MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimeza aug 01, 2009 10:50 am

Vulcana liep rond in de bossen, op zoek naar een geschikte grot. Ze duwde wat varens opzij en zag een grote open plek, waar verschillende grotten in een grote cirkel stonden, met een straal van 25 meter. Ze ging in de grotten kijken en vond dat ze verschillende kamers hadden, maar ze waren lang verlaten. Ze keek in alle grotten en vond een grot die groot genoeg was voor een smederij, wapenkamer, voedselopslag, en zo verder. Die grot was ingedeeld in zes kamers, mocht er nog iets bij komen. Ze sloot haar ogen en voelde de wereld rondom haar, er waren geen enkele dieren met krachten in de buurt, alleen maar gewone dieren, en veel, er was dus genoeg prooi. Ze opende haar ogen en huilde naar haar clanleden en naar Rochus.


Laatst aangepast door Vulcana op do sep 17, 2009 9:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimeza aug 01, 2009 12:33 pm

Rochus kwam aangelopen en keek droog naar de territorium en wachtte af.Als de leden zwak waren dan ging hij ze echt hard aanpakken.Hij wachtte op Blue en wist al een gemeen plannetje en gaapte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimeza aug 01, 2009 12:38 pm

Blue kwam aangelopen en zag haar broer.Ze briestte en keek hem serieus en licht boos aan."Wat doe jij hier?"zei ze enkel en duwde hem omver maar aan de blik van Vulcansa te zien leek het wel oke dus bleef ze in de buurt van Vulcana maar ze vertrouwde Rochus voor geen meter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimeza aug 01, 2009 5:25 pm

Vulcana gromde zacht naar Blue en zei: "hij zit niet in de clan, maar hij traint met ons mee voor de oorlog, dus toon een beetje respect." Ze knikte vriendelijk naar Rochus en zei: "kies maar een grot uit Rochus, Blue, jij en Death slapen mee bij mij, Volcane en Seto." Ze wees naar de tweede grootste grot en zei: "daar is de grot, de grootste dient voor iets anders."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimeza aug 01, 2009 8:31 pm

Blue keek nors voor haar uit en liep gelijk naar de grot waaar ze naar gewezen werd.Ze zocht een mooi plekje uit en rook ernaar en ging liggen.Waarom was Rochus nou hier en waarom bestond hij.Ze snoof en sloot haar ogen e viel in slaap.Rust kon ze gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimeza aug 01, 2009 9:17 pm

Vulcana ging even naar Blue en zei: "het spijt me dat ik zo tegen je deed. Ik wil gewoon dat iedereen in mijn clan respect toont voor degenen die door mij of iemand anders uitgenodigt zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimezo aug 02, 2009 11:25 am

Fire liep rustig rond en rook. Hij rook duidelijk de wolf die hij vandaag eerder had gezien. Hij rook dat ze in een grot zat en liep er naar toe. Hij zag het andere dier en liep er gewoon voorbij. Hij zag Vulcana en een lynx in de grot en knikte vriendelijk, "hallo Vulcana," groette hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimezo aug 02, 2009 11:54 am

Vulcana gromde toen ze iemand het territorium binnenkwam, iemand niet van haar clan. Poison en Psych sprongen voor de bezoeker zodat die niet bij haar en Blue konden komen. Ze gromden dreigend en Vulcana draaide haar om en zag Fire. Ze gromde en de draken gingen een paar stappen achteruit. "Wat kom je hier doen, Fire?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimezo aug 02, 2009 11:55 am

Fire snoof even en bleef toch staan en liep dan naar haar toe. "Ik heb nagedacht en ik wil wel bij je clan komen" zei hij rustig. Hij keek even naar Blue en dan weer rustig naar Vulcana
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimezo aug 02, 2009 11:59 am

Vulcana knikte. "Dat is goed. Jij bent onze nieuwe omega. Ik zal een van deze dagen een pantser voor je maken, voor de oorlog. Ik zal veel werk hebben, want ik moet er nog veel maken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimezo aug 02, 2009 12:02 pm

Fire grjnsde. "Doe maar rustig" zei hji rustig. Hij keek even rond en weer naar hun. Zijn staart zwiepte rustig heen en weer
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimezo aug 02, 2009 12:08 pm

Vulcana knikte en glimlachte. "Natuurlijk, haast en spoed is zelden goed." Poison en Psych gingen terug in het amulet. "Als je wil kan je helpen, ik weet nog niet met wat, ik werk liever alleen, of met oude vrienden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimezo aug 02, 2009 12:11 pm

Fire knikte. "Is goed" zei hij rustig. Hij keek rond en schraapte even kort met zijn hoef en briesde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimezo aug 02, 2009 12:37 pm

Vulcana glimlachte kort naar Blue en ging naar buiten en stond op de open plek. Ze keek naar de grotten, er waren er zeker genoeg voor als er nog meer leden zouden komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimezo aug 02, 2009 12:51 pm

Fire volgde haar. "Waarvoor zijn de grootste grotten?" vroeg hij rustig. Hij keek even rond en dan afwachtend naar de wolvin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimezo aug 02, 2009 12:57 pm

Vulcana wees naar de grootste, "daar komt mijn smederij, wapenopslag, voedselopslag, en nog zo van die dingen. De tweede grootste, waar je Blue en mij in zag, daar slapen de alfas en de betas."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimezo aug 02, 2009 12:58 pm

Fire knikte. "Oke dan weet ik dat" zei hij rustig. Hij keek rond en zwiepte zijn staart rustig heen en weer. Hij snoof even en schraapte zacht met zijn hoef
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimezo aug 02, 2009 1:35 pm

Vulcana knikte en glimlachte. "Wil je mee even het territorium gaan verkennen?" Ze keek even naar de grot waar Blue in zat en dan naar Rochus, ze kon Blue niet alleen achterlaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimezo aug 02, 2009 1:48 pm

Fire knikte. "Is goed" zei hij. Hij keek rond en dan even kort naar de andere dieren en weer naar de wolvin
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimezo aug 02, 2009 1:56 pm

Vulcana glimlachte, "eerst nog iets doen." Ze raakte haar amulet aan en vijf draken kwamen eruit. "Ignis, Shruikan, Poison en Psych, jullie houden een oogje op Blue, ga de grot maar in en een van jullie gaat voor de ingang zitten." De vier draken knikten en HellRaiser, de vijfde draak, wachtte op instructies. "HellRaiser, jij gaat Seto en Volcane zoeken, en breng ze zo snel mogelijk naar hier." De draak knikte, "natuurlijk, godin." Hij sprong omhoog en vloog weg, om de wolf en weerwolf te zoeken. "Nu kunnen we gaan." Vulcana stapte naar de rand van de cirkel van grotten en wachtte daar op Fire.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimezo aug 02, 2009 2:05 pm

Fire keek naar de draken en dan weer naar de wolvin. Hij knikte en volgde haar. Hij brizesde en keek rustig rond. Zijn staart zwiepte rustig heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimema aug 03, 2009 11:09 am

Vulcana liep verder door en zag achter de grotten nog een open plek, zelf nog grotet, maar met overal rotspieken, een grote rots met een waterval, een meer en een rivier. Naast de open plek was er een afgrond, met uitstekende rotspunten, stevig genoeg om op te staan. Ze grijnsde en zei: "dit is een goede plaats om te trainen, denk je ook niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimema aug 03, 2009 11:10 am

Fire keek rustig rond en grijnsde. Hij keek naar Vulcana die wat zei en luisterde. "Ja dat wel" zei hij grijnzend. Hij schraapte even met zijn hoef en keek nog wat rond. Hij kek weer naar Vulcana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimema aug 03, 2009 11:21 am

Vulcana gromde instemmend en keek naar de waterval. Rotspieken staken eruit en zo kon je tot boven op de rotswand raken. Ze volgde het water met haar ogen, het kwam onder de waterval in een meertje terecht en vormde een diepe rivier die de afgrond in stroomde. Ver onder haar kon ze een grote rivier horen stromen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitimema aug 03, 2009 11:22 am

Fire keek rustig naar alles en grijnsde even. Hij rekte zich kort uit en keek even naar Vulcana en dan weer naar de waterval
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium   Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verkennen van het gebied en zoeken naar een clanterritorium
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw in het gebied..
» Opzoek naar een vriend(in)?
» Van rots naar rots van boom naar boom
» Een huil naar de Shadows.
» Een huil naar Seto

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: