MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
even alleen - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
even alleen - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
even alleen - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
even alleen - Pagina 2 Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
even alleen - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
even alleen - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
even alleen - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
even alleen - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
even alleen - Pagina 2 Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 even alleen

Ga naar beneden 
+4
vulcan
Levy
Vulcana
Joel
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 12, 2009 8:07 pm

"uhm....okey"zei Blue wat twijfelachtig en deed de band om haar poot en slikte even.Ze probeerde het nog een keer en sloot eerst haar ogen en concentreerde en langzamerhand veranderde ze in een Valk die gelijk kriste.Ze keek naar Vulcana en glimlachte en zei"Bedankt,Vulcana".Ze vloog op en vloog een rondje dat een beetje mislukte,omdat ze nog niet met vliegen had geoefent maar het lukte na een paar keer en landde in de boom waar ze eerst onder stond en vroeg aan Vulcana"hoe..kan dit..ik en wat is die band?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 12, 2009 9:49 pm

Vulcana glimlachte. "Dat is de band van in de tempel. Het helpt je je kracht te focussen, te genezen, en andere dingen die ik nog niet weet." Ze keek er even naar en vroeg dan "zou ik hem terugmogen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 13, 2009 9:59 pm

"ja hoor"zei Blue die met wat moeite met haar snvel de band eraf deed en het weer aan Vulcana gaf.Ze veranderde terug in haar Lynx vorm en keek tevreden voor haar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 13, 2009 10:05 pm

vulcan kwam naar blue enn veranderde in devilvorm waarbij hij tegen 103501km/u rond haar zweefde en zo een tornado liet ontstaan "gij zult lijden!!!"zei vulcan deed schaduwfocus en liet blue wegsleuren terwijl hij beschermd werd door zijn schaduwveld...
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 13, 2009 10:11 pm

Vulcana's draken kwamen uit haar amulet en beschermden haar en Blue. "Ik ben het niet die lijden zal, maar jij, door je dwaasheid."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 13, 2009 10:42 pm

"Waarom wil jij mij hebben"riep Blue boos en keek woedend naar Devil en veranderde in een Valk en stopte de tornado en krijste hard en haar Valk formaat werd wat groter.
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan

vulcan


Posts : 33

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 12:31 am

vulcan werd ook groter en zei,"gewoon jij hoort bij vulcana en k zal haar en haar vrienden zwaar treffen net als ik bij Ellune deed!!!muhahahaaaa!!!"toen verdween vulcan .
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan-E

vulcan-E


Posts : 6

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 12:52 am

"ik zal je helpen om tegen vulcan te vechten" zij vulan-E tegen blue,"ik ben z'n tweelingbroer maar hij is een beetje geflipt, snap je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 10:06 am

Vulcana grauwde naar de nieuweling, "wie ben jij? En ik heb ook al door dat Vulcan geflipt is." Haar draken gingen terug in haar amulet en ze trok haar zwaarden.
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan-E

vulcan-E


Posts : 6

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 10:25 am

"vrees mij niet, ik wil helpen, ik ben de enige dize zijn zwakke plekken kent en hem aankan"zei vulan-E terwijl wij in een grifioen veranderde, vulcana optilde en op een rots neerzette."ik kom in vrede dus leg die mesjes maar weg!"riep vulan-E uit reflex.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 10:28 am

Vulcana grauwde, "blijf van mij af!" Ze stak haar zwaarden weg en zei: "als je wil helpen, doe het maar."
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan-E

vulcan-E


Posts : 6

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 10:35 am

"wat wil je dat ik doe 'meester'?iki zal vulcan opzoeken en doden
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 10:40 am

Vulcana dacht even na en zei dan: "dat hoeft niet, iemand anders zal zich gauw bij ons voegen."
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan-E

vulcan-E


Posts : 6

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 10:49 am

éwie zal dat dan zijn"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellune

Ellune


Posts : 36

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar na mijn vervloeking
Partner: /
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 10:54 am

Ellune sprong in duivelgedaante voor Vulcana. "Ik," gromde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesotho

Lesotho


Posts : 6

Animal Profile
Leeftijd:
Partner: /
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 10:54 am

Lesotho sprong ook in zijn duivelgedaante voor Vulcana en naast Ellune. Hij grijnsde, "en ik."
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan-E

vulcan-E


Posts : 6

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 11:20 am

"wat gaan jullie mietjes mij aandoen?ik kom mischien in vrede maar als je ruzie wil..."vulan-Everanderde in duivelzombie-vorm en vuurde een vuur-duisternis-straal af
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 11:43 am

Vulcana gromde en sprong voor de straal, haar gouden band straalde en de straal verdween. "van die ene weet ik het niet, maar Ellune hier is er om ons te helpen." Ze legde haar poot op de schouder van Ellune.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellune

Ellune


Posts : 36

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar na mijn vervloeking
Partner: /
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 11:45 am

Ellune knikte en legde zijn hand over de poot van Vulcana. "Ik zin op wraak. Ik wil die vulcan niet persé doden, maar ik wil hem wel zien lijden." Hij gebaarde naar de andere duivel, "dit is Lesotho, we kennen elkaar al een tijdje. Hij zal ook helpen."
Terug naar boven Ga naar beneden
vulcan-E

vulcan-E


Posts : 6

Animal Profile
Leeftijd: 5
Partner: /
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 11:47 am

"ik werk mee, maar pas op ik ben 3x zo sterk als vulcan"zei vulan-E grommend
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesotho

Lesotho


Posts : 6

Animal Profile
Leeftijd:
Partner: /
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 11:47 am

Lesotho gromde, "maar ik wil er wel iets voor terug." Hij stapte naar Vulcana en fluisterde in haar oor, zodat niemand anders het zou horen, "en dat is een kus van jou, op de mond."
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 11:50 am

Vulcana lachte. "ja, en wij zijn nog sterker. Ik weet niet hoe sterk Ellune en lesotho zijn op dit moment, maar ik ben een godin." Ze rilde toen Lesotho in haar oor fluisterde wat hij ervoor terug wilde. Ze fluisterde terug, "ok, maar dan wel straks."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellune

Ellune


Posts : 36

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar na mijn vervloeking
Partner: /
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 12:39 pm

Ellune had gehoord wat Vulcana en Lesotho tegen elkaar hadde gefluisterd. Hij draaide zich om en spreidde zijn vleugels. Hij grijnsde en zei: "waarom nu niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 12:41 pm

Vulcana haalde haar schouders op en veranderde in een duivel door een beetje van Ellune's kracht af te tappen. Ze legde haar handen op Lesotho schouders en gaf hem lichtjes een kus op de lippen en ze trok daarna weg...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesotho

Lesotho


Posts : 6

Animal Profile
Leeftijd:
Partner: /
Kracht:

even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 14, 2009 12:43 pm

Lesotho grijnsde en zei: "nu nog niet wegtrekken, schatje." Hij legde zijn ene hand vanachter op haar hoofd en de andere vanonder aan haar rug en kuste haar lang op de mond. Hij trok weg en zei: "het is wel spijtig dat Ellune me voor was."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





even alleen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: even alleen   even alleen - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
even alleen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: