MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Een huil naar de Shadows. Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Een huil naar de Shadows. Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Een huil naar de Shadows. Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Een huil naar de Shadows. Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Een huil naar de Shadows. Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Een huil naar de Shadows. Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Een huil naar de Shadows. Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Een huil naar de Shadows. Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Een huil naar de Shadows. Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Een huil naar de Shadows.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimema jan 26, 2009 10:10 am

Okami liet door het bos. Haar vader was al een tijdje weg, zij zou nu over de Shadows leiden. Ze huilde naar haar leden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimema jan 26, 2009 11:25 pm

Vulcana hoorde de huil en kwam aanlopen. Ze zag Okami en boog."hey"
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimedi jan 27, 2009 12:44 am

''Sta op vriend'' Zei Okami, Ze keek naar Vulcana en zei ''Nu Yang weg is, neem ik de leiding over de Shadows over''
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimedi jan 27, 2009 6:23 pm

Vulcana stond op en zei:" je zal vast een goede alfa zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimedi jan 27, 2009 7:56 pm

''Dankje'' Zei Okami droog. Ze keek kill om zich heen, Dit voelde beter dan bij die goeierik van een Kiana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimewo jan 28, 2009 9:58 am

Kiana haar gloed was rood, bloedrood. "Waarom?"vroeg ze met dezelfde kleur ogen "waarom heb je me dit aangedaan?"vroeg ze hoofdschuddend. Ze was verdacht kalm, maar binnen in haar lichaam stroom bloed vol blinde woede die ze nog niet zou gebruiken. Ze zette een stap naar voren en vervolgde toen verdacht kalm met een beetje minachtendheid en ironie in haar stem "grappig eigenlijk, hoe je beste vriendin opeens je vijand nummer een word"ze keek even naar Vulcana en toen weer naar Okami "en hoe je leven plotseling voorbij kan zijn".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimewo jan 28, 2009 4:00 pm

''Wat boeit mij dat'' Zei Okami droog. Ze keek haar vroegere vriendin aan. Een valse Glimlach speelt op haar snuit. Ze grijnsde en vervolgde, ''Je bent mijn vriendin niet meer Kaina, je bent mijn vijant nu.'' Een donker rode gloed kwam rond haar heen, Haar hoektanden groeide en Okami stak een kop of 2 boven Kaina uit. ''Waag het niet nog een keer bij mijn roedelleden te komen''
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimewo jan 28, 2009 6:28 pm

"Je weet niet tegen wie je dit zegt"zei Kaina. Ze veranderde in een zeer grote arend die de totum van haar nek pakte en op de grond smeet. Opeens werd het duister, het begon te waaien, te stormen. Bomen vielen om, maar de wind onweek Kaina "onderschat de kracht van de wind niet"zei ze met een ijzige en kille stem. De rode gloed werd nu van vlammen, ze liet al de energie los, de vleugels van haar werden langer, net zoals haar staart. Nu was ze een feeniks ter grote van een draak geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimewo jan 28, 2009 6:35 pm

''Waag het niet mij uittedagen'' Gromde Okami, Ze keerde terug naar haar eige gedaante en mompelde wat. Een vlammenzee kwam rond haar heen, Amaterasu stapte eruit =, met een kimono aan en een parasoletje opgezet. Ze opende har mond en begon een kalmerings nummer te zingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimewo jan 28, 2009 6:38 pm

Toen Vulcana dit zag stapte ze langzaam achteruit om niet eraakt te worden door de windstoten van Kaina. Ze vernaderde van wolf naar weerwolf en nam haar wapens klaar in geval dat ze haar alfa moest verdedigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimewo jan 28, 2009 6:44 pm

Kaina wilde vulcana niet raken even mompelde ze wat en de wind ontweek Vulcana nu ook.
"Wees verstandig Okami, maak goede keuzes, met mij als vijand overleef je het niet"zei ze ijzig. Een staf verscheen in haar poten, ze zwaaide ermee, een doorzichtige doos verscheen om Okami "de doos van onwetelheid, niemand kan eruit ontsnappen". Kaina stopte de wind.
Ze veranderde weer in een wolf, de gloed was licht paars, de staf verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimewo jan 28, 2009 6:49 pm

Amaterasu zong nog steeds, ze keek Kaina hatelijk aan, maar glimlachte toch. Ze zat neit alleen gevangen in de doos, maar ook door haar gevoelens en gedachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimewo jan 28, 2009 6:51 pm

Kaina haar gloed veranderde langzaam naar Blauw "het spijt me Okami, wat is er met je gebeurd ?". Ze maakte de doos wat groter en ging zuchtend zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimewo jan 28, 2009 6:52 pm

Het lied van Amaterasu werd steeds zachter, ze stopte uiteindelijk en zei met har zoete stem, ''Ik ziet gevangen Kaina, Tussen familie en vrienden''
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimewo jan 28, 2009 6:54 pm

Ze slikte, haar staf verscheen weer in haar bek, ze zwaaide ermee, zwarte rook kwam vanuit het hart van Okami, door de doos, in een kistje dat opeens verscheen, Kaina deed het erin en op slot. Alleen zij zou het kunnen openmaken, het slechte karakter van Okami zat nu gevagen.
"Wees dan tenminste niet slecht"zei Kaina zacht en liet de doos verdwijnen, net zoals de staf.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimewo jan 28, 2009 6:56 pm

''Kaina ik moet de Shadows blijven leiden, Anders krijg ik ruzie met mijn pa'' Zei Okami ongerust. Ze wist tot wat Yang in staat was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimewo jan 28, 2009 6:58 pm

Haar staart begon zachtjes te kwispelen en haar gloed werd nu groen"Okami, dat kan je blijven doen, maar wij hoeven geen vijanden te zijn".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimewo jan 28, 2009 6:59 pm

Okami sloeg aar ogen naar de hemel en zei ''Okj, maar we houden eht geheim voor Yang okj'' Ze keek Vulcana streng aan, ze mocht het niet tegen yang zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimewo jan 28, 2009 7:40 pm

Kaina knikte, met een harde windruk verdween ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimewo jan 28, 2009 10:38 pm

Vulcana keek naar Okami en ze knikte. Ze zei:" jullie geheim is veilig bij mij."
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimewo jan 28, 2009 10:49 pm

''Dat hoop ik voor je'' Gromde Okami. Hopelijk kwam yang er niet achter, anders hing ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimedo jan 29, 2009 8:43 am

Vulcana jankte en ze ging plat op de grond liggen in haar wolvengedaante met haar oren plat tegen haar kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimedo jan 29, 2009 6:14 pm

Okami knikte en zei ''Hopelijk komen de andere ook nog eens'' En zuchten, dit werd een lastige vase.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimedo jan 29, 2009 6:23 pm

"Ja, " zei Vulcana terwijl ze in een weerwolf veranderde en rechtstond." Ik vraag me af waar ze zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitimedo jan 29, 2009 8:14 pm

Okami ging zitten en huilde nog een keer. Ze hielt niet van wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een huil naar de Shadows. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar de Shadows.   Een huil naar de Shadows. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een huil naar de Shadows.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een huil naar Seto
» Een huil naar vrienden en clanleden.
» Een huil aan iemand.
» Opzoek naar een vriend(in)?
» Van rots naar rots van boom naar boom

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: