MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Een vroege vogel - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Een vroege vogel - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Een vroege vogel - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Een vroege vogel - Pagina 2 Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Een vroege vogel - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Een vroege vogel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Een vroege vogel - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Een vroege vogel - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Een vroege vogel - Pagina 2 Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Een vroege vogel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Oceloma

Oceloma


Posts : 7

Animal Profile
Leeftijd: 11
Partner: Heb ik niet nodig
Kracht:

Een vroege vogel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vroege vogel   Een vroege vogel - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 11, 2009 9:30 pm

Oceloma zat doodstil op de dak van de boom naar het schouwspel te kijken. De wolf was vast bewusteloos geraakt door al het water, wat logisch lijkt als je vuurkrachten hebt. Oceloma wou net de boom uit vliegen om de lynx te troosten, toen er een cheetah verscheen. Net daarna kwam de wolf weer bij. De lunx en de cheetah kenden elkaar zotezien niet, maar de wolf en de cheetah wel. De cheetah leek op het eerste gezicht normaal maar er was toch iets vreemds aan. Toen ze allemaal met elkaar gingen praten, vond Oceloma tijd om te vragen wat er allemaal aan de hand was, en wie ze waren. Ze fladderde de boom uit en hipte naar de dieren toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een vroege vogel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vroege vogel   Een vroege vogel - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 11, 2009 9:34 pm

(Vergilius is in zijn mensengedaante.)
Vulcana rilde en glimlachte naar Vergilius. "Bedankt." Ze gaf hem een likje op zijn kaak en legde haar kop op zijn schoot. Er waren dus blijkbaar wel vriendelijke mensen. Ze zag dat de vogel naar hen toe hipte en ze glimlachte vriendelijk. Ze likte Vergilius' hand als hij over haar kop streelde en ze gromde tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vergilius

Vergilius


Posts : 13

Animal Profile
Leeftijd: eeuwig hetzelfde
Partner: /
Kracht:

Een vroege vogel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vroege vogel   Een vroege vogel - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 13, 2009 10:21 pm

Vergilius glimlachte toen Vulcana hem likjes gaf en keek de lynx aan. "En wie mag jij dan wel zijn?" vroeg hij kortaf. Hij keek even naar boven, de lucht werd donker, het zou snel beginnen regenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Een vroege vogel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vroege vogel   Een vroege vogel - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 15, 2009 7:39 pm

"Blue,de docher van Kaina"zei Blue met een glimlach en opeens voelde ze haar vreemd.Ze had een katachtige aanwezigheid aangevoeld."Ik wil dat je bij Vulcana blijft"zei ze en verdween naar de bergen met haar snelheid.
Ze vvolgde haar instict terwijl het begon te regenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een vroege vogel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vroege vogel   Een vroege vogel - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 10:10 am

Een gouden licht verscheen boven Vulcana en ze zei: "het gaat alweer, bdankt Vergilius. Tot we elkaar weer ontmoeten." Ze glimlachte en begon langzaam te vervagen, tot ze helemaal weg was en het gouden licht verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vergilius

Vergilius


Posts : 13

Animal Profile
Leeftijd: eeuwig hetzelfde
Partner: /
Kracht:

Een vroege vogel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vroege vogel   Een vroege vogel - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 10:12 am

Vergilius keek Vulcana aan en glimlachte, "tot weerziens Vulcana," fluisterde hij. Toen ze helemaal vervaagd was en het gouden licht verdwenen veranderde hij terug in een cheetah en rende weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een vroege vogel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vroege vogel   Een vroege vogel - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een vroege vogel
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: