MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 de tempel van drie

Ga naar beneden 
+2
Vulcana
Volcane
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 02, 2009 5:19 pm

Vulcana keek naar Blue. "Dat zou wel eens kunnen. Ik vraag me af of ze nog meer kunnen." Ze keek nog eens naar de tekeningen op de muur. Ze waren veranderd, ze hadden nu de banden aan. "Welje, dat wordt de eerste opdracht van mijn clan: het boek zoeken en uitzoeken wat deze banden allemaal kunnen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 03, 2009 8:56 pm

"cool"zei Blue en ze kon eindelijk wat avontuur beleven"mag ik mee?"vroeg ze na een moment stilte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 05, 2009 5:45 pm

Vulcana knikte. "natuurlijk Blue. Ik zet deze opdracht ook op het schema van mijn familie."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 08, 2009 10:19 pm

Blue knikte en glimlachtte dat ze het mee mog maken in haar leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 20, 2009 4:46 pm

Vulcana glimlachte en speelde wat met haar vuur. Ze maakte een draak met het vuur en liet die rondvliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 21, 2009 11:10 am

"cool"zei Blue die wat kwispelde en de draak wou vangen maar dat lukte niet erg goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 21, 2009 6:49 pm

Vulcana grinnikte. "Pas op dat je je niet brandt." Ze liet de draak traag rond Blue vliegen, toen hing hij stil en tikte Blue op haar neus met zijn poot. "Ik heb ervoor gezorgd dat je voor nu beschermd bent tegen vuur" zei Vulcana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 21, 2009 10:44 pm

"yeahh"zei Blue blij en sprong en kon de draak eindelijk aanraken en vond dit een leuke ervaring.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 23, 2009 8:55 pm

Vulcana glimlachte even en mompelde dan een spreuk, waardoor een zwart poeder uit haar hanger naar de draak vloog dat hem echt maakte. Er stond nu een grote zwarte draak die dreigend naar de lynx keek. Vulcana stapte ernaartoe en wreef over zijn flanken. "Hallo Shruikan, goed je nog eens te zien." "Zeg dat wel, ik zit altijd in die hanger van je opgesloten," mopperde de grote zwarte draak. "Blue, als je wil, kan je op hem rijden."


Laatst aangepast door Vulcana op vr jun 05, 2009 11:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aya

Aya


Posts : 25

Animal Profile
Leeftijd: eeuwig jong
Partner: /
Kracht:

de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 24, 2009 2:08 pm

Aya vloog zo snel dat toen ze probeerde te landen, ze verder rolde tot in de tempel. Daar botste ze tegen een grote zwarte draak. "Aah, w-wat doet dat beest hier?" gilde ze. "Oeps, excuseer," mompelde ze toen ze Vulcana en Blue bij de draak zag staan, en Volcane en Seto op twee van de drie tronen zag zitten. Ze keek de tempel rond en besfte eindelijk wat Vulcana, Seto en Volcane waren. Snel veranderde ze in een leeuw en liet zich op een knie zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 24, 2009 9:38 pm

Blue kon geen woord uitbrengen en ging op de draak zitten en riep"ik ben klaar voor de oorlog".Ze keek blij om haar heen enn zag opeens een vogel die in een leeuw veranderde en keek er even verbaast ernaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 27, 2009 8:44 am

Vulcana glimlachte en gebaarde naar Aya dat ze mocht rechtstaan. Snel sprong ze op Shruikan, en ze ging achter Blue zitten. "Gánga!" riep ze. Shruikan rende de tempel uit in een rotvaart en steeg dan op. Terwijl ze aan het vliegen waren vroeg Vulcana aan Blue: "wil je anders in mijn clan komen? Dan kan ik een amulet maken, zoals dat van mij. Dan heb je zelf ook een draak. Je kan er zelfs meerdere krijgen." Ze wees naar de parels in haar amulet, er waren er redelijk veel, in verschillende kleuren. De zwarte gloeide omdat haar zwarte draak eruit was.

(Gánga betekent vooruit in de oude taal van de elfen(van de boeken van eragon))
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 29, 2009 8:22 pm

"ik ben van de partij ik bedoel Clan"zei Blue blij"ik word een warrior of zo iets".Ze glimlachtte en juigte blij terwijl ze dacht aan wat ze allemaal had meegemaakt en dat was al heel veel terwijl ze eigenlijk nog niet eens volwassen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 29, 2009 8:24 pm

Vulcana die een beetje aan het dagdromen was, schudde haar kop en liet Shruikan terugvliegen naar de tempel. "Zeg dat nog eens, alsjeblieft. Ik was een beetje aan het dagdromen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 29, 2009 8:32 pm

"ik wil bij de clan"zei Blue en gaf een knipoog aan Vulcana.Ze opende haar bek en haar tong lag aan de zijkant van haar kop door de sterke wind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 29, 2009 8:37 pm

Vulcana knikte. "Je wordt dan mijn tweede beta." Vulcana zei tegen Shruikan dat hij moest landen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 30, 2009 11:09 am

"toppie"zei Bl;ue die in haar zelf glimlachtte en van de draak af ging.Ze keek naar de vogels die wegvlogen en ademde diep in en weer uit.Dit was het begin van ee echte nieuwe leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 30, 2009 12:06 pm

Vulcana stapte af van Shruikan, die boog en terug naar zijn amulet ging. Maar zijn stem dreef verder de jungle in, "heil aan de Shur'tugals, de ondergang van Devil!"
Vulcana antwoorde dit met een luid gebrul waarvan de bomen sidderden.

(shur'tugal betekent Drakenrijder)


Laatst aangepast door Vulcana op vr jun 05, 2009 11:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 30, 2009 4:17 pm

Seto had het hele schouwspel bekeken met open mond. Uiteindelijk kwam hij van zijn troon af en legde zijn poot op Blue's schouders. "Het is een eer je in de clan te mogen opnemen." Hij draaide zich naar Vulcana om en zei: "indrukwekkende draak dat je daar hebt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 30, 2009 6:13 pm

"hetzelfde maat"zei Blue vriendelijk en dacht opeens aan Kaina.Waar zou ze zijn ? .
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 31, 2009 8:06 pm

Vulcana glimlachte naar Blue. "Hey Blue, ik zal binnenkort een amulet voor je maken als ik een goede familiegrot heb gevonden. Daarna kunnen we op zoek naar parels."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de tempel van drie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   de tempel van drie - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de tempel van drie
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De tempel van Glados

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: