MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Vlucht van een furdragon - Pagina 3 Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Vlucht van een furdragon - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Vlucht van een furdragon - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Vlucht van een furdragon - Pagina 3 Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Vlucht van een furdragon - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Vlucht van een furdragon - Pagina 3 Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Vlucht van een furdragon - Pagina 3 Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Vlucht van een furdragon - Pagina 3 Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Vlucht van een furdragon - Pagina 3 Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Vlucht van een furdragon

Ga naar beneden 
+2
Vulcana
Levis
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Volcane

Volcane


Posts : 14

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: /
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 04, 2009 8:18 pm

Volcane gromde zwak toen Vulcana naar de man toeliep. "Jij kent hem? En je hebt je zelfs verlaagd door met hem om te gaan. Ik dacht dat je een van ons was, Vulcana. Ik dacht dat je tegen hen was, tegen mensen. Wat heb ik me vergist in jou." Hij zette zich klaar om te springen, tanden ontbloot en een gouden aura hem omringend. "Maak je klaar om te sterven, jij bent de titel godin niet waardig," grauwde hij. "Jij bent vrienden met die mensen en je hebt je laten beheersen door het slechte. Vaarwel, zij die ooit mijn vriendin was."
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 06, 2009 9:36 pm

Vulcana grauwde woest en gouden aura omringde haar. "Vaarwel Volcane," zei ze voor ze vervaagde en verdween, een soort gouden stof neerdwarrelend waar ze net nog stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vergilius

Vergilius


Posts : 13

Animal Profile
Leeftijd: eeuwig hetzelfde
Partner: /
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 17, 2009 2:11 pm

Vergilius sloeg alles gade en er verscheen een waas van woede. Hij zakte neer op zijn knieën, de woede werd ondraaglijk. Langzaam veranderde hij naar zijn demonengedaante en hij sloeg Volcane neer, "zij is niet de verrader, dat ben jij. Jij verraadt je vriendin, wat zij nooit heeft gedaan." Hij plaatste zijn klauw op de keel van Volcane, "jij bent het niet eens waard dat je ooit haar vriend bent geweest." Hij hoorde een huil in de verte en kalmeerde en veranderde weer naar een cheetah. "Broertje, kom mee, Vulcana roept, en ze roept jou ook, hondsvod," gromde hij zacht voor hij bliksemsnel verdween, hij wist dat Durante hem zou volgen en inhalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Durante

Durante


Posts : 7

Animal Profile
Leeftijd: eeuwig hetzelfde
Partner: /
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 3 Icon_minitimema dec 21, 2009 11:33 am

Durante veranderde naar een panter en gromde naar de dire wolf en beet hem in zijn keel. Daarna rende hij achter zijn broer aan, naar Vulcana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vlucht van een furdragon - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vlucht van een furdragon
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: