MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
So alone... [only Liway] Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
So alone... [only Liway] Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
So alone... [only Liway] Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
So alone... [only Liway] Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
So alone... [only Liway] Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
So alone... [only Liway] Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
So alone... [only Liway] Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
So alone... [only Liway] Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
So alone... [only Liway] Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 So alone... [only Liway]

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Star

Star


Posts : 49

Animal Profile
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Just like the stars in the sky and planets. A star will find his planet. I'm that star that my planet searches ...
Kracht:

So alone... [only Liway] Empty
BerichtOnderwerp: So alone... [only Liway]   So alone... [only Liway] Icon_minitimeza maa 03, 2012 8:25 pm

Star draafde rustig tussen de bloemen. Het was een prachtige lentedag en de zon scheen op haar witte vacht. Haar vleugels waren dicht tegen haar lichaam. Ze hing over naar galop en haar manen vlogen in de wind. Ze leken te dansen op musiek gespeeld door de natuur en moeder aarde. Ze steigerde en ze keek tevreden uit over Haku Forests, een vredig deel met veel planten en grasvelden. Ze hing gaan grazen en ze dacht na. Ze had gehoord over een groep met een hele leuke leider, die toevallig, ook een gevleugeld paard was. Ze zieden dat hij bruin was en dat hij het vuur kon besturen. Ze bleef op hetzelfde grassprietje kauwen en ze dacht na. Ze was alleen en misschien vond ze die 'Liway' wel leuk. Ze hief haar hoofd en ze hinnikte ze luid dat het door de gehele streek weergalmde. Ze deed dit nog eens en deze keer sreigerde ze erbij. Ze stopte en ze keek uit over de vallei. Haar manen wapperde wild in de wind en ze hingen gepaard met haar witte staart. Ze draaide haar oren en ze hoorde hoeven, een paard! De contouren van een mooie hengst werden zichtbaar en Star dacht bij haarzelf: 'Wat een leuke!'. Ze keek toe hoe de hengst naaderde.

(Alleen Liway!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Liway

Liway


Posts : 169

Animal Profile
Leeftijd: 3 years
Partner: Not now
Kracht:

So alone... [only Liway] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So alone... [only Liway]   So alone... [only Liway] Icon_minitimeza maa 10, 2012 2:41 pm

De jonge hengst stond rustig te grazen in het dal, die al groen begon te worden. Even tilde hij zijn hoofd op en genoot van de wind die door zijn manen waaide. Hij schudde even zijn hals en galoppeerde rond door het groene veld. Het was fijn om eindelijk de dikke wintervacht kwijt te raken, en de warmte van de zon op zijn flanken te voelen. Toen stopte hij en spitste zijn oren. Hij hoorde het gehinnik van een ander paard, dat niet eens zo ver weg leek. Hij bleef nog even luisteren, en hoorde nogmaals een hinnik. Nu wist hij zeker dat er nog een paard in de buurt was, en hij ging over naar een galop. Niet veel later zag hij in de verte de gedaante van een spierwit, gevleugeld paard. Even bleef de hengst staan. Hij had er nooit aan gedacht dat er hier nog een paard zou zijn. Hij liep richting de zilverwitte merrie, en vroeg zich af of ze zich bij zijn kudde zou willen aansluiten. Hij bleef een paar meter bij haar vandaan staan, om te zien hoe ze zou reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Star

Star


Posts : 49

Animal Profile
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Just like the stars in the sky and planets. A star will find his planet. I'm that star that my planet searches ...
Kracht:

So alone... [only Liway] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So alone... [only Liway]   So alone... [only Liway] Icon_minitimeza maa 10, 2012 7:10 pm

Star keek wat vragend toe, hij reageerde niet, dus zij mocht beginnen. "Euhmmm, ben jij Liway? Zo ja, jouw kudde 'Eye of Horus', zou ik erbij mogen?" Zei ze sierlijk en ze dacht na over hem. Zou hij het verwachten, zou de hengst verwonderd zijn? Zou hij haar wel mogen? Zouden de leden van zijn kudde haar mogen? Zou ze slagen voor de test? Al die vragen bleven maar terugkeren en weergalmde in haar hoofd. "Ik zal mij eerst voorstellen, mijn naam is Star. Ik ben een gevleugeld paard, ik was vroeger een ster, maar toen ik uit de hemel viel en de aarde raakte zag ik mijn waare gedaante." Zei ze opgewekt en ze keek naar de blauwe hemel. De merrie zuchtte en en keek hem terug aan. Wat zou ze graag terug gaan naar de sterren. Naar het heelal en nieuwe dingen ontdekken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Liway

Liway


Posts : 169

Animal Profile
Leeftijd: 3 years
Partner: Not now
Kracht:

So alone... [only Liway] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So alone... [only Liway]   So alone... [only Liway] Icon_minitimema maa 12, 2012 9:44 pm

De jonge hengst bleef staan en nam de zilverwitte merrie in zich op. Ze zag er rustig en vriendelijk uit, maar ook fel en dapper. Het zou fijn zijn als zij de clan zou joinen. Misschien dat ze zelfs... Nee. Die gedachte schudde Liway uit zijn hoofd. Zo'n merrie als deze zal vast niet op een hybride als Liway vallen. Dat is tenminste nog nooit gebeurd. Nooit heeft hij ook zo'n gevoel gehad bij een merrie... Hij schrok uit zijn gedachten op toen de merrie hem wat vroeg. Hij vermande zich even en antwoordde. 'Inderdaad, ik ben Liway, leider van Eye of Horus. En als je bereid bent om alles voor de clan te geven, dan mag je erbij.' Even liep er een korte rilling over de rug van het bruine paard. Ze wilde joinen! Hoewel hij erg blij was, dwong hij zichzelf om te ontspannen. Hij mocht niet overkomen als een onverantwoordelijke leider. Even ging hij stevig staan en richtte zich wat op, om even aan wat anders te kunnen denken. Toen vertelde de merrie wat over zichzelf. Liway keek haar verrast aan toen ze zei dat ze een ster was. 'Een ster?' Zijn ogen stonden open van verbazing. Was dat mogelijk? Een ster die naar de aarde kwam en veranderde in een sneeuwwit paard?...
Terug naar boven Ga naar beneden
Star

Star


Posts : 49

Animal Profile
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Just like the stars in the sky and planets. A star will find his planet. I'm that star that my planet searches ...
Kracht:

So alone... [only Liway] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So alone... [only Liway]   So alone... [only Liway] Icon_minitimedi maa 13, 2012 8:49 pm

'Inderdaad, ik ben Liway, leider van Eye of Horus. En als je bereid bent om alles voor de clan te geven, dan mag je erbij.' Sprak de kuddeleider uit. Na haar woorden keek hij verast op.'Een ster?' Zijn ogen stonden open van verbazing. Star keek beschaamd weg en ze zei: "Ja... Ik was namelijk een nieuwe ster, een waarvan het gas nog in ontwikkeling was. Een ster komt dan vrij uit dit gas en dan zie je vanaf een planeet een paardenhoofd, een wolk in de vorm van een paardenhoofd. Ik ban uit mijn baan geschoten en toen mijn paardenhoofd ontstond had dit gevolgen voor mijn gedaante. Het nam mijn massa op en vervormde het tot wie ik nu ben. het vuur in mij is sterker en wordt uitgedrukt als bliksem. maar goed, moet ik een test doen?" De merrie keek in zijn blauwe ogen en ze bekeek hem eens goed. Zoveel verschil was er toch niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Liway

Liway


Posts : 169

Animal Profile
Leeftijd: 3 years
Partner: Not now
Kracht:

So alone... [only Liway] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So alone... [only Liway]   So alone... [only Liway] Icon_minitimewo maa 14, 2012 8:41 pm

Geïnteresseerd luisterde de bruine hengst naar het verhaal van de merrie. Een wolk in de vorm van een paardenhoofd... Dat moest zo'n nebula zijn. Daar had hij al wel eens van gehoord, maar hij heeft nooit geweten dat een nebula kon veranderen in een paard. Nog steeds verwonderd over het verhaal, knikte hij langzaam. Het was haast ongelofelijk, maar aan de ogen van de merrie kon Liway zien dat ze de waarheid sprak. Hij keek de merrie aan toen ze begon over de test. 'Eigenlijk is er nog niet echt een test. Je zou kunnen zeggen dat je voor een proefperiode bij de clan blijft, zodat ik zeker weet dat je geschikt bent. Als je wil, kunnen we nu naar het territorium gaan. Of wil je nog meer weten over de clan?' Even woei er een koel briesje door zijn manen, en hij hield zijn hoofd even in de lucht, met zijn ogen gesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Star

Star


Posts : 49

Animal Profile
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Just like the stars in the sky and planets. A star will find his planet. I'm that star that my planet searches ...
Kracht:

So alone... [only Liway] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So alone... [only Liway]   So alone... [only Liway] Icon_minitimewo maa 14, 2012 9:34 pm

'Eigenlijk is er nog niet echt een test. Je zou kunnen zeggen dat je voor een proefperiode bij de clan blijft, zodat ik zeker weet dat je geschikt bent. Als je wil, kunnen we nu naar het territorium gaan. Of wil je nog meer weten over de clan?' vroeg hij. Star stak haar neus in de lucht en dacht na. "Laten we maar direct vertrekken naar het territorium. En als er iets is moet je het maar zeggen," zei Star en ze keek hem met haar bruine ogen aan. "Vertrekken we?" vroeg ze en ze draafde al wat voorop, zodat de hengst de weg kon tonen naar de kudde.

-Flut, sorry als het teweinig regels zijn-
Terug naar boven Ga naar beneden
Liway

Liway


Posts : 169

Animal Profile
Leeftijd: 3 years
Partner: Not now
Kracht:

So alone... [only Liway] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So alone... [only Liway]   So alone... [only Liway] Icon_minitimeza maa 17, 2012 9:11 pm

De hengst knikte weer. Hij zag dat de merrie al begon te draven, en hij grinnikte. 'Het is de andere kant op.' Hij trok geamuseerd met zijn oren, en draafde met grote, lange passen in de richting van het territorium. Hij draafde wat langzamer zodat de witte merrie de tijd had om hem in te halen, en toen ging hij weer naar zijn gewone tempo. 'Er is al wel een ander lid bij Eye of Horus. Het zou kunnen dat je nog even aan haar zal moeten wennen, maar ze is erg aardig, geloof me.' Hij wilde nog niet meteen zeggen dat er een wolvin bij de clan zat. De meeste paarden hebben het niet zo op wolven, en hij wist niet hoe Star erop zou reageren. Hij draafde door met hoog opgetrokken knieën terwijl hij wachtte op een antwoord.

- Als die van jou een flut is, raakt mijn inspiratie ook op xD We moeten snel iets laten gebeuren xD -
Terug naar boven Ga naar beneden
Athene

Athene


Posts : 105

Animal Profile
Leeftijd: 1 Year.
Partner: -
Kracht:

So alone... [only Liway] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So alone... [only Liway]   So alone... [only Liway] Icon_minitimedi maa 20, 2012 11:28 am


2 slanke zwarte poten begaven zich in de Haku Forest. Dus dit gebied lag dus in de buurt van de plek waar ze die kitsune had gezien. Ze trok haar ogen samen,alsof er een stofje erin zat. Door die kitsune wist ze dat ze sterker en sneller moest gaan worden om die kitsunee ooit te verslaan en om sterkere tegenstanders aan te kunnen. Nu begaven haar achterpoten ook het terrein binnen, en stroomden nieuwe geuren haar zwarte snuit binnen, die Athene kalm tot zich nam. Wat als ze nu even zou trainen? Athene's blik gleed over het terrein heen. Hier? Het gebied leek erg verdeeld qua bloemen. Er waren bijvoorbeeld stukken waar enkel gele bloemen groeide en de andere planten wegduwde, waardoor er om de gele 'vlakken'wat paars 'vlakken'zaten. Als geheel was het een en al bush-bush,maar als je de details tot je nam waren ze écht in vlakken verdeeld. Maar kon ze hier wel goed trainen? Traag bewoog ze haar poot naar een bloem toe en trok aan zijn steel, waardoor de bloem uit de grond getrokkn werd en zijn wortels werden blootgesteld aan het licht. Een zucht liet Athene horen. Nee, dit was helaas niet het juiste plek om te trainen. Die bloemen waren té zacht. Ze liet de bloem los, zodat het bloemetje zachtjes op de grond kwam. Waar dan? Even keek Athene op.
Huh? Dat was vreemd. Sinds wanneer had ze zelfvertrouwen en de drang om sterker te worden? Even keek ze naar de palm van haar voorpoot. Ze veranderde. Ach, dat vond ze wel prettig. Het voelde ook goed aan.
Ze begon zich weer te concentreren op het idee, waar ze nou kon gaan trainen. Ze stak haar natte, zwarte snuit de lucht in in de hoop wat te kunnen ruiken, en rook inderdaad wat. 2 Geuren die overeenkwamen met haar geur. De familie. Had haar leider, Liway, al een nieuwe mede-lid bezorgt.? Dan was het tijd om dat persoon eens te ontmoeten. Ze strekte met een stevige klap haar vleugels uit en wapperde even mee om haar spieren los te maken, maar door de windvlagen die haar vleugels maakte schoot er een stevige windvlaag over e bloemen heen. De bloemen verloren hun blaadjes niet, en dat was een goed teken. De bloemen lieten enkel hun blaadjes los, wanneer er iemand die waardig was, was gestorven. Dat had ze vroeger geleerd. Toen de bloemen zich weer hersteld, glimlachte Athene. Geen waardige doden. Verassend lieten wat bloemen verderop el hun blaadjes vallen. Het waren de gele bloemen. De kleur van de bloemen waren ook meestal gebaseerd op het jong van het wezen dat stierf. Athene keek op en was sprakeloos. Haar gouden ogen werden groot, terwijl allemaal bloemen kaal werden. Dit was slechte boel! 1 Van haar ouders w-was... In gevaar of al.. Dood? Een brok vormde in haar keel, en direct schoot haar kop, richting een kleine heuvel verderop waar ze de 2 familieleden had geroken. Hadden Liway en die id ermee te maken? Athene's poten verstevigde, maar ze kalmeerde weer, want ze kon de geur van haar ouders nauwelijks ruiken. Ze woonden ver weg. Athene wapperde nogmaals met haar vleugels, maar trok ze in, terwijl leegte haar gouden ogen vulde. Ze zou rennen.
Direct zette ze zich af met een grote kracht, richting de familieleden. Wat als ze er iets over wisten? Haar pupillen werden groot, terwijl ze ineens veel sneller leek te rennen. Nieuwe kracht in haar begon zich te vormen. Haat. Met haar lichaam boorde ze zich langs de planten, en kwam ze uiteindelijk uit bij de schimmen van 2 wezens. 2 Paarden, precies te zijn. Athene maakte een grote sprong en landde ruw voor hen, maar moest haar poten de grond in boren om af te remmen. Athene groette Liway, maar haar gouden ogen gloeiden ditmaal. "Liway..." Begon Athene haast emotieloos,"Wat is er met mijn ouders gebeurt?" Ze nam een zerieuze lichaamshouding aan, maar nog wel onderdanig. Liway kende haar ouders misschien niet. Maar het was de gokje waard. Athene keek opzij, naar een schimmel die naast Liway liep. Nieuw lid? Athene snoof en richtte zich tot Liway. Ze veranderde snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liway

Liway


Posts : 169

Animal Profile
Leeftijd: 3 years
Partner: Not now
Kracht:

So alone... [only Liway] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So alone... [only Liway]   So alone... [only Liway] Icon_minitimewo maa 21, 2012 5:41 pm

Toen er plotseling een zwart roofdier voor de hoeven van Liway sprong, gooide hij zijn hoofd geschrokken in de lucht. Toen hij zag dat het Athene was, kwam hij tot rust. Hij trok echter wat verbaasd met zijn oren, toen Athene een haast vijandige lichaamshouding aannam, en aan de jonge hengst vroeg wat er met haar ouders was gebeurd. Even staarde hij de zwarte wolvin verbaasd aan. Hoe kon hij weten wie haar ouders waren? Hij vermande zichzelf en probeerde rustig oogcontact te maken. 'Ik weet het niet, Athene. Maar wat is er aan de hand? Waarom ben je zo...' Het bruine paard slikte even terwijl hij naar de juiste woorden zocht. '... zo anders?' Besloot hij. Echt beter kon hij het niet verwoorden. Hij wist niet precies het karakter van Athene, maar hij wist wel dat ze zich nu erg anders gedroeg dan pas geleden bij de rivier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Star

Star


Posts : 49

Animal Profile
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Just like the stars in the sky and planets. A star will find his planet. I'm that star that my planet searches ...
Kracht:

So alone... [only Liway] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So alone... [only Liway]   So alone... [only Liway] Icon_minitimezo maa 25, 2012 6:18 pm

Star keek even achetrom 'Het is de andere kant op.' zei Liway. Star draaide haar met een ruk om en gallopeerde naar de hengst. 'Er is al wel een ander lid bij Eye of Horus. Het zou kunnen dat je nog even aan haar zal moeten wennen, maar ze is erg aardig, geloof me.' vervolgde hij. Star knikte en ze lachte vriendelijk. De merrie draafde aan de zijde van de hengst, toen ze plots iets hoorde. Star draaide haar oren naar het geluid. Een wolf sprong naar de twee, Star sprong geschrokken naar achter. "Liway..." Begon de wolvin,"Wat is er met mijn ouders gebeurt?" vroeg ze. 'Ik weet het niet, Athene. Maar wat is er aan de hand? Waarom ben je zo...' antwoorde Liway '... zo anders?' vervolgde hij. "Eeuh Liway? wie is dit?" vroeg ze bang.

-Sorry voor de late post-
Terug naar boven Ga naar beneden
Liway

Liway


Posts : 169

Animal Profile
Leeftijd: 3 years
Partner: Not now
Kracht:

So alone... [only Liway] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So alone... [only Liway]   So alone... [only Liway] Icon_minitimezo maa 25, 2012 6:34 pm

De jonge hengst draaide zijn hoofd naar de zilverkleurige merrie achter hem. 'Dit is Athene, het andere lid van de Eye of Horus...' Even verscheen er een flauw glimlachje op zijn gezicht, aangezien het bruine paard er niet op had gerekend dat de twee leden elkaar zo zouden ontmoeten. Hij besloot gelijk maar Star voor te stellen aan de zwarte wolvin. 'Athene, dit is Star. Ze is nieuw...' Even trok hij met zijn oren. Hij wist niet hoe Athene nu zou reageren. Zouden haar jachtinstincten bovengekomen zijn? Vast niet, dan had ze niet zo'n onderdanige houding getoond. Hij wachte ietwat gespannen haar reactie af.

Sorry voor de vreselijk korte reactie, voorlopig is mijn inspiratie op ben ik bang Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Athene

Athene


Posts : 105

Animal Profile
Leeftijd: 1 Year.
Partner: -
Kracht:

So alone... [only Liway] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So alone... [only Liway]   So alone... [only Liway] Icon_minitimezo maa 25, 2012 8:04 pm



Liway keek verbaast op, en Athene's ogen werden groot. Onee, hij wist het niet! Waarom stelde ze zich nou zo aan? Athene vermeed vrijwel direct de blik van haar leider, en staarde naar de grond. De haat leek te verminderen, en haar bloedvaten werden nauwer. Haar gouden ogen leken nu 2 tere gele bloemen. Ze had de neiging om haar zelf met een steen te slaan, maar er waren consequenties eraan. Pijn en verdriet, waardoor ze nog sneller zou veranderen. Ze kon er nu maar het beste van maken, al had ze haar indruk van haar zelf veranderd. Liway zag haar nu zeker als een vreemde roedellid. Dat wilde ze voorkomen. Nu mmoest ze het maar weer bestrijden door de hele tijd haar gedrag onder de controle te houden. Ja, er was geen andere opties. Maar in de tussentijd, stierven haar ouders nog. 'Ik weet het niet, Athene. Maar wat is er aan de hand? Waarom ben je zo...'Begon Liway haas stamelend. Athene liet haar kop dieper zakken. Spreek alstublieft dat woord niet uit. Ze wist het al , en schaamde zich er ook voor. '..zo anders?'[i] .Daar was het dan. Ze sloot haar ogen uit teleurstelling en liet een zachte zucht ontsnappen uit haar bek.
[I]' Eeuh Liway? wie is dit?'
Vroeg een zachte,jonge stem aan de bruine hengst die de naam, Liway droeg. Kort keek ze op vanuit haar oogleden, richting de schimmel. Athene gokte al wie dit was. Een nieuwe roedellid. Alsnog deed ze maar alsof ze ook persoonlijk nit wist wie zij was. Het zou het moment enkel verergeren.
'Dit is Athene, het andere lid van de Eye of Horus...'Stelde Liway, zojuist háár voor. Als teken uit respect liet Athene een glimlachje zien. Een neppe, maar wat kon je anders verwachtten, wanneer je ouders aan het sterven waren. Haar blik gleed even weg van Liway, richting wat struiken. De struiken ritselden zacht door de wind, die toen nog hard aan de bladeren rukte en toen stopte. Athene's ogen vulden zich met tranen. Haar ouders.. Waren dood. Toen ze Liway weer aankeek, had ze net de naam van de schimmel gemist.
"Mijn ouders zijn gestorven.." Bracht Athene er zacht uit, en sloeg haar ogen neer. Het kwam er mkkelijk uit, maar haar hart voelde haast verscheurt. Alle herinneringen die ze met haar ouders had, was het enige wat ze nog van hen had. Toen streek er een gele bloem net voor haar poten neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





So alone... [only Liway] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So alone... [only Liway]   So alone... [only Liway] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
So alone... [only Liway]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Liway
» A Fresh Start{Only Liway}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Shizen :: Haku Forests-
Ga naar: