MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Alleen en verdwaald

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 6:13 pm

Vulcana keek even naar Mushii en zei: "als dat nodig is, zal ik het moeten doen. Ik wil niet dat ze jou kan pijn doen." Ze keek naar de lucht, en wazige paarse flits was eventjes zichtbaar en dan volgde weer een regen van de paarse pijlen op het schild, daarna een paarskleurige vuurzee. Ze hoorde een stem fluisteren ergens hoog boven haar, ze sloot haar ogen en luisterde ernaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunblane

Dunblane


Posts : 129

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Partner: /
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 6:17 pm

"het helpt niet Vulcana"zei Dun en hij liep weer naar haar "we moeten haar te lijf gaan zonder magie, anders lukt dit niet". Hij zuchtte en heelde met zijn tranen de wonden van Vulcana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 6:21 pm

Vulcana schudde haar hoofd, "dit is magie die veel sterker is dan gewone, dit komt van de bron van magie, van wezens die het eerst magie hadden, waar niemand controle over kan hebben. Tot ze mij kozen en besloten hun geschenken te geven." Waardoor mijn clan is ontstaan, door hun magie, hun kracht, hun ziel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Posts : 28

Animal Profile
Leeftijd: 3 maanden
Partner:
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 6:21 pm

Nu wou Mushii eigenlijk wel helpen. Ze besloot het te vragen opeens. "Zou ik jullie mogen helpen?" vroeg Mushii, terwijl ze Dun en Vulcana tegelijk aan het bekijken is, wachtend op hun antwoord. "Zou Aiya mij willen pijndoen?" vroeg Sachi, ze begrijp eigenlijk helemaal niet waarom ze dat zou doen.

( Moet bijna gaan eten, terug misschien tussen 20u en 24u )
weet niet of jullie er dan ook nog zijn hier ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 6:25 pm

(ik waarschijnlijk wel)
Vulcana glimlachte naar Mushii, "je kan nog niet helpen, als ze wil kan Aiya je inderdaad pijn doen. Maar het doet goed om te weten dat je mij wil helpen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 6:25 pm

(Jullie postte echt veel Razz)
Aiya kreunde zachtjes en trok haar kop weg en deed haar schild weer opnieuw.Ze schudde haar lichaam uit en zei"Ik wil Mushii niet,ik wil dat jullie dit pand verlaten".Ze likte haar wonden even en keek toen terug naar de weerwolf en de andere wolf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunblane

Dunblane


Posts : 129

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Partner: /
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 6:28 pm

"nooit, gij zult ons met rust laten!"zei Dun en hij veranderde weer in een feniks. Hij vloog op Aiya af. Hij zette zich op haar kop en drukte zijn klauwen in haar vel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 6:33 pm

"Als gij verdwijnt"zei Aiya en voelde de scherpe klauwen en de bloed viel van haar kop af.Ze veranderde in een beer en trok de feniks van haar af met haar poten en kreep de poten van de feniks vast en beet erin en zette hem nerer op de grond en ging languit op diegene liggen en stond weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunblane

Dunblane


Posts : 129

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Partner: /
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 6:35 pm

Dun beet op alles waar hij maar bij kon en hij liet Aiya in brand vliegen "eigen schuld bromde hij en hij vloog met een bloedende poot die hij snel genas weg. Ookal had hij niet door dat het schild er stond XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 6:36 pm

Aiya wist gelijk wat ze moest doen terwijl ze in vuur stond en ging in een rivier even zwemmen en kwam er weer uit.Ze veranderde terug in een wolf en grijnsde.Ze schudde haar uit en de akelige grijns bleef op haar gezicht staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunblane

Dunblane


Posts : 129

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Partner: /
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 6:40 pm

Dun vloog weer op Aiya af en hij had nu genoeg lucht in zen longen weer. Hij landde naast Vulcana en keek haar aan "wat nu?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 6:46 pm

Vulcana brulde: "genoeg!" Vijf flitsen verschenen en landden met een dreun op de grond, die begon te schudden en een kloof ontstond waardoor een grote stofwolk ontstond. Toen het stof was gaan liggen stonden er vijf grote draken rond Vulcana en Aiya. Een paarse draak schoot naar voren en sloeg het schild aan diggelen met zijn psychishe krachten. Vulcana gromde luid, haar ogen werden donkerder en haar vacht werd langzaam zwart, haar slechte kant begon het over te nemen. Duisternis wervelde rond haar en vulkanen rezen op uit de grond en braakten zeeën van lava uit, een grote wervelkolom van vuur ontstond. Alles vormde een grote cirkel om de wolven heen en de een van de draken nam de kleine Mushii op zijn rug om haar te beschermen. Vuur, lava en duisternis gingen naar Vulcana vormden een drakenlichaam om het hare. Vloeibare lava droop uit haar bek, haar stekels en vleugelmembranen bestonden uit vuur en de rest uit zwarte mist. Ze gromde en vuurde een straal af, vuur en lava rond elkaar draaiend omhuld met wat zwarte mist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 6:49 pm

Aiya ontweek net die straal en opende haar mond."Je bent perfect voor het slechte"zei ze en grijnsde.Als ze haar slechte kant steeds vaker omhoog kreeg zou ze misschien samen met haar ok echt een slechte duo zijn.Ze sloot haar bek weer en keek naar de lava."Wreed"zei ze en keek van de lava terug naar Vulcana.
{Ik moet zometeen gaan Smile dus nu niet ernstig verwonden a.u.b.}


Laatst aangepast door Aiya op za aug 22, 2009 6:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunblane

Dunblane


Posts : 129

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Partner: /
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 6:57 pm

Dunblane zette Aiya weer in vuur en vlam. Zijn ogen lichtten rood op en hij vuurde vele vuurbollen op Aiya die dan op zichzelf een vlammenkring vormde, hoog genog zodat ze er niet over kon. Hij begon daarbij ook dan nog eens oorverdovend te krijsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 6:59 pm

Aiya rolde over de grond waar geen lava zat zover dat kon en zette haar oren plat tegen haar kop zodat zijn gekrijs wat minder werd."Dunblane,ik moet wel nog in contacxt zijn met Vulcana"zei ze hardop tegen hem tussen het gekrijs door.Door 1 van haar krachten wist ze hun namen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 7:01 pm

Vulcana lachtte en duwde haar klauwen diep in de grond en grote barsten ontstonden, lava kwam aan het oppervlak en dreigde Aiya te verbranden, waarop Vulcana de krachten van Isis gebruikte en een sneeuwstorm veroorzaakte die direct ging liggen, alle lava en de vuurballen van Dun waren nu bevroren. Ze grijnsde en zei: "de slechten moeten voor elkaar opkomen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunblane

Dunblane


Posts : 129

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Partner: /
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 7:03 pm

Dun schudde verbaast zijn kop en vloog toen weg. Hij zette heel het gebied in brand en krijste oorverdovend verder, tot hij uiteindelijk verdween...
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 7:06 pm

Vulcana brulde en weer stak er een sneeuwstorm op, al het vuur doofde. Ze keek naar Aiya en lava, vuur en duisternis verdween en nu stond er een zwarte wolvin met grijze ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 8:08 pm

{Ben er weer Razz}

Aiya was blij maar verbaast tegelijk."Kan ik je vertrouwen?"vroeg ze serieus aan de nu zwarte wolvin,Vulcana.Ze had haar slechte kant opgewekt blijkbaar maar was ze wel te vertrouwen.Ze had haar wel gered van Dunblane's aanvallen maar toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 8:16 pm

Vulcana grijnsde, "zolang ik in deze gedaante ben wel, als mijn kleur terug normaal wordt, dan is het terug Vulcana de lamme goedzak," zei ze lachend. "Dit is de tweede keer dat deze slechte kant echt aan de oppervlakte komt, de eerste keer stopte Anubis me. Zolang niemand me stopt, blijft dit zo, denk ik. En hoe meer ik verander, hoe langer het zo blijft."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 8:25 pm

Aiya knikte en zei"Dan zal ik je helpen om zo te blijven".Ze wist even niks te zeggen en iets kwam in haar op en zei gelijk"Laten we een slechte groep beginnen?".Maar aan Vulcana's houding te zien was ze een alfa dus zweeg ze maar weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 8:43 pm

Vulcana grijnsde en zei: "in mijn clan mogen ook slechte dieren, en ik kan je alle macht geven die ik wil. Daardoor heb ik je schild kunnen verbrijzelen, door de kracht van een psychische draak. En het maakt niet uit of je leden van de clan aanvalt, ik genees ze toch direct. Maar voor ik mijn leven als lamme goedzak opgeef, moet ik eerst nog iets anders doen, Devil vermoorden. Doe je mee? Dan zijn wij de twee slechtsten, en dan staat niemand ons ooit nog in de weg!" Ze lachtte luid en de hemel betrok, bliksem schoot uit de zwarte wolken aan de hemel en zelfs de schimmen vluchtten weg voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 8:55 pm

Aiya knikte en zei"Oke,ik ga er wel mee akkoord".Ze zag hoe haar wonden in korsten veranderen en likte de korsten even."Laten we dan gelijk maar beginnen"zei ze met een valse grijns en hief haar staart wat waarmee ze de hele tijd overeind had gezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 8:58 pm

Vulcana gromde zacht, "maar Devil allang niet meer tevoorschijn gekomen. Nadat ik hem had verteld dat hij mijn zoon was. De zoon van Isis eigenlijk." Ze raakte de wonden van Aiya aan en ze genazen direct.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 9:03 pm

Aiya bedankt Vulcana voor de heling."Dan moet hij dood zijn of angstig zijn wegelopen"zei ze droog"Een zielige knaap".Ze likte haar bek af en lette toen weer op Vulcana.De wind veranderde van richting en ze kuchtte even kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Alleen en verdwaald - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen en verdwaald   Alleen en verdwaald - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alleen en verdwaald
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» even alleen
» Alleen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: