MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
The orange shadow Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
The orange shadow Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
The orange shadow Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
The orange shadow Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
The orange shadow Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
The orange shadow Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
The orange shadow Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
The orange shadow Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
The orange shadow Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 The orange shadow

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Shadow

Shadow


Posts : 144

Animal Profile
Leeftijd: 1,5 years
Partner: Love makes you blind and it is a curse!
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimeza feb 25, 2012 1:51 pm

Een paar weken waren voorbij gevlogen, Shadow had geduldig afgewacht tot ze haar oranje vacht had. Nu moest Aqua alleen nog naar de Shizen heuvel komen. Shadow was al vroeg vertrokken omdat haar soort van thuis er best ver vandaan was, haar flanken bewogen soepel. Shadow kwam bij een groene heuvel met hoog gras, mooi zo! Misschien zou Aqua haar niet herkennen. Shadow liep gewoon verder, tot ze op de heuvel stond. tussendoor had ze nog een haas gevangen, hij leefde nog, Shadow had een aantal keren het trucje van Aqua uit geprobeerd. Het lukte goed en Shadow zorgde dat de haas nog leefde als Aqua nog kwam opdagen. Rustig bleef ze zo zitten, de zon scheen op haar oranje vacht. De meeste dieren dachten dat een oranje vacht geen camouflage zou dienen, maar waarom had een tijger dan een oranje vacht als het niet genoeg zou camoufleren? De natuur geeft een dier wat het moet hebben, dat geld voor elk dier. Shadow bleef maar wachten maar haar geduld was nog lang niet op.

~Aqua only!~
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimeza feb 25, 2012 2:14 pm


Tijden verstreken, maar er was geen enkel moment dat Aqua niet aan die tijgerin dacht. Waarom dacht ze écht dat ze 'afspraken'kon maken? Door haar irritante gedrag had Aqua mislukte jachten gehad. Haar gedachten was minder helder geworden en 1 plek van MA bleef in haar kop steken. De Shizen heuvel. Daar wilde die tijgerin haal al te graag zien. Aqua snoof, terwijl ze plaatsnam op de heuvel en zonde. Haar buik was inmiddels dunner geworden, maar dat was niet zo goed te zien. Die rendier van een paar weken terug had genoeg vet bezorgd, dus kon Aqua er nog even mee door, maar nu moest ze haar vetreserve's op gaan vullen. Ze zuchtte en de zon prikte in haar gezicht. Stomme tijgerin ook! Toen ze ineens een vreemd geluid hoorde, keek ze kort op. Een oranje tijgerin stond net wate verderop en wachtte op iets of iemand. Ze boorden haar klauwen in het gras. Het was háár!
Aqua kwam overeind en met stevige passen ging ze naar de inmiddels oranje gekleurde tijgerin toe, terwijl er een schaduw over haar ogen zat. Net voor de tijgerin stopte ze, maar haar nagels waren uitgetrokken. "Jij!"Zei Aqua kort,haast sissend. Ze nam een paar stappen en liep recht voorbij Shadow. "Rot toch op!" Aqua trok haar oren naar achteren, maar toen ze geen pootstappen hoorde, keek ze ruw over haar schouder en waren haar ogen zichtbaar geworden. Groot, fel en blauw. "Waarom ben je hier? Ow wacht.. Voor je" kort kuchte Aqua, "Je 'training'.. Waarom denk je dat ik je dat nog zal geven? Alleen, omdat je vacht is veranderd? Dat slaat nergens op." Aqua trok haar ogen tot spleetjes en haar pupil werd zeer klein. Ze dacht nog dat alle katachtigen de principes van het jagen kende. Kort snoof ze minachtend, niet dus. Enkel zíj. Een blauwe aura omringde Aqua die dezelfde kleur had als haar ogen. Aqua brieste luid, terwijl ze voelde hoe haar woede haar lichaam overnam. De aura begon een serpent te vormen die luid even een kreet sloeg en toen weer een aura vormde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Posts : 144

Animal Profile
Leeftijd: 1,5 years
Partner: Love makes you blind and it is a curse!
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimeza feb 25, 2012 7:45 pm

Shadow keek naar Aqua die aan kwam lopen. Shadow zag dat ze nogal in een pesthumeur was. "Jij!" zei Aqua toen ze recht voor haar stond, ze liep haar even voorbij. "Rot toch op!" haar oren stonden naar achteren. "Waarom ben je hier? Ow wacht voor je 'Training'.. Waarom denk je dat ik je dat nog zal gaan geven? Alleen, omdat je vacht is veranderd? Dat slaat nergens op." Aqua had haar ogen tot spleetjes geknepen. Woede overspoelde haar. Shadow liet een vals lachje horen. "Als je mij die training niet wilde geven, was je hier niet!" siste Shadow. Ze kneep haar ogen tot spleetjes. "Natuur speelt een grote rol, Siberische tijgers zijn wit in de winter en oranje in de zomer. Dat is de camouflage van tijgers, Aqua." Shadow keek naar een groepje hazen in de verte. "Let op." zei ze nog voor dat ze door het hoge gras was verdwenen. Een klein haasje huppelde vrolijk door het gras, maar het haasje was te ver van haar moeder vandaan. Shadow greep haar kans en zette haar klauw in het haasje, Shadow trok hem mee. Ze sloop met het kronkelende beestje naar Aqua, de rest van de groep hazen had niks gemerkt.
Toen ze bij Aqua aankwam liet ze zien aan Aqua dat ze de ader van het beestje dichtkneep. "Ik heb geoefend."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimezo feb 26, 2012 1:11 pm



Op Shadow's gezicht kwam er een valse grijns en direct werd Aqua alert. Wat dacht ze nou? Ze trok haar oren weer strak naar achteren. Dit vertrouwde ze niet. Ging die tijgerin nu haar spotten? Dan wenste ze haar geluk, want het was moeilijk om Aqua klein te krijgen, mentaal en fysiek. Aqua liet ditmaal zelf een grijns zien. Al die tijd dat ze als 1 van de weinige roofdieren hier leefde, had ze veel geleerd over MA. Ze had nieuwe gebieden ontdekt, getraind, over de dieren geleerd. En dat een tijgerin dacht haar klein te krijgen. Aqua stak haar kop de lucht in. Succes!
'Als je mij die training niet wilde geven, was je hier niet!'Siste Shadow. Aqua grijnsde. Hier had ze een makkelijke reden voor. Het was niet zo direct opmerkbaar, maar goed. "Shadow, ik ben hier omdat ik je duidelijke wilde maken dat zelfs een oranje vacht niet helpt. Dát kon ik beter nu zeggen, dan later. "Aqua keek droog naar Shadow, toen zij weer over hun, kort zuchtte Aqua, vacht begon. 'Natuur speelt een grote rol, Siberische tijgers zijn wit in de winter en oranje in de zomer. Dat is de camouflage van tijgers, Aqua.' Aqua rolde overduidelijk met haar ogen, waarna ze kort snoof. "Alsof ik dat zelf niet eens weet. Het is nog steeds maar 1 van de vele onderdelen van de jacht en moeder natuur gaf je die vacht, maar je moet hem goed leren gebruiken!"Aqua keek even verrast op, toen Shadow zei dat ze op haar moest gaan letten. Shadow had al snel een kleine haas gedood en kwam er triomfantelijk mee terug en net voor haar liet ze zien hoe ze een ader dichtkneep en zei dat ze had geoefend. Het enige wat Aqua toen kon doen was een face palm. Dat sprak al genoeg uit.
"Shadow..Shadow..Shadow.."Sprak Aqua teleurgesteld uit, terwijl ze haar poot van haar gezicht verwijderde, maar ze keek Shadow niet aan. "Die haas daar... "Begon Aqua, waarna ze recht in Aqua's ogen keek met een ernstige blik, "Is een zeldzaam ras. In de jachtcode staat duidelijk dat niemand mag jagen op drachtige, gezonde en zeldzame dieren. Ook leek het alsof je het je geen moeite kosten om die haas te vangen."Aqua kwam alweer overeind en begon zich om te draaien en zich af te zonderen van Shadow. Ze zou haar nú zeker geen training meer geven. Even bleef Aqua stilstaan, en keek kort over haar schouderblad. Misschien had ze wel geen keus. Als Shadow zo door bleef gaan zouden de prooien uit MA vertrekken en zouden ze haar de schuld geven. Dit was ernstig, maar Shadow besefte er weinig van. Aqua liet een zucht horen. Ze wilde deze 'homd'geen training geven , wegens haar gedrag, maar anders... Aqua trok haar poten samen en ging weer voor Shadow staan. Het was haar taak om MA te beschermen nu haar moeder, Kaina , gestorven was. Helaas, moest ze daar dingen voor doen waar ze geen zin in had. Aqua greep toen het gedoden haasje bij zijn nekvel, en trok hem uit Shadow's bek, waarna ze die stevig wegwierp en het haasje in een poel viel. Toen werd Aqua's blik weer ernstig. "Niemand mag hierover te weten komen... Wegens K.. Laat maar.. Moet ik je trainen voor de veiligheid van MA."Aqua keek weg van Shadow. Ze had er erg weinig zin in, maar anders zou MA al zijn prooien verliezen. " Dood een oude, niet-zeldzame haas zonder kracht te gebruiken en geef deze ene keer ook de haas een kans om zich te kunnen verdedigen."Aqua's toon was emotieloos, maar haar lichaam en de blik in haar ogen zaten vol ergernis. Kort ging ze zitten en keek ze omhoog. Kaina....

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Posts : 144

Animal Profile
Leeftijd: 1,5 years
Partner: Love makes you blind and it is a curse!
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimezo feb 26, 2012 5:43 pm

Shadow schrok van de toon in Aqua's stem. Shit! dacht ze, ze had een zeldzaam beestje gedood. Waarom moest het nou zo beginnen? "Sorry, Aqua.. Ik wist niet dat dat een zeldzaam ras was maar oke, ik hou het geheim. Niemand hoeft het te weten. Ik snap het wel, je bent leider van MA en ik breng je in moeilijkheden." Shadow bedacht hoe dom ze was, maar ze moest het geheim houden, dat kon ze goed. Wat zou Aqua eigenlijk bedoelen met K? Shadow schudde haar kop om helder te worden. "Zullen we maar beginnen? Voordat ik nog meer stomme dingen doe." Er was iets met Aqua wat haar bekend voorkwam, ze wist niet precies wat maar iets... Shadow keek goed naar Aqua maar nog steeds kwam het niet in haar op. "Het waren hun niet..." zei Shadow ineens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimema feb 27, 2012 1:09 pm


Shadow schrok duidelijk en daar was Aqua blij mee. Ze moest van haar fouten leren.Sorry, Aqua.. Ik wist niet dat dat een zeldzaam ras was maar oké, ik hou het geheim. Niemand hoeft het te weten. Ik snap het wel, je bent leider van MA en ik breng je in moeilijkheden.'Had Shadow gezegd. Aqua zuchtte diep. Blijkbaar wist ze wel waarom ze het zo erg vond, want Aqua had weinig zin om het zelf uit te leggen. Dat was gewoon vermoeiend.'Zullen we maar beginnen? Voordat ik nog meer stomme dingen doe.' Aqua zweeg, ging zitten en haar blik werd strak op Shadow gevestigd. Begin nou maar! Dat zei haar kille houding. Aqua zou hier rustig blijven zitten, kijkend naar de min en pluspunten van Shadow. Toen Shadow goed naar haar keek, hief Aqua haar wenkbrauw op. "Wat valt er te zien?" Siste ze, terwijl ze haar lip iets omhoog trok Ze hield niet van anderen die haar goed bekeken. Wat was er nou dan te zien? Een vliegende aap met een kikkerballon? Ze snoof, terwijl Shadow na leek te denken. Wat was er nou? 'Het waren hun niet...'Had Shadow ineens gezegd. Direct ging Aqua's wenkbrauw omhoog. Oké, what the f*ck had ze het nou over?"Ben ik zo mooi om te zien? Vroeg Aqua sarcastisch en zette een nep-glimlach op, waarna haar lichaamshouding weer strikt series werd. "Vertel op! Wie zijn 'hun'?"Met haar nagel schraapte ze over de grond. Aqua wilde dit snel weten om verder te kunnen met de training.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Posts : 144

Animal Profile
Leeftijd: 1,5 years
Partner: Love makes you blind and it is a curse!
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimedi feb 28, 2012 7:20 pm

"Hun? Hun? Je bedoelt jij!" schreeuwde Shadow woest. Shadow kalmeerde weer. Wraak nemen was zinloos, van zo veel jaren geleden. "We gaan verder." zei Shadow kil. Shadow stond op. "Wat gaan we vandaag doen? Gaan we jagen?" Shadow keek omhoog, een kraai vloog door de lucht en zag Shadow ook. De kraai vloog snel naar Shadow toe. Net voor de kraai haar raakte zette Shadow haar klauwen in de vogel. Shadow smeet hem tegen de grond, bloedend lag het dode beest op de grond. "Waar kwam die vandaan?" vroeg Shadow. Ze keek weer omhoog, een grote groep kraaien hing in de lucht. Er zat niks anders op dan ze uit te schakelen. "Kom maar op." mompelde Shadow.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimedi feb 28, 2012 8:01 pm



'Hun? Hun? Je bedoelt jij!'Schreeuwde Shadow woest uit. Aqua hief haar wenkbrauw op, terwijl haar blik op Shadow gevestigd was. "Whut?Aqua keek even verbaasd op. Nu werd het nog onduidelijker. Shadow kalmeerde weer, terwijl Aqua nog steeds verrast op keek. Eenmaal over begonnen, dan moest je het afmaken. Aqua wilde het weten. Wat had zij met deze 'hond' te maken?'We gaan verder.'Sprak Shadow kil uit. Aqua's ogen glommen. Yes! Eindelijk beginnende slechtheid eruit gehaald. Wat ze er ook mee te maken, en wat voor een rol ze erin speelde, het werkte wel. Maar toen besefte ze dat Shadow 'we' zei. Direct trok Aqua haar ogen tot spleetjes. Shadow kon haar niet zitten commanderen. "We?Aqua snoof luid. Er was geen 'we', enkel 'ik' en 'jij'. Shadow stond toen op, maar Aqua schonk ven geen aandacht aan haar. Nu wilde ze alsnog écht meer over dat weten. 'Wat gaan we vandaag doen? Gaan we jagen?' Direct volgde er nogmaals een face palm van Aqua. "Duh! Dat zei ik net, voordat je vreemd deed."Dacht Aqua, waarna ze haar poot van haar gezicht verwijderde toen ze een luide scherpe kreet hoorde. Kraaien! Aqua fronste even. Wat deden die hier nou? 'kom maar op!'Had Shadow gemompeld, maar Aqua had haar goed gehoord. Wilde ze kraaien verslaan? Even zuchtte Aqua. Oké dan. De volgende keer zou Aqua zeker een moeilijker prooi geven. Wacht! Een idee schoot Aqua te binnen. Dit werd een geestelijke test. Aqua liep wat naar achteren, en plofte toen op de grond met haar blik strak gericht op Shadow ‘s rug. "Wat is er gebeurd tussen jou en mij dan.?" Aqua grijnsde vals. Ze moest focussen op de kraaien en proberen niet haar aan te vallen, anders waren die kraaien sterker dan zij was. Het was haar eigen keuze die het lot van deze strijd zou bepalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Posts : 144

Animal Profile
Leeftijd: 1,5 years
Partner: Love makes you blind and it is a curse!
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimewo feb 29, 2012 12:30 pm

Shadow luisterde naar de onnozele praat van Aqua. Ze schakelde alle kraaien uit. Daarna draaide ze zich met een ruk om. "Jij hebt het gedaan." zei Shadow vals. Een blauwe gloed dreef om haar klauw. Met een dreun zette ze haar klauw recht voor Aqua op de grond. Een stuk van de grond bevroor. "Nu wil ik jou een vraag stellen. Wie is die 'K' van jou?" Shadow was heel benieuwd naar wat Aqua ging zeggen. Maar Shadow was wel echt redelijk nieuwsgierig. "Nou? Vertel op." snauwde Shadow. Het leek nu net of Shadow helemaal voltraind was. Shadow begon vals te lachen. "Jij snapt het niet." zei Shadow vals. Ze bekeek haar klauw, daar zat weer een blauwe gloed omheen. Ze zette haar klauw op Aqua's schouder, nu moet haar lichaam bevroren zijn. Shadow toonde een valse glimlach. "Ik heb gelogen, Aqua. Mijn verleden niet, maar over dat trainen wel."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimewo feb 29, 2012 1:14 pm


Shadow schakelde alle kaaien uit. Enkel werkte haar geestelijke test erbij niet. Ineens draaide Shadow zich met een ruk om. Aqua keek droog op. 'Jij hebt het gedaan.' Had Shadow luid gezegd. Aqua kneep haar ogen tot spleetjes. Oké, nu begon ze ongeduldig te raken. Wat had zij nou gedaan? Ze kende deze tijgerin maar voor een paar weken, waarvan de meeste tijd Shadow weg was. Aqua opende al haar bek om wat te zeggen, maar Shadow was haar voor. Voor haar poten was er een [poot gekomen die een lichte deuk in de grond had gemaakt. " Haat je de grond? Vroeg Aqua droog, maar nog serieus. Ze wilde even geen boze 'show ‘van Shadow. Ze moest het gewoon vertellen! Anders moest zij er zelf voor zorgen! Aqua likte haar tanden. Ja, dat zou dan echt doen! De grond onder haar poten voelde ineens fris aan, maar Aqua gaf er weinig aandacht aan. Het voelde wel lekker.
'Nu wil ik jou een vraag stellen. Wie is die 'K' van jou?'Aqua trok haar kop weg van haar. Ze had geen antwoord gekregen op haar vraag, dus ook niet vice versa. Dat zou oneerlijk zijn. Alsnog zou Shadow dan waarschijnlijk kalmeren, want Kaina was de ex-beschermer(ster) van MA.'Nou? Vertel op.'Begon Shadow op te dringen, maar Aqua liet geen woord los. Eerst antwoord op de vraag, wat er nou aan de hand was. Opeens begon de tijgerin vals te lachen, en grinnikte Shadow. Lol, nu dacht Shadow dat ze een slechterikje was. Enkel omdat ze nu een groot ego en te veel zelfverzekerd was. Dom, dom, dom.
'Jij snapt het niet.' Zei Shadow, terwijl ze haar klauw op haar schouder plaatste. Het voelde frisjes aan, kouder dan de grond. Nonchalant keek ze naar de poot, waarna er een waterzweep achter Aqua verscheen en die pot weg van haar schouder weg mepte. Aqua trok zich enkele centimeters naar achteren en plofte weer neer op de grond. "Nee, Daarom vraag ik je het toch? Logisch." Kuchte Aqua, terwijl Shadow een valse glimlach liet zien. 'Ik heb gelogen, Aqua. Mijn verleden niet, maar over dat trainen wel.' Aqua glimlachte. Dat was op te merken. "Zelfs paarden jagen beter dan je en ze zijn niet eens roofdieren.! Maar vertel op... Ik vertel over de letter 'K. ‘als jij over 'mij ‘wat vertelt. Ik ken je pas een korte tijd, dus wat heb ik je aangedaan, wat nu niet bij me opkomt?" Vroeg Aqua, waarna ze haar ogen verder tot spleetjes trok, "En waag het niet om mij wat aan te doen! Verspilling van je energie, en aan je te grote hoeveelheid zelfvertrouwen. Ik waarschuw je maar." Aqua's houding werd strikt serieus en enkel die emotie bleef vast zitten op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Posts : 144

Animal Profile
Leeftijd: 1,5 years
Partner: Love makes you blind and it is a curse!
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimewo feb 29, 2012 1:30 pm

Shadow werd boos van de woorden van Aqua. "Oke, jij hebt mijn vader vermoord!" zei Shadow woest. Haar nagels zaten in de grond geboord. Ze mocht nu niet gaan aanvallen, ze moest zorgen dat die Aqua niet meer zo onnozel deed. Shadow zal hetzelfde spelletje met haar gaan spelen, ja dat ging ze doen. Haar blauwe ogen gaven licht, dit had ze nog nooit meegemaakt. Haar ogen bleven licht geven, heel lichtblauw. "W-Wat is dit?" vroeg Shadow. Ze begon te kreunen, wat gebeurde er? Was haar gedachten niet goed? Haar lichaam werd overgenomen, maar door wat?

(Geen inspiratie.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimewo feb 29, 2012 11:06 pm


Shadow werd enkel bozer, en bozer. Aqua zuchtte luid. Oké, die 'hond' windende zich enkel op. Ongeïnteresseerd sloot Aqua haar beiden ogen. Genoeg getreuzel had ze opgevangen. Misschien te veel voor 1 antwoord? 'Oké, jij hebt mijn vader vermoord!'Klonk er woest. 1 Oog van Aqua ging open. "Whut? Aqua keek op, en krabde haar kop even. Toen keek ze even weg. Echt? Had ze ooit een tijger vermoord dan? Dat moest ze zich toch herinneren? Een grijns sierde Aqua's gezicht. Ach ja, ze had inmiddels veel dieren gedood, en ermee gevochten, zonder de balans in MA te verstoren. Er was een kans. Aqua keek toen weer naar Shadow. Haar ogen gaven een lichtblauwe kleur af, en bleven dezelfde intensiteit afgeven. Aqua's blik werd bedenkelijk. Hmm. Vreemd. Toen hoorde ze Shadow zeggen dat ze niet wist wat er was. Was dit een val? Shadow kreunde en zag dat ze de besturing over haar lichaam verloor. "Shadow!.. Zei Aqua verbaast, en klemde haar kaken op elkaar. Ze moest kalm blijven in deze situatie. Wie nam de controle over haar? Daar moest ze achter komen. Toen schoot haar en zin binnen; 'Oké, jij hebt mijn vader vermoord!'. "Dat was het! Ze wordt bestuurd door haar vader... Om mij te spreken waarschijnlijk.." Dacht Aqua, terwijl ze iets alerter werd. Ze moest dit in de gaten houden. Ze moest wijs haar woorden gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Posts : 144

Animal Profile
Leeftijd: 1,5 years
Partner: Love makes you blind and it is a curse!
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimedo maa 01, 2012 3:41 pm

Shadow voelde haar controle over haar lichaam verliezen. Ze lag kreunend op de grond. "Shadow!.." zei Aqua verbaasd. "D-Doe iets." kreunde Shadow. Kronkelend lag ze op de grond. Wat was dit? Wie durfde haar over te nemen? Aqua zeker. Dacht Shadow, haar flauwe grapjes verveelde haar maar dit? Hoe kon dit? Shadow voelde helemaal niks meer in haar lichaam. Ze lag roerloos op de grond, met angst in haar ogen keek ze naar Aqua. Shadow probeerde nog iets te zeggen, het enige geluid wat ze voorbracht was een gorgelend geluid. Haar ogen rolde weg en alles werd stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimedo maa 01, 2012 4:05 pm


Het ging verrassend snel. Shadow lag alweer op de grond. Dit was niet zo best! Shadow's wilskracht was blijkbaar te zwak om haar eigen lichaam nog te kunnen besturen. Haar vader was sterker. Welke vader zou dan zoiets doen? Aqua kneep haar ogen tot spleetjes, terwijl ze dacht aan een zwarte hyena in haar leven. Ja, haar bloedeigen vader zou dat wel doen, maar ooit gelukt? Aqua grijnsde even. Nee, ze behield haar eigen lichaam door wilskracht, maar niet enkel dat. Inmiddels leek Shadow angstig naar haar te kijken. Aqua kon haar niet redden. Het was háár lichaam, en zij had er geen grip op. Aqua keek toen met enige tegenzin weg van haar. Ze kon haar echt niet helpen. Er klonk gegorgel, waarna Aqua haar ogen dichtkneep. Dit ging te ver! Shadow zat echt te verliezen van haar vader! Wacht! Er was een manier om haar nog te kunnen redden! Haar steunen. Maar alsnog. Dat was het, niet meer.
Ditmaal veranderde ook iets bij Aqua. Haar pupillen werden zeer dun en haar iris verkleinde sterk. Haar blauwgekleurde iris begonnen licht af te geven, en een aura bewoog erin. In 1 sterke beweging draaide ze haar kop naar Shadow toe, terwijl ze haar lip opgetrokken had. "Hoe durf je?! Brieste ze luid, terwijl ze haar nagels uittrok, en haar vacht overeind kwam te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Posts : 144

Animal Profile
Leeftijd: 1,5 years
Partner: Love makes you blind and it is a curse!
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimedo maa 01, 2012 4:56 pm

Shadow's ogen kwamen terug, maar in een andere stand. Haar lichaam stond op en haar ogen keken naar Aqua. "Jij hebt mijn dochter zo laten worden." zei Shadow's stem. Haar vader zat in haar! "Jij hebt mij vermoord voor ik haar kon gaan trainen, dus mag jij dat nu doen!" zei Shadow weer. Een blauw licht kwam even om haar poot en er vormde een bandje. "Ik hou je in de gaten." zei Shadow nog, daarna rolde haar ogen weer weg. Met een bonk kwam haar lichaam op de grond terecht. Shadow's eigen ogen kwamen weer terug. "W-Wat?" zei Shadow verbaasd. Ze keek nadenkelijk. "Aqua, heb jij niet ooit een Sumatraanse tijger gezien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimedo maa 01, 2012 11:53 pm


Shadow's ogen keerden terug, maar toch waren ze anders. Het lichaam kwam overeind, en voorzichtig schoot Aqua iets naar achteren, met haar voorpoot iets omhoog. Wie weet zou die vader haar aanvallen? De aura in haar ogen werd sterker. 'Jij hebt mijn dochter zo laten worden.'Klonk er. Een grijns vormde zich op Aqua's gezicht. Zozo... Dit was meneer, Shadow, dus? 'Jij hebt mij vermoord voor ik haar kon gaan trainen, dus mag jij dat nu doen!'Sprak de vader toen uit. Direct schoot haar de vraag binnen of hij het goed of slecht bedoelde. Ze trok haar ogen tot spleetjes. Beiden. Toen er door middel van een blauw licht een bandje om Shadow ‘s poot verscheen, kalmeerde Aqua wat. 'Ik hou je in de gaten.' Aqua grijnsde kort, gevolgd door een knikje. "Ja, monsieur Shadow.." Zei Aqua grijnzend, terwijl de geheimzinnige, blauwe aura uit haar ogen verdween. Direct voelde ze zich even duizelig, en meende ze Shadow drie keer te zien. Snel plaatste ze haar klauwen op de grond en bedekte haar kop met haar andere voorpoot. Traag herstelde haar zicht en gezondheid weer. Toen ze weer 1 Shadow zag, hield ze haar poot weg van haar gezicht. Vreemd, waarschijnlijk kostte die aura energie, maar wat was het? 'Aqua, heb jij niet ooit een Sumatraanse tijger gezien?'Vroeg Shadow, en Aqua knipperde even met haar ogen, waarna ze even nadacht. Een Sumatraanse tijger.. Hmm... Wacht! Ze wist het weer, maar zijn dood was indirect.
Er was een jaguar dat opgejaagd werd door stropers, en Aqua zag hoe hij veel jachtregels overtrad, net toen ze hem erop wilde aanspreken hadden de stropers heen ontdekt. Toen ze zag hoe de jaguar bijna dood werd geschoten, had ze de stropers aangevallen tegen haar zin en de jaguar gedood. Hij was té gewond, en het was geen enkel wezen waardig om met pijn voor te leven. Toen Aqua bijna de stropers had vermoord, schoten ze nogmaals en had Aqua de schot weg geslagen met haar klauw, maar zo kwam hij recht in een tijger terecht die toen recht naar de stropers had gekeken en hen had aangevallen, omdat hij dacht dat hun die schot hadden gestuurd. Uiteindelijk stierven de 2 organismen na een hevig gevecht. Enkel Aqua was het nog overlevende wezen ervan.
Het was niet direct, maar het was een nare herinnering. "Het was toeval... Maar blijkbaar zei meneertje Shadow dat ik je moest trainen, of niet? Zo hup! Dood even een konijn zonder kracht, en geef het konijn de tijd om zich te verdedigen en probeerde de jacht lang te laten doorgaan. Test je uithoudingsvermogen!" Zei Aqua streng, terwijl ze haar rug rechtte. Wat was die aura nou? Hmm...

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Posts : 144

Animal Profile
Leeftijd: 1,5 years
Partner: Love makes you blind and it is a curse!
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimevr maa 02, 2012 1:03 pm

"Het was toeval... Maar blijkbaar zei meneertje Shadow dat ik je moest trainen, of niet? Zo hup! Dood even een konijn zonder kracht, en geef het konijn de tijd om zich te verdedigen en probeerde de jacht lang te laten doorgaan. Test je uithoudingsvermogen!" zei Aqua streng. Shadow knikte, ze draaide zich om en keek naar een konijn. Ze kneep haar ogen tot spleetjes en sloop eropaf. Na een hele lange tijd geduldig hebben gewacht sprong Shadow uit het gras en sprong op het konijn. Ze doodde het konijn snel. Ze bracht het naar Aqua. "Als je trek hebt mag je het op eten." Shadow keek rond. Ze zag geen enkel dier rondlopen op dit moment. Shadow keek weer verder, niks stond momenteel in het hoge gras.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimevr maa 02, 2012 1:38 pm


Shadow knikte en vertrok. Eindelijk... Eindelijk kon ze nadenken. Aqua ademde diep in en uit, waarna ze op haar oog concentreerde. Direct zag ze het hoge gras verdwijnen, en als laatst verdween de tijgerin. Al snel zag Aqua een groot, blauw wezen voor haar, gemaakt uit een blauwe aura die een luide brul liet horen, en toen zijn ogen ver opendeed. Aqua schrok toen ze het oog zag, en voelde hoe een vreselijke pijn er zich door haar lichaam heen bewoog. Direct viel ze in elkaar, terwijl ze het gras weer begon te voelen. Haar lichaam bibberde hevig, en ze voelde zich koud, heel erg koud. Wat was het? Aqua liet een luide kreet van pijn horen. Dit deed ze nooit, maar het deed ongelofelijk veel pijn. Het ergste was dat ze zich niet kon verroeren, en dat Shadow er al bijna was. Ze had geen keuze. Ze moest zichzelf pijnigen om overeind te komen.
Moeizaam bewoog ze haar voorpoot, naar haar andere voorpoot en sloeg ze haar klauwen uit, waarna ze stevig haar nagels erin boordde. Bloed spoot eruit, en direct schoot Aqua overeind, waarna ze traag haar poot weg trok van haar poot. Aqua beet even op haar lip. Haar poot bloedde ernstig. Aqua keek even omhoog. Shadow was er nog niet, maar ze kwam eraan. Dat hoorde ze gewoon. Met haar gewonde poot onttrok ze wat water uit een boomstam, zodat er enkel stevig papierachtige substantie overbleef. Ze trok dat naar haar toe, door het laatste beetje vocht naar haar zelf te sturen, en hakte een deel ervan af met haar nagel, waarna ze het 'verband ‘om haar gewonde poot wikkelde, en stevig vastzette. Haar blik was serieus. Vanaf nu zou ze naar het antwoord zoeken, wat die blauwe aura nou inhield! Aqua plaatste haar poot op de grond, en voelde een pijnscheut omhoog kruipen. Au.. Dat deed pijn! Maar als roofdier, probeerde ze de pijn weg te duwen.

'Als je trek hebt mag je het op eten.' Zei Shadow, en Aqua keek op. Een grijns kwam kort op haar gezicht te staan, die snel weer verdween. "Bedankt, Shadow" Bedankte Aqua haar, waarna ze een paar happen van de prooi nam, en haar gewonde poot wat naar achteren trok. Shadow had het zeker opgemerkt, maar het maakte haar even niet uit. Ze had nu 3 missies; 1. MA beschermen, 2. Shadow trainen en 3. Ze moest ontdekken wat die aura inhield. Aqua wilde even stoppen met de training. Het was niet slim om meer dieren te vermoorden. Het was altijd; jacht, dan moest de natuur zich herstellen, en dan weer jacht etc. "En je moeder?" Vroeg Aqua ineens. Ze was nu even haar wat beleefdere zelf, omdat ze even aan totaal iets anders dacht, maar toch wilde tonen dat ze oplette. Maar die aura...


Laatst aangepast door Aqua op vr maa 02, 2012 9:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Posts : 144

Animal Profile
Leeftijd: 1,5 years
Partner: Love makes you blind and it is a curse!
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimevr maa 02, 2012 2:54 pm

"Bedankt, Shadow" zei Aqua. Dit was de eerste keer. Aqua nam een paar happen, toen zag Shadow haar poot. Wat was er gebeurd? Er was hier niemand in de buurt? Maar voor Shadow de vraag kon stellen was Aqua haar voor. "En je moeder?" Shadow begreep er niks van. Hoe kon zo'n gehumeurde lynx nou ineens zo beleefd zijn? Shadow bleef op haar hoede. "Een ziekte. Na een dag was ze dood." Shadow keek omhoog. "Dat hebben ze tegen mij gezegd tenminste. Maar ik heb ze nooit geloofd, ik geloofde niet dat mijn moeder zo snel kon sterven aan een ziekte. Daarvoor was ze nog gezond." zei Shadow bedenkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimevr maa 02, 2012 9:50 pm


Shadow had het opgemerkt, ach ja. Aqua likte het verband zachtjes, terwijl ze licht-aandachtig naar de tijgerin voor haar luisterde. Stiekem was ze er wel benieuwd naar. Had deze tijgerin nog familie of iets om naar te streven, als een doel. Aqua sloot kort haar ogen. Zij had er al 3. 'Een ziekte. Na een dag was ze dood.'Vertelde Shadow. Aqua opende haar twee ogen traag. Zo snel? Aqua wist veel over allerlei onderwerpen onder andere ook de ziektes die er waren. Maar iets waaraan je binnen 24 uur stierf? Dat klopte niet. 'Dat hebben ze tegen mij gezegd tenminste. Maar ik heb ze nooit geloofd, ik geloofde niet dat mijn moeder zo snel kon sterven aan een ziekte. Daarvoor was ze nog gezond.' Zei Aqua, en direct werden haar ogen groot. Ze kan zich wel een andere tijgerin dan Shadow herinneren. Het was een lange tijd terug. Ook was het aan de grens van MA.
Aqua plaatste haar voorpoot op haar gewonde voorpoot, en keek weg van Shadow. Ze zag weer... Die wilde blik in de ogen van.. En die hitte. Overal lag er bloed, en ook.... Een dode tijgerin. Een luide huil klonk, en 2 grote gele ogen hadden haar aangestaard. Aqua’s ogen schoten open, en hevig schudde ze haar kop, happend naar adem. Toen wat lucht haar longen weer hadden bereikt, staarde Aqua naar de grond met een trieste blik. "Okami... We vochten samen met de andere wezens van MA tegen Okami. Het wolfachtige wezen dat MA teisterde. Op dat zelfde moment werd er een pup geboren, met de chakra van Okami in zich. Etsuko. " Aqua keek Shadow toen weer aan, en glimlachte vaagjes, "Hij is waarschijnlijk gestorven, maar je moeder was een krijgseer, maar ik wist niks over jou....Waarschijnlijk wilde ze MA beschermen, zodat jij als haar dochter een goed leven zou leiden." Aqua plaatste haar gezonde poot op de borst van Shadow, en knikte kort naar haar. Dat wilde elke moeder.
Toen haar blik naar de lucht ging, was het al nacht. Aqua zag een hol onder een boom zitten, en liep erheen. Nu mochten ze rusten, morgen gingen ze verder. Aqua kroop lichtjes in elkaar en hing haar kop wat, en probeerde te slapen. Meestal jagen katachtige s ‘nachts, maar Shadow moest eerst leren juist overdag te jagen. Nu... rust..
~Even de MA leden meer betrekken ^^! Etsuko is wel mijn account, maar het is enkel om daarmee te kunnen starten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Posts : 144

Animal Profile
Leeftijd: 1,5 years
Partner: Love makes you blind and it is a curse!
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimeza maa 03, 2012 6:55 pm

"Okami... We vochten samen met de andere wezens van MA tegen Okami. Het wolfachtige wezen dat MA teisterde. Op dat zelfde moment werd er een pup geboren, met de chakra van Okami in zich. Etsuko. " zei Aqua met een trieste blik. Ze glimlachte even waterig. "Hij is waarschijnlijk gestorven, maar je moeder was een krijgseer, maar ik wist niks over jou....Waarschijnlijk wilde ze MA beschermen, zodat jij als haar dochter een goed leven zou leiden." Aqua legde haar voorpoot tegen Shadow's borst en knikte. Shadow begreep er niks van. "Wat heeft dat er dan mee te maken?" vroeg ze, maar Aqua was al in een hol gaan liggen. Shadow zuchtte en ging in het hoge gras liggen, ze sloot rustig haar ogen. "Een hele dag was voorbij gegaan aan misterie's. Wie was Okami, wie was Etsuko? En wat had het met de dood van haar moeder te maken? En wat was er allemaal gebeurd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimeza maa 03, 2012 11:42 pm


Toen de eerste zonnestralen de grond reikte, zat Aqua al buiten de hol. Ze zat, maar ze leek haast levenloos. Ze had nauwelijks kunnen slapen. Okami, en die blauwe aura en dat oog. Aqua keek recht de lucht in. Shadow zou zeker nog vragen hebben. Ze zou het haar uitleggen, wanneer ze wakker was, maar dan moest ze 1 belofte doen. Ze moest focussen op de jacht, ongeacht wat er gebeurde. Aqua zuchtte. Vandaag moest ze zich wat buiten de jacht houden. Aqua keek naar haar poot die gewikkeld was door een soort verband. Het moest verschoond worden. Aqua trok haar nagels uit, en ging er traag langs het verband. Het verband versnipperde in stukken, en Aqua's ogen werden groot. Huh? De bloederige wond was haast bijna genezen. Haast.. onmogelijk! Het was redelijk diep! Direct trok Aqua haar oren naar achteren. Het was zeker die aura geweest. Aqua keek weer omhoog, en zag iets vreemds. Iets ging voor de zon staan. De zon werd afgeschermd en het gebied werd donker. Dat... was een zonsverduistering! Aqua keek op. "Dit is slecht nieuws.." Water en nog enkele elementen weden zo sterker, en ook hun 2, maar dat betekende gevaar. Direct trof haar een ernstige hoofdpijn, en kwam er een blauwe aura om haar heen. De pijn ervan zorgde ervoor dat ze zich nogmaals niet kon bewegen, maar ze moest er tegen vechten. Het moest gewoon! Aqua vocht terug, en de blauwe aura trok erg moeizaam en traag terug tot haar ogen, waarna Aqua in elkaar viel met een glimlach. Voor nu had ze het verslagen, maar ze was zwak, en een zonsverduistering duurde even. Zelfs zonder dat, zou het niet lang meer duren, voordat die ura haar zou besturen. Aqua gromde. Dat zou ze voorkomen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Posts : 144

Animal Profile
Leeftijd: 1,5 years
Partner: Love makes you blind and it is a curse!
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimezo maa 04, 2012 2:11 pm

Shadow sprong op toen ze het licht zag verdwijnen. "Dit is slecht nieuws.." hoorde ze Aqua zeggen. Hoezo was dit slecht nieuws? Dan werd zij toch ook sterker? Meer vragen stroomde haar hoofd binnen. Shadow voelde zich zwaar, zwaar van vragen. Ze slaakte een zucht. Hoelang zou deze zonsverduistering duren? Shadow zag dat Aqua in elkaar viel. Wat was er met haar? "Aqua?" zei Shadow voorzichtig. Misschien was dit hetzelfde dat zij ook had gehad, als dat zo was zou het best gevaarlijk kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimeza maa 10, 2012 12:37 pm


Aqua hoorde zachtjes hoe haar naam gefluisterd werd door Shadow. Zij had haar ongerust gemaakt. Aqua gromde zacht, terwijl de zonsverduistering eindelijk tot stand bleek te gaan. Het was over, maar Aqua voelde nog hoe elke ledemaat van haar onder hevige pijnen zat. Aqua keek kort naar haar poot, terwijl haar zicht waziger werd. Ze voelde..zich..zo..Moe. Ze voelde hoe haar kop op het gras viel. De neiging om bewusteloos te raken was groot, maar ze wist een oplossing. Meer pijn! Aqua opende haar kaken, en beet in haar gezonde poot, terwijl er bloed uit de poot weggleed en haar bek benatte. Ze zag dat haar zicht weer scherp werd, en voelde de pijn in haar poot meer dan in haar andere lichaamsdelen. Aqua schoot snel overeind, omdat ze wilde weten wat er met de zon was gebeurd. Was de zon al zichtbaar geworden? Was het weer 'ochtend'? Voordat ze iets kon zien, spuugde ze al bloed uit. Direct viel ze weer op de grond, terwijl haar voorpoten hevig trilden. Ze deden teveel pijn. Aqua kneep haar ogen tot spleetjes, terwijl ze weer naar de hemel keek. De hamel leek helder en blauw, zoals normaal. Gelukkig. Op haar gezicht kwam er een kriebelige glimlacht te staan, waarna ze met haar poot die verband om zich heen had, naar een boom toe liet bewegen, en met moeite water onttrok aan het hars, en nogmaals verband maakte, maar ditmaal onder meer pijn. Toen ze klaar was, zag ze hoe haar beide voorpoten een verband om zich heen droegen. Het moest maar zo. Rustig ging Aqua zitten, en leunde meer op haar achterpoten. Die aura zou har kunnen overnemen. Daar was ze zich van bewust.
De zon begon feller te schijnen, en Aqua keek kort opzij, waar zich de schaduw had gevormd van een tijgerin. Shadow. Aqua keek toen recht in Shadow ‘s blauwe ogen. "Ik kan je nog niet alle antwoorden geven. Als ik dat deed, had je minder zin in het bestaan. Dus op welke vraag wil je een antwoord? En dan ook maar één!"Aqua had het met een lange zucht uitgesproken, terwijl haar blik strenger werd. Als de vraag was, waarom dit alles net gebeurde, dan kon Aqua er op het moment geen antwoord op geven tot haar spijt. Dan zou da antwoord nog moeten wachten. Shadow zou wel zo slim zijn om dat niet te vragen, anders had ze die kans verspild. Aqua voelde een briesje langs strijken. Haar oren schoven weg van Shadow, maar haar ogen waren nog op Shadow gevestigd. Dit was niet goed. Er kwam een tornado op hen af!En eentje die niet te stoppen was, zelfs met alle wezens van MA. Toch bleef Aqua kalm. Ze kon 1 ding doen; De schade verkleinen. Ze wist well dat het niet zo makkelijk zou zijn met haar gewonde poten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Posts : 144

Animal Profile
Leeftijd: 1,5 years
Partner: Love makes you blind and it is a curse!
Kracht:

The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitimeza maa 24, 2012 5:46 pm

Shadow zat voor Aqua, nog steeds bij de Shizen heuvel. "Ik kan je nog niet alle antwoorden geven. Als ik dat deed, had je minder zin in het bestaan. Dus op welke vraag wil je een antwoord? En dan ook maar één!"Zuchtte Aqua. Shadow dacht gelijk aan de grote vraag, maar Aqua zou daar ook geen antwoord op kunnen geven, zij was toen ook nog klein. "Hoe is mijn moeder om het leven gekomen?" Zei ze op een rustige toon. Ze wilde niet vragen wie het had gedaan want dat zou Aqua niet weten. Haar oren schoten omhoog bij een vreemd geluid, ze keek om en zag een tornado op hun afkomen. Shadow fronste. "Ik denk dat we ergens anders moeten gaan zitten." Zei ze kalm. Het was niet dat ze bang was, maar ze wilde nog niet haar leven verliezen. Ze stond op en keek naar Aqua. "Ga je mee?" Ze keek weer even weg en weer terug. "Ik heb geen zin om straks te gaan haasten." Haar poten begonnen al weg te lopen en haar kop draaide nog één keer naar Aqua.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The orange shadow Empty
BerichtOnderwerp: Re: The orange shadow   The orange shadow Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The orange shadow
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Shadow of the Tiger [Shadow]
» The white shadow
» Shadow Of The Dream

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Shizen :: Shizen Heuvel-
Ga naar: