Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 12:15 am
Zorgt voor wat drama, lol. (&nd I think so, haha. xD)
Star
Animal Profile Leeftijd: 2 jaar Partner: Just like the stars in the sky and planets. A star will find his planet. I'm that star that my planet searches ... Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 12:17 am
HEY
Star is sterk hoor! En ze geeft niet rap op! HAHA STARPOWER! >3
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 12:17 am
Correctie: of Star. xD
Star
Animal Profile Leeftijd: 2 jaar Partner: Just like the stars in the sky and planets. A star will find his planet. I'm that star that my planet searches ... Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 12:20 am
Het is niet omdat ze een paard is (gevleugeld paard met s'nachts een hoorn) dat ze niet sterk is! HORSES RULES! MHAHAHA! XD
Aqua Administrator
Animal Profile Leeftijd: 4 Jaar. Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life.. Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 12:00 pm
*kijkt droog* Deze Lynx kan je vleugels eruit kunnen rukken als ze het wilt >33 Zelf vind ik vogels/hond-achtige échte RULERS!! ='D
Shadow
Animal Profile Leeftijd: 1,5 years Partner: Love makes you blind and it is a curse! Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 1:47 pm
Waarom gaat het daarover? Misschien moet je elkaar vragen stellen bijv. vraag: Hoe speel ik gratis Minecraft?
Aqua Administrator
Animal Profile Leeftijd: 4 Jaar. Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life.. Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 1:52 pm
What are you talking about? O.O
En mijn vriendin komt zo.. Yeah! ='D
Shadow
Animal Profile Leeftijd: 1,5 years Partner: Love makes you blind and it is a curse! Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 2:04 pm
Gezellig!
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 2:24 pm
Ja, inderdaad! ='D Ze zit nu in de metro =3 Kan niet wachten ='D!!
Star
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 8:00 pm
@Shadow; ik weet een link voor gratis minecraft^^
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 8:24 pm
Mijn vriendin is net vertrokken en ik ben al sinds 4 uur slaperig :/. @Shadow; Postje komt spoedig! ^^
MA moet ook actiever worden >3.
Neltharion
Animal Profile Leeftijd: Older than you Partner: Hah! Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 8:28 pm
Neltharion bestaat uit 80% magma dus niet moeilijk dat het wat drupt :') En hij maakt het ook constant terug aan.. Lekker gezellig
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 8:34 pm
Lol xD..
*speelt Aywas*
Liway
Animal Profile Leeftijd: 3 years Partner: Not now Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 8:46 pm
Ik heb vandaag nog niet kunnen reageren bij het jointopic van Athene D:
Liway is ook een 'ruler'.... En het is geen opschepperij
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 8:50 pm
Aqua also >].
Ze zal bekender en bekender worden ^^.
&Ga je nu posten bij het topic? Dan kan ik even Naruto kijken en daarna in 1 keer op 2 topics reageren =3.
Op MA post het ook beter dan op AW O.o... Vaag?
Liway
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 8:52 pm
Ok ^^ Ik ben wel bezig met een animatie (moet over 9 dagen afzijn D:) dus het kan even duren
Stiekem vind ik MA ietsje leuker
Is het goed als ik morgen reageer bij Athene? Mijn inspiratie is weg...
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 9:15 pm
En dat is goed, maar wel in de ochtend ^^
Ik moet vrijdag een verslag van 1500 woorden typen en op AW is dan dus die oorlog aan de gang *zucht* En ik moet ook nog leren :/.
Liway
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 9:22 pm
Ok ^^
Over het druk hebben gesproken O.O
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 9:41 pm
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 9:42 pm
Ik ben dood.
Om 12 uur naar bed gegaan, moest om half 9 op. 1 1/5 uur reizen naar Dierenpark Amersfoort. Tot half 5 rondgelopen, voeten hebben het loodje gelegd. Komen we op Station Weesp aan (na bus- en treinreis), is de bus die we moesten hebben net vijf minuten geleden vertrokken. Allebei pesthumeur, een uur wachten en bam, ik ben doodmoe. T.T Geen posten dus vandaag, sorry guys.
Razze
Animal Profile Leeftijd: 1,5 Partner: Who would be my first teenage love? Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 10:35 pm
Olga, waar blijft madelief
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje wo feb 29, 2012 10:37 pm
Ik moet wel wat dingen verschuiven >< Dus Sharp's&Madelief's topic komen wat later. Ik zal proberen morgen met hun te posten! ^^
In de ochtend heb ik ook altijd meer zin om te posten, heel vaag? O.o
Liway
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do maa 01, 2012 10:44 am
Faal.... Ik ben vergeten hoe je een naam in een linkje moet zetten -_-