Animal Profile Leeftijd: 4 Jaar. Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life.. Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje zo feb 19, 2012 12:06 pm
Omg, mijn postje verdween..alweer. En een Lynx die in een Serpent kan veranderen is ook origineel >3.
Amarath Moderator
Animal Profile Leeftijd: 2 Years Partner: Love? Hate it! Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje zo feb 19, 2012 12:13 pm
Aqua schreef:
En een Lynx die in een Serpent kan veranderen is ook origineel >3.
Een wolf die voor 15% slang is, anders ook xD
Aqua Administrator
Animal Profile Leeftijd: 4 Jaar. Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life.. Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje zo feb 19, 2012 12:19 pm
Ja, dat is ook waar xD. En ik kan enkel t/m 1 uur op de PC zitten vandaag wegens een voorstelling *zucht*
Venge Administrator
Animal Profile Leeftijd: 3 jaar Partner: He's a devil that I now, but he's name... Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje ma feb 20, 2012 6:35 pm
MA begint inactiever te worden :/
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje ma feb 20, 2012 6:42 pm
I know.. Niet leuk >< En ik wil verder met het topic avec Shadow . Zal ik anders posten bij Venge&Liway? Maar dan komt de post rond 8 uur, omdat ik dan van judo af kom.
Liway
Animal Profile Leeftijd: 3 years Partner: Not now Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje ma feb 20, 2012 9:39 pm
Ja, ons topic begint weg te zakken xD
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje ma feb 20, 2012 9:57 pm
Oke, dan post ik daar morgen, want ik moet gaan leren&school voorbereiden& posten op AW! ^^
Liway
Onderwerp: Re: Babbelhoekje di feb 21, 2012 9:48 am
Onderwerp: Re: Babbelhoekje di feb 21, 2012 10:30 am
Wie wilt er een topicje met Torrie? ^^ Ik wil deze site zeker weten actief houden (: Dus... Wie wilt er een topic met moi? :3
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje di feb 21, 2012 5:47 pm
Ik wil MA ook actief houden.. Wacht! Ik had laatst zo'n schattige OC gevonden =3! Dat account zal ik dan binnenkort aanmaken, maar posten word moeilijk met mijn pijnlijke arm .< Ik probeer er later wel van te maken .
Venge Administrator
Animal Profile Leeftijd: 3 jaar Partner: He's a devil that I now, but he's name... Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do feb 23, 2012 2:15 am
Ik heb zin in een nieuwe oc.
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do feb 23, 2012 1:49 pm
Bedoel je een nieuw account? Of gewoon een nieuwe OC... Eigenlijk betekent het gewoon hetzelfde xD.
Razze
Animal Profile Leeftijd: 1,5 Partner: Who would be my first teenage love? Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do feb 23, 2012 3:48 pm
MA ACTIEF NU D=
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do feb 23, 2012 4:18 pm
Dat kan je niet zomaar zeggen... Het is.. moeilijk o.o
Idee! Een verhaallijn en die familie's ^^ Dat moet genoeg lokvoer zijn*trekt leden aan*
Omg, fout bezig xD
Liway
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do feb 23, 2012 4:51 pm
Jeah! ^^
Moet ik trouwens nog een logo maken voor mijn clan, of kan ik wachten tot er bekend is welke clans er komen en welke niet?
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do feb 23, 2012 5:12 pm
Aqua schreef:
Dat kan je niet zomaar zeggen... Het is.. moeilijk o.o
Idee! Een verhaallijn en die familie's ^^ Dat moet genoeg lokvoer zijn*trekt leden aan*
Omg, fout bezig xD
Olga is een leden-magneet! 8D\wenkbrauwwiebel Maar goed, Torrie gaat in een slechte familie met een idee erachter (: Mensen die op AW zitten die weten dat al zo'n beetje xD Eerst afwachten welke familie's het worden en dan.. stalken! <3 Alhoewel ik me niet echt lekker voel.. :/
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do feb 23, 2012 6:18 pm
@Liway; Goede opmerking!
Bewerk de logo maar nu, omdat ik op meerdere stukken zal controleren en 1 ervan is natuurlijk de Lay-Out ervan .
--
@Torrie; Idd xD. 1 Keer gepost en 2 verschillende leden reageerden erop. Lol :3
En ik weet het eigenlijk niet, alhoewel ik op AW zit. Dusseh.... Wat is het? :3*puppy eyes* Beterschap bovendien en ik voel me ook niet toppie ><. Ik moet ongesteld worden en ben al lichtjes verkouden..
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do feb 23, 2012 6:55 pm
Aqua schreef:
En ik weet het eigenlijk niet, alhoewel ik op AW zit. Dusseh.... Wat is het? :3*puppy eyes*
Haha, Kijk hier maar eens even;
Torrie is nu een neutrale irritante rode panda {: Als 1 van de slechte familieleiders haar speciale kracht ziet tijdens haar trainingen willen ze haar gebruiken. Ze komt in een slechte familie & ze merkt beetje bij beetje dat ze wordt gebruikt door de familie.. Torrie wordt steeds stiller & kalmer & daagt niet meer op bij trainingen. Ondertussen focust ze zichzelf om sterker te worden & enigzins om zich te bewjizen. Ze keert tot de slechte zijde & besluit om een tijdje solitair te blijven.. Dan is er een oorlog aan de gang tussen een goede familie en een slechte familie. & het lijkt erop dat de goeden overwinnen totdat Tors met haar kracht de oorlog beëindigt. Haar oude familie wilt haar terug & Torrie snauwt ze op het eerste moment af.. Als ze ziet dat haar slechte leider er écht spijt van heeft komt ze terug en wordt ze maybe bèta ofzo 8D
Amarath Moderator
Animal Profile Leeftijd: 2 Years Partner: Love? Hate it! Kracht:
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do feb 23, 2012 9:06 pm
Whahahah xD Oké Anouk, dat ís een epic idee :}
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do feb 23, 2012 9:16 pm
Ja, het is idd. een leuk idee ^^ En ik denk dat ik vandaag al ga kijken welke familie's er sowieso doorgaan in de eerste rondje, morgen zal ik dan uiteindelijk 2 á 3 familie's uitkiezen ^^.
Liway
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do feb 23, 2012 9:32 pm
Aqua schreef:
@Liway; Goede opmerking!
Bewerk de logo maar nu, omdat ik op meerdere stukken zal controleren en 1 ervan is natuurlijk de Lay-Out ervan .
Ok, ik zal eraan werken Heb ik morgen trouwens ook nog tijd daarvoor?
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do feb 23, 2012 9:33 pm
Nu heb je er alle tijd voor xD*wenkt naar topic* Gefeliciteerd!
Liway
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do feb 23, 2012 9:43 pm
OMG, dank je! ^^
Maareh, wat bedoel je eigenlijk met dat er te veel plaats zit tussen de uitleg van de rangen? Dat ik ze ook in een spoiler bij de 'originele' rangen kan zetten, of bedoel je dat er eigenlijk meer/minder rangen bij zouden moeten?
Aqua Administrator
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do feb 23, 2012 9:47 pm
De uitleg van de rangen sluiten elkaar niet zo goed aan, daarop wilde ik je op wijzen. Misschien dat je de uitleg kan verkorten en het erachter kan plaatsen?
En dat heb je aan jezelf te danken! ^^ Jij hebt die roedelaanvraag aangemaakt en ik koos enkel uit =3.
Liway
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do feb 23, 2012 9:49 pm
Is goed ^^
Haha, dat is waar, maar stiekem had ik het helemaal niet verwacht =3