MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Terug.... Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Terug.... Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Terug.... Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Terug.... Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Terug.... Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Terug.... Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Terug.... Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Terug.... Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Terug.... Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Terug....

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Terug....   Terug.... Icon_minitimevr apr 17, 2009 7:33 pm

Blue stapte op de sneeuw met een directe blik naar voren geconcentreerd op haar gevoel. Ze zuchtte toen ze de laatste stap zette en keek naar het uitzicht van haar thuis ,snel wierp ze een blik naar achteren zodat ze zeker wist dat ze niet werd gespioneerd.

Ze liep verder richting de dal die het dichtsbij was in haar omgeving. De wind waaide door haar verwilderde vacht en haar lijfuitdrukking stond op slecht maar dat was ze niet. Opeens hoorde ze iets wat haar vaag bekend voorkwam en draaide haar traag om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimevr apr 17, 2009 7:45 pm

Kaina vocht tegen de sneeuwstorm in, het was niet gemakkelijk geweest om haar thuis te verlaten en haar vrienden nooit meer te zien.
Maar nu was het toch echt tijd om haar angsten te overwinnen en terug te gaan.
In de verte zag ze een Lynx, een Lynx! Kaina rende naar haar toe en kreeg een gemoedelijke blik in haar ogen. "Bleu"zei ze lief en gaf haar een lik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimevr apr 17, 2009 8:18 pm

In 1 oogwenk likte haar iemand,toen ze opkeek zag ze dat het har moeder. "hey ma"zei Blue blij terwijl ze nu realiseerde dat het echt haar ma was enn gaf haar een lik terug gevolgd met een kopje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimevr apr 17, 2009 9:30 pm

Ze glimlachte en zei "heb je inmiddels al je krachten ontdekt?".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimeza apr 18, 2009 11:05 am

"ja en ik moet alleen nog het leren beheersen ervan"zei Blue glimlachend waarna ze bezorgd naar de lucht keek waaruit een hele grote zwarte/paarse wolk uit het niets kwam."er is oorlog op komst"zei ze zuchtend na het zien van de wolk en sloot haar ogen even en opende ze later weer en zei"alleen hopen dat er geen gewonden vallen bij het goede".

Ze keek op en keek haar ma aan met een sereuze blik en daarna knikte ze als tekn dat ze voorbereid moesten zijn en niet verbaast moeten zijn als de oorlog echt begint.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimeza apr 18, 2009 11:57 am

Kaina knikte bezorgd, ze was trots op Blue en zei "liefje, ik denk dat ik je moet trainen".
Ze keek weer naar de lucht en voelde hoe de wind haar vertelde wat te doen.
Naar de elementen kunnen luisteren was al een gave vanaf kleins af aan, maar dat deed ze voornamelijk bij de wind, haar element.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:43 pm

Vulcana bibberde en gebruikte haar vuur om zichzelf te verwarmen. Ze zag een wolf en een lynx en stapte er voorzichtig naartoe. "Kaina? Blue? Stoor ik?" Ze ging even liggen en gebruikte haar vuur nog maar eens om haar te verwarmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimeza apr 18, 2009 7:56 pm

"Er is oorlog op komst"zei Blue gelijk toen ze Vulcana zag met een ernstige blik."en hoi Vulcana"zei ze daarna blij erna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:48 pm

Vulcana dacht even na en vroeg daarna ernstig: "wordt het erg, Blue? Hebben we meer kracht en dieren nodig?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:49 pm

Kaina knikte bedroefd en vervolgde toen "het is fijn om je te zien Vulcana".
Ze keek naar de grond en zuchtte; het leven hier zou nooit meer hetzelfde worden.
"Misschien, meer kracht in ieder geval, Devil zal weer aanvallen, nu met al zijn troepen".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:59 pm

Vulcana zuchtte en Isis verscheen naast haar, als schim. 'Ik dacht dat hij veranderd was.' Vulcana knikte en zei: " dat dacht ik ook, Isis, dat dachten veel van ons." Ze keek weer naar Kaina. "Ik heb het gevoel dat we snel iemand gaan tegenkomen die we kunnen gebruiken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:08 pm

"misschien"zei Blue waarna ze naar Isis kijk met opengesperde ogen en vaag glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:18 pm

Vulcana keek naar Blue en glimlachte. "Isis, dit is Blue, Kaina's kitten." 'Aangenaam, Blue' en Isis maakte een kleine buiging. Vulcana nam haar zwaard dat ze van Glados had gekregen en streek over de letters die daar stonden. 'Ik zal het nodig hebben.' "Ik denk dat het tijd wordt om de oude band weer te smeden tussen goed en kwaad. Maar niet het kwaad van Devil. De kracht die ik voel is slecht, maar heeft een haat naar Devil toe. we zullen hem/haar gauw genoeg leren kennen," zei Vulcana toen ze weer naar de lucht keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:22 pm

Blue knikte en maakte ook een vlug een buiging."trouwens waar is Okami gebleven?"vroeg ze toen ze aan haar jeugd dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:26 pm

Vulcana dacht na en zei daarna aarzelend: "ik...ik weet het ook niet Blue. Ik wou dat ik het wist, ze was zo'n goede vriendin."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:28 pm

"misschen is ze....voor altijd weg"zei Blue droevig en liet haar hoofd hangen. Ze hief haar kop daarna omhoog en zei"ze blijft in iedergeval in onze harten".
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:34 pm

Vulcana keek naar Blue en knielde neer. Ze legde aar poot op Blue's schouder en zei: " misschien wel uit het oog, maar nooit uit het hart." Dan gaf ze Blue een knuffel en zei: "vergeet niet dat iedereen hier om je geeft. Hij lijkt misschien koelbloedig, maar Seto geeft ook om je. En je zal altijd mijn vriendin blijven, wat er ook gebeurt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:36 pm

"ja,en zo is het"zei Blue blij en vol met energie om Devil te verslaan."maar eerst moet ik nog met mn ma mn krachten wat verbeteren en leren besturen"zei ze daarna wat blijer dan ze daarnet was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:53 pm

Vulcana was blij dat ze Blue aan betere dingen had kunnen laten denken. "Veel succes. Als je een harnas nodig hebt voor de oorlog, kom je het maar vragen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimezo apr 19, 2009 10:04 am

{Okami kan niet online komen wegens een PC verbod Wink }

Kaina knikte als een volwassenen naar Vulcana "ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit had gedacht dat we zo een goede vrienden konden worden".
Ze keek weer naar de lucht, de paarse wolk verspreidde zich over heel MA en verder.
"Ik ben bang dat dit een fikse oorlog zal worden".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimezo apr 19, 2009 11:13 am

"ja,maar samen zijn we sterk"zei Blue met een glimlach"en een harnas lijkt me wel oke alleen moet het dan wel mijn formaat zijn".
Terug naar boven Ga naar beneden
bunnyhops

bunnyhops


Posts : 5

Animal Profile
Leeftijd: 3
Partner: /
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimezo apr 19, 2009 11:42 am

omg je kan geen harnas in jou formaat maken dikzak
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimezo apr 19, 2009 12:36 pm

Vulcana gromde: "aan jou vroeg ik niets. Bemoei je met je eigen zaken, pluizenbal." Vulcana keek dan naar Kaina en Blue. "Blue, ik zal er eentje voor je maken. Wil jij er ook een Kaina?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitimezo apr 19, 2009 12:38 pm

Blue knikte en briestte zacht tegen Bunnyhops.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Terug.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug....   Terug.... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Terug....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Terug
» Vulcana is terug!
» Terug van een grote reis....
» Arwen's terug komst

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: