MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Een huil aan iemand. Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Een huil aan iemand. Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Een huil aan iemand. Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Een huil aan iemand. Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Een huil aan iemand. Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Een huil aan iemand. Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Een huil aan iemand. Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Een huil aan iemand. Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Een huil aan iemand. Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Een huil aan iemand.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Rainbow

Rainbow


Posts : 16

Animal Profile
Leeftijd: 1 jaar
Partner:
Kracht:

Een huil aan iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Een huil aan iemand.   Een huil aan iemand. Icon_minitimedi aug 25, 2009 11:05 am

Rainbow was hier eigenlijk nog maar net aangekomen en ze besloot direct naar de Hoge noorden te gaan op de bergen om daar een huil te geven aan iemand. Omdat ze gehoord had dat ze normaal nog een zusje zou moeten hebben, en die zou hier ergens zou moeten rond zwerven, al meteen klonk er een huil door de bergen heen. Rainbow ging daarna direct ergens zitten wachten op de top van de berg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil aan iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil aan iemand.   Een huil aan iemand. Icon_minitimedi aug 25, 2009 11:45 am

Vulcana kwam aanlopen met Mushii in haar bek, ze liep de berg op en schoof een paar keer uit omdat ijs weggleed onder haar poten. Eens boven zag ze een andere wolf, wiens geur haar licht bekend voorkwam. Ze schudde haar pels uit, en die veranderde van zwart naar rood, "veel beter," zei ze zacht. Ze ging zitten en legde Mushii neer aan haar poten, "gegroet, Rainbow," zei ze glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbow

Rainbow


Posts : 16

Animal Profile
Leeftijd: 1 jaar
Partner:
Kracht:

Een huil aan iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil aan iemand.   Een huil aan iemand. Icon_minitimedi aug 25, 2009 11:52 am

Rainbow zag ineens dat iemand eraan kwam gelopen, met een pup in haar bek, ze zag dat Vulcana een paar keer uitgleed op het ijs onder haar poten. Opeens zag ze dat ze die ene pup voor haar poten neer had gelegd, Rainbow begon er even naar te kijken. Maar ze herkende die pup eigenlijk niet eens, terwijl ze opeens weer naar Vulcana zat te kijken. "Gegroet." zei ze glimlachend terug. "Hoe weet jij eigenlijk trouwens mijn naam? En wie ben jij, en wie is deze pup?" vroeg ze nu best wel een beetje nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil aan iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil aan iemand.   Een huil aan iemand. Icon_minitimedi aug 25, 2009 11:58 am

Vulcana glimlachte, "ik ben Vulcana, ik weet alles aangezien ik ook een godin ben, eigenlijk de uitverkorene ervan. En deze pup is Mushii, ik zorg voor haar aangezien haar ouders zijn gestorven na de geboorte."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbow

Rainbow


Posts : 16

Animal Profile
Leeftijd: 1 jaar
Partner:
Kracht:

Een huil aan iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil aan iemand.   Een huil aan iemand. Icon_minitimedi aug 25, 2009 12:02 pm

Rainbow besloot maar om terug naar haar te glimlachen. "Aangenaam." zei ze dan toen, Vulcana zichzelf had voorgesteld. "Ik heet trouwens Rainbow." ze ze opeens maar terug. Toen keek ze opeens naar Mushii, ineens begon ze haar die naam te herinneren. "Ik herken de naam van die pup." zei ze plotseling maar ze was eigenlijk ook nog een beetje aan het twijfelen erover.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunblane

Dunblane


Posts : 129

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Partner: /
Kracht:

Een huil aan iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil aan iemand.   Een huil aan iemand. Icon_minitimedi aug 25, 2009 2:00 pm

Dunblane zat op een takje van een boom, te slapen. Hij was erg moe en hij sliep. Hij werd al snel wakker van het getater en hij keek geĂŻrriteerd rond. Hij bromde eens toen hij de twee wolven zag. verder zei hij er niets over en bleef hij koppig op de tak zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbow

Rainbow


Posts : 16

Animal Profile
Leeftijd: 1 jaar
Partner:
Kracht:

Een huil aan iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil aan iemand.   Een huil aan iemand. Icon_minitimedi aug 25, 2009 3:20 pm

Rainbow keek plotseling maar eens even in de lucht, terwijl ze nog op een antwoord wachtte van Vulcana. En daar ze dan ineens iemand zitten op een takje van een boom, te slapen. Ze zag ook dat die al snel weer wakker was, maar waarom wist ze eigenlijk helemaal niet. Toen keek ze wachtend terug naar Vulcana, en de pup Mushii.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil aan iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil aan iemand.   Een huil aan iemand. Icon_minitimeza aug 29, 2009 10:29 am

Vulcana glimlachte, "het kan goed zijn dat je de naam van de pup kent, aangezien ze je eigen zusje is."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbow

Rainbow


Posts : 16

Animal Profile
Leeftijd: 1 jaar
Partner:
Kracht:

Een huil aan iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil aan iemand.   Een huil aan iemand. Icon_minitimezo aug 30, 2009 8:08 am

Rainbow glimlachtte terug naar Vulcana daarna hoorde ze ineens dat Mushii haar eigen zusje is. "Is dat zo?" vroeg Rainbow terwijl ze Mushii aan keek. Voor haar is ze eigenlijk naar hier gekomen, om haar terug te vinden en uiteindelijk heeft ze haar gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil aan iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil aan iemand.   Een huil aan iemand. Icon_minitimedo sep 10, 2009 10:58 pm

Vulcana knikte, "jullie voelen hetzelfde aan, hetzelfde bloed stroomt door jullie aderen, ik kan het ruiken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbow

Rainbow


Posts : 16

Animal Profile
Leeftijd: 1 jaar
Partner:
Kracht:

Een huil aan iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil aan iemand.   Een huil aan iemand. Icon_minitimeza sep 12, 2009 8:35 am

"Dat klopt." zei Rainbow dan maar tegen Vulcana, en ze keek Mushii aan. "Ik heb jou gemist." zei Rainbow tegen Mushii dan daarna. "Heb jij op haar gepast toen ik er nog niet was?" vroeg Rainbow dan daarna aan Vulcana, en keek dan ook richting naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil aan iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil aan iemand.   Een huil aan iemand. Icon_minitimeza sep 12, 2009 9:13 am

Vulcana knikte, "ja, ik zorgde voor haar. Ik neem aan dat jij nog niet volwassen bent, Rainbow?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbow

Rainbow


Posts : 16

Animal Profile
Leeftijd: 1 jaar
Partner:
Kracht:

Een huil aan iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil aan iemand.   Een huil aan iemand. Icon_minitimezo sep 13, 2009 9:31 am

"Is 1 jaar nog niet volwassen?" vroeg ze zich dan af aan Vulcana, en ze keek haar aan, en daarna keek ze alweer terug naar Mushii. Toen begon ze even na te denken over haar leeftijd, ze was zoals Vulcana als zei nog niet volwassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil aan iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil aan iemand.   Een huil aan iemand. Icon_minitimezo sep 13, 2009 10:06 am

Vulcana keek even peinzend omhoog en dan weer naar rainbow, "ik heb tussen twee en drie jaar altijd als volwassen beschouwd. Jullie kunnen allebei met me meekomen, ik zal voor jullie zorgen. Als jullie dat goed vinden natuurlijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbow

Rainbow


Posts : 16

Animal Profile
Leeftijd: 1 jaar
Partner:
Kracht:

Een huil aan iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil aan iemand.   Een huil aan iemand. Icon_minitimeza sep 26, 2009 8:52 am

"Mushii mijn zusje heeft zeker al beslist, dan neem ik hetzelfde wat zij doet." antwoordde ze op Vulcana haar vraag. Dus ze ging ook mee met Vulcana samen met haar zusje Mushii. "Maar waar gaan we dan heen?" vroeg ze dan nieuwsgierig, toen ze Vulcana aan keek en daarna keek ze ook naar Mushii. Ze nam direct haar zusje Mushii op haar rug, en liep dan dichterbij Vulcana wachtend op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil aan iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil aan iemand.   Een huil aan iemand. Icon_minitimezo okt 11, 2009 9:06 pm

"Zullen we dan eerst maar zoeken naar een grot?" vroeg Vulcana aan de twee zussen. Ze keek naar boven, het begon te sneeuwen en ze niesde. Ze keek weer naar Mushii en Rainbow en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbow

Rainbow


Posts : 16

Animal Profile
Leeftijd: 1 jaar
Partner:
Kracht:

Een huil aan iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil aan iemand.   Een huil aan iemand. Icon_minitimeza okt 24, 2009 12:30 pm

Rainbow nam Mushii meteen op haar rug, en keek dan daarna naar Vulcana. "Waar zullen we dan een grot zoeken?" vroeg ze aan Vulcana, en ze was haar nog steeds aan het aan kijken. Rainbow was ineens aan het bibberen van de kou, en Mushii viel was van haar rug af gevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil aan iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil aan iemand.   Een huil aan iemand. Icon_minitimeza okt 24, 2009 10:44 pm

Vulcana ving Mushii in haar bek voor ze de grond raakte en ze zette haar voorzichtig op de grond. "Ik denk dat we hier niet snel een grot zullen vinden, dan maak ik er wel zelf een, het is te koud om te zoeken." Haar ogen gloeiden goud op, aarde verrees rond hen en vormde een muur en een dak, met een opening weg van de wind zodat die niet binnen zou waaien. Vulcana liep snel de grot uit en kwam even later terug met een hoop takken. Ze maakte vijf stapels, een in elke hoek en een in het midden. Ze glimlachte en haar vacht begon licht te geven en vuur ontstond. Het vuur breidde zich uit over heel de grot, maar deed Mushii en Rainbow niets, maar de sneeuw smolt en de takken vlogen in brand, waardoor het aangenaam warm werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbow

Rainbow


Posts : 16

Animal Profile
Leeftijd: 1 jaar
Partner:
Kracht:

Een huil aan iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil aan iemand.   Een huil aan iemand. Icon_minitimevr nov 20, 2009 8:05 pm

Rainbow, maar ook Mushii waren aan het kijken naar Vulcana. Vulcana was een grot uit zichzelf aan het maken. Rainbow en Mushii kropen allebei voor de veiligheid een stukje naar achteren zodat het vuur die zich over heel de grot uit breidde hun niet raakte, samen keken ze nog steeds in de richting van Vulcana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil aan iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil aan iemand.   Een huil aan iemand. Icon_minitimema nov 30, 2009 9:46 pm

Vulcana glimlachte naar Mushii en Rainbow. "De grot is klaar, kom maar bij me liggen," zei ze zacht en ze ging bij het vuur in het midden liggen. Ze sloot haar ogen even en bij elke inademing werd het vuur groter en bij elke uitademing werd het weer kleiner. Ze opende haar ogen weer en ze grijnsde.


Langzaam begon Vulcana te vervagen, "mijn tijd hier is over... voorlopig. Maar ik zal terugkomen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een huil aan iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil aan iemand.   Een huil aan iemand. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een huil aan iemand.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een huil naar de Shadows.
» Een huil naar Seto
» Een huil naar vrienden en clanleden.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: