Onderwerp: Re: Babbelhoekje ma jan 16, 2012 11:46 pm
Derp... MA lijkt meer een forum tussen mij en Linn te worden xD
Razze
Animal Profile Leeftijd: 1,5 Partner: Who would be my first teenage love? Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje ma jan 16, 2012 11:57 pm
Wij kunnen dit forum ook wel samen actief houden hoor Regen/Olga XD Weet je nog hoe we bij AW deden? Die hebben we ook met een paar mensjes levend gehouden :3
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 15, 2012 3:36 pm
Ik wil ook helpen met actief houden ^^. Het idee van het forum is leuk en origineel dat het wel actief moet worden (: Alleen geef ik toch mijn voorkeur aan de oude grijze lay-out.. :/ Die vind ik persoonlijk echt zó mooi <3
Aqua Administrator
Animal Profile Leeftijd: 4 Jaar. Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life.. Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 15, 2012 6:05 pm
Anouk! En de oude grijze Lay-Out was gemaakt door Quinty, maar ze kan geen nieuwe Lay-Out maken ;/.
Amarath Moderator
Animal Profile Leeftijd: 2 Years Partner: Love? Hate it! Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 15, 2012 6:30 pm
Tja.. xD Atm gaan andere dingen gewoon even voor :3
Aqua Administrator
Animal Profile Leeftijd: 4 Jaar. Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life.. Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 15, 2012 6:31 pm
Q! =D En ik ga even de regels aanpassen . Vanaf nu enkel als kracht 1 element ^^.
Misschien dat er zo'n klein icoontje komt als teken van je element.
Liway
Animal Profile Leeftijd: 3 years Partner: Not now Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 15, 2012 9:16 pm
Nieuw lidje hier ^^
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 15, 2012 9:18 pm
Yeah En nu nog even leven verkrijgen in de RPG-deel =3.
Liway
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 15, 2012 9:22 pm
Geen zorgen, ik ben zo'n typje dat minstens een keer per dag online komt ^^ Ik heb alleen weinig inspiratie voor Liway's kracht... xD
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 15, 2012 9:22 pm
Hmm.... Vuur?
Ik weet ook eigenlijk niks voor haar, sorry xD.
Liway
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 15, 2012 9:24 pm
Haha, ach, ik zie wel wat het gaat worden =3 Misschien dat ik zo ergens een topicje ga aanmaken...
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 15, 2012 9:24 pm
Ja, randomness.. En yeah! Al post ik op MA wat korter dan op AW wat erg vreemd is :S.
Liway
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 15, 2012 9:26 pm
Dat heb ik soms zelf ook wel eens. Op mijn eigen RPG heb ik hooguit 3 regels vol, terwijl ik op AW met gemak 5 regels haal x)
Jup, ik zit ook op AW ^^
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 15, 2012 9:33 pm
Tja... Het ligt aan de sfeer van de forum en o wie.. o wie.. zal ik zijn op AW >].
Liway
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 15, 2012 9:38 pm
Het hangt natuurlijk ook af van het aantal leden. Mijn forum heeft (inclusief mezelf) twee actieve leden Laat me raden... iemand die goed om kan gaan met Razze, übermooie profielplaatjes heeft...
Rain?
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 15, 2012 9:40 pm
CORRECT! ='D
En vind je mijn profielplaatjes dan écht zo mooi? Thanks :3.
Liway
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 15, 2012 9:44 pm
Ik ben goeeeeeed... xD
Ja, volgens mij had je Rain zelf getekent? (het kan zijn dat ik er weer een kilometer naast zit hoor =3)
3 keer raden wie ik ben
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 15, 2012 9:51 pm
Uhhmmmm......Nee xD Ik vind ze altijd op DeviantArt.. Ik teken ze nooit zelf .
Jij bent toch Kivah? =3
Liway
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 15, 2012 10:10 pm
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 15, 2012 10:10 pm
Uhm... Peops? xD Welke kracht zal ik pandaa Torrie geven? (: Welk element vinden jullie het beste bij een rode panda passen zoals haar? xD Damn. Dat klonk niet echt als een normale zin :3
EDIT: @Aqua: Misschien is dit een beetje stom :/ Maar als ik op de Index-pagina ben zie ik in mijn tab: Magic animals. En het ziet er -in mijn ogen- professioneler uit als er: Magic Animals staat, snap je? ^^
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 15, 2012 10:17 pm
Ik zou voor vuur of water gaan.. Nee! vuur of aarde.. Dat past gewoon ook bij een rode panda.
-- Ja, dat weet ik, maar ik weet niet hoe ik dat nou kan aanpassen , vreemd genoeg :/. Het moet maar even zo..
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 15, 2012 10:22 pm
Nou, ik zie Torrie niet met stenen gooien.. :/ Dus dan zit ik met een dilemma tussen vuur en water *sigh* Ik denk dat ik dan voor vuur ga ^^.
--
Probeer bij het Beheerderspaneel te kijken bij het gedeelte 'Beschrijving'. Volgens mij kan je dan bij 'Naam' ofzoiets het aanpassen ^^. Het kan ook iets héel anders zijn hoor, maar voor zo ver ik me kon herrineren.. :/