Animal Profile Leeftijd: Old enough to call me sir Partner: I love you *Sarcasm* Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje vr feb 17, 2012 11:51 pm
Viper hoort ook eng te zijn. *Denkt aan Neville in de derde Potter film*
Razze
Animal Profile Leeftijd: 1,5 Partner: Who would be my first teenage love? Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje vr feb 17, 2012 11:52 pm
Blue blue blue..Je had haar toch aqua genoemd nu? XD
Aqua Administrator
Animal Profile Leeftijd: 4 Jaar. Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life.. Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje vr feb 17, 2012 11:52 pm
Lol xd En ik heb zin om met Amarath een groep te leiden, maar met Sharp >]. EDIT: Sorry, ben de oude naam gewend Dx...
Razze
Animal Profile Leeftijd: 1,5 Partner: Who would be my first teenage love? Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje vr feb 17, 2012 11:53 pm
Lolz >) En wacht maar af, Rasje zal van zich afbijten mensen >D *rasje gromt*
Viper
Animal Profile Leeftijd: Old enough to call me sir Partner: I love you *Sarcasm* Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje vr feb 17, 2012 11:54 pm
Een vogel en een wolf samen? xD Aparte combi xD
Jeez ;-; Heb ik es inspiratie voor een accountje, moet ik gaan D: Dammit xD
Ach, nevermind. Misschien dat ik mijn laptop mee in bed smokkel en op 2/3 beeldscherm aan mijn verhaal ga beginnen ofzo :}
Aqua Administrator
Animal Profile Leeftijd: 4 Jaar. Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life.. Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje vr feb 17, 2012 11:54 pm
*Aqua kucht droog* Prooi..kuch..kuch...
En dat is toch geniaal, zo'n combi? xD
Viper
Onderwerp: Re: Babbelhoekje vr feb 17, 2012 11:56 pm
Zeg. Olga. Er staat in de regels dat je maar 2 krachten mag hebben, maar Aqua heeft er meer (A)
*Kruipt snel weg*
Ik ga naar bed mensen :3 Morgen open ik een topic met Viper <3
Razze
Onderwerp: Re: Babbelhoekje vr feb 17, 2012 11:56 pm
prooi ;3 en weet je waarom mijn regel: Niet doden. Er is? XD Omdat er waarschijnlijk ook non roofdieren komen, en die mogen natuurlijk niet opgegeten worden, ^-^.
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje vr feb 17, 2012 11:57 pm
Omdat ze in haar Kaina vorm andere krachten heeft . Maar ik bedoel Aqua's zicht op wat een prooi is en hoe die zich gedraagt .;
Viper
Onderwerp: Re: Babbelhoekje vr feb 17, 2012 11:57 pm
Dan nog is het gemeen. *Worstelt nog steeds met Viper's krachten*
Meh, gtg :3 Adia waaaa ;D
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje vr feb 17, 2012 11:59 pm
Anders verwijder ik die krachten gewoon ^^. En ik kan Aqua later beter ijs laten besturen *grijns naar Razze*
Razze
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:01 am
XD lol Dan kunnen we de vijandschap weer herleven >3
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:01 am
Ja =3. En is het gelijk..
En ik ga morgen met Aqua posten bij Shadow ^^. En AW wordt nu wel inactiever .
Venge Administrator
Animal Profile Leeftijd: 3 jaar Partner: He's a devil that I now, but he's name... Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:05 am
*slaakt een zucht uit* Na hard werken heb ik een groep aanvraag gedaan. VEEL WERK!!
Razze
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:06 am
Idd.. Het moet daar ook actief blijven :3. Maar razze is zo saai aan het worden..En zonder razze is er geen AW voor mij D=
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:07 am
Rain is ook saaier aan het worden, maar ik heb Deisel nog Anders kan je nog Arthemis spelen, Linn
En ik kijk even wat BeyBlade episodes ^^
Viper
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:12 am
En daar was ik weer ;} Mijn pa is op de Ipad bezig, dus blijft internet aanstaan. Niet slim *Gheghe*
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:13 am
xD Lol... Omg, BeyBlade was in 2009 te zien op jetix! o.o Ik heb dat nauwelijks toen gezien in Nl...
Razze
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:17 am
Waar gaat Beyblade eigenlijk over? Miss dat ik het dan ooit gezien heb ;3.
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:19 am
Over tolletjes met bitBeast erin =3. Maar ken je het dan niet? Omg..... Iedereen kent de oude en de nieuwe series... alhoewel de nieuwe series zo vreselijk stom zijn .<
Venge Administrator
Animal Profile Leeftijd: 3 jaar Partner: He's a devil that I now, but he's name... Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:21 am
Je hebt gelijk, ik vond de oude mooier, de nieuwe zijn saai. -.-
Razze
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:21 am
NEE ECHT? Lol ;3 dat ken ik, dat keek ik vroeger wel eens ^-^. Maar had dat toen geen andere naam..?
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:22 am
De oude zijn ook leuker qua humor and Tyson.. Lol.. Max is zo cute en Kai&Rai zijn zo cool o.o En de seizoenen hadden andere namen ^^
Laatst aangepast door Aqua op za feb 18, 2012 12:23 am; in totaal 1 keer bewerkt
Razze
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:23 am
Nu herinner ik het ;3 dat is best wel een leuke serie.
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:24 am
Lol xD Maar goed nu kijk ik V-Force episode 15 ^^ Ik had G-revolution al helemaal uitgekeken..