Animal Profile Leeftijd: 4 Jaar. Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life.. Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 1:07 am
Ow, dat bedoel je.. Ach ja xD... En slaap lekker ^^
Liway
Animal Profile Leeftijd: 3 years Partner: Not now Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 10:28 am
Ik denk dat ik in de loop van de week 'mijn' clan ga bijwerken.... Maak je klaar voor 5 keer editen
Aqua Administrator
Animal Profile Leeftijd: 4 Jaar. Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life.. Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 11:44 am
En nu in wat topics posten =3.
Viper
Animal Profile Leeftijd: Old enough to call me sir Partner: I love you *Sarcasm* Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:40 pm
Whoesh~ Ik ben er weer xD
Gelukkig heb ik mijn post opgeslagen, aangezien gister internet weer eens wegviel xD Dus dan kan ik hem nu posten :3
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:41 pm
Lol =3. Wat ga je met hem doen, eigenlijk? ^^
Viper
Animal Profile Leeftijd: Old enough to call me sir Partner: I love you *Sarcasm* Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:45 pm
Kijk zelf maar >D
Ik heb nog een idee voor een gebied, maar eens zien of ik het kan uitwerken xD
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:48 pm
Hij is best wel cool =3.
En ik weet even écht niet wat ik met Aqua ga doen.. Gewoon later aan de goede en de slechte leider irriteren en zelf dan een groep beginnen of..... iets anders?
Viper
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:51 pm
Je moet het zelf weten xD
Miep, zodra mijn pa onder de douche uit is, kan ik gaan douchen. Schijt aan huis/leerwerk ik ga schrijven >D
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:53 pm
Ja , dat is waar xD...
En ik ga wel gewoon huiswerk maken, leren en een plek zoeken waar ze de waarden en normen bespreken zoals Paul&Witteman en dan een verslag inleveren van minstens 2000 woorden ><
Amarath Moderator
Animal Profile Leeftijd: 2 Years Partner: Love? Hate it! Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:54 pm
Oh, gezellig xD
Ik moet vandaag mijn cosplay pak in elkaar gaan zetten, aangezien ik morgen de stad in ga voor Carnaval <3
En ik bedenk me net dat ik nog gebieden moet hebben voor mijn groep /shot
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 12:56 pm
Ja, dus ik heb wel wat te doen in de vakantie en volgende week >.<.
En cool, maar in A'dam doen we nauwelijks aan carnaval :/.
Razze
Animal Profile Leeftijd: 1,5 Partner: Who would be my first teenage love? Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 1:09 pm
Lol :3 Misschien dat Amarath en Aqua samen moeten gaan leiden? x3
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 1:12 pm
Kan.... But I don't know.. She doesn't like canine's, maar als Amarath opvallend genoeg is dan.. kan het xD.
Razze
Animal Profile Leeftijd: 1,5 Partner: Who would be my first teenage love? Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 1:14 pm
Lol :3. En niemand zal de 1,5 jarige leeuw echt een leiderfiguur vinden :3 maar de ketting om zijn nek maakt hem nog krachtiger dan hij al is *evil lach*
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 1:17 pm
Lol xD... Dan steelt Blue zijn ketting >3. Omg, ik heb een passend liedje voor Aqua gevonden!; https://www.youtube.com/watch?v=3EgtbBbibN8&feature=related
Razze
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 1:22 pm
Aqua , aqua is haar naam nu olga XD *lol*. En dat lukt niet ^-^. De ketting zit goed vast om zijn nek, lol :3.
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 1:24 pm
Sorry.... ik heb haar erg lang Blue genoemd xD. Jammer :/.
Dan gebruikt Aqua gewoon Kaina's ketting ^^.
En dat liedje past letterlijk goed bij haar gedachten bij een gevecht en de stem van de zangeres lijkt op de stem van Aqua.
Razze
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za feb 18, 2012 1:26 pm
lol :3 ik weet niet echt hoe de stem van Razze hier, en razze op AW moet klinken x3.