MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Een huil naar Seto

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:45 pm

Seto grijnsde en vroeg: " en wie moet ik martelen? De zangvogel? Hij kan zichzelf genezen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:46 pm

''Die 'Zangvogel' Heet Dunblane, is straks misschien jou mede roedellid. Zoek maar iemand, maar geen van de roedelleden'' Zei okami rustig. Ze had het een beetje verkeert gezegt, Dun was een vogel die hoort neit in een roedel maarja

(xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:50 pm

Seto keek woest naar Dunblane en toen terug naar Okami:" ok, ok. Is een gewoon dier ook goed?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:50 pm

(xD)

''Ja hoor, maar weet dat als je iemand neemt met krachten dat je meer kans hebt'' Zei Okami, Ze keek rond en plette een vogeltje met haar staart, ze paktehet vogeltje tussen haar nagels op en begon er op te kauwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:52 pm

Seto gromde, hij keek naar de vrouwelijke weerwolf en toen terug naar Okami:" wat als ik haar martel, als ze het goed vind en dat Dunblane haar daarna geneest?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:56 pm

Vulcana keek even woest naar de weerwolf:" ten eerste, weerwolf, ik heet Vulcana, ten tweede: je mag me alleen martelen als Okami het goed vindt en als Dun me wil genezen. En ten derde: "hoe heet JIJ eigenlijk?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:59 pm

Seto keek naar Vulcana en zei: " ik ben Seto. ik zie er trouwens naar uit om je te folteren, als het van je alfa mag. Dan alleen nog hopen dat Dunblane je wil genezen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunblane

Dunblane


Posts : 129

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Partner: /
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 5:01 pm

Dun ging zitte en fladderde met zijn vleugels "ik zal Vulcana genezen"
Hij zong wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 5:08 pm

"Bedankt, Dun," zei Vulcana kalm

(we stoppen even met dit topic, tot Okami terug is. Nu mogen alleen Seto en Dun allebei nog een keer posten. Daarna post Okami en kunnen we weer verder. )
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 5:09 pm

" Nu alleen Okami's toestemming nog." Seto grijnsde.

(Mij goed)
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 5:10 pm

''Dan vind ik het goed, Maar en alleen dan, Je mag haar niet doden of heel ernstig verwonden, anders krijg je met mij te maken'' Zei Okami. Ze knikte naar Vulcana en Dunblane.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 5:11 pm

Seto knikte en ging naar Vulcana, hij vroeg: " klaar?" Hij grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 5:12 pm

Vulcana keek eerst even naar Dun en zei:" Ja."
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 5:15 pm

Okami ging met een grijns aan de kant zitten. Ze floot even zodat Dun ook kwam. Ze grijnsde breed, ze wist dat Vulcana sterk was, maar Seto was ook niet slecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 5:18 pm

Seto lachtte en sloeg met zijn klauwen in haar gezicht, zodat hij de huid daar open krabde. Hij rook het bloed, alhoewel hij het niet zag door haar rode vacht. Haar ogen glinsterden met pijn, maar hij wist dat ze het niet zo hard voelde. Dan duwde hij haar op de grond en ging op haar zitten. Langzaam maakte hij met lava sporen over haar borstkas die zwart werden omdat haar haren verschroeiden. Nu zag hij haar bloeden en ze gromde van de pijn toen hij haar zij greep en hard drukte met zijn nagels zodat ze daar ook verschrikkelijk bloedde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunblane

Dunblane


Posts : 129

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Partner: /
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 5:19 pm

Dun keek toe.Hij moch even niet ingrijpen dus hij keek maar tot hij moest ingrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 5:21 pm

Vulcana gromde zacht toen hij op haar zat en liet het rustig gebeuren. Pas toen hij zijn nagels in haar zij drukte gromde ze. 'Ok, nu is het genoeg.' Ze sloeg hem pal in zijn gezicht en krabde zijn borstkas open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 5:27 pm

Seto lachtte toen ze hem sloeg en krabde. Hij duwde haar weer omver en ging op haar staart staan. Daarna nam hij een van haar zwaarden en sleepte het langzaam over haar buik zodat ze hevig begon te bloeden. Daarna hielp hij haar recht, draaide haar om klauwde haar rug open. Het bloed hong aan zijn poten en voorzichtig likte hij eraan. Hij glimlachte en zei: " ik denk dat ik je wat meer moet folteren, je bloed smaakt lekker." Dan zette hij een stap dichterbij en beet in haar schouder. Hij likte zijn lippen en boog naar Okami. Hij riep:" Dunblane, je mag haar zo komen genezen." Dan nam hij haar gezicht in zijn klauwen en likte het bloed van de eerst krab eraf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 5:29 pm

Vulcana gromde toen hij haar rug open krabde en haar beet. Daarna rilde ze toen hij het bloed van haar kaak likte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunblane

Dunblane


Posts : 129

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Partner: /
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 5:30 pm

"ok"zei Dun "dan ga ik eens mijn krachten testen"
"op jou maar zonder je zwaard"
Hij vloog naar Vulcana toe en begon tranen op de wondes te laten vallen.
ze genazen allemaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 5:31 pm

Okami knikte en keek naar Dun, ''Je mag'' Zei ze enkel, Ze stond op en liep naar Seto, ''Je vecht goed, Geef me even en dan krijg je te horen of je er bij mag'' Met deze worden verdween ze in het niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 5:35 pm

Seto keek haar na en zei:" ok. Dunblane, bedoel je Vulcana?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunblane

Dunblane


Posts : 129

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Partner: /
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 5:39 pm

"nee ik ga met jou vechten"zei Dun "Maar weet wel ik kan mezelf genezen dus pas op"
"gebruik geen zwaarden of andere metalen dingen die je kan maken"
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 5:45 pm

Seto keek naar Dunblane en zei:" ik heb geen zwaard. Voor die foltering heb ik Vulcana's zwaard genomen. Ik kan niet smeden trouwens, ik heb niet de tijd genomen om het te proberen." Dan stond Seto klaar om aan te vallen en riep: " DARKNESS FALL." Het werd zo donker dat alleen hijzelf en Vulcana konden zien. Hij zag Dunblane en zette een paar passen opzij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 5:47 pm

Vulcana ging opzij zitten terwijl ze zag hoe het donker werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een huil naar Seto - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een huil naar Seto
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een huil aan iemand.
» Een huil naar de Shadows.
» Een huil naar vrienden en clanleden.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: