Onderwerp: Re: Babbelhoekje zo jan 15, 2012 10:45 pm
Bedankt en weet ik..
Razze
Animal Profile Leeftijd: 1,5 Partner: Who would be my first teenage love? Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje zo jan 15, 2012 10:51 pm
Weekenden zijn officieel te kort. En weet je wanneer ik kwaad word? Als mijn gym-diploma later als ik klaar ben met gym niet meer zo hoog is >.> Dat lijkt mij pas balen XD
Onderwerp: Re: Babbelhoekje zo jan 15, 2012 11:21 pm
Nice osje, Linn :3. De laatste tijd spendeer ik té weinig tijd aan het maken van een os . Daarom zien ze er simpelig uit :3.
Vandaag had ik een hoop gedaan en dit weekend leek veel trager te gaan dan de vorige! o.o
Razze
Animal Profile Leeftijd: 1,5 Partner: Who would be my first teenage love? Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje zo jan 15, 2012 11:27 pm
Dit weekend ging voor mij juist héél snel >.< En bedankt :3 ik heb er veel aan gedaan XD en in vond het origineel om geen gezicht in mijn os te doen Omdat ik dat al altijd doe XD
Onderwerp: Re: Babbelhoekje zo jan 15, 2012 11:32 pm
Ik had écht veel gedaan in al die tijd en ik was eerder klaar met leren.. Heel vaag, terwijl ik de normale tijd aan nam.. En lol :3. Bij Zorro past gewoon een osje met zijn kop erop :3.
Razze
Onderwerp: Re: Babbelhoekje zo jan 15, 2012 11:44 pm
Je moet er gewoon het juiste plaatje ervoor hebben, de kop van dit plaatje zou er niet zo mooi op staan. :3 En ik heb de hele tijd tv gekeken dit weekend, of op de PC >.> ik ben alleen thuis gebleven terwijl m'n ouders en mijn zusje weggingen naar vrienden. Want ik wist dat het daar niet leuk ging worden, en ik ben gewoon zo depri als ik daar heen ga, enkel omdat ik ooit echte hartsvriendinnen was met een meisje, die ik al ken vanaf mijn geboorte, en nu..lijkt het allemaal weg te zijn en juist dat doet echt pijn ..
Onderwerp: Re: Babbelhoekje ma jan 16, 2012 6:16 pm
:hug: Best zielig en dit weekend had ik vooral geleerd, maar ook met twee vriendinnen gesproken =3. Dus ik had het wel leuk en vandaag moet ik weer leren & naar judo..