MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
I be with jou, trust me. (Amarath) Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
I be with jou, trust me. (Amarath) Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
I be with jou, trust me. (Amarath) Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
I be with jou, trust me. (Amarath) Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
I be with jou, trust me. (Amarath) Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
I be with jou, trust me. (Amarath) Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
I be with jou, trust me. (Amarath) Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
I be with jou, trust me. (Amarath) Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
I be with jou, trust me. (Amarath) Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 I be with jou, trust me. (Amarath)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Venge
Administrator
Venge


Posts : 113

Animal Profile
Leeftijd: 3 jaar
Partner: He's a devil that I now, but he's name...
Kracht:

I be with jou, trust me. (Amarath) Empty
BerichtOnderwerp: I be with jou, trust me. (Amarath)   I be with jou, trust me. (Amarath) Icon_minitimezo feb 26, 2012 11:45 pm

Haar zwarte gedaante gleed over de grond. Gevolgd door de weerkaatsing van geluiden. Het was de ochtend die zijn intreded maakte. De mooiste kleuren sierde de lucht en ze maakte het tot schilderij. Venge de wolf/vos/lynx liep soepel over het dode landschap. Geen boom, geen leven, alleen maar dood. Venge zuchtte en ze stopte, ze kee naar de heldere lucht en ze haalde diep adem. Een luide huil vuldde de lucht en een paar dieren vlogen en renden schigtig weg. Ze wou een famillie joinen, de Nightwish. Ja zo noemde het. Ze kee naar de vlakte voor haar, zou Amarath het gehoord hebben. Ja zo noemdde de leider, Amarath. Haar ogen kruisten zich met die van een hert en ze kee verast op. 'Een hert wat doet die nog hier?' Dacht ze en ze sloop naar het dier. Nadat ze op die hengst had gejaagd ws de honger serieus tegenomen. Ze sloot haar ogen en ze zette haar af. Het hert brulde van de pijn. Venge had haar klauwen al in zijn buik geboord. Het dier blies zijn laatste adem uit en Venge begon smakelijk te eten van het wezen. Na 5 minuten gegeten hoorde ze de geluiden van een naderend wezen. Zou het Amarath zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I be with jou, trust me. (Amarath)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Kaze :: Fukidashi Valley-
Ga naar: