MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Alleen en verdwaald

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 22, 2009 9:17 pm

Vulcana haalde haar schouders op, "dat kan, ik weet niet wat er met hem gebeurd is. Maar ik zal hem doden, met of zonder hulp." Ze gromde luid en de bliksem sloeg naast haar in. Ze keek naar haar draken, waarvan een Mushii op zijn rug had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 22, 2009 9:20 pm

Aiya knikte weer en grijnsde even om de bliksem.Ze vond haar krachten erg machtig en dat was handig voor de slechte.Ze zette haar oren wat overeind en zei"Wat voor wezen is die Devil eigenlijk?".Ze hief haar wenkbrauw op en wachtte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 22, 2009 9:27 pm

Vulcana grijnsde, "Devil is een gigantische slang, en zijn totum is een klein zwart wolfje." Ze keek rond en dan naar het gat waar de bliksem was ingeslagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 22, 2009 9:29 pm

"Als klein zwart wolfje is hij al heel snel dood en als slang ,dat weet ik nog net zo niet"zei Aiya nadenkend."Weet je al zijn zwakheden?"vroeg ze aan Vulcana terwijl ze eigenlijk gewoon met haar kracht via Devil's verleden zocht naar iets waar hij niet tegenkon maar ze wou haar krachten besparen voor later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Posts : 28

Animal Profile
Leeftijd: 3 maanden
Partner:
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 8:09 am

Opeens begon Mushii terug wakker geworden, en keek ze vooruit. "Jullie zijn niet meer aan het vechten met elkaar?" vroeg Sachi aan Aiya en Vulcana. Ze keek in de lucht ineens waar Dun was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 11:20 am

Vulcana keek naar Mushii en zei: "nee Mushii, we werken nu samen, eerst gaan we Devil vermoorden en dan geef ik mijn bestaan als goeddoener voor altijd op, en niemand kan mij daarvan weerhouden." Dan keek ze naar Aiya en zei: "de laatste keer dat ik hem zag had hij een zwak voor zijn ouders."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Posts : 28

Animal Profile
Leeftijd: 3 maanden
Partner:
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 11:32 am

Opeens keek Mushii op naar Vulcana. "Werken jullie nu al samen?" vroeg Mushii. "Na dat gevecht werken jullie ineens samen?" zei Mushii. Vond ze eigenlijk best wel raar, terwijl ze nu ook naar Aiya keek. "Wie is eigenlijk Devil?" vroeg Mushii. En ze wachtte op antwoord. Waarom moest hij eigenlijk dood?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 11:42 am

Vulcana gromde zacht, "Devil is de zoon van Isis, hij is hier de slechtste, er is een grote oorlog op til Mushii, en Devil moet dood om die te stoppen. En waarom we samenwerken? Ik ben niet de Vulcana die je eerst hebt leren kennen, ik ben haar duistere kant."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 11:44 am

"Een grote slechte slang"zei Aiya tegen Mushii en rolde met haar ogen.Ze keek de pup aan en snoof.Ze keek toen terug naar Vulcana en zei"Waar is diegene meestal?".Ze wachtte geduldig oop een antwoord en spitste haar oren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Posts : 28

Animal Profile
Leeftijd: 3 maanden
Partner:
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 12:16 pm

"En is die duistere kant van jou ook mijn pleegmoeder?" vroeg Mushii nu een klein beetje bang, en ze keek Vulcana aan. Daarna keek ze Aiya aan. Zou ze mogen meehelpen om Devil te vermoorden? Ze besloot het maar niet te vragen, of toch wel? "Mag ik helpen met het vermoorden van die Devil?" vroeg Mushii.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 2:50 pm

"Ik denk dat je nogg te jong bent"zei Aiya"En je bent best of ik bedoel erg zwak dus laat het maar aan ons over".Ze keek van de pup weer terug naar Vulcana met een blik Dit-is-geen-pup-werk!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Posts : 28

Animal Profile
Leeftijd: 3 maanden
Partner:
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 2:53 pm

Mushii vond eigenlijk die Aiya best nog gemeen. "Ik ben niet te jong, ik wil helpen!" riep Mushii tegen Aiya. En keek toen plotseling Vulcana aan. "Mag ik helpen aub om die ene Devil te vermoorden?" vroeg Mushii.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimema aug 24, 2009 8:34 am

Vulcana dacht er even over na, "het zal waarschijnlijk nog even duren eer Devil komt, dus tegen dan heb je misschien je krachten al. Dan mag je meehelpen, er zijn toch genoeg dieren om je te beschermen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Posts : 28

Animal Profile
Leeftijd: 3 maanden
Partner:
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimema aug 24, 2009 9:02 am

Mushii was blij met het horen wat Vulcana zei, en ze gaf haar een likje. Daarna keek ze lekker boos naar Aiya. "Lekker puh!" riep Mushii naar Aiya. Toen keek ze alweer terug naar Vulcana. "Genoeg dieren die mij beschermen, wie dan?" vroeg Mushii dan achteraf ineens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimema aug 24, 2009 11:26 am

Aiya snoof en duwde de pup omver met haar poot.Ze zette haar poot weer terug en duwde de pup zachtjes weg."Je weet niet wie je tegenover je hebt,oup"snauwde ze naar Mushii.Ze keek toen weer naar Vulcana en zei"Ik dacht dat wij en zon lynx genaamd Blue de enige waren hier?".
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Posts : 28

Animal Profile
Leeftijd: 3 maanden
Partner:
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimema aug 24, 2009 11:39 am

Mushii stond al vlug weeral recht, en ze werd boos heel boos op Aiya. Ineens kwam er een rode straal uit haar ogen die ze richtte op Aiya. Terwijl ze zei. "Dat weet ik goed genoeg, tegenover wie ik het heb." zei Mushii, terwijl de straal nog steeds op Aiya gericht is. Ze wist helemaal niet vanwaar die rode straal ineens vandaan kwam, maar die was nu al weg. Toen keek ze Vulcana ook aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimema aug 24, 2009 12:59 pm

Vulcana gromde zacht en zei dan tegen Aiya: "zoals je daarnet hebt gezien is Dun er ook, en in onze clan zijn er ook nog Seto, Volcane, Ellune, Fire, Death en Blue zit er ook in." Ze keek naar Mushii en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Posts : 28

Animal Profile
Leeftijd: 3 maanden
Partner:
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimema aug 24, 2009 1:08 pm

"En ik dan?" vroeg Mushii maar plotseling ineens, want ze hoorde haar niet opgenoemd worden. En ze keek alweer Vulcana terug aan en zag haar ook terug kijken naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimema aug 24, 2009 1:20 pm

Aiya zuchtte lichtjes geergerd aan de pup.Ze was niet bang van die straal en spuugte even op de grond.Ze wou liever zonder dat domme pup vechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimema aug 24, 2009 1:21 pm

Vulcana glimlachte, "ja, jij ook kleine pluizenbal." Ze rekte zich uit en duwde haar klauwen even in de grond. Ze stond terug recht en geeuwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimema aug 24, 2009 1:27 pm

Aiya begon haar ernstig te vervelen en zei"Ik verveel me dus ik ga maar weer eens en roep me als de strijd begint".Ze zette al 3 stappen richting de richting waar z weg ging en hield 1 poot even gebogen en keek uit haar ooghoeken naar Vulcana of ze mocht vertrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Posts : 28

Animal Profile
Leeftijd: 3 maanden
Partner:
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimema aug 24, 2009 1:49 pm

"Ik een kleine pluizenbal?" vroeg Mushii opeens nieuwsgierig. Maar ze was uiteindelijk wel blij dat ze erbij was. Terwijl ze zag dat Aiya wou vertrekken, wat ze zeker mocht van haar en hopelijk ook van Vulcanna. Nog steeds keek ze Aiya nog boos aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimema aug 24, 2009 7:17 pm

Vulcana knikte naar Aiya en keek dan naar Mushii, "ja, je bent een kleine pluizenbal," zei ze grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Posts : 28

Animal Profile
Leeftijd: 3 maanden
Partner:
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 25, 2009 1:00 am

"Naar waar ging die Aiya nu ineens heen?" vroeg Mushii nieuwsgierig aan Vulcana, terwijl ze haar begon aan te kijken. "Zijn er hier geen andere pups ofzo, waarmee ik zou kunnen spelen?" zei Mushii, omdat ze zich ineens begon te vervelen hier en alweer keek ze Vulcana aan wachtend op een antwoord van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 25, 2009 10:44 am

Vulcana glimlachte, "Aiya moest iets gaan doen, en hier zijn geen andere pups om mee te spelen. Zullen we een fatsoenlijke grot gaan zoeken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Alleen en verdwaald - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alleen en verdwaald
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» even alleen
» Alleen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: