MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.) Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.) Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.) Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.) Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.) Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.) Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.) Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.) Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.) Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Shadow

Shadow


Posts : 144

Animal Profile
Leeftijd: 1,5 years
Partner: Love makes you blind and it is a curse!
Kracht:

Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.) Empty
BerichtOnderwerp: Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.)   Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.) Icon_minitimeza feb 25, 2012 10:25 pm

Shadow sprong gemakkelijk over de los drijvende ijs schijven, haar duistere ogen keken strak vooruit zoals een bezetenen keek. Shadow wist precies waar ze naar toe moest, na nog een paar schijven kwam ze aan de overkant, Shadow stond even stil en keek om zich heen, een klein konijntje huppelde over de sneeuw, Shadow sloop er rustig naartoe. Ze ving het konijntje en daarna liep ze heel rustig over de sneeuwvlakte, aan de overkant waren een paar struiken. Daar ging ze rustig bij zitten, wachtend op iets. Shadow snoof maar ze rook nog niks, na een tijdje snoof ze nog een keer. Eindelijk! "Ik wachtte al op je Amarath." zei Shadow. Ze wachtte rustig af tot Amarath naar haar toe was gekomen. Ze keek naar de zwarte wolf die rustig aankwam lopen.

(Ik weet niet of Amarath een wolf is of niet.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarath
Moderator
Amarath


Posts : 245

Animal Profile
Leeftijd: 2 Years
Partner: Love? Hate it!
Kracht:

Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.)   Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.) Icon_minitimezo feb 26, 2012 10:52 pm

[Amarath is een wolvin inderdaad ^^.]

Twee ijsblauwe ogen volgde de tijgerin die het konijntje ving en ging zitten wachten. Ze vroeg zich altijd af waarom vreemde figuren op haar af kwamen. niet dat ze er problemen mee hadden. Zolang ze een goede aanwinst voor haar groep waren, had ze nergens problemen mee. Gelukkig had ze wel haar tactieken om zo goed mogen in te schatten wie er wel en wie geen potentie had voor haar groep. Nightwish was dan misschien wel een slechte groep, Amarath was wel streng over wie wel en wie niet mocht komen.
De zwarte wolvin had zichzelf goed genoeg verborgen, alleen haar ijsblauwe ogen vielen op. Ze haalde diep adem en besloot, lichtelijk verveeld, dat ze zichzelf maar eens kenbaar moest gaan maken. Anders kreeg ze straks nog commentaar dat ze helemaal niets deed voor haar groep.
haar slanke zwarte poten raakte de grond nauwelijks, terwijl ze in de richting van de tijgerin liep. "Ik wachtte al op je Amarath," werd er tegen haar gesproken. Amarath's blauwe ogen vernauwde zich iets. Hoe durfde deze tijger tegen haar te spreken zonder dat zij had gesproken! "Dat komt goed uit dan," zei ze met een kille stem, terwijl ze voor de tijgerin ging zitten.
Nu haatte ze haar lengte. Amarath was kleiner dan een gemiddelde wolvin van haar leeftijd en een tijger was nou eenmaal groter dan haar. Maar, ze had genoeg dingen in petto om zich niet onder de duim te laten zitten. "En waarom denk jij goed genoeg te zijn voor Nightwish, Shadow." Een kille glimlach kwam rond haar gezicht, terwijl ze richt in de ogen van de tijgerin keek. Amarath was niet bang, maar vond het leuk om te zien hoe andere erop reageerde als ze dingen zei die ze niet konden weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Posts : 144

Animal Profile
Leeftijd: 1,5 years
Partner: Love makes you blind and it is a curse!
Kracht:

Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.)   Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.) Icon_minitimema feb 27, 2012 10:00 am

Amarath stapte uit een paar struiken. "Dat komt goed uit dan." had ze kil gezegd. "En waarom denk jij goed te zijn voor Nightwish, Shadow." Amarath glimlachte kil. "Ik ben een sterke en moedige tijger, en ik zoek een groep waar ik voor kan vechten en jagen. Nightwish leek me wel zo'n groep. Ik ben een loyale tijger, Amarath. Alleen voor mijn groep. Maar aangezien ik die niet heb, voor mezelf. Maar dan leef je voor jezelf en ik wil voor een groep leven." zei Shadow duidelijk. Haar witte ogen keken in de blauwe ogen van Amarath.

(Had geen inspiratie)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.)   Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Im looking for you Amarath. (Verzoek om te joinen.)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I be with jou, trust me. (Amarath)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Fuyu :: Fuyu Lake-
Ga naar: