MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Vlucht van een furdragon

Ga naar beneden 
+2
Vulcana
Levis
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Levis

Levis


Posts : 44

Animal Profile
Leeftijd: onbekend
Partner:
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 09, 2009 4:46 pm

Dreamer grijnsde, deze "demoon" had wel iets. Ze liep langs het gevecht naar buiten waar de lucht donker was. Het regende niet meer: Het onweer was ver weg. Haar dikke drakenstaart zwiepte door de lucht. De wind gleed langs haar schubben met ongelofelijke kracht. Het waaide erg hard en de wind liet het hoge gras op en neer deinen als de golven van de zee. Ze brulde, een snerpende harde brul die door merg en been zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Www.dragonworld.actie-forum.com
Gast
Gast




Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 09, 2009 8:07 pm

Jukon zat tussen de rotsen wat te zoeken naar voedsel en draaide zich met een ruk om.Hij hoorde een gevecht en liep toen de heuvel rotsen op en zag een soort draak met een wolf figuur erin en 2 demonen.Hij brulde en snoof daarna weer.Hard en zacht waren contrasten van elkaar en zo liet hij meestal merken dat hij er was.
Hij had de neiging om gelijk aan te vallen maar hield zich in en maakte wat aggresieve katachtige geluiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 10, 2009 8:38 am

Vulcana hoorde het snerpende geluid van Dreamer en ze liet het ijs breken omdat het hat geluid te erg weerkaatste. Het ijs viel in grote brokken rond haar, ze gebruikte haar vuurkrachten om het te smelten. Ze keek even naar Durante en glimlachte. Haar ogen lichtten goud op en de wind ging liggen. Ze hoorde iets en spitste haar oren en draaide zich om naar het geluid. Een poema, en zo te zien hield hij zich in om niet aan te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vergilius

Vergilius


Posts : 13

Animal Profile
Leeftijd: eeuwig hetzelfde
Partner: /
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 10, 2009 8:53 am

Vergilius glimlachte en veranderde ook naar zijn demonenvorm. Hij zag er bijna hetzelfde uit als Dante, en blauw. Zijn vorm veranderde weer en nu had hij een mensengedaante. Hij zag eruit als een man van ergens vooraan in de twintig, hoewel hij al veel langer leefde, maar dat kwam door het demonenbloed. Hij had wit haar, lichte blauwgrijze ogen en blauwe en zwarte kleding. Hij hield zijn katana in een losse greep en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 10, 2009 10:56 am

Jukon beschermde simpelweg zijn gebied.Hij leefde vaak bij plekken van veel rotsen dus had hij gewoon een plicht om het tegen indringers te verdedigen.Hij gebruikte niet vaak zijn krachten maar soms moest het gewoon.Nog eens brulde hij en kwam hij naar hun toegelopen maar dan wel sloom alsof hij aan het sluipen was.Eenmaal beneden veranderde de demon in een mensvorm en liet hem zelf van de schrik stoppen met brullen.De mensen waren gevaarlijke wezens die een soort zwarte tak hadden die dodelijk was.Hoewel hij bang was deinsde hij niet terug en snoof even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 10, 2009 12:24 pm

Vulcana keek verbaasd naar Vergilius en vroeg dan grommend: "jij bent een mens?" Ze keek naar de poema en ze zakte een beetje door haar poten, klaar om te springen als dat moest. Ze keek naar de katana van Vergilius en ze rilde even. Dan keek ze weer naar de poema.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levis

Levis


Posts : 44

Animal Profile
Leeftijd: onbekend
Partner:
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 10, 2009 10:55 pm

(ik ben er ook nog!)

Dreamer brulde nog eens, ze zag de poema aankomen. Dreamer stak meters boven hem uit. Ze sprijdde haar vleugels en keek naar de twee demonen, Vulcana en de poema. Het werd hier aardig druk... Ze grijnsde, haar vleugels leken wat op die van een demoon of vleermuis en waren pikzwart. Dreamer wist dat ze geen soortgenoten had dus deed ze ook geen moeite om die te roepen ookal was dat niet nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Www.dragonworld.actie-forum.com
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 11, 2009 1:43 pm

Vulcana keek grijnzend naar Dreamer, "pakken we hem?" Ze strekte haar nagels en maakte kleine putjes in de grond. Ze keek even naar boven, en ze meende een gouden spoor te zien, ze schudde haar hoofd en keek weer naar de poema.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vergilius

Vergilius


Posts : 13

Animal Profile
Leeftijd: eeuwig hetzelfde
Partner: /
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 11, 2009 8:50 pm

Vergilius knikte zwijgend. "Ja, ik ben inderdaad een mens. Heb je daar soms iets tegen?" Hij legde zijn hand op zijn katana en grijnsde toen hij zag dat Vulcana ernaar keek en rilde. Hij grinnikte even en keek naar zijn broer. Dan keek hij naar de poema en trok zijn katana uit de schede.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 11, 2009 9:56 pm

Vulcana keek naar Vergilius en schudde haar hoofd. "Nee, ik heb er niets tegen, ik vind het ergens wel leuk. Ik heb nog nooit met mensen kunnen praten." Ze glimlachte even naar hem, en ze keek naar zijn zwaard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Durante

Durante


Posts : 7

Animal Profile
Leeftijd: eeuwig hetzelfde
Partner: /
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimema okt 12, 2009 10:43 am

Durante glimlachte naar Vulcana, "ik moet toegeven meid, je kan er wat van." Hij veranderde ook naar zijn mensengedaante, hij zag er bijna net zo uit als zijn broer, maar zijn haar hing in zijn gezicht, terwijl dat van zijn broer achterover was gedaan. Hij zag er ook minder gemeen uit als zijn broer, en zijn kleren waren rood. Hij trok zijn breedzwaard dat op zijn rug hing en hield het losjes vast. "Wel, Vulcana, nu kan je wel met mensen praten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Levis

Levis


Posts : 44

Animal Profile
Leeftijd: onbekend
Partner:
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 14, 2009 6:20 pm

Dreamer grijnsde ook, ze keek naar Vulcana en merkte dat de twee andere katten in mensen waren veranderd. Ze snoof, ze had het niet op mensen vooral niet omdat deze ervoor gezorgd hadden dat zij de laatste van haar soort was. Haar ogen gloeide rood op, ze klapwiekte met haar vleugelswaardoor een krachtige wind ontstond die het hoge gras deed golven. Ook toen ze stopte met klapwieken hield deze stormachtige wind aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Www.dragonworld.actie-forum.com
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 14, 2009 10:03 pm

Vulcana grijnsde, haar ogen gloeiden goud op en ze gaf een bloedstollende huil. De lucht werd nog donkerder, meer blikseflitsen verschenen en sloegen in de buurt in, wat brand veroorzaakte. Dieren vluchtten weg, het enige wat zij deed was lachen. Langzaam werden haar ogen donkerder en roder, haar vacht kleurde langzaam zwart. Haar lippen waren opgetrokken in een gemene grijns en ze keek naar de poema. "Is de kleine kat nu bang?" vroeg ze spottend, "want als dat niet zo is, dan kunnen we de kleine kat wel bang maken, nietwaar?" vroeg ze grijnzend aan Dreamer. Ze keek Vergilius en Durante aan en even, werd ze weer normaal, een flits maar, even had ze haar rode vacht en zilverwitte ogen terug, daarna was alles weer zwart en gemene rode ogen keken de omgeving rond. Ze zou nooit meer dezelfde zijn als vroeger, nooit meer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Levis

Levis


Posts : 44

Animal Profile
Leeftijd: onbekend
Partner:
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 15, 2009 6:26 pm

Dreamer grinsde en brulde als een soort antwoord op Vulcana's vraag. De harde brul maakte dat bij alle dieren in de omgeving de haren in de nek overijnd gingen staan. Het was een snerpend geluid wat iets weghad van Godzilla. Ze grijnsde haar scherpe witte tanden bloot. Dit werd nog leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Www.dragonworld.actie-forum.com
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 15, 2009 7:44 pm

In plaats van de bergen werd Blue via haar instict hierheen gebracht.Ze zag een Poema en de 2 demonen maar zweeg.Ze zag Vulcana weer en hief haar wenkbrauw op.Ze was weer slecht geworden.Ze gebruikte alleen dat ene woord wanneer het echt nodig was."Vulcana,wat ben in je in hemelsnaam aan het doen"brieste ze hard en liet haar tanden zien.
Ze was de enige echte katachtige in het gebied dus om een Poema te zien was best raar maar ook blij.Ze waren de poema aan het irriteren en dat vond ze niet fijn."Denk wel aan dat die Poema wel tot dezelfde soort behoort als ik,dus zo behandel je ook mij waarschijnlijk"zei ze snoof en liet haar tanden weer bedekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 15, 2009 10:47 pm

Vulcana lachtte zacht en zei: "wij irriteren hem? Wij waren hier gewoon wat plezier aan het maken, voordat hij kwam toch. Verschijnt hij ineens grommend en blazend als teken dat we weg moeten. Nietwaar Dreamer?" Weer even een flits van de oude Vulcana die direct terug verdween. Daarna enkel zwart, bloedrode ogen en een spottende grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 16, 2009 2:30 pm

Blue kende Vulcana gelukkig al te goed en zette haar oren overeind.Hetzelfde gebeurde bijna met die vogel maar zij viel hem ook echt lastig."Isis!,beheers Vulcana en hhaal de slechte uit haar"zei ze hard genoeg en ademde een paar keer diep en uit.Had het nut of moest ze met Vulcana vechten,nee dat hoefde niet ,of wel?...
Terug naar boven Ga naar beneden
Levis

Levis


Posts : 44

Animal Profile
Leeftijd: onbekend
Partner:
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 16, 2009 6:10 pm

Dreamer grijnsde droogjes 'ach oke ik zal bekennnen' zei ze spottend. Ze moest zich inhouden het niet uit te proesten toen Blue Vulcana of beter gezecht Isis beveelde Vulcana goed te maken. Eigelijk wou ze ertussen springen maar het goede in haar hield haar tegen. Ze gromde, haar voorpoot veranderde in een duistere drakenpoot. Ze haalde uit maar op het laatste moment zette ze haar poot krachtig op de grond. Zwarte stoom rees op en waaide weg. Haar poot was weer normaal, haar ogen gloeiden fel rood op. Dreamer moest zich inhouden de tweede poema niet in Ă©Ă©n klap te doden. Haar poten kleurden langzaam van zwart naar wit, zwarte veren werden door de wind weggeblazen. Dreamers lichaam werd langzaam wit, eerst haar poten en staart maar langzaam trok het wit naar haar kop en liet haar witte vacht verschijnen. Dreamer brulde, de laatste zwarte veren verdwenen in het duister van de zwarte wolken die nu wegtrokken: De zon scheen door de gaten tussen de zwarte wolken die langzaam verdwenen. Het hoge gras van de velden golvden niet langer meer in de harde wind, de wind nam af tot een zacht briesje. Dreamer vauwde haar witte vleugels die bedekt waren met witte veren. Ze keek Blue aan, toen wierp ze een blik op Vulcana. Toen richtte ze haar kop naar de lucht sprijdde haar vleugels en steeg op. Het gras leek voor haar reuzachtige gestalte achteruit te deinzen. Witte veren reisden met de wind mee tot ze verdwenen. De witte raaf keek nog een maal om naar Vulcana en maakte toen een geluid wat zij zeker zou moeten herkennen voor ze verdween:

Een snerpende harde brul met een lichte sis erin.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Www.dragonworld.actie-forum.com
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 17, 2009 9:45 pm

Vulcana keek Blue aan en ze gromde zacht op het geluid van Dreamer. "Vaarwel vriendin," zei ze zacht met haar ruwere stem, die enkel klonk in deze gedaante. Ze keek naar Vergilius en Durante en weer even verscheen de oude Vulcana, een flits enkel, daarna nog maar eens zwart. Een bloederige traan rolde over haar kaak, en ze fluisterde: "help me. Alsjeblieft, ik wil jullie geen pijn doen." Dan verschenen weer de meedogenloze ogen. "Het zal geen pijn doen, echt waar. Maar een korte pijn voor jullie sterven," zei ze met een gemene grijns. Lava sijpelde aan de oppervlakte rond haar poten, zwarte wolken pakten zich samen in het gebied, bliksemflitsen spleten de hemel. Een gouden licht verscheen even rond haar, de anderen zagen haar nu even als een klein roodkleurig wolfje dat gemene streekjes uithaalde met andere dieren. Dan was ze verloren gelopen, en ze huilde, haar kleine snuit hing vol tranen, "help me, iemand," snikte ze, "het spijt me, ik wou hen niet pijn doen, en ik wil het ook niet, ik kan het niet helpen. Iemand! Help me! Help me dan... alsjeblieft..." Het kleine wolfje huilde zichzelf in slaap, en zelfs dan zei ze nog: "iemand... alsjeblieft..." Het gouden licht verdween en voor hen stond weer de woeste zwarte wolvin, haar gemene lachen overstemde zelfs de donder...
Terug naar boven Ga naar beneden
Vergilius

Vergilius


Posts : 13

Animal Profile
Leeftijd: eeuwig hetzelfde
Partner: /
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 24, 2009 10:59 pm

Vergilius keek verbaasd naar Vulcana en met zijn verbazingwekkende snelheid liep hij naar haar en met een welgemikte slag sloeg hij haar neer en duwde haar tegen de grond. Zijn gedaante flakkerde in woede en zijn gedaante verwisselde de hele tijd tussen mens en demon. Hij besefte wat hij had gedaan, zijn gedaante bleef demon en hij voelde aan Vulcana's hals, goed, ze leefde nog en ze was nog bij bewustzijn. Hij stond recht en veranderde weer naar mens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 04, 2009 6:30 pm

Vulcana's rode ogen keken geschokt toen Vergilius naar haar liep. Ze zag hem zijn arm bewegen en dan was het zwart. Haar lichaam viel tegen de grond en ze ademde nog, maar ze was maar even bij bewustzijn, daarna niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Volcane

Volcane


Posts : 14

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: /
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 04, 2009 8:03 pm

Volcane zat verborgen in het hoge gras en hij had alles gezien. Zijn vriendin en mede-alfa was slecht geworden, maar toch, hij moest haar helpen. Hij sprong tevoorschijn, zijn tanden blikkerden in de duisternis en zijn blauwe vacht tintelde met elektriciteit. Hij liet een luide grom horen en gaf de mens in het blauw een klap met zijn sterke voorpoot. "Blijf van haar af, jij verafzichtelijk mens!" brulde hij en hij liep naar Vulcana. "Vulcana alsjeblieft word wakker," zei hij en hij liet een kleine schock los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 05, 2009 10:28 pm

Vulcana werd wakker door de schok en ze kreeg haar normale gedaante weer terug toen ze Volcane zag. "Het spijt me, ik kan er niets aan doen, het is zo sterk." Ze glimlachte zwak en ze gaf een huil, goud licht omringde haar en steeg dan op naar de hemel. Het weer klaarde op, er stond een lichte koele bries en de zon scheen weer helder. Het zonlicht weerkaatste in de ogen van Vulcana alsof de zon niet aan de hemel stond, maar brandde in haar eigen ogen. Ze zag Vergilius en ze liep direct naar hem toe en ze gaf hem een likje aan zijn hand. "Bedankt om..., je weet wel." Ze glimlachte en duwde haar kop tegen zijn been. Dan liep ze naar Blue en Jukon, "het spijt me dat ik zo deed, hoe kan ik het goed maken?" Dan ging ze naar Durante en gaf hem ook een likje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vergilius

Vergilius


Posts : 13

Animal Profile
Leeftijd: eeuwig hetzelfde
Partner: /
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 13, 2009 11:37 pm

Vergilius had de blauwe Dire Wolf gezien en werd even later door hem op de grond geslagen. Hij stond terug recht en deed zijn mantel goed. Net dan liep Vulcana naar hem toe en hij bukte zich toen ze hem een likje gaf. Hij omhelsde haar en glimlachte droevig, "graag gedaan, ik wou het niet, maar ik kon me niet beheersen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitimema nov 30, 2009 9:49 pm

Vulcana glimlachte en zei: "het is niet erg, Vergilius. Je hebt de anderen behoed voor een vreselijke pijn, onthoud dat." Ze gaf hem een likje en ze ging naast hem zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlucht van een furdragon   Vlucht van een furdragon - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vlucht van een furdragon
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: