MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimema aug 03, 2009 5:17 pm

Vulcana glimlachte naar Fire en vroeg: "wil je hier nog iets doen, bovenaan de rotswand gaan kijken bijvoorbeeld, of wil je liever verder in het gebied rondkijken? Dan kunnen we in een grote cirkel rond de open plek lopen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimema aug 03, 2009 5:20 pm

Fire keek haar aan. "Kies maar hoor" zei hij rustig. Hij kek even rond en weer rustig naar Vulcana. Hij briesde kort en zwiepte met zijn staart
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimema aug 03, 2009 5:46 pm

Vulcana knikte, "dan kunnen we beter gaan, ik wil Blue en Rochus niet te lang alleen laten. Ik zie de overkant van de kloof, ik ga even kijken, ik ben zo terug." Ze gebruikte haar krachten om in een draak te veranderen en ze vloog naar boven. Dan liet ze zich vallen, ze trok haar vleugels in en dook naar beneden. Een tijd later kwam ze terug boven. Ze landde voor Fire en liet de krachten los. "Het is fantastisch, de kloof is eigenlijk een groot gat, en de rivier die daar stroomt, komt uit een grot diep onder de grond, en ze zit vol met kristallen! Ze stroomt daarna nog een grot in, maar daar ben ik nog niet gaan zien. En ik ben niet zeker, maar volgens mij heb ik een eind voorbij de kloof een grote muur gezien, het ziet er uit als een deel van een cirkel. Dus ik zou zeggen, we blijven stappen tot we de muur tegenkomen, en die volgen we."


Laatst aangepast door Vulcana op di aug 04, 2009 11:28 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 04, 2009 11:25 am

Fire knikte. "Mij best" zei hij rustig. Hij keek even naar Blue en Rochus en weer naar Vulcana. Hij zwiepte rustig met zijn staart
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 04, 2009 11:34 am

Vulcana grijnsde en veranderde in een wolf. Ze begon rechtdoor te lopen, en de gouden band rond haar voorpoot straalde. Opeens kon ze veel sneller lopen, en ze ontweek alle bomen die ze tegenkwam, tot ze bij een muur kwam. Hij was ongeveer drie of vier meter hoog en zwartgrijs van kleur. Ze veranderde in een weerwolf en legde haar poot op de muur. Ze gebruikte haar vuur en de hele muur begon te gloeien, dan gebruikte ze haar duisterniskrachten en een zwarte mist begon aan de bovenkant van de muur, en vormde een gordijn naar boven. Ze draaide zich om en zag in de verte de rest van de muur door de zwarte mist die erboven dreef. De muur was blijkbaar een grote cirkel met de open plek als middelpunt. Ze stopte haar krachten en de zwarte mist ging weg en de muur stopte met gloeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 04, 2009 11:36 am

Fire keek en gallopeerde achter haar aan. Hij briesde en schudde even met zijn hoofd. Hij rende door en stopte ook. Hij briesde en zijn manen stonden nu best wild
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 04, 2009 11:40 am

Vulcana keek naar Fire en grijnsde. "Goede beveiliging, vanaf dat het territorium wordt aangevallen, moeten we gewoon de muur, wel aansteken is veel gezegd, maar kom. Het werkt wel goed, probeer jij eens."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 04, 2009 11:41 am

Fire keek hem aan. "Wat doen?" vroeg hij aan haar. Hij zsnoof evn en keek even achterom en weer naar haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 04, 2009 11:53 am

Vulcana glimlachte en zei: "raak de muur aan en gebruik je krachten, dan zien we wat er gebeurt." Ze keek weer naar de muur en ze vroeg zich af wie die gebouwd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 04, 2009 11:55 am

Fire drukte zijn neus tegen de muur en snoof. Hij zocht zijn vuur. Hij liet het in de muur gaan en wachtte
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 04, 2009 12:11 pm

Vulcana keek naar de muur en wachtte ook op een reactie. Ze sloot haar ogen en ze voelde de wereld rondom haar, ze voelde Fire, en het vuur dat woekerde in de muur, ze voelde Isis, hoog boven haar, wakend, en ze voelde de hel. Ze voelde haar eigen krachten, die sluimerden diep in haar, en die wachtten tot ze naar de oppervlakte werden geroepen om aan te vallen, of andere dingen. Ze voelde de gouden energie van haar armband, stijgend en dalend als een ademhaling. Ze opende haar ogen en ze werden even grijsblauw en dan weer zilverwit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 04, 2009 12:13 pm

Fire keek en briesde. Hij schudde even zijn hoofd en stamptte zacht op de grond
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 04, 2009 12:43 pm

Vulcana keek even naar de muur en zei: "misschien moet je meer kracht gebruiken. Mijn kracht is veel sterker dan de jouwe, dus ik moet maar een beetje gebruiken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 05, 2009 11:20 am

Fire knikte en drukte opnieuw zijn neus ertegen. Hij gebruikte al zijn kracht en de muur verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 05, 2009 11:24 am

Vulcana keek verbaasd rond en zocht de muur, niets te zien. Ze sloot haar ogen en voelde de muur, hij stond nog steeds voor haar, maar hij was onzichtbaar. Ze opende haar ogen en raakte hem aan, haar poot bleef gewoon op dezelfde plaats hangen in de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 05, 2009 11:24 am

Fire grijnsde en keek ernaar. Hij briesde en stapte iets achteruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 05, 2009 11:29 am

Vulcana grijnsde en vuurde een vuurbal af, de muur verscheen weer, nadat de vuurbal was verdwenen. "Zullen we verder gaan? Ik ben benieuwd of er ergens een poort is." Ze begon naast de muur verder te stappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 05, 2009 11:32 am

fire knikte en liep mee. Hij keek even naar de muur en dan naar Vulcana. Hij liep rustig naast haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 05, 2009 11:50 am

Ze hadden al een tijd gelopen en plots zag Vulcana een grote stenen poort met bronzen drakenkoppen. "Is dit territorium soms voor onze clan gemaakt?" vroeg ze zacht. Ze bekeek de drakenkoppen en raakte er een aan. Ze voelde een vreemde energie, en besloot die nog maar even gerust te laten. "We hebben het belangrijkste gezien, we kunnen terug gaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 05, 2009 11:50 am

Fire keek ernaar. "oke" zei hij. Hij liep terug mee achter haar aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 05, 2009 12:05 pm

Vulcana kwam terug op de open plek aan en riep haar draken terug in haar amulet, ze riep naar Blue en Rochus: "we zijn terug van onze verkenningstocht."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 06, 2009 1:21 pm

Rochus knikte en stnd op en liep even weg van de pleken ging zitten net voorbij de grot."Ik ga effe wat rennen"zi hij enkel en transformeerdde in een arend en vloog weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 06, 2009 7:41 pm

Kaina kwam aangelopen, ze was nog zwak, maar had goed kunnnen nadenken. Ze had een paar druppels bloed van Rochus nodig, maar toen ze op hem af sprong vloog hij als een arend weg. Van binnen vloekte ze even: ook die kracht had hij van haar geerfd, alleen was hij nu beter. Ze gromde zacht en veranderde ook in een arend, alleen zij gebruikte het amulet om haar hals waar een roodachtig goedje in zat: bloed. Maar de transformatie ging vlekkenloos omdat ze als totemdier het dier arend had. Al snel steeg ze op en haalde Rochus met haar krachtig klauwen neer en duwde hem tegen de grond. Met haar snavel pikte ze één keer in zijn vleugel waardoor er een paar ruppels bloed uit kwam, en deed dat toen in haar amulet. Alhoewel Rochus nu een arend was, had hij nogsteeds het bloed van een hyena. Nu zou ze wanneer ze wilde in de gedaante van Rochus kunnen veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 06, 2009 11:26 pm

Vulcana gromde zacht en liep naar Kaina en Rochus. "Ik wil niet dat jullie vechten. En Rochus, het kan me niet schelen wie je doodt, maar geen van mijn of Kaina's vrienden."

(wat denk je van vragen aan degene die er niet meer opkomen om er nog een paar keer op te komen, zodat Rochus ze kan doden?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 07, 2009 1:08 pm

( Goed idee,lekker handig x) )
Blue sliep en spitste soms haar oren en zag vaag Kaina en Rochus iets doen en Vulcana zei iets.Ze sliep door ,want ze wou eens rust maar ze had wel trek want het was een tijd terug dat ze nog laats iets at.Ze bedacht een soort jacht plan,ze zou om de 4dagen een hert vangen.Dat zou wel genoeg zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw in het gebied..
» Van rots naar rots van boom naar boom
» Een huil naar de Shadows.
» Een huil naar Seto
» Opzoek naar een vriend(in)?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: