MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
even alleen Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
even alleen Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
even alleen Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
even alleen Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
even alleen Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
even alleen Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
even alleen Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
even alleen Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
even alleen Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 even alleen

Ga naar beneden 
+4
vulcan
Levy
Vulcana
Joel
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Joel

Joel


Posts : 12

Animal Profile
Leeftijd: Ocharme nog maar 5
Partner:
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: even alleen   even alleen Icon_minitimewo jun 10, 2009 5:31 pm

Joelle draafde rond in het duistere moeras. Er was niks, alleen maar leegte en vettige drab waardoor haar hoeven erg vuil werden. Ze vond dit niet erg en ze gallopeerde verder. Ze hinnikte eens luid maar het moeras was gewoon dood. Ze zuchtte eens en zocht een droog plekje om even te rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimewo jun 10, 2009 5:39 pm

Vulcana sloop in haar wolfgedaante dichter bij de eenhoorn. Zeliet een laag gegrom horen en sprong tevoorschijn. De gouden band rond haar bovenarm glinsterde hoewel het donker was. Ze grinnikte, "wel wel, wat doet een eenhoorn hier helemaal alleen?" Ze veranderde in een weerwolf en speelde met haar zwaarden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimewo jun 10, 2009 5:42 pm

"alleen wezen"zei Levy die er angstaanjagender uit zag dan ooit. Hij gromde naar Vulcana "wat doe jij hier zo alleen dan?". Hij lachtte even kwaadaardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimewo jun 10, 2009 5:48 pm

Vulcana grijnsde. "Ik was net eten aan het zoeken." Ze trok haar zwaard uit de schede en wierp het naar een boom. Ze stak haar poot uit en het zwaard kwam terug. "Spijtig genoeg zijn eenhoorns en hippogriefen niet zo lekker. Ik zal dan maar weer op weg moeten gaan." Ze ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimewo jun 10, 2009 5:51 pm

"haha"zei Levy en hij begon te staren naar Vulcana. Hij bleef echter staren en ze zou zo zelfmoordneigingen krijgen. Hij bleef gewoon stokstijf naar <vulcana staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimewo jun 10, 2009 5:57 pm

Vulcana lachtte en een paarse gedaante verscheen achter haar die haar beschermde tegen Levy's krachten. De gedaante werd langzaam zichtbaar, maar was nog steeds niet zichtbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimewo jun 10, 2009 5:59 pm

(zucht... Rolling Eyes )

Levy rolde met zijn ogen "wat kan je het niet alleen aan? Kippie... pok pok pok"zei Levy al spottend. Hij vloog in een boom en kraste eens luid. Hij wapperde 5 keer met zijn vleugels en 5 tornado's vlogen op Vulcana en de gedaante af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimewo jun 10, 2009 6:27 pm

Vulcana grijnsde en de gedaante sloeg ook met zijn vleugels zodat de tornados minder werden. Vulcana werd toch geraakt door de tornados en werd naar achteren gegooid. Ze deed een salto en landde tegen de boom. Ze zakte naar beneden en stond recht, haar bek bloedde een beetje. Ze veegde die met een grijns af en likte het bloed op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimewo jun 10, 2009 6:31 pm

"goed"zei Levy en zijn lichaam veranderde. Zijn vacht werd pekzwart en zijn ogen vuurrood. Levy was er weer. Hij vuurde een duisternis bal op Vulcana af "haha Isis weet je wie ik ben?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimewo jun 10, 2009 6:37 pm

Vulcana stak haar arm uit en de schaduwbal botste tegen haar poot. Er ging een schok door haar heen en ze hoestte. "Zo zo, je kent dus nieuwe trucjes? Weet je nog dat we tegen Devil vochten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimewo jun 10, 2009 6:38 pm

"tuurlijk en dat deerd me nu niet meer! k heb ingezien dat het kwaad overheersd"zei Levy en hij lachtte duivels. Hij keek Vulcana duivels aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimewo jun 10, 2009 6:40 pm

vulcan kwam opduiken, "luister niet naar haar, ze heeft de pest aan ons. zullen ze we samenspannen om haar te doden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimewo jun 10, 2009 6:42 pm

Levy keek naar de onbekende wolf die kwam opduiken. Hij knikte "heb ik al even zin in, ik stem toe". Hij lachtte weer duivels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimewo jun 10, 2009 6:42 pm

"dat weet ik al lang, Levy. Ik ben gestopt met proberen mezelf te veranderen." Ze grijnsde en veranderde in een duivel. "Dit heb ik te danken aan mijn partner."
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimewo jun 10, 2009 7:01 pm

"Devil ik dien u"zei Levy naar beneden toe gericht. Hij lachtte weer eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimewo jun 10, 2009 7:09 pm

Vulcana lachte. "Als je het tegen mij hebt, Devil is niet mijn partner, maar een duivel genaamd Ellune. Ik kan je ook deze krachten geven als je wilt." Ze gebaarde naar de gedaante, die nu helemaal helder was geworden. Er stond een grote paarse draak. 'Hallo, Levy, ik ben Psych,' zei deze met een zware stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Posts : 61

Animal Profile
Leeftijd: heeft ie geen idee van...
Partner: /
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimewo jun 10, 2009 7:16 pm

Levy knikte gewoontjes naar de draak. Hij zei "nee ik heb het tegen de slang van de onderwereld". Hij gromde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimewo jun 10, 2009 7:57 pm

Blue kwam aangelopen en keek naar Levy,Joel en de roze draak en Devil en Vulcana."hey"zei ze in het algemeen wat verward en lachtte wat vaagjes"is dit een bijeenkomst ofzo?".Ze hief haar wenkbrauw omhoog (als ze dat had) en was al voordat ze hier kwam weer een Lynx geworden.Ze was nog steeds verbaast hoe ze een Valk werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimewo jun 10, 2009 8:11 pm

(paarse draak) (en Devil is er niet, Levy zegt het zomaar)
"Nee, dit is geen bijeenkomst, een samenzwering, tegenwoordig heeft iedereen iets tegen mij," lachte Vulcana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimewo jun 10, 2009 8:56 pm

"Ik niet hoor"zei Blue ook lachend terwijl het langzaam begon te regenen.Ze ging onder een boom staan en schudde haar zelf uit.
(het regent echt bij mij)
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimewo jun 10, 2009 8:58 pm

Vulcana glimlachte, veranderde naar wolf en ging bij Blue staan. "Dat weet ik."
(ik hoop dat het snel gedaan is bij u)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimedo jun 11, 2009 8:24 pm

Blue glimlachtte naar Vulcana en merkte dat het langzamerhand minder hard regende.Ze kwam onder de boom vandaan en sprong wat rondjes van blijdschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimedo jun 11, 2009 10:08 pm

Vulcana kwam voorzichtig onder de boom vandaan en snuffelde wat rond uit de buurt van Levy, Joel en vulcan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimevr jun 12, 2009 7:53 pm

Blue concentreerde haar en probeerde in een Valk te veranderen maar het lukt niet en zei mopperend"en in de grot lukte het".Ze trok een somber gezicht en zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitimevr jun 12, 2009 8:04 pm

Vulcana veranderde in een weerwolf en gaf haar gouden band aan Blue "Hier, doe deze aan je poot en probeer dan nog eens"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





even alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
even alleen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: