MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Een huil naar Seto Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Een huil naar Seto Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Een huil naar Seto Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Een huil naar Seto Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Een huil naar Seto Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Een huil naar Seto Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Een huil naar Seto Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Een huil naar Seto Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Een huil naar Seto Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Een huil naar Seto

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 2:15 pm

Okami rende naar het moeras, Ze kek achterom en zag Vulcana achter zich aan komen. Ze grijnsde en huilde naar Seto, ze had een goed (slecht) gevoel over die wolf.

(alleen Shadows en Seto)
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 2:16 pm

Seto hoorde de huil en dacht ' perfect wat oefening, zo te horen een wolf, en misschien nog een.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 2:19 pm

Vulcana rook een andere weerwolf terwijl ze achter Okami aanrende. Ze vernaderde zelf ook in een weerwolf en versnelde haar pas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 2:28 pm

Okami keek om zich heen, Ze had de onbekende wolf gehoort. Ze begon te grommen en zei ''Kom te voorschijn''
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 2:34 pm

Seto hoorde het grommen van de wolf en sprong te voorschijn. Hij lachte gemeen en sprong op de onbekende wolf af met zijn klauwen naar de keel, hij wist dat hij niet zou missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 2:36 pm

Vulcana zag de weerwolf naar Okami springen. ze brulde: "nee, blijf van haar af," terwijl haar veel lichtere lichaam tegen het zijne botste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 2:39 pm

Seto was verbaasd toen hij een rode vlek naar zich toe zag schieten. Het was ook een weerwolf, maar een vrouwtje. Ze botste tegen hem, door de verbazing viel hij achterover en rolde met haar over de grond. Ze lag onder hem, duidelijk versuft door de klap en ze haalde moeilijk adem door gewicht. Hij stond op en trok haar aan haar nekvel recht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 2:42 pm

Vulcana voelde een pijn in haar nek, toen ze aan haar nekvel werd rechtgetrokken. Ze gromde naar de andere weerwolf: " laat me los, anders zal het je berouwen." Ze sloeg hem op zijn kaak terwijl ze uit zijn greep probeerde te ontkomen. Terwijl ze dat probeerde te doen, zag ze in zijn ogen een donkkerrode gloed van haat, woede en duisternis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 2:46 pm

Seto gromde toen ze hem sloeg. Hij keek naar haar en bracht zijn bek dicht bij haar kop en gromde: " pas op wat je doet, venijn." Hij zette haar op de grond maar sloeg haar zo hard met de rug van zijn poot dat ze achteruit vloog. Hij lachtte kwaadaardig toen ze tegen een boom vloog en op de grond zakte. Hij liep terug naar de wolf klaar om aan te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:12 pm

Okami stond versuft te kijken, maar ze was neit vanplan het zelfde te doen als tegen de Duivel. Ze gromde luid en een rood zwarte gloed kwma rond haar. Haar ogen werden fel rood. Ze werd groter en breder en haar hoektanden groeiden. Ze was haast 2 koppen groter dan de onbekende weer wolf. Ze gromde en sprong op hem af, haar hoektanden boorde in zijn vel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:15 pm

Seto gromde toen de tanden van de wolvin zich door zijn vel boorden. Ergens wou hij dat hij het andere wijfje niet bewusteloos had geslagen. Toen spande hij zijn spieren op en sloeg haar van zich af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:16 pm

Okami gromde en sprong weer op hem af, niemand zou haar roedelleden aanvallen. ''Vulcana ren'' Gromd ze met een zware stem. Iets of iemand had haar in zijn macht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:21 pm

Vulcana hoorde haar alfa en zag dat de andere weerwolf zich klaarmaakte om opnieuw aan te vallen. Er verscheen een waas van woede op haar ogen. Ze luisterde voor Ă©Ă©n keer niet naar haar alfa, nam haar zwaard en riep: "TOWERING INFERNO". Een vuurzuil schoot op rond de weerwolf en hield hem gevangen. Hij kon niet meer bewegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunblane

Dunblane


Posts : 129

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Partner: /
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:25 pm

Dun deed een vulkaanuitbarsting op Seto en begon oorverdovend te schreeuwen.
"JIJ gaat eraan!!!"schreeuwde hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:27 pm

(dun zie eerste post)

Okami keek kwaad naar Vulcana, maar wist dat ze het goed bedoelde. Ze had zich zelf hellaas niet meer onder controle. Niet al het kwaad had Kaina weggenomen. Ze gromde en grauwde en sprong uit pure kwaadheid weer naar de onbekende weerwolf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunblane

Dunblane


Posts : 129

Animal Profile
Leeftijd: 16 jaar
Partner: /
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:28 pm

(ik wil bij de shadows maar ze zijn er nooit Sad )
(srry voor de spam)
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:28 pm

De vulkaanuitbarsting deed hem niets en de de wolvin ontweek hij gemakkelijk.
Seto brulde terug: " Bemoei je niet met mijn zaken, zangvogel!!"
Hij brulde zo hard dat de grond begon te splijten, en de vuurkolom uitdoofde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:31 pm

Vulcana zag hoe de weerwolf de vuurkolom stopte en liep er naar toe. Ze sloeg hem op de grond en drukte met haar voorpoot op zijn nek zodat hij niet wegkon. Ze drukte haar nagels hard in zijn nek en genoot ervan toen hij brulde van de pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:31 pm

(dit doe nwe verder via PB Wink)

Okami gromde en keek naar Seto, ze kalmeerde genoeg om te vragen ''Waarom viel je ons aan?'' Haar stem was niet echt, maar ok niet meer zo zwaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:33 pm

Seto probeerde op te kijken, maar dat lukte niet met de stalen greep van de vrouwelijke weerwolf. hij zei:" ik dacht dat jullie gewoon zwakke wolven waren, totdat ik die weerwolf voelde veranderen. Ik was hier op zoek naar een roedel, een slechte roedel."
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:36 pm

Okami verandere weer naar normale vorm en knikte naar Vulcana dat ze los mocht halen. ''Ik ben de Alfa van de Shadows, de slechte roedel in dit gebied.'' Zei ze rustig. Ze ging zitten en bekeek Seto goed, hij was sterk en goed in vechten, maar is hij wel zo slecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:37 pm

Vulcana liet haar greep verzwakken, trok hem recht en zei: " Vraag maar aan de alfa of ze je erbij laat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Seto

Seto


Posts : 102

Animal Profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen/Isis
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:41 pm

Seto stond recht en wreef over zijn nek waar de weerwolf hem had gegrepen. Hij richtte zich dan tot de wolvin en vroeg:" zou ik bij de Shadows mogen?" Hij liet zijn kop hangen, wetend dat hij verloren had tegen een vrouwelijke weerwolf. Maar ze was wel slecht en ze zag er goed uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:43 pm

''Bewijs je maar, Martel of vermoorden, anders flinke pijn laten leiden'' Zei Okami rustig. Ze kende het rijtje uit haar kop. Ze knikte naar Vulcana en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:43 pm

Vulcana hoorde het en keek naar Okami, en ze knikte. " Hij is in ieder geval sterk genoeg."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een huil naar Seto Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar Seto   Een huil naar Seto Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een huil naar Seto
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een huil aan iemand.
» Een huil naar de Shadows.
» Een huil naar vrienden en clanleden.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: