IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
za jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
zo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
wo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
ma sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
zo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
za jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
do jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
wo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
ma jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

Deel | 
 

 I be with jou, trust me. (Amarath)

Go down 
AuteurBericht
Venge
Administrator
avatar

Posts : 113

Animal Profile
Leeftijd: 3 jaar
Partner: He's a devil that I now, but he's name...
Kracht:

BerichtOnderwerp: I be with jou, trust me. (Amarath)   zo feb 26, 2012 11:45 pm

Haar zwarte gedaante gleed over de grond. Gevolgd door de weerkaatsing van geluiden. Het was de ochtend die zijn intreded maakte. De mooiste kleuren sierde de lucht en ze maakte het tot schilderij. Venge de wolf/vos/lynx liep soepel over het dode landschap. Geen boom, geen leven, alleen maar dood. Venge zuchtte en ze stopte, ze kee naar de heldere lucht en ze haalde diep adem. Een luide huil vuldde de lucht en een paar dieren vlogen en renden schigtig weg. Ze wou een famillie joinen, de Nightwish. Ja zo noemde het. Ze kee naar de vlakte voor haar, zou Amarath het gehoord hebben. Ja zo noemdde de leider, Amarath. Haar ogen kruisten zich met die van een hert en ze kee verast op. 'Een hert wat doet die nog hier?' Dacht ze en ze sloop naar het dier. Nadat ze op die hengst had gejaagd ws de honger serieus tegenomen. Ze sloot haar ogen en ze zette haar af. Het hert brulde van de pijn. Venge had haar klauwen al in zijn buik geboord. Het dier blies zijn laatste adem uit en Venge begon smakelijk te eten van het wezen. Na 5 minuten gegeten hoorde ze de geluiden van een naderend wezen. Zou het Amarath zijn?

_________________
Terug naar boven Go down
 
I be with jou, trust me. (Amarath)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» In God we trust~ [Lightning]
» Wat betekend jouw real naam?
» Het onzin topic
» [GYM] Lesson: Earn the trust of your Chocobo [Ziva]
» [Deputy Ceremony] To trust

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Kaze :: Fukidashi Valley-
Ga naar: