien zal ik me wel ooit bedenken maar kan die aanbod wel dan nog gelden?".Hij keek Vulcana serieus aan en ging even in zijn kop gokken waar Blue kon zijn terwijl hij afwachtte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimevr jun 19, 2009 8:46 am

Vulcana keek hem aan. "Tuurlijk." Dan kwam er iets overgevlogen, het landde met een dreun, het was een draak, een grote zwarte draak, met vuur ipv stekels op zijn rug en staart, en vuur aan zijn enkels. Hij stapte voorzichtig binnen met zijn blik op Vulcana. Hij boog zijn hoofd en zei: "Gegroet, priesteres, mijn naam is Hellraiser, de duivels hebben mij gestuurd met een bericht. Er komen twee demonen naar hier." Hij liet een parel uit zijn bek vallen in Vulcana's uitgestrekte poot. "Bedankt, Hellraiser, en ik weet het al dat er twee demonen komen, een tweeling, en ze hebben ook een menselijke gedaante." Ze plaatste de parel in haar amulet en zei tegen Hellraiser: "we zullen de clan wel gereed moeten maken. Voor de demonen en Devil."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimevr jun 19, 2009 7:37 pm

"Jullie moeten wel uitkijken voor hen"zei Rochus iets te goed en dacht Ik ben er ook 1 hoor!.Hij keek naar de draak en bekeek het wezen en keek weer terug naar Vulcana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimevr jun 19, 2009 8:01 pm

Vulcana knikte. "Zal ik zeker doen. Als ze voor problemen zorgen bij jou, roep me dan maar als je het niet alleen zou redden. Niet dat ik niet geloof dat je het alleen aankan. Je bent zeker sterk genoeg, Rochus." Hellraiser verdween in haar amulet. Ze draaide zich om en wou de grot verlaten. Als hij nog iets wou zeggen kon dat nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimevr jun 19, 2009 8:39 pm

"Doeg"zei Rochus die Vulcana langzaam zag dat ze wegliep.Hij ging even liggen en dacht weer verder hoe hij Blue kon vermoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimedi jun 30, 2009 8:58 pm

Vulcana liep doelloos rond en besloot om Rochus nog eens te bezoeken. Ze stapte langzaam zijn grot in en gooide een grizzly neer, net als de eerste keer. "Hey," zei ze zacht, "alles goed?" Ze glimlachte en ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimedi jul 14, 2009 7:41 pm

Rochus kwam terug en had wat ervaring met gevechten gedaan in een ander gebied en hij was niet blij omdat,Blue nog steeds geen dode lynx was.Hij zag een rode wolf in ijn grot en kende haar vaag nog.Hij snoof en liep zijn grot in en rolde met zijn ogen naar Vulcana"Hey"zei hij binnenmonds"Kom je hier elke keer ofzo".Hij zette zijn oren plat tegen zijn kop en keek haar direct aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimewo jul 15, 2009 11:45 pm

Vulcana glimlachte, "ik heb niets anders te doen, en mag ik geen dieren meer opzoeken die ik als vrienden beschouw?" Ze gaf hem de helft van de grizzly en beet op een van de poten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimedo jul 16, 2009 1:45 pm

"Doe wat je wil Vulcana maar stoor me niet maar als je er al bent dan...laat ik het maar zo"zei Rochus en nam een stukje van de grizzlybeer en zei met een volle mond"Misschien ligt het aan mij ,maar waar zijn de bewoners van dit stuk gebied?".Aan het einde van de zin slikte hij het eten door en likte hij zijn bek af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimedo jul 16, 2009 10:19 pm

Vulcana glimlachte en at de rest van haar deel op. Ze slikte en zei: "ze zijn allemaal weg, gevlucht voor de oorlog die gaat komen. Ik zal mezelf moeten haasten, wil ik mijn clan getraind krijgen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimevr jul 17, 2009 12:47 pm

"Oke,ze zijn dan wel lafaards zeg en ook nog zielig dat ze vluchten terwijl je beter kan meestrijden"zei Rochus en wist dat Blue in de clan van haar zat.Hij zou ook meestrijden met de oorlog maar alleen omdat hij weer eens actie wou beleven.Na de oorlog zou hij een eigen clan beginnen die MA zou veroveren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimedi jul 21, 2009 1:21 pm

Vulcana keek Rochus aan en zei: "sommigen mogen hen misschien zien als lafaards, maar ze willen gewoon hun familie beschermen. Net zoals ik de leden van mijn clan wil beschermen. Als jij er een had, zou je dat ook willen doen. Maar om mijn clanleden te beschermen, zal ik moeten vechten, niet vluchten." Ze keek naar de hemel en gromde zacht, ze voelde een sterke kracht het land binnen dringen, demonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimewo jul 22, 2009 3:05 pm

Rochus geeuwde verveelde en zei"Das waar".Hij keek verveeld naar voren en zette zijn oren overeind."Wat is er?"vroeg hij en snoof even en snauwde ook een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimewo jul 22, 2009 4:39 pm

Vulcana schudde haar kop. "De draak waarschuwde me voor demonen, het zijn eigenlijk twee dieren met een demon als totum. En aangezien ze demon zijn, hebben ze ook... even denken... aha, een mensenvorm. Ze zijn speciaal, die twee, ik heb ze in een visioen gezien, het is een tweeling. Ze zijn hier een ver eind van verwijdert, maar ik voel ze." Ze gromde zacht en zei: "als je wil, mag je met onze clan meetrainen voor de oorlog."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimevr jul 31, 2009 10:11 pm

"Ik kan wel een trainer zijn als het mag"zei Rochus en die 2ling moest wel speciaal zijn.Hij grijnsde even kort.Als hun gevreest waren zou hij ze aansluiten in zijn toeomstige clan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitimeza aug 01, 2009 9:46 am

Vulcana glimlachte, "natuurlijk mag dat. Je bent welkom in onze clan, zeker in deze tijd van oorlog. Ik ga nu, een goede grot zoeken voor de clan, ik zal je komen halen als ik ze gevonden heb." Ze glimlachte weer en rende de grot uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rochus grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rochus grot.   Rochus grot. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rochus grot.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Grot van Rainbow.
» de grot
» Vulcana's grot
» Een onaangeraakte grot
» The Bloodclan grot.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: