MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Rustig lopen Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Rustig lopen Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Rustig lopen Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Rustig lopen Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Rustig lopen Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Rustig lopen Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Rustig lopen Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Rustig lopen Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Rustig lopen Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Rustig lopen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Rustig lopen Empty
BerichtOnderwerp: Rustig lopen   Rustig lopen Icon_minitimeza aug 01, 2009 5:35 pm

Fire liep rustig rond. Hij was een zwarte hengst. Hij hinnikte even en keek rond. Hopelijk waren er andere paarden. Of was er een gevecht, dat kon ook. Hij keek rond zen zag de rivier. Hij was al lang aan het lopen dus ging wat drinken. Het water deed hem goed. Hij hoorde iets en keek op. Zijn staart zwiepte rustig heen en weer. Hij leek een gewoon zwak paard dat goed kon gedood worden maar dat was hij niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Rustig lopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig lopen   Rustig lopen Icon_minitimeza aug 01, 2009 5:42 pm

Vulcana liep in haar wolvengedaante door de bossen en kwam uiteindelijk aan bij het meer aan. Ze liep naar de oever en dronk een beetje, haar rode vacht en haar zilverwitte ogen waren het enige dat niet normaal leek aan haar. Ze rook de lucht en zag een zwarte hengst. Ze dronk nog een beetje en ging dan zitten en keek naar de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Rustig lopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig lopen   Rustig lopen Icon_minitimeza aug 01, 2009 5:45 pm

Fire zag de wolf en keek. Hij bleef rustig staan en dronk nog even. Hij liep even wat verderop en keek rond. Hij keek even naar de wolf. De kleuren van haar vacht en ogen waren duidelijk niet echt normaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Rustig lopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig lopen   Rustig lopen Icon_minitimeza aug 01, 2009 5:48 pm

Vulcana grijnsde toen ze de hengst zag kijken. Ze veranderde in haar weerwolfgedaante en dook het water in, haar zwaarden had ze aan de kant gelegd. Ze zwom diep en kwam na een tijd terug boven. Ze schudde haar vacht uit toen ze op de kant klom en haar hoektanden blinkten in de zon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Rustig lopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig lopen   Rustig lopen Icon_minitimeza aug 01, 2009 5:52 pm

Fire keek naar de wolf en keek rustig. Hij briesde even en zwiepte rustig zijn staart heen en weer. Hij keek even rond en keek weer naar de wolf. Hij bleef rustig staan en grijnsde even kort
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Rustig lopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig lopen   Rustig lopen Icon_minitimeza aug 01, 2009 6:15 pm

Vulcana glimlachte en deed haar zwaarden weer om. Ze ging naar het paard en knikte vriendelijk. "Ik ben Vulcana, welkom hier."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Rustig lopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig lopen   Rustig lopen Icon_minitimeza aug 01, 2009 6:17 pm

Fire keek. "Ik ben Fire" zei hij. Hij gerijnsde even. Zijn naam pastte perfect bij hem en de meesten wilden weten waarvan hij dat had. Hij gaapte even en keek de wolvin weer aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Rustig lopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig lopen   Rustig lopen Icon_minitimeza aug 01, 2009 6:19 pm

Vulcana grijnsde. "Laat me raden, je krachten hebben met vuur te maken?" Ze was aan het oefenen om zo snel mogelijk van wolf naar weerwolf en omgekeerd te veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Rustig lopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig lopen   Rustig lopen Icon_minitimeza aug 01, 2009 6:20 pm

Fire keek de wolf aan en grijnsde. "Zoiets ja" zei hij grijnzend. "Wil je het zien?" vroeg hij rustig aan haar. Hij gaapte weer en keek even kort rond en dan weer naar de wolf
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Rustig lopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig lopen   Rustig lopen Icon_minitimeza aug 01, 2009 7:17 pm

Vulcana knikte. "Dat mag, dan zal ik daarna eens iets van mij laten zien." Ze grijnsde en keek rond, en zag aan de overkant van het meer een paar vogels badderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Rustig lopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig lopen   Rustig lopen Icon_minitimeza aug 01, 2009 7:19 pm

Fire grijnsde. Hij steigerde en zijn manen en staart werden vuur. Aan zijn benen kreeg hij vanonder een vuurrandje. Hij snoof en er kwam vuur uit zijn neusgaten. In zijn oog zag je net een vlammetje. Hij keek de wolf grijnazend aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Rustig lopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig lopen   Rustig lopen Icon_minitimeza aug 01, 2009 7:25 pm

Vulcana grijnsde en klapte, "bravo, mijn beurt." Ze concentreerde zich en vlammen en lava dansten rond haar lichaam en vormden een draak. Een zwarte mist dreef langs de lava en de vlammen en bleef hangen. Voor Fire stond nu een rood met zwarte draak, met zilverwitte ogen. "Dit is niet mijn totum, maar een kunstje dat ik onder de knie heb gekregen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Rustig lopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig lopen   Rustig lopen Icon_minitimeza aug 01, 2009 7:29 pm

Fire keek rustig naar haar en grijnsde. "Mooi mooi" zei hij. Hij snoof en opnieuw kwamen er vlammen uit zijn neusgaten. Hij briesde en keek rond en weer naar haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Rustig lopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig lopen   Rustig lopen Icon_minitimeza aug 01, 2009 7:35 pm

Vulcana grijnsde en de zwarte mist verdween en de vlammen doofden. "Dat van jou ziet er ook niet slecht uit. Maar dit zal je waarschijnlijk niet kunnen." Ze raakte haar amulet aan en de donkergroene parel lichtte op. Een grote groene draak kwam eruit en keek naar Fire, "gegroet, paard van vuur, ik ben Poison."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Rustig lopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig lopen   Rustig lopen Icon_minitimeza aug 01, 2009 7:37 pm

Fire keek en grijnsde. "Dat kan ik niet nee en aangenaam" zei hji. Hij grijnsde en keek er even naar. Hioj gaapte en keek even naar het meer en weer terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Rustig lopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig lopen   Rustig lopen Icon_minitimeza aug 01, 2009 7:41 pm

Vulcana lachte en Poison ging terug in de parel. "Dus, wat ben je hier eigenlijk van plan? Ga je mee vechten in de oorlog? Ga je een familie zoeken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Rustig lopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig lopen   Rustig lopen Icon_minitimeza aug 01, 2009 7:42 pm

Fire keek haar aan. "Weet nog niet" zei hij rustuig met een kleine grijns. Hij gaapte even en keek nog even rond en weer naaer haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Rustig lopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig lopen   Rustig lopen Icon_minitimeza aug 01, 2009 8:05 pm

Vulcana glimlachte en zei: "als je ooit in mijn familie wil komen, of gewoon met ons wil meetrainen, je kan me altijd vinden in het duistere gebied." Ze knikte nog even vriendelijk en begon weg te stappen, Fire kon nog steeds antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 31

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Nobody
Kracht:

Rustig lopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig lopen   Rustig lopen Icon_minitimeza aug 01, 2009 8:07 pm

Fire keek haar na en grijnsde. "Ik denk erover na" zei hij nog. Hij dronk nog wat van het meer en keek haar nog even na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Rustig lopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig lopen   Rustig lopen Icon_minitimeza aug 01, 2009 8:22 pm

Vulcana knikte en rende weg, in de richting van de bossen, van waar ze eerst gekomen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rustig lopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig lopen   Rustig lopen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rustig lopen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: