Animal Profile Leeftijd: 3 years Partner: Not now Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje ma maa 19, 2012 10:05 am
Straks ben ik nog de enige hier met een clan O.o
Aqua Administrator
Animal Profile Leeftijd: 4 Jaar. Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life.. Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje ma maa 19, 2012 9:58 pm
Volgens mij wel.. o.o Maar je bent ook de enigste die nog actief is..
En net de eerste dag van mijn stage overleefd.. Ben half-dood... Ook maak ik morgenochtend misschien een topic aan met Itsuko om de forum actiever te maken <33.
Liway
Onderwerp: Re: Babbelhoekje di maa 20, 2012 9:55 am
Dan moet er inderdaad snel iets op gevonden worden, anders is het hier straks zo dood als wat D:
Waar zit je op stage dan? Sorry, ben wat nieusgierig xD Is goed ^^ Misschien dat ik straks ook een nieuw account aanmaak om het forum actief te houden.
Onderwerp: Re: Babbelhoekje di maa 20, 2012 11:05 am
Ja, maar ik ben helaas deze week nauwelijks actief *zucht*
En omdat ik nergens anders een plek kon vinden doe ik stage bij een sportcentrum :/. Itsuko zal trouwens een Naruto look-a-like worden xD.
Star
Animal Profile Leeftijd: 2 jaar Partner: Just like the stars in the sky and planets. A star will find his planet. I'm that star that my planet searches ... Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje di maa 20, 2012 9:31 pm
Sorry guys, toetsen komen! Eigenlijk zijn ze er al, maar ja goed. Zo spijtig dat ik niet kan posten! D:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje di maa 20, 2012 10:03 pm
Met deze aantal leden, is 1 clan wel genoeg :/. Dus wanneer er meer leden komen, zullen er meerdere clans komen .
Liway
Onderwerp: Re: Babbelhoekje di maa 20, 2012 10:54 pm
Ik krijg ook toetsen over een week D:
Dan loopt het hier dus net zo af als bij de filmprijs, namelijk... O ja, jullie weten het nog niet, ik heb gewonnen met dat animatiefilmpje ^^ Het was alleen minder leuk, ik ben namelijk de enige van de onderbouw die een filmpje heeft ingestuurd -_-
Onderwerp: Re: Babbelhoekje zo maa 25, 2012 11:28 am
opelijk o.o! En nu moet ik helaas gaan...
Ik zal laat in de middag terug zijn, en dan posten op verscheidene topics >] En AW is btw. ineens erg actief geworden, sinds de terugkeer van Quinty en Selma o.o
Shadow
Animal Profile Leeftijd: 1,5 years Partner: Love makes you blind and it is a curse! Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje zo maa 25, 2012 12:00 pm
Ze wil de banner maken! Ze was helemaal onder de indruk van de lay out en de hele site!