IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
za jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
zo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
wo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
ma sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
zo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
za jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
do jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
wo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
ma jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

Deel | 

de tempel van drie

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Volcane

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: /
Kracht:

BerichtOnderwerp: de tempel van drie   zo apr 19, 2009 2:21 pm

Volcane was door het woud aan het wandelen toen hij plots een groot gebouw zag, helemaal overwoekerd door klimplanten. Hij stapte er naar toe en voelde een vreemde sterke kracht. Opeens kwam Horus uit zijn lichaam. 'Nooit gedacht dat ik deze tempel ooit zou mogen aanschouwen.' "Mag ik erbinnen Horus?" 'Je hebt mij toch? Natuurlijk mag je dan binnen. Dit is de tempel van drie. De tempel van Egyptische goden Anubis, Isis en ikzelf, Horus. Doe de klimplanten weg en ga binnen.' Nadat Horus dit had gezegd, verwijderde Volcane de klimplanten, sneed ze in even lange stukken en nam ze mee naar binnen. 'Ik heb het gevoel dat ik deze klimplanten nog voor iets nodig heb.' Eens binnen legde hij ze in een hoek en keek rond. Hij zag een rode wolf op de muur geschilderd, met daarachter de Egyptische godin, Isis. 'Vulcana.' Daarnaast zag hij een blauwe wolf met tekens op zijn lichaam en Horus daarachter. 'Dat ben ik.' Tussen hen in zag hij een oranje met zwarte weerwolf en Anubis. 'Seto.' Hij ging zitten op een van de drie tronen. De troon met de afbeelding van Horus daarboven. Hij zat links van de troon met Anubis en helemaal aan de rechterkant was de troon met Isis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   di apr 21, 2009 9:18 pm

Vulcana was door het woud aan het wandelen wanneer ze een sterke kracht voelde. Het leek alsof de kracht wou dat ze er naar toe ging. Want eerst probeerde ze het te negeren, maar de kracht werd sterker, dus ging ze er maar naar toe. Uiteindelijk kwam ze uit bij een tempel. Isis kwam uit haar lichaam en fluisterde: 'De tempel van drie... nooit gedacht dat ik dit nog zou mogen aanschouwen.' "De tempel van drie? Wat betekent dat?" 'Het is de tempel van mij, Anubis en Horus en natuurlijk ook van de dieren waar we in zitten.' "Dus ik mag binnen?" 'Natuurlijk.' Vulcana stapte de tempel en zag drie tronen. Op een ervan zat Volcane. Boven zijn troon was een afbeelding van Horus. In het midden was de troon van Anubis en Seto. En links, haar links was haar en Isis' troon. Daarna keek ze rond en op een muur zag ze een afbeelding van een rode wolf met Isis 'Dat ben ik.' In het midden een zwart met oranje weerwolf en Anubis. 'Seto' En daarnaast een blauwe wolf met tekens en Horus. 'Volcane' Dan stapte ze naar de tronen en voelde een veel sterkere kracht, en ze merkte dat die van Volcane kwam. "Die kracht die ik voelde toen ik naar hier kwam was van jou, nietwaar? En hoe komt het dat die weer sterker, veel sterker is geworden?" Zelf merkte ze dat haar eigen kracht ook sterker was geworden. Ze ging op de troon zitten.
Aqua
Administrator

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   wo apr 22, 2009 7:32 pm

Blue wandelde en zong speels kort jakje.Maar opeens zag ze een tempel en keek het met grote ogen aan.Ze keek wat beter en zag Vulcana en Volcane erop zitten.Ze wist niet of ze daar mocht komen want tja ze was gewoon een simpele lynx vond ze zelf dus ging ze maar zitten.Ze beet daarna op een steen die brak om onopvallend haar krachten te oefenen.Ze zuchtte en ging op een trede zitten en keek vanuit de trede naar binnen."wauw!"zei ze verbaast met een open mond waarna ze glimlachtte "ik ken nog steeds niet alle wonderen van de wereld".
Vulcana
Moderator

Animal Profile
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   wo apr 22, 2009 10:08 pm

vulcana voelde Blue's krachten en wenkte haar. "Kom binnen Blue. Dit is de tempel van drie. De tempel van Egyptische goden Isis, Anubis en Horus. En natuurlijk het dier waar ze bij horen." Ze kwam van de troon af en nam een van de nesten die in de tempel lagen. "Kom maar naast me zitten als je wil." Ze plaatste het nest naast haar troon en ging terug zitten. "Nu moeten we alleen nog maar wachten op Seto."
Aqua
Administrator

Animal Profile
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   do apr 23, 2009 8:04 pm

Blue knikte en zei"ik voel me echyt vereerd".Ze ging in het nest zitten met een glimlach en sloot haar ogen geconcentreert op elk geluid.
Vulcana
Moderator

Animal Profile
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   zo apr 26, 2009 6:03 pm

Vulcana keek naar Blue en streelde zachtjes over haar kop. "Denk er niets van Blue, je ben tenslotte mijn vriendin." 'Seto, waar blijf je?' Ze voelde Volcane's kracht omhoog gaan, en maakte de hare ook hoger. 'Weet je zeker dat je zijn aandacht kan trekken door je kracht te verhogen, Vulcana?' "Zeker Isis. Volcane deed het ook toen hij mij voelde en ik zit hier nu toch ook?"
Aqua
Administrator

Animal Profile
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   zo apr 26, 2009 6:33 pm

Blue keek naar voren met haar kop op haar poten. Ze kwispelde zacht met haar staartje en dacht na wie Seto was.
Seto

Animal Profile
Partner: geen/Isis
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   zo apr 26, 2009 9:46 pm

Seto was door het woud aan het wandelen wanneer hij een zeer sterke kracht voelde. Daarna voelde hij er nog een. 'De eerste is Volcane en de tweede Vulcana.' Nadat Anubis dat gezegd had, voelde hij Volcane's kracht nog eens omhoog gaan. En daarna die van Vulcana weer. 'Het kan toch niet...Vulcana!' Hij rende zo hard hij kon naar de twee krachten toe. Wanneer hij daar was, zag hij een tempel en stormde binnen. 'Stop!' schreeuwde Anubis. 'Dit is de tempel van drie. De tempel van mij, Isis en Horus. Bedaar, Seto, er is niets aan de hand. Vulcana en Volcane verhoogden hun kracht om jouw aandacht te trekken.' "Dat is dan zeker gelukt," mompelde Seto, "maar hoe komt dat hun krachten zo sterk zijn?" 'Dat komt door de tempel. Hun krachten worden hier veel groter, maar dat kan ook buiten de tempel. Jij kan dat ook eens je binnen bent.' Seto ging de tempel binnen en zag de tekeningen op de muren. Achter in de tempel zag hij Vulcana en Volcane op de troon en Blue naast Vulcana. De middelste troon was leeg, hij keek ernaar en zag een afbeelding van Anubis. Volcane en Vulcana knikten naar de troon en glimlachten warm. Toen hij erop ging zitten voelde hij een tinteling en hij voelde hoe zijn krachten veel groter werden.
Aqua
Administrator

Animal Profile
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   ma apr 27, 2009 11:36 am

"ben jij Seto?"vroeg Blue en keek hem met een scheve kop aan.Ze keek hem daarna met wat geknik aan en vormde een glimlach op haar gezicht.
Seto

Animal Profile
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   za mei 02, 2009 8:51 am

Seto keek naar Blue en knikte. "Ja, ik ben Seto." Anubis stapte naar Blue toe en zei: 'En ik ben Anubis, Seto's god.'
Volcane

Animal Profile
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   za mei 02, 2009 10:38 am

Volcane stapte van zijn troon af en raakte stenen aan op verschillende plaatsen op de muur. Een brazier kwam uit de grond voor de troon van Seto. Aan de zijkant waren twee drakenkoppen. Volcane zei: "Vulcana, gebruik je vuur op de brazier, Seto, jij gebruikt je duisternis en ik gebruik daarna mijn elektriciteit." Hij ging terug op de troon zitten en wachtte tot Vulcana haar deel deed.
Vulcana
Moderator

Animal Profile
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   za mei 02, 2009 10:53 am

Vulcana knikte naar Volcane en stapte naar de brazier en concentreerde zich. De kracht moest puur zijn. Ze stak haar poot uit en een vlam ontstond in de brazier. De ogen van de drakenkoppen lichtten op. Ze voelde haar krachten wegvloeien en viel op haar knieën. Ze probeerde een vonk te maken maar het lukte niet. "Wat..." begon ze, toen er opeens een explosie van de brazier kwam die haar achteruit wierp. Haar krachten waren nu nog sterker dan dat ze daarnet waren. Haar ogen stonden nu nog gevaarlijker en haar haren stonden recht van de woede die met de kracht kwam. Ze ging terug op haar troon zitten en mediteerde om terug kalm te worden.
Seto

Animal Profile
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   za mei 02, 2009 11:17 am

Seto kwam ook van zijn troon af en stak zijn poot uit. Een zwarte nevel omhulde de brazier en het vuur werd groter. Weer lichtten de ogen van de drakenkoppen op en zijn krachten vloeiden weg. Er kwam een explosie en zijn kracht veel groter dan normaal. Hij voelde ook Vulcana's kracht nog stijgen. Hij ging net als Vulcana op zijn troon zitten en mediteerde om de woede kwijt te raken.
Aqua
Administrator

Animal Profile
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   za mei 02, 2009 11:25 am

Blue keek wat twijfelend naar hun en het beviel hsaar niet al die explosies en woede.
Vulcana
Moderator

Animal Profile
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   za mei 02, 2009 11:36 am

Vulcana zag hoe Blue keek en aaide geruststellend over haar kop. Ze zei: "met grote kracht komt meestal ook grote woede mee. Daarom mediteren we, om de woede onder controle te houden. En die explosies,... dat weet ik niet waarom dat gebeurt." Ze zag hoe haar vlam groter werd toen Seto zijn duisternis erbij deed, en ze voelde haar krachten groter worden.
Volcane

Animal Profile
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   za mei 02, 2009 12:03 pm

Uiteindelijk stond ook Volcane op en ging naar de brazier. Hij stak zijn poot uit en elektriciteit schoot naar de brazier. Vulcana's vuur werd een gigantische steekvlam en Seto's zwarte mist werd donkerder en dikker. Elektriciteit krakte rond de brazier en werd groter en feller. Weer een explosie en zijn krachten vloeiden ook weg. Hij viel op zijn knieën en zijn krachten kwamen terug, sterker dan voorheen. Hij voelde ook Vulcanas en Seto's krachten stijgen. Zijn haren en stekels op zijn rug gingen omhoog staan. Hij ging kalm naar zijn troon en mediteerde tot hij weer kalm was en zijn haren en stekeld weer plat gingen liggen.
Dunblane

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   za mei 02, 2009 1:49 pm

Dunblane vloog over het gebied heen. Hij keek naar Vulcana. Hij vloog nog wat verder.

Volcane

Animal Profile
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   za mei 02, 2009 1:53 pm

Volcane gromde en schoot elektriciteit af op de feniks die voorbij vloog. Dan draaide hij zich om naar de brazier en stak zijn poot in het vuur, duisternis en elektriciteit. Het schoot omhoog langs zijn arm en vormde een zwart met gouden band rond de spieren van zijn bovenarm. Hij gromde want de band stak en brandde een stuk van zijn vel weg.
Vulcana
Moderator

Animal Profile
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   za mei 02, 2009 1:55 pm

Vulcana lette niet op Dun, maar ging verder met het ritueel. Zij stak ook haar poot in de brazier en er vormde zich een wit met gouden band rond haar bovenarm. Ze sisste want de band stak en bevroor een stuk van haar vel.
Seto

Animal Profile
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   za mei 02, 2009 1:58 pm

Seto kwam van zijn troon af en stak zijn poot ook in de brazier. Aan zijn bovenarm vormde zich een blauwe band met zilver. Hij gromde omdat de band stak en hem elektrocuteerde. Hij ging daarna terug op zijn troon zitten en keek naar de tekeningen in de tempel.
Dunblane

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   za mei 02, 2009 2:00 pm

Dun ontweek de bliksem en vuurde een vuurbal op Volcane af. Hij vloekte wat en vloog weg.

Vulcana
Moderator

Animal Profile
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   za mei 02, 2009 2:05 pm

Vulcana zag de vuurbol naar Volcane gaan en sprong ervoor. De vuurbol schroeide haar vel, maar zeer deed het niet, het stak alleen wat. De band rond haar arm gloeide op en ze genas. Ze bekeek de band raar en vroeg: "Volcane, wat doen die banden eigenlijk?
Seto

Animal Profile
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   za mei 02, 2009 2:07 pm

Seto grijnsde toen hij Dun hoorde vloeken en zag wegvliegen. "ja, vertel me dat ook maar."
Volcane

Animal Profile
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   za mei 02, 2009 2:17 pm

Volcane knikte naar Vulcana. "Bedankt, meid. Wat die banden allemaal kunnen weet ik niet zeker. Dat van daarnet was een van de vele dingen die ze kunnen. Als we willen weten wat ze allemaal kunnen, moeten we een speciaal boek hebben. En dat moeten we zoeken."
Aqua
Administrator

Animal Profile
Kracht:

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   za mei 02, 2009 4:48 pm

"ze genezen wonden misschien"zei Blue terwijl ze alles met grote verbaasde ogen keek.Ze vond het meer een mythe wat ze nu beleefde.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: de tempel van drie   

de tempel van drie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Canagan: De Drie Dimensies
» Staalpoots schaduw (fanfiction)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum