MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Meteorietenregen

Ga naar beneden 
+2
Aqua
Vulcana
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Zorro
Moderator
Zorro


Posts : 45

Animal Profile
Leeftijd: 1½ Years
Partner: -
Kracht:

Meteorietenregen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meteorietenregen   Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2011 1:56 pm

Sysan keek op, "Nee, niks voor mij."Antwoordde hij kort op Blue en trok zijn poot terug en plaatste die weer onder zijn kop. Zijn ogen gleden naar Vulcana, waarna hij kort snoof. Het vlammetje bleef onaangetast. "Vulcana, hoe weet jij nou mijn naam?"Vroeg Sysan kort. Hoe kon ze zijn naam weten. Hij wist zelfs de naam van de Lynx niet. Gewoonweg vreemd. Of had ze een vreemde gave, wie weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Meteorietenregen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meteorietenregen   Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2011 5:04 pm

Vulcana glimlachte, "ok, ik ga straks dan wel even iets voor mezelf halen." Ze keek naar Sysan en glimlachte ondeugend, "hoe ik dat weet? Hmm, wel, ik vind dat zoiets wel moet kunnen als je godin bent." Ze stond recht en liep naar buiten.

Even later kwam ze terug met een paar poolhazen die uit haar bek bungelden. Ze ging terug bij het vuur zitten en begon aan de eerste poolhaas. "Zeker dat jullie er geen willen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ventisca

Ventisca


Posts : 12

Animal Profile
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Love? No!
Kracht:

Meteorietenregen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meteorietenregen   Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2011 5:49 pm

Twee gele ogen glinsterde op en de leeuwin keek naar de meteorieten, die langs haar heen suisde. Ze veranderde zich zelf in haar geesten gedaante en liet de meteorieten door haar een suizen. Ventisca liep grijnzend rond, toekijkend hoe dieren werden gedood. Een huil had haar oren bereikt, maar ze luisterde er niet naar. De leeuwin liep door, haar ogen glommen vals en tanden waren ontbloot, ze doodde een zwaargewonde wolf. Gewoon uit zijn lijden verlossen. Ventisca ging verder, nog steeds als geest. Opeens hield het op en de gewonde dier werden weer gezond, Ventisca veranderen weer in zich zelf en ging met een boze blik verder. Het mocht wel wat langer duren. Nou ja, zelf doden was het fijnst. Een frisse wind waaide door haar oren heen en ze legde die plat, een andere frisse wind bracht drie geuren mee... A, daar moest ze naar toe. Misschien kon ze weer vermoorden. Ze versnelde haar pas en toen ze dichtbijer kwam, kwam een sneeuwstorm haar tegen te moet. Ze hield wel van sneeuwstormen, maar nu lette ze er niet op. Ze liep er dwars door heen, haar ogen gesloten, zoekend. De sneeuwstorm was op gehouden en ze had nu wel beter zicht, de geuren kreeg ze niet meer te pakken. Even bleef ze dwalen, tot ze iets hoorde, gepraat. Ventisca ging er op af, grijnzend, benieuwd op wat ze tegen zal komen. Ze betrad de grot en de warmte van vuur kwam haar tegen moet. Even bleef ze staan en keek naar de drie personen, een weerwolf, Vulcana, als ze het goed had, een lynx, waarvan ze de naam niet wist en een witte wolf. Er lagen poolhazen op de grond en het vuur wakkerde in de wind. Ventisca liep door, regelrecht naar Vulcana, ''Jij bent Vulcana toch?'''vroeg ze met een niet al te vriendelijke stem. Haar gele ogen keken rond, de andere twee aan. ''Ik ben Ventisca, onthoud die naam, want ooit zul je er mee te maken hebben'' stelde ze zich zelf voor, haar ogen glommen gevaarlijk. De littekens op haar gezicht en rest van haar lijf maakte het niet beter op. Even bleef ze staan, nadenkend. Misschien kon ze wat pesten. Ze dacht na en opeens verscheen er iets, het vuur werd groter en heel veel rook kwam vrij, de rook ging door de grot. Deze Mirage was voor alle drie, ook Ventisca zag het, maar zij wist dat het nep was. Opeens stopte ze en de rook verdween meteen, het vuur werd weer als net en de leeuwin keek vals op. ''Het was maar schijn'' zei ze kortaf en wachtte af, misschien kon ze straks nog doden. Zij was de grootste hier, als leeuwin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Meteorietenregen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meteorietenregen   Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2011 5:58 pm

Vulcana glimlachte vriendelijk naar de leeuwing, "ja, dat ben ik inderdaad. Welkom, ik hoop dat je niet te veel last hebt gehad van de sneeuwstorm Ventisca." Ze knikte naar de poolhazen, "wil je er ook één? Ik vrees dat ik niet zoveel honger heb als ik gedacht had." Haar ogen glommen even goud op toen Ventisca de rookwolken deed ontstaan en ze glimlachte toen de leeuwin ze weer liet verdwijnen, "natuurlijk was het maar schijn, anders had ik het verschil wel gevoeld." Ze keek even naar Blue en Sysan en dan terug naar Ventisca, "vertel me eens, leeuwin, hoe weet je mijn naam?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Zorro
Moderator
Zorro


Posts : 45

Animal Profile
Leeftijd: 1½ Years
Partner: -
Kracht:

Meteorietenregen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meteorietenregen   Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2011 6:42 pm

Vulcana had wat poolhazen neergelegd en Sysan had geen trek. Zijn maag bewoog nauwelijks, enkel zijn blik die naar een leeuwin toeschoot. De leeuwin liet een schijn zien dat het vuur sterker werd en veel rook vrijkwam. Toen Vulcana kalm was gebleven op die leeuwin besloot Sysan er wat van op e merken. Deze leeuwin had littekens en had duidelijk slechte bedoelingen. Zijn oren schoven naar achteren. "Ja, inderdaad." Snauwde Sysan toe. Hij vertrouwde de leeuwin écht niet en hij had er genoeg redenen voor. Té druk, slecht gevoel en al dat vuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Meteorietenregen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meteorietenregen   Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2011 7:56 pm

Vulcana keek naar Sysan, hij vertrouwde Ventisca niet en dat was maar goed ook. Vulcana besloot om Sysan gerust te stellen door in gedachten met hem te spreken. "Sysan, ik ben het, Vulcana. Pas maar goed op voor haar, maar wees niet bang. Ik zal je beschermen als dat nodig is." Ze keek weer naar Ventisca en hield haar nauwlettend in de gaten, nog steeds met een vriendelijke glimlach op haar gezicht. Ventisca dacht vast dat ze sterker was omdat zij de grootste hier was, maar dat zou Vulcana niet tegen houden om tegen haar te vechten om Blue en Sysan te beschermen. Ze was tenslotte een godin, en ze kon zich niet laten onderdoen door een leeuwin met littekens en een ego groter dan haar lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zorro
Moderator
Zorro


Posts : 45

Animal Profile
Leeftijd: 1½ Years
Partner: -
Kracht:

Meteorietenregen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meteorietenregen   Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2011 8:00 pm

Sysan hoorde ineens een stem en trok zijn oren verder naar achteren. Hij had willen vragen wie het was, maar al snel bleek het Vulcana te zijn. Ze zei dat hij kalm moest zijn en ze hen zou beschermen. Sysan knikte kort. Zijn blik schoot toen weer naar de leeuwin. Er waren goeierikken, maar ook slechterikken. "Wil je haas? Of ren je zelf al weg?"Snoof Sysan en hij liet een grijns zien aan de leeuwin. Hij besefte wat hij had gezegd, maar het was een gewoonte en die kon je niet in 3 tellen afleren. Alsnog voelde Sysan dat hij het moest zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Meteorietenregen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meteorietenregen   Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2011 11:41 pm

Vulcana grinnikte en excuseerde zichzelf met een schuldige grijns op haar gezicht. Ze gaf Sysan een tikje met de punt van haar staart en keek hem glimlachend aan. "Sysan, dat zeg je niet tegen gasten. Bied onmiddelijk je excuses aan!" In gedachten zei ze tegen Sysan: "we moeten maar beter zorgen dat we haar wat te vriend houden. Ze lijkt me niet echt een gezellig type."
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolge Darus

Wolge Darus


Posts : 16

Animal Profile
Leeftijd: 3
Partner:
Kracht:

Meteorietenregen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meteorietenregen   Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 31, 2011 12:13 am

Tijdens de lnge wandeling die Luxanna en hij gemaakt hadden, had Darus zich nog al verveeld en oefende het vliegen een beetje. Dit ging steeds beter maar niet goed genoeg. Toen zagen ze de heuvel die ze zochhten opdoemen, en maakte Darus een sprongetje van geluk, hij voelde weer die speciale energie van gisteravond inzich en voelde zich een stuk sterker en krachtiger. "Waar kunnen we de AM vinden die de meteorieten aanval heeft veroorzaakt" vroeg hij aan zem, zijn tijdelijke begleider, zo kun je haar eigenlijk wel noemen. Darus keek zijn ogen uit hij zag allemaal dieren zoals hem ze haddten net als speciale krachten net als hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luxanna

Luxanna


Posts : 9

Animal Profile
Leeftijd: Old enough to have gained my full potential
Partner: Love? What is this foolish thing you speak of?
Kracht:

Meteorietenregen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meteorietenregen   Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 31, 2011 12:28 am

Luxanna stapte mee de grot binnen met Darus en zag een leeuwin, een lynx, een wolvenpup en een rode weerwolf. Ze hoorde Darus zijn vraag en vroeg zich ook af wie dit had gedaan. De wolvenpup waarschijnlijk niet, daar zou hij nog te jong voor zijn. De leeuwin misschien, zij leek door en door slecht, zij zou zoiets kunnen veroorzaken. Maar toen dacht ze weer aan het gehuil dat was ontstaan nadat de grote meteoriet was ingeslagen. Dan moest het de weerwolf geweest zijn. Ze was niet zeker...
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Meteorietenregen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meteorietenregen   Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 31, 2011 12:32 am

Vulcana glimlachte toen ze de aanwezigheid voelde van twee nieuwe dieren. "Welkom," zei ze toen ze de grot binnen kwamen, "ik ben Vulcana, ga maar lekker zitten bij het vuur en verwarm je. Jullie zijn vast Darus," ze keek naar het zwarte paard, "en Luxanna," dan keek ze naar de gevleugelde eenhoorn. "Wel, jonge Darus, om je vraag te beantwoorden, ik was degene die de meteorietenregen heeft veroorzaakt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolge Darus

Wolge Darus


Posts : 16

Animal Profile
Leeftijd: 3
Partner:
Kracht:

Meteorietenregen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meteorietenregen   Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 31, 2011 12:40 am

Even slikte Darus, hoe kende deze wolfin zijn neem? Hij was even totaal van de wereld maar versterkte zich. Hij liep wat rondjes rondom de wolfin om haar eens goed op te nemen (nadat Darus iemand gezien heeft vergeet hij hem of haar nooit meer). "Jij kent mijn naam? Kun je me meer over mij vertellen!?" vroeg hij omdat hij niets van zichzelf wist "...en waarom heb je dat gedaan!? Wat heeft het nut!" vroeg hij. Even keek hij naar Luxanna, misschien kende hun elkaar en hadden ze op een of andere manier hem gefopt. "Ik zit met een kleine vraag.. Ik heb mijn krachten niet goed genoeg onder controlen, kunt u mij hier bij helpen" alhoewel hij niet zeker was of het wel slim was om dit aan haar te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Meteorietenregen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meteorietenregen   Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 31, 2011 12:49 am

Vulcana lachte vrolijk, "natuurlijk jonge Darus. Ik kan je al wel vertellen dat ik en Luxanna elkaar niet kennen en dit is al zeker geen valstrik. En nee, ik kan je niets over jezelf vertellen. Ik zou het kunnen, maar dat moet je zelf ontdekken, ieder heeft zijn eigen pad dat hij moet volgen. En waarom ik die meteorietenregen veroorzaakt heb? Wel, ik heb hem eigenlijk niet volledig veroorzaakt, maar hij was wel nodig om terug te komen vanwaar ik geweest ben." Ze glimlachte, "en ik wil je graag helpen met je krachten te ontdekken, als ik zelf wat meer op krachten ben gekomen, mijn reis was lang en zwaar en ik besloot die door te brengen met mijn vrienden." Ze knikte naar Blue en Sysan en glimlachte naar Darus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zorro
Moderator
Zorro


Posts : 45

Animal Profile
Leeftijd: 1½ Years
Partner: -
Kracht:

Meteorietenregen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meteorietenregen   Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 31, 2011 12:50 am

Allemaal meerdere dieren verschenen en Sysan besloot enkel zijn kop wat hoger te plaatsen. Hij zou de leeuwin niet gaan respecteren. Dat niet. De 2 wezens waren verbaast over hoe Vulcana hun namen wist en kort grinnikte hij. "Een mysterie.."Kuchtte Sysan en snoof. Hij hield niet zo van drukte. Met z'n vieren was genoeg. 5 Werd écht teveel. Wacht!"Blue, nu strijden?" Vroeg Sysan toen. Waarom niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqua
Administrator
Aqua


Posts : 572

Animal Profile
Leeftijd: 4 Jaar.
Partner: ..Never..will be a thing called 'love'in my life..
Kracht:

Meteorietenregen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meteorietenregen   Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 31, 2011 12:53 am

Meerdere wezens verschijnen en Blue kon het even niet meer volgen, sind Kaina verscheen in haar. Tenminste, deels. Met haar poot wreef ze over haar kop en hoorde ze nog net de vraag van Sysan om nu het gevecht te houden. "Goed"Antwoordde Blue met een glimlach. Ze wilde liever hier blijven, maar Sysan leek er niet te van genieten. De lynx kwam overeind en dreigde uit de grot te stappen. "Kom je Sysan?"Vroeg Blue kort aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zorro
Moderator
Zorro


Posts : 45

Animal Profile
Leeftijd: 1½ Years
Partner: -
Kracht:

Meteorietenregen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meteorietenregen   Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 31, 2011 12:55 am

Blue accepteerde het. Een glimlach verscheen op Sysan's gezicht. Eindelijk. Hij zou van die drukte verlost zijn en zijn droom waarmaken, al had hij een vreemd gevoel hierover. Blue leek er niet klaar voor, leek het wel. Sysan schudde zijn kop. Nee, ze was er heus klaar voor. Hij snelde naar Blue toe en knikte naar alle dieren. Ze gingen even strijden., buiten dit gebied. Hard plaatste Sysan zijn poot op de grond en de sneeuwstorm startte weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ventisca

Ventisca


Posts : 12

Animal Profile
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Love? No!
Kracht:

Meteorietenregen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meteorietenregen   Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 31, 2011 11:38 pm

Sysan vertrouwde haar niet en Vulcana ook niet, ze was ook niet te vertrouwen, dat gaf ze toe. Haar lange staart zwiepte heen en weer, maar ze hield zich in toen hij iets stom zei. Nu niet. De leeuwin ging bij het warme vuur liggen en lette op de ingang. Het vuur wakkerde en maakte haar moe, maar ze bleef wakker. Haar nagels glommen in het licht van de zonnestralen, die naar binnen schenen. Er kwamen twee paarden binnen, twee speciale. Gelukkig was de grot groot genoeg. Paard, lekker. Maar ze had toch geen honger. Opeens zei Sysan naast haar, ''Blue, nu strijden?'' vroeg de jonge wolf. Strijden? Leuk! Dat wilde ze wel zien, Blue, zo heette de Lynx blijkbaar, wou. Maar net toen de wolf een poot buiten de grot zetten, stak de sneeuwstorm weer op. Ventisca glimlachte geheimzinnig naar hem en ging naast hem staan. ''Normaal help ik niet graag, maar om twee te zien vechten...'' Ze keek naar de sneeuwstorm en concentreerde zich. Meteen viel er geen sneeuw meer uit de wolken, alleen de sneeuw die er al was, viel nog. Maar al vlug lag alles op de grond, de wolken waren er nog, maar Ventisca hield ze tegen, er viel geen sneeuw meer. ''Ik breek het nu af, er zal voorlopig niks meer vallen, maar er is kans dat er weer iets komt. Ik regel dat wel'' Ze dacht na, ''Mijn naam betekend Sneeuwstorm'' zei ze en draaide zich om, ''Blue, je kunt'' zei Ventisca kortaf en ging weer terug, maar voordat alles, draaide ze zich naar Vulcana ''Jij vroeg toch hoe ik jou naam weet?'' ze veranderde in een geest, een wat lichtgevende geest, sneeuwwit, behalve de ogen, die waren geel. ''De geesten weten veel, een vertelde me over jou. Hij heeft je, ahum, gevolgd en daarom weet ik u naam'' legde Ventisca uit en ze loste op, om buiten weer te verschijnen. Daar ging ze zitten, weer als een normale leeuwin. Afwachtend op het gevecht.

(Sysan, bedankt voor die sneeuwstorm!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Meteorietenregen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meteorietenregen   Meteorietenregen - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meteorietenregen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Fuyu :: Yuki Alpes-
Ga naar: