MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Food, food, food... IEK! Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Food, food, food... IEK! Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Food, food, food... IEK! Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Food, food, food... IEK! Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Food, food, food... IEK! Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Food, food, food... IEK! Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Food, food, food... IEK! Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Food, food, food... IEK! Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Food, food, food... IEK! Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Food, food, food... IEK!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Susu

Susu


Posts : 71

Animal Profile
Leeftijd: 1 jaar
Partner: x
Kracht:

Food, food, food... IEK! Empty
BerichtOnderwerp: Food, food, food... IEK!   Food, food, food... IEK! Icon_minitimezo feb 26, 2012 4:22 pm

Een schaduw schoot tussen het lange gras door, bleef soms een paar seconden stilstaan en rende dan weer verder. Wie het wezentje met die snelheid kon zien, lachte zich waarschijnlijk dood. Het was een muis, een van de vele muizen in dit gebied en binnenkort zou die ook wel opgegeten zijn. Susu was zich daar ook heel bewust van en daarom gebruikte ze haar kracht om bij dat lekkere plekje te komen. Zich volproppen met eten en dan weer terug racen naar haar holletje. Er waren ook allemaal andere muizen daar dus als er een roofvogel of wolf kwam, was de kans dat ze gepakt werd iets kleiner. Ietsje maar want als muis was het leven nou eenmaal heel gevaarlijk.
Na nog een paar minuten zigzaggend gesprint te hebben, ving ze het luide gepiep op. Niet veel later had Susu zichzelf bij de drukke groep gevoegd en viel ze aan op de kleine zaadjes die overal verspreid lagen. Het waren er zoveel dat zelfs de kleintjes genoeg binnen kregen. Als op mysterieuze wijze het voedsel hier verdween, zou de enorme muizenpopulatie zeker minder worden. Waar de roofdieren ook weer last van krijgen en het hele ecosysteem instortte. Ja, je kon niet zeggen van Susu dat ze dom was. Hier en daar ving ze van alles op en dat paste prima in haar kleine hersens. Die gedachte maakte haar altijd wat vrolijker: muizen waren wel degelijk belangrijk, hoe klein en zwak ze ook was. Zonder muizen stierf alles langzaam maar zeker uit.
Ze werd uit haar gedachten opgeschrikt door het geluid van geritsel tussen het gras. Was het een roofdier of een paard misschien? Alle muizen vluchten weg en zoals haar instinct haar ingaf, deed zij dat ook. Binnen een paar seconden zat ze in een boom verderop, op een van de lage takken omdat zelfs in een boom nog gevaar dreigde. Wantrouwig bleef ze even luisteren naar alle geluiden boven haar maar er was geen gegrom te horen en geen beweging te zien, dus richtte ze haar aandacht weer op de grond. Wantrouwig bekeek ze het dier wat daar rondliep. Haar kleine lijfje trilde als een gek want Susu had nou eenmaal niet veel moed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Food, food, food... IEK! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Food, food, food... IEK!   Food, food, food... IEK! Icon_minitimezo feb 26, 2012 11:06 pm

Blah, er waren maar wat weinig prooien te vinden in dit gedeelte van het gebied. En ze ging zich echt niet verlagen tot katten niveau om muizen en kleine diertjes te eten! Zo gek was ze nou ook weer niet. Ze zou later wel kijken of ze ergens een haas te pakken kon krijgen, dan had ze tenminste wat fatsoenlijks te eten.
Haar scherpe oren gingen gepiep op, veel gepiep. Damn, dit deed pijn aan je oren. Amarath was niet echt iemand voor muizen, irritante kleine kruilbeestjes die je telkens voor de voeten liepen. Ze vroeg zich af wat die katten er van moesten. Er zat niet eens genoeg vlees aan om een dier te voeden. Juk.
Amarath had zich verborgen achter het gras, of verborgen, ze lag meer te rusten. Eindelijk had ze er eens tijd voor. Haar groep zou binnenkort wel storm gaan lopen, dat hoopte ze in ieder geval, dus dan moest ze goed voorbereid en uitgerust zijn, dus nam ze vaak grote rustpauzes. Zodat ze wat energie kon opdoen.

Opeens hoorde ze iets wegrennen, een hele hoop pootjes, trippelend over de harde aarde. Damn those mice! Amarath's blauwe ogen gingen open en ze rekte zich uit. Ze merkte dat een paar muizenpootjes sneller bewoog dan andere. Nieuwsgierig ging ze er achteraan.
Al snel was ze de pootjes kwijt, maar de geur was blijven hangen. En het duurde ook niet lang voordat ze de gedachten gang kon horen. Ze grijnsde sadistisch en ging onder de boom staan. "Wat moet een muis als jij in een boom, Susu." Haar stem was kil, maar niets kon het winnen van de sadistische blik in haar ijsblauwe ogen.

[Ik snap mijn post niet meer, maar ik heb geen inspiratie D:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Susu

Susu


Posts : 71

Animal Profile
Leeftijd: 1 jaar
Partner: x
Kracht:

Food, food, food... IEK! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Food, food, food... IEK!   Food, food, food... IEK! Icon_minitimezo feb 26, 2012 11:25 pm

Instinctief schoof Susu achteruit zodra ze doorkreeg dat de wolf háár kant op kwam. Of beter gezegd: de kant van de boom waar ze verstopt zat. Met grote, doodsbange ogen keek ze naar het monster dat onder haar stil bleef staan. De blik in de blauwe ogen beviel haar niet, integendeel, hij gaf haar de neiging door de grond te zakken. Alsof... alsof ze straks in de eeuwige jachtvelden ging belanden of zo. Normaal gesproken zou ze hem ook gepeerd zijn maar een 'begroeting' hield haar tegen. Wat ze hier deed. Susu. Een rilling kroop over haar ruggetje. Hoe wist die wolf haar naam? Het kon niet anders of het was een of andere kracht want er waren zoveel muizen, en al die muizen leken zoveel op elkaar. Alhoewel zij er misschien tussenuit te halen was door haar gave maar toch ging ze van het ergste uit. Wat die gave dan exact was? Daar had Susu geen flauw idee van en hoe kon ze dat nou weten? Maar voor de zekerheid bleef ze zitten. Wie weet wat voor krachten de wolf óók nog had.
De kleine muizin wist niet wat ze moest zeggen, of was het juist slim om te zwijgen? Maar ze durfde de boom niet uit zolang die wolf daar stond. Bovendien kon ze gewoon geen kant op: stel dat er nog meer wolven waren? Stel dat die wolf dezelfde gave als haar had: dan kon ze ook niet vluchten. Ze jammerde zacht, was dit dan haar einde? "Ik... ik ben niet lekker. En ook niet voedzaam. Laat me alsjeblieft gaan," bedelde Susu heel zachtjes, waarna ze omhoog keek. Misschien moest ze hoger gaan? Maar daar kon ook gevaar zijn! Een korte blik in de sadistische ogen dwong haar echter te stijgen en in minder dan vijf seconden zat ze twee takken hoger. Weer een kleine controle en ze keek weer omlaag. Wat een bof dat ze geen last van hoogtevrees had. "A-alsjeblieft?" kwam er nu iets luider uit, maar nog steeds zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Food, food, food... IEK! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Food, food, food... IEK!   Food, food, food... IEK! Icon_minitimezo feb 26, 2012 11:36 pm

Amarath grinnikte eventjes. Dit ging nog leuk worden. Misschien moest ze de muis nog iets meer pushen, haar wat beelden laten zien die er niet waren ... Neh, zo gemeen was ze niet. Ze was in een goede bui, omdat ze iemand kon pesten. Geweldig. "Ik... ik ben niet lekker. En ook niet voedzaam. Laat me alsjeblieft gaan," De zwarte wolvin ging bijna over d'r nek bij het horen van de zachte stem. Muizen, rotbeesten. "Prijs jezelf gelukkig. Ik eet geen muizen, dat laat ik aan die haarballen over," Nee, Amarath had het niet zo met katten, en dat liet ze duidelijk merken aan haar omgeving. Ze vond het al erg genoeg dat een tijger haar groep wilde joinen. Maar, ze zou haar misschien nog wel zo kunnen kneden dat het in haar voordeel kon komen. Ze was nog maar jong, een jaar jonger dan Amarath zelf. Daar kon ze nog wel wat in gaan veranderen.
"A-alsjeblieft?" Het stemmetje van het muisje had haar uit haar gedachten gewekt. Ze kreeg pijn in haar nek van het de hele tijd omhoog kijken, dus schakelde ze haar element maar in. Kalm zweefde de zwarte wolvin naar boven toe, totdat haar ijsblauwe ogen op dezelfde hoogte waren als de muis. "Maar ondertussen heb je nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag," zei ze met een lichte grom in haar stem. Ze haatte het als andere geen antwoord gaven als ze wat vroeg. Duidelijk onrespectvol, dat vond ze er van. Je kon nu goed zien dat Amarath een leider was, haar staart stond dominant in de lucht en ze hielt de kleine muis streng in de gaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Susu

Susu


Posts : 71

Animal Profile
Leeftijd: 1 jaar
Partner: x
Kracht:

Food, food, food... IEK! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Food, food, food... IEK!   Food, food, food... IEK! Icon_minitimezo feb 26, 2012 11:52 pm

Het goede nieuws was dat de wolvin geen muizen at - al kon dat natuurlijk een list zijn. Susu vond het frustrerend dat ze niks écht kon geloven. Ze kon wel aannemen dat dit dier haar niet op zou eten maar ze kon het niet zeker weten! Half, half dus.
Het slechte nieuws was het feit dat ze naast haar namen-gave -zoals Susu hem in gedachten noemde- ook nog lucht-magie bezat. In plaats van op de grond te blijven, zweefde de wolvin omhoog en hing ze nu voor de tak. Weg, veiligheid die ze daarnet nog enigszins had gehad.
Wat voor antwoord moest ze in godsnaam geven? Susu pijnigde haar hersens en probeerde te denken zoals de wolvin zou denken, maar deze situatie was zo stressvol dat er niks nuttigs uitkwam. De waarheid, dat was het enige wat er in haar opkwam. "Ik... ik vluchtte." Twee woorden. Simpeler kon niet. "Voor u," plakte ze er nog snel aan vast, wie weet stelde de wolvin dat wel op prijs. Hopelijk.
Een gespannen stilte nam plaats tussen haar en haar vijand. Geen woorden, alleen maar die blik. Met een zacht kuchje schraapte de muis haar keel. "Als u mij niet op gaat eten, mag ik dan gaan? Ik heb ant-antwoord gegeven." Met haar achterpootje schoof ze iets omhoog maar een strenge blik zorgde ervoor dat ze haar poging om verder te klimmen opgaf. Omlaag dan maar? Er stonden nog geen wolven. Maar die konden elk moment tevoorschijn komen. Ze schoof wat achteruit maar maakte een misstap, waardoor ze bijna van de tak afviel. Nog net kon ze zich vastgrijpen met haar nageltjes en weer optrekken. Vallen was nou ook niet precies wat ze in gedachten had namelijk, er móést een manier om te ontsnappen zijn. Dat moest gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Star

Star


Posts : 49

Animal Profile
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Just like the stars in the sky and planets. A star will find his planet. I'm that star that my planet searches ...
Kracht:

Food, food, food... IEK! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Food, food, food... IEK!   Food, food, food... IEK! Icon_minitimema feb 27, 2012 8:41 am

Star gallopeerde over de vlakte, ze voeldde dat er en dier in nood was. Ze kwam bij een vlakte, met enkele bomen. Ze steigerde en ze keek er over uit. Toen ze met haar oren een geluid opvangde keek ze om. Ze draafde naar een groepje bomen en ze zoekte haar weg ertussen. Toen ze iets hoorde maakte haar hart een sprongetje, een muisje, zo schattig! Maar er was ook een vliegende wolf bij en Star briesde van ongeduld. Ze keek rond of ze iets kon doen voor het beestje, ze steigerde en ze gallopeerde naar de tak waar ze het dier aan de staart trok en meenam. Het muisje zat inmiddels o haar rug en Star gallopeerde snel en soepel. "Gaat het, ik wou je niet laten schrikken." Zei ze vrinedelijk en ze stopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Neltharion

Neltharion


Posts : 24

Animal Profile
Leeftijd: Older than you
Partner: Hah!
Kracht:

Food, food, food... IEK! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Food, food, food... IEK!   Food, food, food... IEK! Icon_minitimema feb 27, 2012 11:33 pm

Een grote klauw die het zand liet smelten tot glas. Een schreeuw die heel de vallei deed beven. Een boom viel met volle kracht omver en Neltharion lachte, eigenlijk brulde meer. Zijn enorm grote gedaante maakte hem enger dan ooit tevoren. Magma drupte van zijn stalen onderkaak en liet de grond bvuur vatten. Neltharion snoof en rook de brandende geur, die hij vaak rook door zijn eigen lichaam, dat zo goed als helemaal uit magma bestond. Hij zag gedaantes en liep ernaar toe. Hij legde zich neer op de grond dat natuurlijk zorgde voor een aardbeving. Hij keek de dieren aan en gromde. Het paard had net het muisje gered van een wolf.
"Prijs jezelf gelukkig. Ik eet geen muizen, dat laat ik aan die haarballen over," zei de wolvin.
"Als u mij niet op gaat eten, mag ik dan gaan? Ik heb ant-antwoord gegeven."
Dan kwam het paard zich moeien. Niemand had oog gegeven aan de draak die nu vlak klaat stond om aan te vallen. Zonder enige rede te hebben. Hij gromde nog een keer en gaf het paard een duw met zijn klauw. Dan keek hij met zijn rode woedende ogen naar de wolvin en dan naar de muis die hij amper zag. Hij opende zijn bek eenmaal hij zich weer recht zette en stootte een luide woedende brul uit. Hij had zin in een gevecht. Niemand kon hem ervan weerhouden. Hij spreidde zijn vleugels die magma op de grond lieten druppelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Susu

Susu


Posts : 71

Animal Profile
Leeftijd: 1 jaar
Partner: x
Kracht:

Food, food, food... IEK! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Food, food, food... IEK!   Food, food, food... IEK! Icon_minitimedi feb 28, 2012 12:06 am

Het vertrouwde geluid van hoeven kwam haar richting op en Susu hoopte met heel haar hart dat er hulp in aantocht was. Anders kwam dat paard of welk dier het ook was toch niet naar de wolf toe? Iets greep haar staart vast, trok haar van de tak af en voordat ze het wist, zat ze op de rug van een pegasus, haar nageltjes vastgepind in de vacht onder haar. Of het wel ging. "Ik d-denk het," klappertandde Susu, de angst was nog niet helemaal haar lichaam uit. Al was het al een hele geruststelling dat dit eindelijk eens géén roofdier was. Zo lang geleden dat ze een planteneter tegen was gekomen. Maar de pegasus stopte! "Ren, ren!" gilde Susu terwijl ze zich nog steviger vastklemde aan het lichaam.
Het was al te laat. Een énorme klauw duwde het paard zowat omver en vliegensvlug sprong Susu er vanaf. De draak was gigantisch en dit vond ze een uitstekend moment om te vluchten. Ze was toch veel te klein om op te merken of te kunnen grijpen. En die pegasus? Het speet haar voor dat aardige beest maar Susu kon er niks tegen doen. Het enige wat ze kon was zichzelf in veiligheid brengen. Een luide brul kwam uit de bek van de draak en enorme vleugels werden uitgestrekt. Een druppel magma belandde op haar vacht, jammerend van pijn rende het muisje in de richting van haar hol. Nog een druppel, maar deze keer op haar linkerpoot. Met grote oogjes keek ze naar de brandwond die bijna direct ontstond. Bang voor nog meer magma kroop ze weg onder een eenzame steen, waar ze nét onder paste. Met doodsbange oogjes nam ze het schouwspel waar. Was ze maar sterk, dan kon ze de pegasus helpen! Maar nu kon ze ook al haar kracht niet gebruiken door dat pootje! En die vleugels waren zo groot en zij zo klein, dat ze daar nooit zonder verbrand te zijn onder vandaan kon komen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Star

Star


Posts : 49

Animal Profile
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Just like the stars in the sky and planets. A star will find his planet. I'm that star that my planet searches ...
Kracht:

Food, food, food... IEK! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Food, food, food... IEK!   Food, food, food... IEK! Icon_minitimedi feb 28, 2012 8:44 am

"Ik d-denk het," klappertandde het muisje. "Ren, ren!" gilde ze. Maar het gewaar van een poot die tegen haar lichaam drukte was zo overdonderend dat ze omviel. Ze keek op, het was een draak en hij brulde uitdagend, waarna hij zijn gigantische vleugels ontvouwde. Star steigerde en ze zei: "Zin in een gevecht?" Ze keek naar de magma die naar beneden liep, maar ze trok haar aar niets van aan. Het kleine muisje was wel geraakt en Star haar ogen werden zwart. Haar kracht 'Night materie' werd opgeropen en het werd plotseling donker. Er kwam een blauw licht rond haar lichaam en als het weg was stond er een blauwe pegasus met een hoorn. Een gevleugelde eenhoorn of een gehoorende pegasus. Ze keek recht in de ogen van de draak en ze leek hem toe te bijten met haar gedachten. Ze keek naar het muisje en uit de hemel kwam er een licht van een ster die het kleintje geneezde, Star steigerde nogmaals waarna er een sterrenregen kwam, recht op de draak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Neltharion

Neltharion


Posts : 24

Animal Profile
Leeftijd: Older than you
Partner: Hah!
Kracht:

Food, food, food... IEK! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Food, food, food... IEK!   Food, food, food... IEK! Icon_minitimedi feb 28, 2012 10:00 pm

Neltharion bulderde van de pret en keek het paard aan. De woorden die ze uitsprak kwamen als olifanten die hij als ontbijt at: "Zin in een gevecht?" De lucht werd donker en het werd des te prettiger voor Neltharion. Hij hield namelijk van donker. Hij zag genoeg. Zijn magma zorge voor hitte en licht in het donker.
Ze vreesde niet zoals de rest en hij hief zijn poot op om dan een geweldige hitte te creeëren. Maar al snel regende het bliksemsterretjes die zijn ijzeren onderkaak oplaadde met elektriciteit, het stroomde door naar zijn lichaam maar hij reageerde er niet op, het prikkelde over heel zijn lichaam en deed zijn snelheid lichtelijk afnemen.Maar toch maakte hij zijn poot klaar en duwde het met volle kracht op het paard. Haar bliksemkrachten waren zeker een goede zet geweest vanwege het vele metaal waarmee hij aan elkaar gehecht was. Druppels magma vlogen op de grond en lieten nog meer brand ontstaan dan dat er al was veroorzaakt. Zijn ultieme wapens zou hij nog niet in de strijd werpen. Dit paard was vast geen partij voor hem voor zover dat hij wist. Hij zwiepte met zijn staart heen en weer en raakte een boom die net zoals de vorige, met volle kracht omviel. Hij brulde van pret en plezier en keek het paard lichtelijk geamuseerd/ vol sadistische neigingen aan. Hij wou haar volgende stap weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Star

Star


Posts : 49

Animal Profile
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Just like the stars in the sky and planets. A star will find his planet. I'm that star that my planet searches ...
Kracht:

Food, food, food... IEK! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Food, food, food... IEK!   Food, food, food... IEK! Icon_minitimewo feb 29, 2012 12:14 am

De draak lachde het uit en hij probeerde haar omver te duwen, de sterrenregen was raak en het leek hem niet te irriteren maar diep van binnen zag ze dat hij geraakt was. Ze zette haar tanden op elkaar en ze opende haar gigantische vleugels, die niet normaal waren. Ze vloog op en ontweek de aanval van het dier. Uit haar hoorn kwam er een blauwe bliksemstraal en het schoot recht op de draak af. Als dit niet zou werken! Het was de sterkste bliksem die er bestond en dat was een makkie voor haar. Daarna landde ze weer en ze liet het weer sterretjes regen. "Kom op! Op mijn rug!" Hinnikte Star naar de muis, deze leek verstijfd van angst, dus Star greep het diertje beet en ze sloeg haar vleugels uit. Ze gallopeerde al vliegend ver weg van de draak. Ze was niet bang, maar eerst moest ze het diertje in veiligheid brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Neltharion

Neltharion


Posts : 24

Animal Profile
Leeftijd: Older than you
Partner: Hah!
Kracht:

Food, food, food... IEK! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Food, food, food... IEK!   Food, food, food... IEK! Icon_minitimewo feb 29, 2012 8:19 pm

(let's begin)

Een bliksemstraal. Makkelijk te ontwijken en dat was het ook. Neltharion vloog op met zijn reusachtige te klapwieken en hij brulde en vloog achter het paard aan. Hij opende zijn bek en spuwde magmaballen richting het paard en ook naar boven, onder en de zijkanten. Het was moeilijk te ontwijken, dacht hij en hij haalde het paard al snel in en greep de vleugel van het paard doormiddel van zijn bek. Hij dook richting de grond in volle snelheid. Hij zag dan het zwaargewonde muisje en hij grijnsde, de druppels magma die van hem afvielen, elke moment van de dag, hadden het beestje geraakt. Hij knalde met volle kracht tegen de grond, hopelijk met het paard in zijn bek want door zijn gedachten wist hij niet of ze er nog was. Hij vloog omhoog "Pain, agony, my hatred burns trought the cavernous deeps. the world heaves with my torment. It wretched lands quake beneath my rage. I am Neltharion or Deathwing the Destroyer."
Hij moest zich voorstellen tegen de tegenstander. Anders was het niet eerlijk volgens hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Star

Star


Posts : 49

Animal Profile
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Just like the stars in the sky and planets. A star will find his planet. I'm that star that my planet searches ...
Kracht:

Food, food, food... IEK! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Food, food, food... IEK!   Food, food, food... IEK! Icon_minitimeza maa 03, 2012 11:52 pm

De draak vuurde een paar vuurballen af en Star ontweek ze behendig. De hitte van hem voeldde steeds warmer aan en Star had geen keuze, ze sloot haar vleugels en ze viel naar beneden. Star sloot haar ogen en ze haalde een ongeloofelijke snelheid. De draak leek haar te volgen en Star haar staart werd omhuld door een blauwachtige stof. Ze opende haar ogen en ze schoot weg als een echte ster. Ze kon niet enkel met sterren werken maar ze kon ze ook nadoen. Haar staart werd weer de normaale witte haren en ze landde soepel. Niet wetend of het muisje nog op haar rug zat."Pain, agony, my hatred burns trought the cavernous deeps. the world heaves with my torment. It wretched lands quake beneath my rage. I am Neltharion or Deathwing the Destroyer." Bulderde de draak die Neltharion heete. Star haalde trok haar wenkbrauw op en ze keek een beetje vreemd naar het dier vanonder de boom. 'Oké als het zo moet?' Dacht Star en ze steeg op. "Fire and lightning, fiery glances and fallen stars, blue, white, strong and proud. A star fallen from heaven, a horse,, come from the universe. Her name resounds as the stars would an eternal dance do in their job. So I call; ' Star '. The fallen star and the blue lightning that the Earth increases road." Zei ze en ze werd omheven door een blauwe stof, dezelfde als daarnet. "Time to end this!" Zei ze en ze gallopeerde naar de draak toe. Ze blies hard en er kwam een blauwe bliksemstraal uit haar mond. "The stars are with me." Zei ze en ze begon rond te draaien. "The thunder is my friend." Bulderde ze en er schoten overal bliksemstralen in het rond. Bomen vaate vuur andere werden meteen verschroeit. "I am STAR!" Bulderde de merrie en nu werd ze 1 blauwe bol en als een ster stortte ze haar op de draak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Neltharion

Neltharion


Posts : 24

Animal Profile
Leeftijd: Older than you
Partner: Hah!
Kracht:

Food, food, food... IEK! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Food, food, food... IEK!   Food, food, food... IEK! Icon_minitimedo maa 08, 2012 12:11 am

"Fire and lightning, fiery glances and fallen stars, blue, white, strong and proud. A star fallen from heaven, a horse,, come from the universe. Her name resounds as the stars would an eternal dance do in their job. So I call; ' Star '. The fallen star and the blue lightning that the Earth increases road." Zei ze en ze werd omheven door een blauwe stof.Deathwing keek ongeïnteresserd het paard aan en stootte het paard weg met zijn klauw. Dat natuurlijk een en al bliksem was. "And fire is my friend." Hij stampte met zijn poten op de grond die openscheurde "CATACLYSM!" Bomen verschroeiden en magma vloog alle kanten uit. Hij was razend. Hij grijnsde. Zelf begon hij te gloeien en keek hij het paard aan. Hij hief zijn poot op naar de zon en die absorbeerde wat kracht ervan. Hij klauwde met zijn gloeiende poot naar het kleine ding, lastig om te raken. Hij vloog omhoog en opende zijn bek. Vuur kwam eruit en vulde heel de vallei met vuur. Zijn ledematen begonnen meer en meer magma op de grond los te laten. Zijn vleugels vatte vuur en hij keek naar het paard "Je kan niet alles ontwijken lilliputter."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Food, food, food... IEK! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Food, food, food... IEK!   Food, food, food... IEK! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Food, food, food... IEK!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Kaze :: Fukidashi Valley-
Ga naar: