MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Vulcana's territorium

Ga naar beneden 
+7
Aya
Kaina
Joel
Seto
Amarath
Dunblane
Vulcana
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 10:18 pm

Vulcana hoorde iemand aan komen en rende naar beneden. Ze zag een weerwolfachtige vorm en sprong. Wanneer ze op de weerwolf landde, lachtte ze, " Seto, wat doe jij in hemelsnaam in mijn territorium?" Ze stond recht en trok hem omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunblane

Dunblane


Posts : 129

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Partner: /
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 10:20 pm

"hoi Seto"zei Dun kort en hij keek naar Vulcana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 10:22 pm

Seto stond naast Vulcana en legde zijn arm over haar schouders. "Hey, Vulcana, hey Dunblane. Wat ik hier doe? Ik was op zoek naar wat gezelschap."
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 10:25 pm

Vulcana lachtte en deed Seto's arm van haar schouders en zei: "ja, om het op te eten zeker. Ik heb je wel door, Seto. En hey Dun." Vulcana begon terug naar haar grotten te lopen en riep: " komen jullie nog?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunblane

Dunblane


Posts : 129

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Partner: /
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 10:26 pm

"tuurlijk"zei Dun en hij veranderde in zijn weerwolfgedaante en liep naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 10:28 pm

Seto glimlachte en volgde Vulcana naar haar grotten. "Hoeveel grotten zijn er eigenlijk bezet?" vroeg hij onderweg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 10:34 pm

''Niet zo heel erg veel'' Zei Okami die plots naast Seto stond. Ze keek hem aan glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 10:37 pm

Vulcana draaide zich om en stapte achteruit zodat het makkelijker was om met Seto te praten. " Langs de linkerkant van de waterval zijn mijn grotten, langs de rechterkant grotten voor andere dieren. Een grot voor mijn smidse; twee grotten voor in te slapen; een grot voor mijn wapenuitrusting; een grot voor voedseloverschotten; een grot onder de waterval. Langs de rechterkant heeft Dun een grot maar hij heeft die nog niet gebruikt. dat zijn er dus zeven van de elf. Als je wil mag je ook een grot."

(Dun, we waren nog op weg. Tenzij dat je in uw eigen grot zit. Dan is het goed.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunblane

Dunblane


Posts : 129

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Partner: /
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 10:39 pm

(ik zit in de mijne-.-)
Dun zette zich op zijn nest en zong zijn klaagzang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 10:40 pm

Seto glimlachte naar Okami en Vulcana en zei:" ik zou wel graag een grot hebben. Dan heb ik een plaats om te slapen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 10:43 pm

Vulcana zag Okami en zei: "dat is goed Seto. Aangezien je je grot nog moet inrichten mag je wel even bij mij in mijn grot slapen, als je dat wil. Hey, Okami, zou je ook een grot willen?ik heb er nog drie over."
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 10:45 pm

''Graag, dan ben ik even gan da gezeur van mijn vader af'' Zei Okami. Ze had nogal wat ruzie met Yang de laatste tijd, Ze hinkte naar een hoekje en ging even kliggen, Ze likte aan een diepe snee in haar poot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 10:46 pm

Seto lachte, legde zijn arm weer over haar schouders en zei:" dat is goed genoeg voor mij."
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 10:49 pm

Vulcana knikte en zei: "Okami, wil je anders even bij mij in de grot slapen? Daar is het wat warmer en er liggen wat vachten." Ze waren aangekomen bij de rotswand. Ze ging haar grot binnen naast de waterval en ging naast Okami zitten.

(binnen een paar posts zeg ik dat het nacht is, om wat uit te rusten XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 10:51 pm

''Dankje, Yang begint verveelend te worden, maar blijft sterker dan me'' Zei Okami. Ze likte nog een keer over de nsee en liep toen wat verder de grot in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 10:54 pm

Seto kwam de grot binnen en was verrast dat het aangenaam warm was. Hij ging naast Vulcana zitten, nadat hij twee vachten had genomen. Hij gaf er een aan Okami en de andere legde hij over hem en Vulcana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 10:56 pm

''Dankje Seto, Vinden jullie het heel eg dat ik geen alfa meer ben'' Vroeg Okami, Yang had zijn plek weer opgeoffert.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joel

Joel


Posts : 12

Animal Profile
Leeftijd: Ocharme nog maar 5
Partner:
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 10:57 pm

"hoi"zei Joel die kwaam aanlopen op zijn 2 poten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 11:00 pm

Vulcana glimlachte naar Okami, "graag gedaan." Ze kroop daarna wat dichter bij Seto en zei: "je hebt nog steeds die wonde van daarstraks op je borstkas. Het bloedt nog. Waarom heb je niet aan Dun gevraagd of hij je wou genezen?" Daarna likte ze voorzichtig wat bloed van de wonde. Toen hij rilde, likte ze al het bloed eraf.

Ze zag de andere wolf/weerwolf en vroeg: "hey, wat doe je hier?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Joel

Joel


Posts : 12

Animal Profile
Leeftijd: Ocharme nog maar 5
Partner:
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 11:01 pm

"euhm...verdwaalt zoals men wel eens zegt"zei Joel rustig en hij bekeek zijn poten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 11:03 pm

Seto glimlachte naar Vulcana en fluisterde in haar oor: "omdat ik wist dat je dit zou doen."

Hij merkte dan de andere wolf/weerwolf op en keek hem kwaadaardig aan, wetend dat hij hij een vreemdeling was en hier zonder toestemming.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joel

Joel


Posts : 12

Animal Profile
Leeftijd: Ocharme nog maar 5
Partner:
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 11:04 pm

"och stop met mij zo aan te staren...Wolf die denkt dat hij alles mag"zei Joel bot tegen Seto "ik heb ook rechten!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 11:07 pm

Vulcana vloog de andere weerwolf aan, drukte hem tegen de rots en gromde: "hij mag hier doen wat hij wil, hij mijn vriend en hij is in mijn territorium. Het enige wat hij niet mag doen is iemand anders verwonden, en prijs je gelukkig dat hij dat niet mag."
Terug naar boven Ga naar beneden
Joel

Joel


Posts : 12

Animal Profile
Leeftijd: Ocharme nog maar 5
Partner:
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 11:10 pm

Joel vuurde een vlaag electriciteit af en greep Vulcana bij haar Keel.Hij kneep die even dicht en smakte haar tegen Seto aan en zei ironisch "leef nog lang en gelukkig".
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 30, 2009 11:15 pm

Seto ving haar, rende naar de weerwolf, sloeg hem tegen de rots en kneep zijn keel zo hard dicht dat hij geen lucht meer kon krijgen. Daarna beet hij hem in alletwee de schouders en krabde zijn zij en rug open. Hij nam Vulcana's zwaarden aan stak hem op de rotsen vast door de zwaarden door zijn armen in de rotsen te duwen. Hij lachte gemeen en maakte een stalen ring om zijn nek die door de rots ging met behulp van lava. Hij zette een stak achteruit en gaf hem met zijn achterpoot een trap midden in zijn borstkas. dan brulde hij:" de enige die haar ooit ongestraft heeft pijn gedaan was ik. En ze heeft me vergeven."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vulcana's territorium - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vulcana's territorium   Vulcana's territorium - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vulcana's territorium
Terug naar boven 
Pagina 3 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: