Onderwerp: Re: Babbelhoekje do maa 01, 2012 2:13 pm
Een schaduw vos >3 Ik was even bezeten door Naruto en toen.. Voila xD.
Liway
Animal Profile Leeftijd: 3 years Partner: Not now Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do maa 01, 2012 2:23 pm
Whaha xD Een vriendin van mij is helemaal anime/mangafan, en toen ik Naruto wilde opnemen, zei ze dat ik dat niet moest doen omdat het zogenaamd saai was. Maar zij kijkt dan ook naar Dead Note en dat soort anime xD
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do maa 01, 2012 4:43 pm
Hoe vinden jullie Eps' avatar? :/ Dit wordt mijn cute uiteindelijke karakter ^-^. I <3 her nu al (:
Aqua Administrator
Animal Profile Leeftijd: 4 Jaar. Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life.. Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do maa 01, 2012 5:03 pm
Ik had je de hele tijd zien experimenteren =3. Deze is idd het leukst.
En Madelief krijgt een makeover >3. Het wordt een jonge, mannelijke wolf die gek, energiek, gestoord is(like Naruto, maar toch kan hij weleens erg serieus doen. Zeker bij onderwerpen die hem aangaan) ^^ En die karakter heeft goggles! ='D
Aqua Administrator
Animal Profile Leeftijd: 4 Jaar. Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life.. Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje vr maa 02, 2012 9:14 pm
--Sorry voor Dubbelpost!
MA moet echt actiever worden! o.o Enkel via enkele topics blijft de RPG actief :/.
Onderwerp: Re: Babbelhoekje vr maa 02, 2012 9:57 pm
Nou, ik heb niet eens zin in rpg'en (nergens zin in, verschrikkelijk irritant), dus lijkt het me nutteloos om dan een nieuw account aan te gaan maken... plus ik heb het vermoeden dat ik het niet actief kan houden, omdat ik op Horse Home ook al 3 accounts heb laten verwijderen. :/
Onderwerp: Re: Babbelhoekje vr maa 02, 2012 10:03 pm
Haha, ik moet wiskunde maken morgen. Geen zin in. >.< En ook leren dus.
En zo ongeveer de hele week al. Blijkbaar kan ik ook alleen maar flutpostjes typen want ik had een topic met een vriendin en die posten van mij waren niet eens 10 regels. :/ Echt zo irritant.
Onderwerp: Re: Babbelhoekje vr maa 02, 2012 10:07 pm
Doe maar, al weet ik denk al waar het aan ligt; Prius Online. Zo verslaafd aan dat spel, dus dan zit ik daar de hele dag op.. en heb ik geen zin meer om nog te posten.
Onderwerp: Re: Babbelhoekje vr maa 02, 2012 10:12 pm
Ik ben helemaal niet moe, alhoewel...*ssnurk* Vriendin is langsgewest, dus nu ben ik best moe, zeker omdat ze niet van animé's houd en de rest waar ik van houd o.o